راهنمای خرید اسپرسوساز با این نکات ساده می‌شود

0

این روزها کمتر قهوه دوستی را می‌بینیم که در آشپزخانه منزل خود دستگاه اسپرسوساز نداشته باشد. چه چیزی بهتر از این که از خواب بیدار شوید و در کمترین زمان ممکن بوی قهوه مشامتان را پر کند. برای این تجربه لذت‌بخش باید دست به جیب شوید و یکی از بهترین دستگاه‌های اسپرسوساز را به خانه بیاورید.

البته در اولین قدم باید تفاوت اسپرسوساز با قهوه‌ساز را بدانید. در قدم بعدی برای این که بهترین انتخاب را داشته باشید، باید از نکات خرید اسپرسوساز آگاه شوید و با توجه به آن یکی از بهترین‌ها را برای خود بخرید. از این‌رو توصیه می‌کنیم هر آنچه در این مورد می‌دانید، کنار بگذارید و با ما همراه شوید.

آیا خرید اسپرسوساز ضرورت دارد؟

آیا می‌دانید که اولین بار ایتالیایی‌ها اسپرسو را به دنیا معرفی کردند؟ ماجرا از زمانی آغاز شد که این نوع دم‌آوری قهوه در نظر بسیاری از مردم لذت‌بخش بود. به این ترتیب در سال 1884 آنجلو موریوندو ایتالیایی اولین دستگاه اسپرسوساز را که شبیه به سماور بود، طراحی کرد. این دستگاه به مرور زمان تغییرات زیادی کرد و در نهایت در دهه 1950 در انگلیس و سپس در آمریکا معرفی شد. اینجا بود که استارباکس به میدان آمد و با عرضه اسپرسوهای مخصوص خود بسیاری را به این قهوه علاقه‌مند کرد.

نکات مهم خرید دستگاه اسپرسو ساز و قهوه‌ساز خانگی
برای کسانی که اسپرسو دوست دارند، خرید اسپرسوساز یکی از الزامات زندگی است.

این روزها اما اسپرسوساز در انواع مختلف با طراحی‌های متنوع به بازار عرضه می‌شود، به گونه‌ای که شاهد بسیاری از این دستگاه‌های جمع‌و‌جور در آشپزخانه قهوه‌خورها هستیم. اما شاید این سوال برای شما پیش آید که چرا باید اسپرسوساز بخریم؟

قطعا خرید اسپرسو ساز از الزامات زندگی همه نیست! اما ماجرا برای کسانی که در طول روز تعداد زیادی قهوه می‌نوشند، فرق دارد. منطقی نیست که این دسته افراد چندین بار در طول روز برای نوشیدن قهوه به کافه بروند. بنابراین خرید این دستگاه‌ها از مهمترین ملزومات زندگی آن‌ها به شمار می‌رود.

انواع اسپرسوساز

اگر از عاشقان اسپرسو باشید، باید بدانید که راه‌های متفاوتی برای درست کردن این قهوه وجود دارد. در ادامه دستگاه‌هایی که برای آماده کردن این نوشیدنی خوش‌عطر و خوش‌طعم به کار می‌آیند را به شما معرفی می‌کنیم.

موکاپات

اگر به دنبال دستگاهی برای درست کردن قهوه خانگی هستید، نخستین گزینه‌ای که پیش روی شما قرار دارد، موکاپات است. پیش از هر چیز بگذارید به شما بگوییم که طعم اسپرسویی که با موکاپات درست می‌شود، با اسپرسوسازهای برقی کاملا متفاوت است. اما این بدان معنا نیست که موکاپات گزینه مناسبی برای درست کردن قهوه نخواهد بود. برخلاف آنچه تصور می‌کنید، بسیاری از افراد به طعم اسپرسوهای آماده‌شده با این دستگاه نیز علاقه دارند، به خصوص کسانی که طعم‌ تلخ را می‌پسندند.

دستگاه اسپرسوساز دستی

معمولا این دستگاه‌ها جنبه تزئینی دارد، اما نه برای افراد متخصص در زمینه طبخ قهوه! اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید تمام مراحل طبخ را شخصا پیش ببرید، به شما خرید اسپرسوساز دستی را پیشنهاد می‌کنیم. با این دستگاه نظارت بر تمام مراحل طبخ اسپرسو برای شما میسر است، اما استفاده از این دستگاه نیز سختی خود را دارد. می‌پرسید چرا؟

اگر حتی یکی از مراحل طبخ قهوه را به درستی انجام ندهید، اسپرسوی شما در نهایت طعم خوبی نخواهد داشت. در طراحی این دستگاه‌ها اهرم‌هایی مشاهده می‌شود که مستقیم یا فنری هستند. معمولا اسپرسوسازهایی که اهرم دستی دارند، با زور بازوی بیشتری کار می‌کنند.

راهنمای خرید اسپرسوساز دستی برای درست کردن اسپرسو در خانه
معمولا افرادی که در زمینه تهیه قهوه تخصص دارند، سراغ خرید اسپرسوسازهای دستی می‌روند.

اسپرسوساز نیمه اتوماتیک

معمولا این دستگاه‌ها به افرادی که به طبخ اسپرسو علاقه داشته اما تجربه کافی در این زمینه را ندارند، پیشنهاد می‌شود. پمپ‌های برقی در این دستگاه‌ها استفاده از این ابزار را نسبت به اسپرسوسازهای دستی آسان‌تر کرده است. اما نکته قابل توجه در مورد این اسپرسوساز محبوب، کارایی بالا و قیمت مناسب آن است. به همین دلیل هم این مدل به یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های بازار تبدیل شده است.

اسپرسوساز اتوماتیک

هرچه کنترل‌های دستی در دستگاه‌های اسپرسوساز کمتر باشد، کار با آن دستگاه آسان‌تر خواهد بود. از این‌رو طبیعی است که در اسپرسوسازهای اتوماتیک با پمپ الکتریکی خودکار و فرآیند طبخ کاملا اتوماتیک طبخ آسان‌تر از دستگاه‌های دیگر باشد. البته بسیاری از افراد هستند که دوست دارند مراحل طبخ قهوه را شخصا انجام دهند. این افراد معمولا روی عطر و طعم اسپرسو حساسیت زیادی دارند. پیشنهاد ما برای این افراد این است که از خرید اسپرسو ساز اتوماتیک منصرف شوند.

اسپرسوساز کاملا اتوماتیک

این دستگاه نیازی به هیچ کنترلی ندارد، تنها با فشردن یک دکمه تمام مراحل به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. این دستگاه‌ها در ابتدا با شعار سریع، ساده و بدون نیاز به تمیز کردن به بازار معرفی شد. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که هیچ تعصبی بر طعم قهوه خود ندارید و به دنبال کنترل طعم این نوشیدنی نیز نیستید، این دستگاه بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. البته باید بدانید که اسپرسوسازهای تمام اتوماتیک از گران‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار هستند.

راهنمای خرید اسپرسوساز کاملا اتوماتیک برای تهیه آسان اسپرسو
خرید اسپرسوسازهای کاملا اتوماتیک تهیه اسپرسو را برای تازه‌کاران آسان کرده است.

ویژگی‌های متفاوت در اسپرسو ساز

اگرچه اولین قدم در خرید اسپرسوساز آشنایی با انواع این دستگاه‌ها است، اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود. وجود برندها و مدل‌های متنوعی از این دستگاه در بازار شما را با چالش‌های جدیدی مواجه می‌کند. اولین سوالی که به دغدغه فکری تبدیل می‌شود، این است که این دستگاه‌ها چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

معمولا هرکدام از این دستگاه‌ها به واسطه مجهز بودن به برخی قابلیت‌ها، کاربردهای متفاوتی دارند. در ادامه به برخی از کاربردها و قابلیت‌های موجود در این دستگاه‌ها اشاره می‌کنیم.

آسیاب قهوه

بدون شک طعم و عطر قهوه‌های تازه بسیار جذاب هستند. به همین دلیل قهوه‌خورهای حرفه‌ای ترجیح می‌دهند شخصا قهوه خود را آسیاب کنند. وجود آسیاب قهوه در دستگاه‌های اسپرسوساز کار را برای این افراد آسان می‌کند. با دستگاه‌هایی که به این ابزار مجهز هستند، دیگر لازم نیست آسیاب جداگانه‌ای بخرید. به این ترتیب در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی می‌کنید. این گزینه به‌خصوص به افرادی که فضای محدودتری در اختیار دارند، نیز بیشتر پیشنهاد می‌شود.

فیلتر آب

اگر کمی در حوزه طبخ قهوه اطلاعات داشته باشید، می‌دانید که کیفیت آب در عطر و طعم کلی اسپرسو بسیار تاثیر دارد. از این‌رو دستگاه‌های اسپرسوساز مجهز به فیلتر آب، اسپرسوهایی با طعم فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهند. این دستگاه‌ها هرنوع بو و طعم اضافی آب‌ را در نوشیدنی حذف می‌کند.

خرید صافی و فیلتر آب اسپرسوساز و قهوه‌ساز برقی
توجه به فیلتر آب در خرید اسپرسوساز به شما کمک می‌کند که قهوه بهتری داشته باشید.

گرم‌کن فنجان

گزینه گرم‌کن فنجان یکی از مواردی است که معمولا دستگاه‌های حرفه‌ای دارند. اگر نوشیدنی‌های گرم در حس و حال شما تاثیر می‌گذارند، پیشنهاد می‌کنیم در خرید اسپرسو ساز از وجود این گزینه در دستگاه موردنظر مطمئن شوید.

تنظیمات قابل برنامه‌ریزی

دستگاه‌هایی که قابلیت برنامه‌ریزی دارند، این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که با تغییر در برنامه‌‌شان، طعم نوشیدنی خود را بهتر کنید. از این‌رو می‌توانید با تنظیمات صحیح طعمی به یادماندنی خلق کنید که برای همیشه همراه روزهای خستگی شما باشد.

قابلیت درست کردن قهوه‌های مختلف

هر دستگاه اسپرسوساز با توجه به طراحی خود امکان تهیه قهوه‌های مختلفی به شما می‌دهد. در این میان با دستگاه‌هایی مواجه می‌شوید که امکان آماده کردن تنها یک نوع قهوه را دارید. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که با این دستگاه چه قهوه‌هایی می‌توانید آماده کنید؟ در ادامه قهوه‌هایی را که با این دستگاه تهیه می‌شود، معرفی می‌کنیم:

  • اسپرسو: قهوه خالصی که از دستگاه بیرون می‌آید.
  • ماکیاتو: اسپرسویی که روی آن کمی شیر کف‌دار و فوم ریخته شده باشد.
  • کاپوچینو: اسپرسویی که مقدار شیر آن بیشتر از ماکیاتو است.
  • لاته: این قهوه نسبت به کاپوچینو شیر کمتری همراه با لایه فوم نازکی دارد.
  • موکا: کاپوچینویی که به آن شکلات اضافه شده باشد را می‌گویند.
تهیه انواع قهوه با پرفروش‌ترین دستگاه‌های اسپرسو ساز ایرانی و خارجی
هر دستگاه اسپرسوسازی امکان تهیه یکی از انواع نوشیدنی‌های با پایه اسپرسو را به شما می‌دهد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید محافظ برق یخچال و هر وسیله برقی دیگر

نکات خرید اسپرسوساز

در خرید اسپرسوساز مانند هر دستگاه الکتریکی دیگری باید برخی نکات مهم را در نظر داشته باشید. اما اگر تا به حال تجربه‌ای در خرید این دستگاه نداشته‌اید، از این نکات نیز چیزی نمی‌دانید. از این‌رو به شما توصیه می‌کنیم نکات ذکر شده در ادامه این متن را به خاطر بسپارید. این نکات به شما کمک می‌کند که بهترین دستگاه را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید.

راهنمای خرید موکاپات

برای خرید این دستگاه خانگی نکاتی وجود دارد که باید به هر یک از آن‌ها اهمیت دهید. در ادامه به این نکات می‌پردازیم:

  • برند: در خرید موکاپات بدون شک نام برند بیالتی را بسیار شنیده‌اید. این برند ایتالیایی با تولید موکاپات در طرح‌های مختلف و خلق ایده‌های نو، نبض بازار را در درست گرفته است. بنابراین اگر می‌خواهید اسپرسویی با طعم واقعی در منزل درست کنید، بدون شک موکاپات بیالتی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. البته برند گت ایتالیا و فلر آلمان نیز از برندهای مشهور در تولید موکاپات هستند.
  • جنس بدنه: معمولا موکاپات‌ها از استیل ضدزنگ یا آلومینیوم ساخته می‌شوند. اگر به دنبال قهوه‌های تلخ‌تر هستید، باید سراغ جنس استیل این دستگاه‌ها بروید.
  • ظرفیت: ظرفیت موکاپات را به اندازه نیاز و مصرف روزانه خود انتخاب کنید. زیرا اگر فیلترهای آن به طور کامل پر نشوند، قهوه‌ای رقیق و بدطعم خواهید داشت.
  • کارایی و مدل موکاپات: در خرید اسپرسوساز موکاپات باید به مدل و کارایی این دستگاه نیز توجه داشته باشید. اگر اسپرسو با گرمای زیاد دوست دارید، سراغ دو مدل بیالتی بریکا و بیالتی موکاکرم بروید.
راهنمای خرید موکاپات یا اسپرسوساز گازی خانگی
در خرید اسپرسو ساز گازی به نکات زیادی باید توجه داشته باشید.

راهنمای خرید اسپرسوسازهای برقی غیراتوماتیک

اگر به دنبال اسپرسوسازهای خانگی هستید، دستگاه‌های غیراتوماتیک تجربه نوشیدن اسپرسویی باکیفیت را برای شما رقم می‌زند. اما خرید این دستگاه بدون آگاهی از نکات زیر انتخابی شما را با چالش مواجه می‌کند:

  • توان دستگاه: این‌که یک فنجان قهوه باکیفیت با چه قدرتی تهیه می‌شود، از اهمیت زیادی برخوردار است. موتور و توان موتور دستگاه‌های اسپرسوساز به صورت مستقیم بر کیفیت قهوه تاثیر دارند.
  • پمپ تولید بخار: در خرید اسپرسوساز توان پمپ این دستگاه‌ها نیز مهم است. قدرت پمپ آب در تولید بخار آب و تاثیر دارد، از این‌رو توان پمپ در طعم و کیفیت اسپرسو نیز تاثیر خواهد گذاشت.
  • پرتافیلتر: پرتافیلتر نشان‌دهنده سطح کیفی دستگاه است. اگر این قسمت از جنس استیل یا پلاستیک باشد، در وزن آن و استقامت دستگاه شما تاثیر مستقیم می‌گذارد. سبدهای پرتافیلتر معمولا از دو نوع فشرده و غیرفشرده هستند و اسپرسوسازهای خانگی به نوع فشرده آن مجهز می‌شوند.
  • طراحی فیلترها: طراحی سبدهای پرتافیلتر نیز در بازه عملکرد دستگاه تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل برخی از برندها با تغییر در طراحی فیلترها امکان استفاده از کپسول علاوه بر پودر قهوه را نیز فراهم کرده‌اند.
  • جنس بدنه: علاوه بر ظاهر دستگاه‌های اسپرسوساز باید به جنس بدنه آن‌ها نیز توجه کرد. در این صورت می‌توان در مورد سلامت و کیفیت دستگاه نیز اطمینان پیدا کرد.
  • عملکرد دستگاه: برای این که از عملکرد دستگاه‌های موجود در بازار آگاه شوید، کافیست از تجربه افرادی که با این دستگاه‌ها کار کرده‌اند، استفاده کنید.
اسپرسو ساز خوب چی بخرم؟ پرفروش‌ترین اسپرسوسازهای برقی کدامند؟
خرید اسپرسوساز برقی نیاز به دانستن برخی نکات ضروری دارد.

نکات کلی در خرید اسپرسوسازهای خانگی

حال که هرکدام از دستگاه‌های اسپرسوساز را به صورت جداگانه بررسی کردیم، بد نیست سراغ نکات کلی در این زمینه نیز برویم. توجه به این نکات به شما کمک می‌کند تا در خرید هر دستگاه اسپرسوسازی بهترین انتخاب را داشته باشید.

انتظار شما از دستگاه چیست؟

پیش از آن که اقدام به خرید اسپرسو ساز کنید، باید نوع قهوه مورد علاقه خود را بشناسید. لاته را بیشتر می‌پسندید یا کاپوچینو؟ اسپرسو یا آمریکانو؟ جواب این سوال‌ها به شما کمک می‌کند سراغ دستگاه‌ درستی بروید. هر دستگاهی عملکرد و قابلیت‌های متفاوتی دارد، زمانی‌که بدانید به کدام نوع قهوه علاقه دارید، کمک می‌کند از میان مدل‌های متنوع یکی از بهترین‌ها را انتخاب کنید. البته اگر از آن دسته افرادی هستید که طعم قهوه برای شما چندان اهمیتی ندارد، دستگاه‌های ساده و جمع‌وجور انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.

