چطور یک آرایش روزانه حرفه‌ای داشته باشید؟

1

وقتی صبح‌ها برای بیرون رفتن از خانه به قصد محل کار یا دانشگاه آماده می‌شوید، اغلب فرصت چندانی برای ایستادن جلوی آینه ندارید. بنابراین دانستن اینکه یک آرایش روزانه شامل چه مواردی می‌شود می‌تواند به شما کمک کند در کمترین زمان یک آرایش روزانه حرفه‌ای داشته باشید. در هر حال شما برای یک عروسی مجلل آماده نمی‌شوید که نیاز باشد چهره خود را کانتور کنید یا از انواع سایه چشم برای آرایش چشم خود استفاده کنید. بلکه فقط کافیست از چند لوازم آرایشی معمول روزانه استفاده کنید تا با چهره‌ای شاداب در محل کار خود حاضر شوید.

چطور یک آرایش روزانه حرفه‌ای داشته باشیم؟

  1. پوستتان را آماده کنید

قبل از اینکه بخواهید هیچ محصول آرایشی را برای استفاده انتخاب کنید باید به سراغ محصولات آماده سازی پوست بروید. پاک کننده آرایشی شاید به نظرتان برای بعد از آرایش کردن لازم باشد اما به هنگام صبح می‌توانید با کمک این محصول آرایشی چربی‌های باقیمانده روی پوستتان از شب گذشته را از بین ببرید. پس از آن از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. کرم مرطوب کننده کمک می‌کند مواد آرایشی، به شکلی بهتر روی صورت شما بنشیند. بهتر است از کرم مرطوب کننده‌ای استفاده کنید که حتما SPF داشته باشد چرا که نیاز است که هر روز به هنگام خروج از خانه کرم ضد آفتاب به روی پوستتان زده باشید تا از پوستتان در برابر آسیب‌های فضای باز (نور خورشید) محافظت کنید.

  1. رنگ پوستتان را یکدست کنید

حالا زمانی می‌رسد که باید شروع به آرایش کنید. از یک کرم پودر یا پنکیک استفاده کنید که رنگ پوست یا نهایت یک درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از پوست شماست. به کمک آن پوستی یکدست و بی نقص برای آرایش روزانه خود بسازید.

  • کرم ضد آفتاب یا مرطوب کننده رنگی

یکی از ساده‌ترین کارها برای اینکه آرایش روزانه شما با مراحل کمتری طی شود انتخاب یک کرم ضد آفتاب رنگی یا کرم مرطوب کننده رنگی است. این نوع کرم‌ها حکم کرم پودر را نیز ایفا می‌کنند بنابراین دیگر لازم نیست یک کرم به روی کرم دیگری بزنید. بخصوص برای یک آرایش روزانه نیازی نیست از تمامی محصولات آرایشی خود استفاده کنید بلکه شاید بهتر باشد محصولاتی بخرید که کاربردی بوده و بتوانند نیازهای روزانه شما را برطرف کنند.

کرم ضد آفتاب رنگی
می‌توانید از کرم‌های ضد آفتاب رنگی برای آرایش روزانه استفاده کنید که دیگر نیاز نباشد چند کرم مختلف به روی پوستتان بزنید.
  • کانسیلر

در آرایش روزانه به راحتی می‌توانید تیرگی دور چشم را به کمک کانسیلر از بین ببرید. همچنین از کانسیلر برای محو کردن جوش یا تیرگی‌های موجود روی پوست نیز می‌توانید استفاده کنید.

چطور یک آرایش روزانه حرفه‌ای داشته باشید؟
کانسیلرها نیز در رنگ‌های متنوعی در بازار موجود هستند که با توجه به رنگ پوستتان و کرمی که استفاده می‌کنید باید رنگ کانسیلر را انتخاب کنید.
  • رژ گونه

رژ گونه نیز از جمله محصولات آرایشی است که در آرایش روزانه بسیار پرکاربرد است چرا که با رنگ سرخی که به روی چهره ایجاد می‌کند می‌تواند چهره‌ای طبیعی و شاداب برای چهره خواب آلود صبحگاهی ایجاد کند. اما باید دقت داشته باشید که در آرایش روزانه از کمرنگ‌ترین و ملایم‌ترین رژ گونه استفاده کنید که چهره‌ای طبیعی‌تر و رسمی‌تر داشته باشید.

