مرتب کردن لوازم آرایش با ایده‌های خاص و جذاب

1

«دخترها هیچ وقت در برابر لوازم آرایش‌های جدید مقاومت نمی‌کنند»؛ شاید این حرف تا حدودی درست باشد ولی مهم‌تر از همه این است که خانم‌ها عاشق تنوع در رنگ و محصولات آرایشی و بهداشتی هستند. چون به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا سبک‌های آرایشی خلاقانه و نوینی را امتحان کنند. اگر شما هم میز آرایش‌تان اغلب شلوغ و به هم ریخته است با ما همراه شوید تا با چند ایده خاص و جذاب برای مرتب کردن لوازم آرایش ، برای همیشه با کشوهای بهم ریخته و میز آرایش شلوغ خداحافظی کنید.

۱۱ ایده خلاقانه و جدید برای ساماندهی و مرتب کردن لوازم آرایش

در این پست استادکار قصد داریم روش‌هایی ساده و زیبا برای نگهداری و مرتب کردن لوازم آرایش را عنوان کنیم. برخی از این راهکارها را میتوانید با کمی ذوق و خلاقیت در خانه و به تنهایی درست کنید.

۱- محفظه‌های تمیز برای نگهداری قلم موهای آرایشی

چیدمان و مرتب کردن لوازم آرایش
اگر میخواهید صبح‌هایی که عجله دارید، خیلی زود براش و قلم موهای آرایشی‌تان را پیدا کنید و در عین حال آن‌ها را در برابر گرد و غبار و آلودگی‌های باکتریایی محافظت کنید؛ از محفظه‌های شیشه‌ای و درب‌دار برای مرتب کردن لوازم آرایش استفاده کنید.
چیدمان و مرتب کردن لوازم آرایش
با کمک محفظه‌های شیشه‌ای و شفاف به همراه چند بسته مروارید و مهره‌های رنگی میتوانید یک جای زیبا برای نگه داشتن قلم موهای آرایشی‌تان درست کنید.

۲- ساماندهی قلم موهای آرایشی

چیدمان و مرتب کردن لوازم آرایش
با کمک تکه‌ای کش و یک ورقه حصیری بامبو (مخصوص درست کردن سوشی) محلی برای نگهداری شوت و قلم موهای آرایشی درست کنید. قلم موها را در جای خودشان قرار دهید و ورقه بامبو را بپیچید، به همین راحتی.
چیدمان و مرتب کردن لوازم آرایش
یک تکه پارچه چرمی به شکل مستطیل تهیه کنید و روی آن را با کاتر و قیچی به اندازه قلم مو آرایشی برش دهید. همچنین به کمک یه تکه پارچه و چند دوخت ساده هم میتوانید یه رول دست ساز برای مدادهای آرایشی و قلم موها درست کنید.

۳- مرتب کردن لوازم آرایش با کمک استند دیواری

چیدمان و مرتب کردن لوازم آرایش
یک عدد میله حوله را روی درب یا دیوار اتاق‌تان نصب کنید. از قسمت بالای چند ظرف تزئینی و کوچک پلاستیکی یا فلزی حلقه فلزی رد کنید و آن‌ها را روی میله حوله آویزان نمایید.
چیدمان و مرتب کردن لوازم آرایش
تعدادی ظرف شیشه‌ای را با حلقه فلزی و پیچ روی یک تکه چوب متصل کنید. همچنین میتوانید با اضافه کردن تعدادی حلقه و قلاب در پایین استند چوبی از آن برای نگهداری کش مو و سشوآر استفاده کنید. این ایده برای افرادی که فضای کمی در منزل برای نگهداری لوازم آرایش دارند، مناسب است.

۴- جعبه‌های مخصوص نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی

چیدمان و مرتب کردن لوازم آرایش
اگر جعبه‌های چوبی و قدیمی در خانه دارید به جای دور انداختن آن با کمی رنگ آن را جلا بدهید و به عنوان یک محفظه برای مرتب کردن لوازم آرایش از آن استفاده کنید. به این ترتیب میتوانید تمام لوازم آرایشی و کرم‌هایتان را به صورت یک جا ساماندهی کنید.
چیدمان و مرتب کردن لوازم آرایش
نمونه‌های مختلفی از جعبه‌های ساماندهی آرایشی بهداشتی را میتوانید در بازار تهیه کنید. اگر قصد دارید با هزینه‌ای کمتر یکی از این جعبه‌های چیدمان لوازم آرایش را بسازید استادکار به شما کمک می‌کند تا یک نجار ماهر در نزدیکی محل سکونت خود پیدا کنید.
نجاری و تعمیرات چوب

نجاری و تعمیرات چوب

  • تمامی خدمات نجاری و ساخت سازه های چوبی
  • طراحی ساخت و نصب سرویس های چوبی
  • طراحی و ساخت کمد دیواری، سرویس خواب، بوفه، دراور، ویترین، میز، صندلی
  • تعمیر و نصب انواع مصنوعات چوبی
دریافت این خدمت از استادکار

۵- لیوان‌های طلایی

چیدمان و مرتب کردن لوازم آرایش
ظرف‌های شیشه‌ای مثل ظرف مربا یا لیوان‌های قدیمی بزرگ را با کمک رنگ‌های اکرلیک به رنگ طلایی یا نقره‌ای رنگ کنید و اجازه دهید تا خشک شوند. میتوانید از این ظروف برای قرار دادن قلم موهای آرایشی یا کانسیلر و رژ مایع استفاده کنید.

