چطور از ریمل ابرو استفاده کنیم؟

0

بدون شک همه این را می‌دانیم که ابرو در آرایش چهره ما نقش بسزایی دارد. پر بودن ابرو یا ضخیم و نازک بودن حالت آن می‌تواند زمین تا آسمان چهره ما را تغییر دهد. بنابراین بخشی از آرایش چهره ما به ابروهایمان باز می‌گردد. اینکه بدانیم چطور ابرویمان را آرایش کنیم و از چه محصولی برای ابرو استفاده کنیم چالشی است که در این مسیر با آن مواجه هستیم. امروزه یکی از محبوب‌ترین ابزار آرایشی ابرو، ریمل ابرو است که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و نتیجه بسیار مطلوبی نیز در آرایش چهره دارد. با استادکار همراه باشید تا روش استفاده از ریمل ابرو را بدانید.

درباره ریمل ابرو و استفاده از آن بیشتر بدانید

ریمل ابرو را با نام ژل ابرو نیز می‌خوانند چرا که این محصول برخلاف مداد ابرو یا سایه ابرو، حالت ژلی دارد و جامد نیست. ریمل ابرو همچنین همانند ریمل چشم است. هرچند از فرمولی در این محصول استفاده شده که آن را مناسب استفاده به روی چشم نمی‌سازد. ریمل ابرو می‌تواند به ابروهای شما حجم بیشتری بدهد چرا که به جای اینکه همانند مداد ابرو فقط داخل ابروهایتان را پر کند به خوبی خود ابرو را تحت تاثیر قرار می‌دهد بنابراین با این کار ظاهری طبیعی‌تر خواهید داشت. علاوه بر این‌ها، اغلب ریمل‌های ابرو ضد آب هستند بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که آرایش ابروی شما تا ساعتهای طولانی به همین شکل باقی مانده و از بین نمی‌رود.

چطور از ریمل ابرو استفاده کنیم؟
ریمل ابرو کاملا ظاهری شبیه به ریمل چشم دارد و همانند ریمل چشم به روی ابرو استفاده می‌شود.

برای اینکه ابرویتان را با ریمل ابرو آرایش کنید ابتدا باید رنگ ابرویتان را بدانید تا بتوانید رنگی شبیه یا نهایت یک درجه تیره‌تر یا روشن‌تر از ابرویتان تهیه کنید. اگه ریمل ابرویتان رنگی خیلی متفاوت از رنگ ابرویتان داشته باشد، آرایش ابروی شما طبیعی جلوه نخواهد کرد. بنابراین انتخاب رنگ مناسب شرط اول است. ریمل ابرو را به روی ابروهایتان از پایین به بالا بکشید تا حالت طبیعی ابرو حفظ شود.

چرا ریمل ابرو؟

شاید این سوال پیش بیاید که چرا ریمل ابرو را برای آرایش ابرویمان انتخاب کنیم؟ برای پاسخ دادن به این سوال، ابتدا مروری بر انواع لوازم آرایش ابرو می‌اندازیم و مزایا و معایب هر یک را بررسی می‌کنیم تا ببینیم آیا واقعا ریمل ابرو بهترین انتخاب ماست یا خیر؟

  • مداد ابرو

یکی از معمول‌ترین و پر استفاده‌ترین ابزار برای تغییر حالت ابرو یا پُرکردن آن، مداد ابرو است. دلیل محبوبیت این محصول نیز استفاده راحت آن است. شما فقط کافیست رنگ مورد نظرتان را تهیه کنید و مداد را به راحتی داخل ابرویتان بکشید و در نهایت اگر لازم بود با محوکن که در انتهای برخی مدادابروها وجود دارد، خطوط ایجاد شده در ابرو را محو کنید. اما یک ایرادی که مداد ابرو می‌تواند داشته باشه جنس آن است. اگر خشک باشد باید با فشار بیشتری مداد را روی پوستتان بکشید که این می‌تواند به پوست و حتی ابروهایتان آسیب برساند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که مداد ابرویی تهیه می‌کنید که کاملا نرم و روان است.

چطور از ریمل ابرو استفاده کنیم؟
مداد ابرو ساده‌ترین روش آرایش ابرو است که تقریبا همه می‌توانند بدون دردسر از آن استفاده کنند.
  • سایه ابرو

سایه ابرو که حالت پودری دارد یک روش دیگر برای آرایش ابرو است که باید با استفاده از قلم آرایشی مخصوص آن را به ابروهایتان بزنید. سایه ابرو اغلب بسیار سبک است و اگر به درستی آن را استفاده کنید ظاهری کاملا طبیعی به ابروهایتان می‌دهید. اما سایه ابرو به دلیل پودری بودن ماندگاری طولانی ندارد و خیلی سریع‌تر از سایر محصولات آرایش ابرو پاک می‌شود.

چطور از ریمل ابرو استفاده کنیم؟
سایه ابرو با قلم آرایشی مخصوص که سری باریک دارد به روی ابرو استفاده می‌شود.
  • ژل یا ریمل ابرو

اگر می‌خواهید آرایش ابروی شما به مدت طولانی باقی بماند و پاک نشود، ریمل ابرو بهترین انتخاب شما خواهد بود. ریمل ابرو با قلمی که دارد به راحتی مواد رنگی را لا به لای ابروها پخش می‌کند و نه تنها ابرو را پرپشت نشان می‌دهد بلکه ظاهر طبیعی آن را نیز حفظ می‌کند. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که نسبت به دو محصول دیگر، معمولا استفاده از ریمل ابرو دشوارتر است. هرچند به نظر می‌رسد فقط کافیست ریمل را روی ابروهایتان بکشید اما اگر بخواهید شکل ابرویتان را تغییر دهید با ریمل ابرو امکان پذیر نیست.

سخن پایانی

همانطور که دیدید محصولات متنوعی برای آرایش ابرو وجود دارد که می‌توانید از هر یک از آن‌ها استفاده کنید. اما اولین قدم انتخاب رنگ مناسب پوست و ابروهایتان است. امروزه اغلب افراد ریمل ابرو را انتخاب می‌کنند چرا که ماندگاری طولانی‌تری دارد و ظاهر ابروها را پرپشت و طبیعی می‌کند اما حالت ابرو را نمی‌توانید با ریمل ابرو تغییر دهید بنابراین شاید لازم باشد از ریمل ابرو و مداد ابرو در کنار هم استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. هرچند در نهایت باید بدانید با کدام محصول می‌توانید راحت‌تر ابروهایتان را به مدل دلخواهتان تبدیل کنید.

منابع: purewow ، lorealparisusa

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =