سوالات متداول

استادکار چیست؟

استادکار به شما کمک می‌کند تا با آگاهی‌های لازم، در هر ساعت از شبانه‌روز، متخصصانی خوش‌نام را به صورت آنلاین برای انجام‌شدن خدمات خانه‌تان انتخاب کنید. دامنهٔ خدمات ما، تمام زندگی شما را پوشش می‌دهد؛ از سلامت و زیبایی خودتان تا سلامت و زیبایی محیطتان. کارهایتان را انجام‌شده بدانید و از تغییر در زندگی‌تان لذت ببرید.


استادکار چگونه کار می‌کند؟

ابتدا خدمت موردنظر خود را در اپلیکیشن استادکار بیابید و مراحل درخواست سفارش را طی کنید. پس از گذشت زمانی کوتاه ۳ تا ۵ متخصص به شما اعلام آمادگی می‌کنند. سپس با توجه به امتیاز متخصصان و قیمت پیشنهادی‌شان، یکی را انتخاب کنید. متخصص در زمان و محلی که شما تعیین کردید، حاضر می‌شود و کار را انجام می‌دهد. پس از اتمام خدمت، می‌توانید میزان رضایت خود را از کیفیت انجام‌شدن خدمت در اپلیکیشن ثبت کنید.


استادکار در کدام شهرها فعالیت دارد؟

استادکار در حال حاضر تنها در تهران فعالیت می‌کند؛ اما در آینده حوزۀ فعالیت خود را به نقاط دیگر ایران نیز گسترش می‌دهد.


متخصصان استادکار بر اساس چه معیارهایی انتخاب می‌شوند؟

همۀ متخصصان استادکار نه تنها از لحاظ مهارت‌های فنی، بلکه با توجه به اخلاق و آداب مشتری‌مداری و نداشتن سوء پیشینه، بررسی و انتخاب می‌شوند.


آیا نیازی هست که برای انجام‌شدن کار وسیله‌ای خریداری کنم؟

متخصص استادکار موظف به تأمین قطعات نیست، مگر اینکه شما بخواهید. قیمت قطعی نیز با توجه به فاکتور تهیه‌شده توسط متخصص تعیین می‌شود.


استادکار چگونه مرا با متخصص مناسب ارتباط می‌دهد؟

برای یافتن مناسب‌ترین متخصص، هنگام سفارش دادن، به تعدادی سؤال پاسخ می‌دهید. اطلاعات به‌دست آمده از این پاسخ‌ها به ما کمک می‌کند تا متخصصان مناسب را به شما معرفی کنیم.


آیا در تعیین‌کردن متخصص، حق انتخاب دارم؟

بله. استادکار مناسب‌ترین متخصصان مربوط به خدمت موردنظرتان را به شما معرفی می‌کند، انتخاب نهایی با شماست.


چگونه مطمئن باشم استادکار متخصصان مناسبی را به من معرفی می‌کند؟

استادکار می‌خواهد مشتریان، خدمات مورد نیازشان را با کیفیتی استاندارد و توسط متخصصانی خوش‌نام دریافت کنند؛ از این رو، همکاران خود را از میان صدها گزینه انتخاب کرده است و با نظارت بر فرایند ارایهٔ خدمات و همچنین امتیازدهی مشتریان، همواره سطح کیفی متخصصان را بررسی خواهد کرد.


چگونه هزینه را پرداخت کنم؟

هزینه پس از اتمام خدمت، به صورت نقدی و طبق مبلغ مشخص‌شده در اپلیکیشن به متخصص پرداخت می‌شود.


آیا متخصص می‌تواند هزینه ایاب و ذهاب را از من دریافت کند؟

خیر. هزینۀ ایاب و ذهاب در هزینۀ خدمت منظور شده‌است و متخصص نمی‌تواند از شما هزینه‌ای برای ایاب و ذهاب دریافت کند.


چگونه با متخصصانی که برای انجام‌دادن کار اعلام آمادگی کرده‌اند و همچنین با متخصصی که انتخاب کرده‌ام تماس برقرار کنم؟

برای ارتباط با متخصصان، روی درخواست خود در قسمت سفارش‌ها، در اپلیکیشن کلیک کرده و با لمس آیکون تماس، با متخصص تماس حاصل کنید.


اگر متخصص به تماس‌های من پاسخ نداد، چه کار کنم؟

درصورتیکه متخصص تا یک ساعت قبل از زمان تعیین‌شده برای انجام خدمت به تماس‌های شما پاسخ نداد، با پشتیبانی استادکار تماس بگیرید.


چگونه نظر خود را ثبت کنم؟

پس از اعلام انجام خدمت توسط متخصص، می‌توانید نظر خود را در اپلیکیشن ثبت کنید و میزان رضایت خود را با امتیازدهی بیان نمایید. این نظرات و امتیازها برای مشتریان بعدی نیز نمایش داده می‌شود و به انتخاب آن‌ها کمک می کند.


چگونه زمان یک خدمت را برنامه‌ریزی کنم؟

استادکار می‌خواهد مشتریان، وقت و برنامه‌هایشان را خود تنظیم کنند؛ از این رو، امکاناتی را فراهم آورده است تا مشتریان در هر ساعتی از شبانه‌روز با تلفن همراه، خدمات مورد نیاز خود را سفارش دهند و به آسانی این خدمات را از استادکار دریافت کنند. شما می‌توانید در هنگام ثبت سفارش خود، زمان و محل دلخواه خود را برای انجام خدمت انتخاب کنید.


چگونه در صورت لزوم، سفارش‌هایم را لغو کنم؟

در صورت تمایل به لغو سفارش خود، می‌توانید روی درخواست خود در قسمت سفارش‌ها کلیک کرده و در این صفحه، اقدام به لغو سفارش کنید.


اگر متخصص در زمان تعیین‌شده در محل خدمت حاضر نشد، باید چه کنم؟

در صورت حاضرنشدن متخصص در زمان و محل تعیین‌شده، با پشتیبانی استادکار تماس حاصل کنید.


چگونه متخصص خود را تغییر دهم؟

در صورت تمایل به تغییر متخصصی که قبلاً انتخاب کرده‌اید، ابتدا درخواست خود را لغو کرده و سپس مجدداً درخواست جدید ثبت کنید تا پس از دریافت پیشنهادها، متخصص جدیدی انتخاب کنید.


چگونه زمان انجام خدمت را تغییر دهم؟

در صورت تمایل به تغییر زمان انجام خدمت که قبلاً تعیین کرده‌اید، ابتدا درخواست خود را لغو کرده و سپس مجدداً درخواست جدیدی در زمان موردنظر خود ثبت کنید.


اگر اشتباهی رخ داد و یا من از کیفیت سرویس ناراضی بودم، چه کاری انجام دهم؟

تمام متخصصان استادکار با دفت بالایی انتخاب شده‌اند و آموزش دیده‌اند. چنانچه بنا به هر دلیلی از کیفیت سرویس ناراضی بودید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن در بخش نظرات، نارضایتی خود را اعلام نمایید و یا به صورت تلفنی با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید. ما سعی می‌کنیم شکایات شما را در اسرع وقت پیگیری کنیم. جلب رضایت شما، مهمترین وظیفه ی ماست.