فضای آشپزخانه

دانستن آن‌که محدودیت فضایی دارید یا خیر، در خرید اسپرسوساز بسیار اهمیت دارد. واقعیت این است که برخی از ما در آشپزخانه‌های کوچک خانه‌های خود فضای کافی جهت قرار دادن دستگاه‌های بزرگ اسپرسوساز نداریم.

برای آشپزخانه کوچک اسپرسو ساز خوب چی بخرم
در خرید اسپرسوساز به فضایی که در آشپزخانه در اختیار دارید، نیز باید توجه کنید.

هزینه‌های بعدی دستگاه

احتمالا فکر می‌کنید که تنها یک بار هزینه کرده و برای همیشه از پرداخت هزینه‌های اضافی در کافه‌های شهر در امان خواهید بود. ولی حقیقت این است که در خرید برخی از اسپرسوسازها، هزینه‌های بعدی نیز وجود دارد. به عنوان مثال، دستگاه‌های فیلتری هزینه خرید فیلترهای جدید را روی دوش شما می‌گذارند.

قیمت

اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، قیمت اولین چیزی است که در خرید اسپرسوساز اهمیت دارد. از این‌رو پیش از هر چیز باید بدانید که بودجه شما به چه اندازه است. آگاهی از این موضوع کمک می‌کند مدل‌های مختلف از برندهای متنوع را به صورت جزئی بررسی کنید و در نهایت مدلی که مورد نظرتان است را بخرید. همچنین توصیه می‌کنیم بدون پافشاری بر برندی خاص، آگاهانه خرید کنید. به این منظور تنها کافیست ویژگی‌های تمام دستگاه‌‌های اسپرسوساز موجود در بازار را فارغ از برند آن‌ها بررسی کنید.

نوع قهوه مصرفی

امکان استفاده از دانه قهوه، پودر قهوه یا حتی کپسول در هنگام خرید این دستگاه اهمیت زیادی دارد. البته دستگاه‌های اسپرسوسازی در بازار وجود دارند که با قابلیت آسیاب قهوه از سایر دستگاه‌های موجود در بازار یک قدم جلوتر هستند. با این دستگاه‌ها می توانید تازه‌ترین قهوه‌ها را در منزل درست کنید.

چه قهوه‌ای بخریم؟ چطور قهوه خوب را تشخیص دهیم؟
در خرید اسپرسوساز به نوع قهوه‌ای مورد استفاده با آن دستگاه نیز توجه کنید.

سیستم قطع خودکار

در برخی از دستگاه‌ها سیستم قطع خودکار آن را از سایر دستگاه‌های موجود در بازار متمایز می‌کند. معمولا در این دستگاه‌ها پس از اتمام کار و ریختن مقدار ثابتی قهوه داخل فنجان، آماده‌سازی پایان می‌یابد و دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌شود.

جدا شدن و تمیزکاری دستگاه

یکی از دغدغه‌هایی که در خرید اسپرسو سازهای خانگی با آن مواجه هستید، تمیزکاری و شستشوی آنهاست. از این‌رو برای این که درگیر این دغدغه نشوید، باید سراغ دستگاه‌هایی بروید که اجزای آن به خوبی از یکدیگر جدا می‌شوند.

ضمانت کالا

بدون شک شما نیز دوست ندارید که با اولین مشکلی که در دستگاه خود مشاهده می‌کنید، آن را دور بیندازید. در خرید اسپرسوساز خانگی مانند هر وسیله الکتریکی دیگر باید به ضمانت‌نامه کالا توجه داشته باشید. به این ترتیب تا پیش از آن‌که از ضمانت تعویض و بازگشت کالا اطمینان پیدا نکردید، دستگاه را نخرید.

اهمیت گارانتی و خدمات پس از فروش اسپرسوساز و قهوه‌ساز
خرید اسپرسوسازهای گارانتی‌دار تجربه‌ای لذت‌بخش برای شما رقم می‌زند.

معرفی برندهای معروف

اگرچه مبدا این نوشیدنی تلخ و محبوب کشور ایتالیا بوده است، اما امروزه این نوشیدنی در سراسر جهان طرفداران خاص خود را دارد. همین محبوبیت سبب شده است که برند‌های مختلف پا به عرصه تولید دستگاه‌های اسپرسوساز بگذارند. به همین دلیل این روزها شاهد برندهای مختلف و مدل‌های متنوعی از این دستگاه هستیم که هرکدام قابلیت متفاوتی را در اختیار کاربر می‌گذارد.