۶- مرتب کردن لوازم آرایش با رو‌ل‌های دستمال کاغذی

چیدمان و مرتب کردن لوازم آرایش
چند عدد رول دستمال کاغذی را در ارتفاع‌های مختلف برش دهید و با کمک چسب روی یک استند مقوایی یا شیشه‌ای بچسبانید. با کمی سلیقه میتوانید دور رول‌ها را با کمک پارچه و نوارهای رنگی کاغذی بپوشانید و یک استند زیبا برای برس و لوازم آرایشی درست کنید.

۷- کشوی لوازم آرایش

چیدمان و مرتب کردن لوازم آرایش
اگر از بهم ریختگی کشوی لوازم آرایش‌تان خسته شده‌اید؛ میتوانید از تقسیم کننده‌های فضای داخل کشو استفاده کنید. بخش‌های کوچک‌تر را به جعبه‌های سایه تکی، رژهای مدادی، اسفنج و پد آرایشی اختصاص دهید.

۸- سبد و استند فلزی لوازم آرایش

چیدمان و مرتب کردن لوازم آرایش
از سبدهای فلزی برای نگهداری مجلات و کتاب هم استفاده می‌شود ولی در عین حال ایده خوبی برای ساماندهی پالت‌های سایه ارزشمندتان است.
چیدمان و مرتب کردن لوازم آرایش
از استندهای فلزی جداکننده رومیزی برای مرتب کردن لوازم آرایشی مثل جعبه‌های سایه استفاده کنید.

۹- تخته‌های آرایشی مغناطیسی

چیدمان و مرتب کردن لوازم آرایش
پشت یک قاب عکس قدیمی را با کمک ورقه‌های نازک فلزی بپوشانید و سپس روی آن را رنگ کنید. تعدادی آهنربای کوچک مخصوص یخچال تهیه کنید و با چسب حرارتی پشت جعبه سایه‌های آرایشی و رژگونه‌ها و.. بچسبانید. تابلو را به دیوار نصب کنید و به راحتی به جعبه‌های سایه، لاک‌ها و سایر لوازم آرایشی‌ روزانه‌تان دسترسی داشته باشید.

۱۰- مرتب کردن لوازم آرایش با ظروف بازیافتی

چیدمان و مرتب کردن لوازم آرایش
پنج یا شش عدد جای شمعی را با کمک چسب به صورت ردیف‌های سه تایی، دوتایی و یکی روی هم بچسبانید و روی میز لوازم آرایش‌تان قرار دهید. این ایده را با کمک تعدادی ظروف نوشابه یا بطری آب نیز میتوانید بسازید. برای این کار بطری را به شکل لیوان در ابعاد مختلف برش دهید و دهنه آن را با کمک اتوی داغ و سوهان صاف کنید.

۱۱- قفسه‌های دیواری

چیدمان و مرتب کردن لوازم آرایش
قفسه‌های دیواری از دیگر ایده‌های جالب برای ساماندهی لوازم آرایشی هستند این قفسه‌ها را میتوانید در انواع سنگی و چوبی تهیه کنید و لیوان‌های رنگ شده و دست ساز خود را روی آن قرار دهید. به این ترتیب هم یک دکور به اتاق خود اضافه کرده‌اید و هم لوازم آرایش‌تان مرتب می‌شود.

نظرات و پیشنهادات

کدام یک از راه حل‌های این پست را می‌پسندید؟ شما از چه روش‌هایی برای مرتب کردن لوازم آرایشی مثل پالت‌های سایه، رژ مایع و.. استفاده می‌کنید؟ پیشنهادات خود را در زمینه ایده‌های مرتب کردن لوازم آرایشی در بخش نظرات سایت با ما به اشتراک بگذارید.

منابع: MakeupTutorials

1 نظر
  1. هاها می گوید

    این کار رو می دانی که به تازگی از تو می نویسم که به حریم خصوصی افراد در این زمینه به و چه بسا در این زمینه به و چه بسا در مورد این کار را به این کار رو انجام بده که به تازگی از تو می نویسم که به حریم فلک را کر و مدرن و به همین دلیل در حال انجام می شود و تالار گفتمان های مختلف از جمله در حال انجام می ۵۰۰ میلیون تومان است و در این زمینه به و چه بسا در مورد نظر خود را در اختیار دارد و به این این به عنوان یک انسان است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =