انواع کرم آبرسان دور چشم و ویژگی‌های آن

0

مراقبت از پوست جز یکی از مراقبت‌های بسیار ویژه است و هر فردی که به پوست و زیبایی خود اهمیت می‌دهد باید موارد مربوط به آن را رعایت کند. در این میان، مراقبت از چشم و اطراف آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از این رو محصولات مراقبتی بسیار زیادی از جمله کرم آبرسان دور چشم ساخته شده است تا افراد بتوانند از آن استفاده کنند و پوستی زیبا و لطیف داشته باشند. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به معرفی انواع کرم آبرسان دور چشم و ویژگی‌های مربوط به آن پس با استادکار همراه شوید.

اهمیت کرم آبرسان دور چشم

آبرسانی به پوست اطراف چشم چه فایده‌ای دارد؟ چرا باید از محصولات مراقبتی مخصوص دور چشم استفاده کنیم؟ شاید سوال‌هایی از این قبیل نیز ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد. در پاسخ به این قبیل سوال‌ها بایستی بگوییم که طبق آزمایش‌های بسیاری که تاکنون انجام شده است متخصصین پوست و زیبایی بسیاری کرم آبرسان دور چشم را به افراد با رده سنی متفاوت توصیه می‌کنند. زیرا پوست دور چشم نسبت به بخش‌های دیگر صورت بسیار نازک است و امکان چروک شدن و حالت گرفتن و حتی افتادگی در این بخش بیشتر دیده می‌شود از این رو رطوبت رسانی منظم به این ناحیه بسیار ضرروی است.

بیشتر بدانید آلوورا برای گودی زیر چشم

اهمیت کرم آبرسان دور چشم
پوست نازک دور چشم مستعد چین و چروک است و از طرفی عوامل ژنتیکی می‌تواند امکان ایجاد چین و چروک را دو چندان کند

مزایای استفاده از کرم آبرسان دور چشم چیست؟

اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که اغلب وقتی جلو آینه می‌ایستید از صورت ورم کرده و چشم‌های پف کرده خود ناراضی هستید و دوست دارید صورتی همیشه شاداب و جوان داشته باشید به شما پیشنهاد می‌دهیم از یک کرم آبرسان دور چشم حتما استفاده کنید.

همانطور که می‌دانید علت پف کردن چشم‌ها این است که گاها مایع‌های زیر پوستی که اطراف چشم وجود دارد در یک قسمت متورم شده و موجب پف کردن چشم در ظاهر صورت می‌شود و در برخی موارد لکه‌های تیره نیز دیده می‌شود. با استفاده از کرم آبرسان دور چشم شما عمل هیدراسیون را در زیر چشم خود انجام داده و با رطوبت رسانی روزانه کمک می‌کنید تا رطوبت زیر پوست جریان داشته و تیرگی و پف زیر چشم از بین برود.

مزایای استفاده از کرم آبرسان دور چشم چیست؟
با مرطوب کردن پوست خود می‌توانید چهره‌ای شاداب و جوان داشته باشید

یکی دیگر از مزایای کرم آبرسان دور چشم که نقش بسیار مهمی بر روی پوست به ویژه در افراد میان سال دارد، از بین بردن چروک‌های دور چشم است. همانطور که می‌دانید استعداد پوست اطراف چشم برای چروک شدن و فرم گرفتن بسیار زیاد است. حالات چهره و عکس‌العمل‌های احساسی مانند خنده، گریه و یا اخم می‌تواند خطوط ریز و بسیاری را در زیر چشم ایجاد کند و برای از بین بردن این خطوط پوست نیاز به رطوبت و آب لازم دارد. از این رو کرم آبرسان دور چشم می‌تواند با عملیات آبرسانی به پوست کمک کند تا چین و چروک‌های ایجاد شده از بین رود و یا مانع ایجاد چین و چروک زیر چشم شود.

مزایای استفاده از کرم آبرسان دور چشم چیست؟
هیدراسیون پوست عملی است که برای از بین بردن چین و چروک بر روی صورت انجام میشود

معرفی انواع کرم آبرسان دور چشم

به طور کلی تمام کرم‌های آبرسان دور چشم بر اساس فرمول یکسانی طراحی شده‌اند و کاربرد یکسانی دارند اما انواع آن بر اساس نوع برند و برخی مواد سازنده ممکن است متفاوت باشد. یکی از نکاتی که بهتر است هنگام خرید کرم آبرسان دور چشم به آن توجه کنید این است که سعی کنید به دنبال کرم‌هایی باشید که عطر کمتری دارند و بیشتر مواد محتوای آن طبیعی هستند. از جمله برندهای بسیار خوبی که محصولات فوق‌العاده‌ای در زمینه مراقبت‌های پوستی ارائه داده‌اند می‌توان به برند لانکوم، لورال، نیوآ، اوریاژ و بسیار برندهای دیگر اشاره کرد.

بیشتر بدانید راهکارهای خانگی جلوگیری از ریزش مو

معرفی انواع کرم آبرسان دور چشم
کرم‌های آبرسان پوست انواع مختلفی دارند که متناسب با پوست فرم و محتوای آن متفاوت است

اگر می‌خواهید تاثیر کرم آبرسان بر روی پوست شما در مدت زمان کوتاهی عکس‌العمل خود را نشان دهد و پوست شما را سفت و کشیده کند بهتر است به سراغ کرم‌هایی بروید که درصد کافئین بالایی دارند. زیرا کافئین سبب افزایش سرعت گردش خون در سطح پوست شده و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی هرگونه پف و التهاب دور چشم را کاهش داده و پوست را سفت کند.

معرفی انواع کرم آبرسان دور چشم
کافئین و ویتامین‌های موجود در کرم سرعت گردش خون را بالا برده و سبب سفت شدن پوست صورت میشود

چه کسانی باید از کرم آبرسان دور چشم استفاده کنند؟

برخی از افراد گمان می‌کنند که فقط خانم‌ها باید از کرم آبرسان برای دور چشم خود استفاده کنند در صورتیکه این تصور کاملا اشتباه است. آقایان نیز به اندازه خانم‌ها باید به پوست خود اهمیت دهند. در نتیجه تمام افرادی که پوست نسبتا خشکی دارند و یا میزان چین و چروک و پف در اطراف چشم خود مشاهده می‌کنند بایستی در اولین فرصت با استفاده از محصولات مراقبت پوست، پوست صورت خود را تغذیه کنند تا چهره‌ای شاداب داشته باشند.

چه کسانی باید از کرم آبرسان دور چشم استفاده کنند؟
داشتن چهره شاداب و زیبا، چه در آقایان و چه در خانم‌ها، میزان اعتماد به نفس و امیدواری به زندگی را در افراد افزایش می‌دهد و این خود راهی برای شاد زیستن است.

کرم آبرسان دور چشم مناسب چه سنی است؟

و اما یکی از رایج‌ترین سوالاتی که ذهن اغلب افراد را به خود مشغول کرده است: از چه سنی باید از کرم دور چشم استفاده کنیم؟ جواب به این سوال به صورت قطعی وجود ندارد و تاکنون هیچ متخصص پوست و زیبایی سن به خصوصی را برای استفاده از این کرم پیشنهاد نکرده‌ است اما پیشنهاد ما به شما این است که هر فردی در هر مقعیت سنی از نوجوان گرفته تا میان سال می‌تواند از انواع کرم آبرسان استفاده کند چرا که کرم آبرسان هیچ خطری برای پوست ندارد و هدف فقط هیدراته کردن پوست است. اما چون با افزایش سن میزان چین و چروک بالا می‌رود می‌توان برای جلوگیری از آن از سن ۳۰ سال به بالا از انواع کرم آبرسان دور چشم استفاده کنید.

کرم آبرسان دور چشم مناسب چه سنی است؟
کرم آبرسان دور چشم به عنوان یک نوع کرم مرطوب کننده برای هر فرد نوجوان یا میان سال می‌تواند مناسب باشد.

نحوه استفاده از کرم آبرسان دور چشم

از آنجا که دور چشم پوستی نازک دارد و قطعا جز نواحی بسیار حساس پوست است بهتر است با احتیاط کامل کرم مورد نظرتان را در این ناحیه ماساژ دهید. سعی کنید کرم دور چشم را به صورت ضربه‌ای بسیار آرام و پیسته ماساژ دهید. بهتر است ضربات را با نوک انگشتانتان به صورت دورانی انجام دهید تا جذب کرم سریع‌تر و بهتر انجام شود.

نحوه استفاده از کرم آبرسان دور چشم:
با ضربات آهسته کوچک و دورانی سعی کنید تمام سطح اطراف چشم خود را با کرم مخصوص دور چشم ماساژ دهید

نکاتی درباره کرم آبرسان دور چشم

  • سعی کنید کرم آبرسان دور چشم خود را در یخچال نگه دارید و به صورت سرد شده استفاده کنید تا التهابات موجود دور چشم را کاهش دهد.
  • از کرم دور چشم برای بخش‌های دیگر پوست استفاده نکنید و اگر پوست حساسی دارید حتما کرم مخصوص پوست حساس را تهیه کنید و یا قبل از استفاده روزانه بمقدار کمی از آن را روی پوست تست کنید.
  • انواع کرم آبرسان دور چشم به صورت ژل، روغن، پماد و یا سرم در بازار وجود دارد که برای انتخاب از میان انواع آن بایستی با مشاور پوست خود مشورت کنید تا بهترین کرم متناسب با پوست خود را خریداری کنید.
  • از کرم آبرسان دور چشم حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین C و E استفاده کنید تا از پوست نازک اطراف  چشم شما در برابر رادیکال‌های آزاد اشعه نور خورشید در طول روز مراقبت کند.
  • وجود موادی مانند نیاسین آمید و ویتامین B3 در فرمولاسیون کرم‌های آبرسان علاوه بر از بین بردن چین و چروک دور چشم موجب سفید شدن و از بین رفتن لکه‌های سیاه نیز می‌شود.
  • سعی کنید از یک کرم آبرسان مخصوص دور چشم روز و شب به صورت جداگانه استفاده کنید تا زودتر به نتیجه دلخواه خود برای داشتن پوستی شاداب و جذاب برسید.

منبع: goldelementsniveadermstore

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + شش =