سبک آرایش سلبریتی‌ها و نکات مهم آن

0

حتما شما نیز به چهره سلبریتی‌ها هنگامی که روی فرش قرمز قدم می‌زنند نگاه می‌کنید و به این فکر می‌کنید چطور چنین چهره بی نقصی دارند. آرایش سلبریتی‌ها یکی از رازهای پنهان آن‌هاست که چهره بسیاری از آن‌ها را بدون اینکه متوجه شوید آرایشی دارند، دگرگون می‌کند. بسیاری از افراد دوست دارند بدانند آرایش سلبریتی‌ها چگونه انجام می‌شود که تا این حد بی نقص و ماندگار است. بنابراین ما نیز تصمیم گرفتیم نگاهی به برخی نکات آرایشی که آرایشگران این افراد مشهور ارائه داده‌اند داشته باشیم تا بدانیم چه باید کرد که همانند یک سلبریتی به رو فرش قرمز آرایشی زیبا و چشم گیر داشته باشیم.

۱۰ نکته درباره آرایش سلبریتی‌ها که باید بدانید

  1. از مرطوب کننده برای آماده سازی صورت قبل از آرایش استفاده کنید

استفاده از مرطوب کننده یکی از رازهای آرایش سلبریتی‌هاست. مرطوب کننده موجب می‌شود پودری که به روی پوست می‌زنید به خوبی روی پوست بنشیند و ظاهری طبیعی‌تر به شما ببخشد. بنابراین پیش از اینکه لوازم آرایش خود را بردارید و شروع به آرایش کردن کنید از مرطوب کننده استفاده کنید.

  1. از کانسیلر یا پودر پرس شده بعنوان پرایمر سایه چشم استفاده کنید

شاید برای شما نیز این مشکل پیش آمده باشد که سایه چشمی که می‌زنید تا به میهمانی برسید از بین برود یا زیبایی خودش را از دست بدهد. بد نیست درباره یک راز دیگر آرایش سلبریتی‌ها بدانید. سایه چشم نیز نیاز به یک پرایمر خوب برای ماندگاری بیشتر دارد. یک روش قدیمی برای انجام این کار استفاده از کانسیلر قبل از سایه چشم زدن است. کانسیلر به خوبی می‌تواند سایه پودری را پشت پلکتان نگه دارد. هرچند درباره استفاده از انواع سایه چشم‌ها باید نکات جداگانه‌ای را بدانید.

سبک آرایش سلبریتی‌ها و نکات مهم آن
پیش از سایه چشم زدن از یک پرایمر استفاده کنید تا سایه چشم به خوبی روی چشمتان بماند.
  1. خط چشم را چند لایه بکشید

یکی از آرایشگران حرفه‌ای سلبریتی‌ها درباره آرایش چشم از پنج لایه خط چشم استفاده می‌کند. در برخی مواقع این کار بیشتر شبیه به تیره کردن اطراف چشم است و هیچ خط صافی در این نوع خط چشم کشیدن نخواهید دید. اگر می‌خواهید از روش این آرایشگر استفاده کنید باید ابتدا از یک مداد چشم قهوه‌ای استفاده کنید و خطی باریک بالای پلک و زیر چشم بکشید. سپس با یک برس آرایشی آن را کمی محو کنید. سپس از یک مداد مشکی استفاده کرده و کمی بالاتر از خط چشم قهوه ای، خطی باریک و مشکی بکشید. این خط ایجاد شده را نیز با لایه زیرین خود محو کنید. سپس از یک خط چشم مشکی برای خط کشیدن بالای پلک، برای پر کردن و تیره کردن داخل مژه‌ها، استفاده کنید.

این آرایشگر پیشنهاد می‌کند در نهایت از یک خط چشم متالیک یا رنگی برای خط کشیدن زیر چشم استفاده کنید که چشمانتان درخشش بیشتری داشه باشد. در نهایت نیز از خط چشم مایع برای کشیدن خط بالای مژه‌ها استفاده کنید.

این کار شاید در ابتدا ساده به نظر برسد، کشیدن چند خط در کنار هم و محو کردنشان کاری نیست که نتوانید به این راحتی انجام دهید. اما این کار نیاز به تمرین بسیاری دارد چرا که در هر حال یک حقه دیرینه آرایشگران حرفه‌ای است که بدون شک هر فردی نمی‌تواند به خوبی آن‌ها انجامش دهد.

  1. برای خط چشم کشیدن آرنج دستتان را به جایی مستحکم کنید

یکی از مشکلاتی که اغلب افراد با خط چشم کشیدن دارند یکدست نشدن خط چشم است. برای اینکه دستتان هنگام خط چشم کشیدن نلرزد و به خوبی بتوانید خط چشم یکدست برای هر دو چشمتان بکشید بهتر است جایی را برای نگه داشتن یا تکیه دادن دستتان در نظر بگیرید. میز آرایشی می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد. باید آرنج دستتان را روی میز مستحکم کنید و سپس نسبت به خط چشم کشیدن اقدام کنید.

سبک آرایش سلبریتی‌ها و نکات مهم آن
برای اینکه خط چشم صاف بکشید باید دقت کنید که نباید دستتان تکان بخورد. برای این کار دستتان را به جایی تکیه دهید.
  1. به دنبال آرایش‌های اینستاگرامی نروید

بسیاری از افراد علاقه دارند به دنبال آرایش روز در اینستاگرام بگردند. اما باید در نظر داشته باشید که آرایش سلبریتی‌ها کاملا متفاوت از آن چیزی است که بعنوان مد روز در صفحات اینستاگرام خواهید دید. مثلا حالت ابروهای سلبریتی‌ها با ابروهای پر و زاویه دار که در اینستاگرام می‌بینید متفاوت است. در عوض در آرایش سلبریتی‌ها سعی بر این است که حالت ابروها نیز به طبیعی‌ترین شکل ممکن کشیده شود. معمولا گوشه‌های ابروها هیچ زاویه‌ای ندارد و فقط ابروها به طور طبیعی و محو پر می‌شود. برس کشیدن ابروها نیز از جمله مهم‌ترین کارهاییست که هنگام آرایش ابرو باید انجام دهید. مرتب بودن یکی از رازهای آرایش سلبریتی‌ها محسوب می‌شود.

  1. کانتور کردن را فراموش نکنید

کانتور کردن یکی از مهم‌ترین کارهاییست که موجب می‌شود یک سلبریتی به روی فرش قرمز بدرخشد. حتما متوجه شده‌اید سلبریتی‌ها همانطور که دوست دارند دیده شوند دیده می‌شوند. با گونه‌های برجسته، بینی کوچک و لبان برجسته و زیبا. بنابراین باید اصول کانتور کردن صورت را بدانید و سعی کنید با توجه به رنگ پوستتان از آن پیروی کنید. پیشنهاد می‌شود برای پوست‌های تیره‌تر به جای اینکه از رنگ تیره کانتور استفاده کنید فقط از رنگ روشن آن و کرم پودر به روی پوست استفاده کنید و دیگر پوست را تیره روشن نکنید.

برای انجام این کار ابتدا رنگ روشن را روی پیشانی، خط بینی، چانه و گونه‌ها بکشید و به طور معمول آرایش کانتور کنید و نقاطی که می‌خواهید برجسته و درخشان دیده شوند را مشخص کنید. در مقابل، افرادی که پوست روشنی دارند نیاز است تا کمی از رنگ تیره برای زیر گونه‌ها و نقاطی که می‌خواهند برجسته دیده شود استفاده کنند.

سبک آرایش سلبریتی‌ها و نکات مهم آن
آرایش سلبریتی‌ها طوری است که همیشه گونه‌های برجسته و بینی کوچک در چهره آن‌ها دیده می‌شود. بخشی از این زیبایی را مدیون کانتور کردن هستند.
  1. قبل از رژ لب زدن پوست لب را لایه برداری کنید

هیچ سلبریتی بدون رعایت نکات اولیه زیبایی و آرایشی، چهره‌ای زیبا و جذاب ندارد. لایه برداری از لب نیز یکی از این کارهاست که اغلب سلبریتی‌ها در برنامه روزانه آرایشی و زیبایی خود دارند. شما نیز باید از این نکته پیروی کنید تا هنگامی که رژ لب می‌زنید لبانتان یکدست و جذاب دیده شود و خیلی زود پوسته پوسته نشود. قبل از اینکه رژ لب بزنید، یک مسواک تمیز و سالم را روی لبتان بکشید تا به خوبی از آن لایه برداری کند. سپس از یک رژ لب مایع استفاده کنید تا لبانتان را برجسته‌تر نشان دهد.

