سقف کاذب چرا و چگونه؟ همه‌چیز درباره انواع، قیمت و مزایای سقف کاذب در ساختمان

0

سقف کاذب یکی از پوشش‌های مخصوص سقف اصلی است که می‌تواند زیبایی خاصی به فضای خانه ببخشد. از سقف کاذب برای مکان‌های بسیاری از جمله: پذیرایی، اتاق خواب، حمام و یا در مکان‌های عمومی مانند شرکت و یا حتی بیمارستان‌ها استفاده می‌شود. شما با استفاده از سقف کاذب می‌توانید دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود را تغییر دهید و آن را زیباتر کنید. پس اگر به دنبال یک تغییر مثبت در فضای خانه و یا محل کار خود هستید با استادکار همراه شوید تا همه‌چیز درباره مزایای سقف کاذب در ساختمان را برایتان بیان کنیم.

اجرا و نصب سقف کاذب

اجرا و نصب سقف کاذب

  • اجرای انواع سقف کاذب اداری، تجاری، فروشگاه و خانه
  • اجرای کناف کاری، رابیتس کاری و گچبری
  • ساخت سقف کاذب کناف
  • طراحی و اجرای باکس نور، نور مخفی و نورپردازی سقف کاذب
دریافت این خدمت از استادکار

انواع جنس‌ها و مدل‌های سقف کاذب

سقف کاذب انواع مختلفی دارد که بسته به نوع سلیقه و فضای طراحی شده می‌توان از آنها استفاده کرد. از جمله انواع سقف کاذب می‌توان به مدل سقف کاذب گچی، چوبی، پی وی سی، شیشه‌ای، فلز، آلومینیوم و یا کامپوزیت اشاره کرد. تقریبا بیشتر مدل‌های سقف کاذب به صورت جداگانه در محلی ساخته شده و برای نصب آن افرادی متخصص به محل مورد نظر آمده و اجرای سقف را انجام می‌دهند.

مزایای سقف کاذب چیست؟

سقف کاذب نوعی حجم دکوراتیو است که می‌توان از آن برای جلوگیری از اتلاف دما و رطوبت بر روی پوشش سقف اصلی استفاده کرد.

  • نورپردازی سقف کاذب: علاوه بر این می‌توان نورپردازی‌های مختلف و بسیار زیبایی را بر روی آن اجرا کرد تا رنگ تازه‌ای به محیط بخشیده شود.
  • کاستن از ارتفاع: اگر سقف محیط کار یا خانه شما بسیار مرتفع باشد با اجرای یک سقف کاذب بسیار شیک و کاربردی می‌توان ارتفاع سقف را کاهش داد.
  • عایق حرارتی: علاوه بر این اگر سقف کاذب به صورت کاملا صحیح توسط متخصصین مربوطه اجرا شود، می‌تواند از انتقال حرارت بین فضای داخلی و خارجی بکاهد.
  • پوشش سقف: اگر پوشش اصلی سقف دچار خرابی باشد یا نمای خوبی نداشته باشد با استفاده از سقف کاذب می‌توان آن را پوشش داد و فضا را زیباتر کرد.

تیم تخصصی استادکار با کمک افراد کاملا حرفه‌ای در زمینه طراحی و اجرای سقف کاذب می‌توانند بهترین سرویس‌ها را در اختیار شما قرار دهند.

همه چیز درباره انواع و مزایای سقف کاذب در ساختمان | قیمت سقف کاذب
همه چیز درباره انواع و مزایای سقف کاذب در ساختمان | قیمت سقف کاذب

قسمت‌های مختلف سقف کاذب:

به طور کلی برای طراحی و اجرای سقف کاذب به «پنل‌های سبک» و «شبکه‌های فلزی» نیاز است. در مرحله اول شبکه‌های فلزی طبق طرح مورد علاقه اجرا شده، بر روی سقف به پوشش سقف اصلی متصل می‌شوند؛ سپس پنل‌های از پیش ساخته شده با جنس‌های مختلف مانند چوب، پی وی سی، گچ و… بر روی آن، با طرح دلخواه نصب می‌شوند. برای زیبایی بیشتر سقف کاذب، نورپردازی‌ نیز بر روی آن کار می‌شود تا حجم سقف کاذب بیشتر نمایان شود و زیبایی و جلوه خاصی به خانه شما دهد.

اجرا و نصب سقف کاذب

اجرا و نصب سقف کاذب

  • اجرای انواع سقف کاذب اداری، تجاری، فروشگاه و خانه
  • اجرای کناف کاری، رابیتس کاری و گچبری
  • ساخت سقف کاذب کناف
  • طراحی و اجرای باکس نور، نور مخفی و نورپردازی سقف کاذب
دریافت این خدمت از استادکار

اجرای سقف کاذب:

در روش‌های سنتی برای اجرای سقف کاذب از مصالحی مانند گچ و یا چوب استفاده می‌شود اما در روش‌های مدرن از مصالح پلیمری با استحکامِ بالاتر، استفاده می‌کنند.

در واقع متخصصین زبده استادکار بر این عقیده هستند که استفاده از مصالح پلیمری کمک می‌کند تا استحکام این پوشش بیشتر شده و میزان عایق بودن آن دو چندان شود، زیرا در برخی موارد از سقف کاذب برای پوشاندن ترک‌های روی سقف اصلی استفاده می‌شود، در نتیجه باید از نظر استحکام بسیار قوی باشند.

نور پردازی نیز یکی دیگر از مسائل مهم در اجرای سقف کاذب است که باید به آن توجه کرد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید نگاهی به مطلب نورپردازی سقف کاذب نیز داشته باشید.

قیمت اجرای سقف کاذب چقدر است؟

همان‌طور که می‌دانید سقف کاذب انواع مختلفی دارد از این رو تخمین قیمت واقعی اجرای سقف کاذب بسته به محیط مورد نظر، ابعاد و متریال استفاده شده متفاوت است. تیم تخصصی استادکار با ارائه خدمات مانند اجرای سقف کاذب، کناف سازی، رابیتس کاری، اجرای باکس با نور مخفی، اجرای پلی‌کربنات، شیروانی و آردواز و نقاشی پروژه بهترین‌ها را برای شما خلق می‌کنند.

اگر به طور میانگین پروژه اجرای سقف کاذب را بخواهیم قیمت‌گذاری کنیم، هزینه آن می‌تواند بین ….. تا …. متغیر باشد. البته اگر بخواهیم نگاهی جزئی‌تر به قیمت‌ها بیاندازیم، قیمت دقیق را باید بر اساس هر متر مربع برآورد کرد به طور مثال اجرای متریال کناف به ازای هر متر مربع بین ۴۵ تا ۶۵ هزار تومان متغیر است و آردواز به ازای هر متر مربع بین ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان قیمت گذاری می‌شود.

چرا اجرای سقف کاذب خود را به استادکار بسپاریم؟

سرویس‌دهندگان حرفه‌ای در مجموعه استادکار قصد دارند با استفاده از بهترین متریال‌ها زیبایی خاصی به فضای خانه یا محل کار شما هدیه کنند. اجرای سقف کاذب علاوه بر زیبایی‌بخشی بین‌نظیری که به محیط می‌دهد، با کاهش میزان انرژی، به شما کمک می‌کند تا علاوه بر لذت بردن از یک محیط زیبا در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی کنید.

شما به محض ثبت سفارش خود در استادکار می‌توانید از میان پیشنهادات متخصصین و قیمت‌هایی که ارایه کرده‌اند به‌صرفه‌ترین پیشنهاد را انتخاب کنید که قطعا این امکان برای شما سودمند خواهد بود، زیرا این شما هستید که میزان قیمت را برای اجرای پروژه تعیین می‌کنید.

  • از طرفی تیم تخصصی اجرای سقف کاذب به صورت کاملا رایگان از محل اجرا بازدید کرده و شما می‌توانید از این فرصت برای دریافت راهنمایی و مشاوره اجرای خدمات استفاده کنید و بهترین طرح و مناسب‌ترین قیمت را دریافت کنید.

چگونه به استادکار اعتماد کنیم؟

انتخاب یک تیم حرفه‌ای برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی همیشه در اولویت بسیاری از افراد قرار دارد، به‌خصوص برای آنان که به محیط زندگی خود و طراحی آن اهمیت می‌دهند، از این رو باید بهترین‌ها را انتخاب کرد. خوشبختانه سرویس‌دهندگانی که در مجموعه استادکار همکاری دارند، از معتبرترین و حرفه‌ای‌ترین افراد هستند. در نتیجه شما می‌توانید با خیالی آسوده به استادکار اعتماد کنید و اجرای سقف کاذب محل زندگی یا محیط کار خود را به تیم تخصصی استادکار بسپارید و شاهد نتیجه‌ای بسیار لذت بخش باشید.

اجرا و نصب سقف کاذب

اجرا و نصب سقف کاذب

  • اجرای انواع سقف کاذب اداری، تجاری، فروشگاه و خانه
  • اجرای کناف کاری، رابیتس کاری و گچبری
  • ساخت سقف کاذب کناف
  • طراحی و اجرای باکس نور، نور مخفی و نورپردازی سقف کاذب
دریافت این خدمت از استادکار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + 14 =