خدمات ضدعفونی خودرو با استادکار

0

با شیوع و گسترش ویروس کرونا، امروز استفاده از مواد ضدعفونی کننده بسیار رایج شده است. از سوی دیگر با بازگشایی بیشتر مشاغل و توصیه کارشناسان به استفاده از وسایل حمل و نقل خصوصی، بر اهمیت ضدعفونی خودرو افزوده شده است. اما همان‌طور که می‌دانید، هزینه ضدعفونی ماشین با استفاده از محلول ضدعفونی کننده بسیار بالا خواهد بود و از سوی دیگر ممکن است گندزایی خودرو به خوبی صورت نگیرد. از این رو، بهتر است برای کاهش قیمت ضدعفونی اتومبیل، از خدمات ضدعفونی خودرو کمک بگیرید.

متخصصین استادکار به شکلی حرفه‌ای و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، نسبت به ضدعفونی کردن تمام سطح بیرونی و داخلی خودرو اقدام می‌کنند. چنان که در مطلب 12 وسیله که به فکر ضدعفونی کردن آن‌ها نبوده‌اید، در خصوص ریزه‌کاری‌ها و جزئیات ضدعفونی می‌خوانید، در خصوص خودرو نیز استادکاران به جزئیات می‌پردازند. اما چگونه؟ در این مطلب از استادکار با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در خصوص خدمات ضدعفونی خودروی استادکار دریافت کنید.

ضدعفونی خودرو واقعا ضروری است یا یک وسواس اضافی؟

بدون تردید اگر قرار باشد این روزها در خیابان‌های شهر تردد کنیم، خوب است از وسایل نقلیه خصوصی استفاده کنیم؛ چرا که با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، ممکن است بیشتر در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار گیریم. با توجه به آنچه که سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است، سرعت شیوع این بیماری بسیار بالا است و باید جوانب احتیاط را رعایت نمود. برای هر یک از ما تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر ویروس کرونا اهمیت زیادی دارد، اما این کفایت نمی‌کند و اجرای موارد ضدعفونی در محیط‌های مختلف از جمله خودرو، محل کار و سایر مکان‌های پرتردد و استفاده، حتما لازم خواهد بود.

درست است که این خود شما هستید که از اتومبیل‌تان استفاده می‌کنید، اما حقیقت این است که پیش از سوار شدن به اتومبیل، ممکن است دست‌ها، لباس‌ها و وسایل خود را آلوده کرده باشید. پس چه بهتر که با ضدعفونی خودرو، احتمال ابتلا به ویروس کرونا را به حداقل برسانید.

چند توصیه برای ضدعفونی خودروی شخصی | چگونه خودرو را ضدعفونی کنیم؟ بهترین روش های ضدعفونی کردن خودرو از ویروس کرونا
برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و ابتلا به آن لازم است تا در خانه مانده و یا اینکه برای تردد در سطح شهر از وسیله نقلیه خصوصی استفاده کنیم.

محلول ضدعفونی‌کننده خودرو

همان‌طور که می‌دانید، ویروس کرونا یکی از مقاوم‌ترین ویروس‌ها است، لذا برای از بین بردن آن، به محلول ضدعفونی‏‌کننده ویژه‌ با درصدی درست از الکل یا پایه کلر نیاز است. به همین دلیل است که شما نمی‌توانید با استفاده از هر ترکیب الکلی، از پاک شدن سطوح از این ویروس اطمینان حاصل نمایید و حتما باید مطمئن باشید که محلول برای از بین بردن ویروس کرونا، کارایی دارد.

به بیان ساده‌تر باید بگوییم که خاصیت مواد ضدعفونی‌کننده بسیار مهم است و باید توانایی پاک کردن سطوح را داشته باشد. هر ماده ضدعفونی‌کننده‌ کاربردی متفاوت دارد اما یکی از بهترین موادی که برای ضدعفونی به کار می‌رود، آنولیت است. آنولیت می‌تواند به بهترین شکل ممکن سطوح را تمیز کند؛ از آنجایی هم که این ماده طبیعی است، هیچگونه عوارضی برای افراد در پی نخواهد داشت.

از این رو خدمات ضدعفونی خودرو توسط استادکار با استفاده از همین مواد انجام خواهد شد تا ضمن اطمینان حاصل کردن از پاکسازی خودرو، از بروز مشکل و عوارض برای افراد جلوگیری نماید.

کارواش نانو بخار در محل

کارواش نانو بخار در محل

  • شستشوی بدنه و سطوح خارجی
  • شستشوی سطوح داخلی با استفاده از بخار خشک
  • روتولوکس انواع خودرو شامل روشویی، جاروبرقی و نظافت داخل کابین و صندوق عقب، شستشوی کفپوش و واکس داشبورد و لاستیک می‌باشد.
دریافت این خدمت از استادکار
اصول نگهداری مواد ضدعفونی کننده خودرو | محلول ضدعفونی کننده داخل خودرو | استفاده از آنولیت برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا
برای ضدعفونی کردن خودرو از محلول‌های مختلفی استفاده می‌شود، اما بهترین محلول که هیچ گونه عوارضی ندارد، آنولیت است.