  1. قبل از استفاده از محصولات آرایشی پودری روی آن‌ها فوت کنید

بسیاری از آرایشگران حرفه‌ای برای اینکه محصولات پودری را روی صورت سلبریتی‌ها بزنند از پاشنده یا وسایل مخصوصی استفاده می‌کنند که موجب می‌شود پودر به خوبی و یکدست روی پوست بنشیند. اما اگر شما چنین وسایلی ندارید نگران نباشید. فقط کافیست تعادل را در استفاده از محصولات پودری رعایت کنید. مثلا برای زدن رژ گونه، برس رژ گونه را قبل از اینکه به روی صورت بزنید به آرامی فوت کنید. این کار موجب می‌شود پودرهایی که روی برش انباشته شده پخش شوند و شما بتوانید رژ گونه متعادل‌تری روی پوستتان بزنید.

سبک آرایش سلبریتی‌ها و نکات مهم آن
یک آرایشگر حرفه‌ای به خوبی می‌داند چطور باید محصولات آرایشی پودری را روی پوست بزند که یکدست و طبیعی جلوه کند. شما نیز برای اینکه پودر روی صورتتان بنشیند بهتر است پیش از استفاده از این محصولات روی قلم آرایشی به آرامی فوت کنید تا اضافه پودر پخش شود و به روی پوست شما ننشیند.
  1. قلم‌های آرایشی استفاده شده را به خوبی تمیز کرده و بشویید

این کار شای کاری نباشد که خود سلبریتی‌ها پس از آرایش کردن انجام دهند. درست است سلبریتی‌ها آرایشگران مخصوص و برجسته دارند، اما ما باید برای خودمان همان آرایشگر برجسته  و مخصوص باشیم. اگر می‌بینید آرایش سلبریتی‌ها بی نقص است و همیشه پوستی زیبا دارند به این دلیل است که هیچگاه از برس‌ها و قلم‌های آرایشی که کثیف یا استفاده شده هستند استفاده نمی‌کنند. این بسیار مهم است که هر چند وقت یکبار قلم‌های آرایشی خود را بشویید تا هم بتوانید آرایشی تمیز و زیباتر داشته باشید و پوستتان سالم باقی بماند. پیشنهاد می‌شود برای شستن قلم‌های آرایشی از شامپو بچه و روغن درخت چای استفاده کنید.

سبک آرایش سلبریتی‌ها و نکات مهم آن
استفاده از قلم‌های آرایشی تمیز و سالم می‌تواند به داشتن آرایش زیباتر کمک کند.
  1. از برق لب استفاده کنید

همیشه نمی‌توانید از رژ لب مایع استفاده کنید و شاید اصلا بخواهید رژ لب شما مات باشد و برقی نداشته باشد. اما برای برجسته تر کردن لبانتان بهتر است از یک برق لب استفاده کنید. همچنین کشیدن خط لب یک درجه تیره‌تر از رنگ رژ لبتان نیز می‌تواند به برجسته‌تر دیده شدن لبانتان کمک کند.

سخن پایانی

اگر علاقه به آرایش کردن داشته باشید حتما دوست دارید بتوانید همانند یک سلبریتی آرایش به چهره داشته باشید. آرایش سلبریتی‌ها بسیار ملایم و یکدست است و تمرکز آن به روی بی نقص نشان داده چهره است. هرچند شاید تصور بر این باشد که سلبریتی‌ها از بهترین محصولات روز آرایشی استفاد می‌کنند اما دانستن چند تکنیک ساده آرایشی که آرایشگران آن‌ها انجام می‌دهند می‌تواند کمک کند شما نیز بتوانید تا حد زیادی همانند یک سلبریتی آرایش کنید.

منیع: self

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × دو =