پالت رنگ رژ گونه برای آرایش روزانه
سعی کنید از یک پالت رنگ رژ گونه که رنگ‌های ملایم و طبیعی دارند برای آرایش روزانه خود استفاده کنید.
  1. چشم‌ها و لبتان را آرایش کنید

پس از اینکه رنگ پوستتان را یکدست کردید، حالا نوبت به چشم‌ها و لب می‌رسد. در هر حال آرایش روزانه بدون آرایش این دو تکمیل نمی‌شود. همانند سایر مراحل آرایش روزانه، آرایش چشم نیز قرار نیست یک آرایش خیلی پیچیده و پررنگ باشد بلکه در تمام مراحل آرایش روزانه تلاش می‌کنیم چهره طبیعی را حفظ کرده و فقط آن را زیباتر و جذاب‌تر کنیم.

  • سایه چشم

اگر می‌خواهید در آرایش روزانه خود از سایه چشم استفاده کنید از رنگی روشن همانند کرم یا سفید در یک لایه پشت چشمتان استفاده کنید. این کار فقط کمک می‌کند چشم شما بازتر و بیدارتر دیده شود.

آرایش چشم روزانه
سایه چشم در آرایش روزانه نباید خیلی مشخص باشد بلکه فقط ه کمک آن به چشمان خود بُعد می‌دهید.
  • خط چشم

تیرگی که خط چشم دور چشمان شما ایجاد می‌کند موجب می‌شود چشمانتان جذاب‌تر دیده شود. بنابراین به کمک یک مداد چشم یا هر نوع خط چشم دیگری که با آن راحت هستید، خطی باریک بالای پلک و خطی باریک داخل پلک پایین بکشید به طوری که فقط به نظر برسد مژه‌های شما پرتر و تیره‌تر است.

انواع خط چشم برای آرایش روزانه
برای کشیدن خط چشم می‌توانید از انواع مداد چشم‌های مدادی، مایع یا ماژیکی استفاده کنید. بستگی دارد با کدامیک راحت‌تر هستید.
  • ریمل

ریمل نیز با بلندتر و پرتر نشان دادن مژه‌هایتان می‌تواند به داشتن یک آرایش روزانه حرفه‌ای به شما کمک کند.

چطور یک آرایش روزانه حرفه‌ای داشته باشید؟
ریمل‌ها با برس‌های مختلفی در بازار موجود هستند که ابتدا باید بدانید تفاوت این برس‌ها با هم چیست و کدام مناسب شماست تا بتوانید بهترین استفاده را از این محصول آرایشی ببرید.
  • رژ لب

بهتر است در آرایش روزانه خود از رژ لبی استفاده کنید که تا حد زیادی رنگ لب است چرا که سایر آرایش چهره شما بسیار ملایم و طبیعی است و اگر بخواهید یک رژ لب خیلی پررنگ بزنید شاید با آن سازگار نباشد. بنابراین از رژ لب رنگ لب یا یک درجه تیره‌تر برای آرایش روزانه خود استفاده کنید.

رژ لب مات برای آرایش روزانه
بهتر است برای آرایش روزانه خود از رژ لب‌های مات و کمرنگ استفاده کنید.

سخن پایانی

داشتن یک آرایش روزانه حرفه‌ای کار دشواری نیست فقط لازم است بدانید از کدام لوازم آرایش برای این کار استفاده کنید. در هر حال تمامی محصولات آرایشی برای یک آرایش ساده روزانه ساخته نشده‌اند، برای مثال شما قرار نیست یک سایه چشم پرزرق و برق اکلیل دار را برای یک آرایش روزانه استفاده کنید بلکه در عوض از محصولی استفاده می‌کنید که رنگی ملایم‌تر و مناسب جایی که در آن حاضر می‌شوید دارد. با نکاتی که درباره آرایش روزانه گفته شد سعی کردیم تا آرایشی طبیعی، ساده و ملایم را آموزش بدهیم که انجام دادن آن در کمترین زمان ممکن است.

منبع: instyle

1 نظر
  1. هاهاها. هاها می گوید

    لطفا به. هاها سلام. هاهالبخبل و در این مورد هاها سلام ج سلام که من در این زمینه به این نتیجه رسیده است و در این زمینه را برای من و تو را در این باره ن س ک و از انکه و تالار وحدت ملی و سیاست خارجی مجلس و تالار گفتمان های مختلف از جمله در حال انجام می شود و تالار گفتمان ۵۰۰ میلیون تومان به وجود ندارد و تالار وحدت و تالار گفتگوی آزاد و تالار وحدت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + شش =