ضدعفونی اتومبیل با آنولیت

با توجه به آنچه که گفتیم، آنولیت محلول ضدعفونی کننده‌ای است که بر خلاف سایر ضدعفونی‌کننده‌ها، سبب خشک شدن پوست نمی‌شود. در واقع از آنجایی که در ترکیبات این محلول، اکسیژن وجود دارد، پوست را نرم و لطیف می‌کند. این محلول هیچگونه حساسیتی در پی ندارد و به همین دلیل بعد از ضدعفونی کردن خودرو با آن، پوست شما دچار التهاب نخواهد شد.

اما لازم به ذکر است که، دو نوع حالت ضدعفونی بی فاصله و با فاصله وجود دارد. در حالت ضدعفونی بی‌فاصله، شما می‌توانید بدون درنگ پس از ضدعفونی وسیله و یا فضا و یا هرچیز دیگری، از آن استفاده نمایید. اما در حالت ضدعفونی با فاصله، باید اندکی صبر نمایید.

برای گندزایی و تمیز کردن با آنولیت، خوب است تا پیش از اقدام عملیات، خودرو و سطوح آن را تمیز کنید تا آنولیت بتواند به خوبی روی تمامی سطوح بنشیند. در این حالت این ماده گندزا می‌تواند اتومبیل شما را به خوبی تمیز کند.
همچنین اگر حساسیت دارید و یا اینکه قرار است کودک و یا سالمندی وارد اتومبیل شما شود، یک ساعت بعد از ضدعفونی خودرو، از آن استفاده نمایید.

ضمنا باید بگوییم که از این محلول می‌توانید روی سطوح مختلف استفاده کنید، در واقع آنولیت به صندلی‌ها و سایر اجزای خودرو آسیب وارد نمی‌کند. اما برای بهترین نتیجه، خوب است تا ضدعفونی خودرو را به کارشناسان استادکار واگذار نمایید.

همین طور بخوانید: این 19 شایعه مهم درباره کرونا را باید حتما بدانید

هزینه ضدعفونی خودرو با آنولیت | قیمت ضدعفونی خودرو | نکات ضدعفونی کردن ماشین | نکات بهداشتی ضدعفونی ماشین | روش های ضدعفونی اتومبیل
آنولیت ماده‌ای ضدعفونی کننده است که به پوست آسیب نمی‌رساند و هیچ گونه عارضه‌ای در پی ندارد.

چرا بهتر است از خدمات ضدعفونی ماشین توسط استادکار استفاده کنیم؟

یکی از مزیت‌های استفاده از خدمات ضدعفونی خودرو توسط استادکار این است که متخصصین استادکار، برای ارائه بهترین خدمات و در بالاترین کیفیت، از آنولیت استفاده می‌کنند. از سوی دیگر باید بگوییم که متخصصین استادکار، پروتکل‌های بهداشتی را در بالاترین سطح رعایت می‌کنند:

  • آن‌ها مجهز به لباس‌های ویژه هستند
  • از دستکش‌های مخصوص استفاده می‌کنند
  • ماسک‌های فیلتردار به صورت خود می‌زنند
  • مراحل ضدعفونی اتومبیل، توسط ابزارهای مخصوص مانند پمپ و اسپری انجام خواهد شد

همچنین لازم به ذکر است که تمامی تجهیزات استفاده شده توسط کارشناسان استادکار، یک‌بار مصرف است، لذا هیچ‌گونه نگرانی بابت انتقال و شیوع ویروس توسط این افراد وجود نخواهد داشت.

با استفاده از خدمات ضدعفونی خودرو توسط استادکار تمامی قسمت‌های خودرو شما، از سقف گرفته تا صندلی‌ها، دستگیره‌ها، دنده، آینه و پنجره‌ها و … همگی ضدعفونی خواهند شد تا اتومبیل شما به بهترین شکل ممکن فرایند گندزدایی را پشت سر بگذارد.

برای ثبت سفارش، می‌توانید از طریق لینک زیر، اپلیکیشن استادکار را دانلود کرده و ثبت سفارش نمایید:

دانلود اپلیکیشن استادکار

  • نسخه IOS استادکار
  • نسخه اندروید استادکار
  • دریافت از اپ استور و سیب اپ
  • دریافت از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت
دریافت این خدمت از استادکار

سخن پایانی

به نظر می‌رسد که ویروس کرونا مهمان زمین است و باید با آن زندگی کنیم. پس برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس و همچنین کمک به عدم انتشار آن، باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم که یکی از آن‌ها ضدعفونی اتومبیل است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + یازده =