احتمالا اگر شما نیز به دنبال خرید اسپرسوساز باشید، تنوع این دستگاه‌ها شما را گیج خواهد کرد. اینجاست که آگاهی از برندهای معروف در این زمینه شما را چند قدم جلوتر می‌برند. بهترین دستگاه‌های اسپرسوسازهای برقی موجود در بازار از برند مباشی، نوا و دلونگی هستند.

مدل‌های مشهور و پرطرفدار

احتمالا دانستن برندهای معروف در خرید اسپرسوساز کافی نیست، شما همچنان با چالش‌های زیادی در انتخاب بهترین مدل روبه‌رو هستید. مثلا اسپرسوساز خوب چی بخرم؟ شاید شناخت چند مدل از بهترین‌های بازار به شما کمک کند تا در این مسیر بهتر قدم بردارید.

  • اسپرسوساز گوسونیک مدل Gem-867

با این دستگاه امکان تهیه نوشیدنی‌های لاته و کاپوچینو را علاوه بر اسپرسو دارید. این دستگاه مجهز به نازل بخار و فیلتر آب است و قابلیت تولید کف شیر و استفاده از پودر قهوه را نیز دارد. با بودجه‌ای کمتر از دو میلیون تومان می‌توانید این دستگاه را بخرید.

راهنمای خرید اسپرسوساز گوسونیک مدل Gem-867
خرید اسپرسوساز گوسونیک که یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار است.
  • اسپرسوساز دلونگی مدل EC685

این دستگاه با قابلیت تولید کف شیر، استفاده از پودر قهوه و تنظیم میزان غلظت قهوه امکان تهیه اسپرسو، لاته و کاپوچینو را برای شما فراهم می‌کند. در این دستگاه امکانات ویژه‌ای چون نازل بخار آب، تمپر قهوه و سیستم گرم‌کن وجود دارد. قیمت اسپرسوساز دلونگی در حدود 4 میلیون و 400 هزار تومان است.

  • اسپرسوساز دلونگی مدل BCO421

با این مدل می‌توان علاوه بر اسپرسو، لاته، کاپوچینو، شیر گرم، آب جوش و قهوه فرانسه را نیز تهیه کرد. این دستگاه با قابلیت‌هایی چون سیستم گرم‌کن، تمپر قهوه و امکان تولید کف شیر یکی از دستگاه‌های خوب بازار به شمار می‌آید. به منظور خرید اسپرسو ساز این مدل به بودجه‌ای در حدود 4 میلیون و 800 هزار تومان نیاز دارید.

قیمت اسپرسوساز دلونگی موجود در بازار ایران
انواع اسپرسوسازهای دلونگی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار هستند.
  • اسپرسوساز کپسولی نسپرسو مدل Essenza Mini Magimix

با این دستگاه تنها می‌توانید اسپرسو و لانگو تهیه کنید. این دستگاه مخزن شیر و قابلیت تولید کف شیر را ندارد، اما دستگاه مناسبی برای استفاده روزمره به حساب می‌آید. این مدل از اسپرسوساز نسپرسو با قیمتی در حدود 3 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

  • اسپرسوساز بوش مدل TES60729RW

با این دستگاه امکان تهیه انواع قهوه، لاته، کاپوچینو، اسپرسو و ماکیاتو برای شما وجود دارد. اما ویژگی ممتاز در این دستگاه این است که نازل خروج قهوه در آن قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد. همچنین این دستگاه به درپوش مخزن دانه قهوه نیز مجهز است که با قیمت حدودی 28 میلیون در بازار به فروش می‌رسد.

  • اسپرسو ساز ایرانی تکنو مدل Te-817

این دستگاه امکان تهیه کاپوچینو را علاوه بر اسپرسو به شما می‌دهد. اگرچه حالت آماده به کار ندارد، اما قابلیت تولید کف شیر و دارا بودن تمپر قهوه این دستگاه را به گزینه مناسبی برای خرید تبدیل می‌کند. این دستگاه با بودجه در حدود یک میلیون و دویست هزار تومان قابل خرید است.

اسپرسو ساز خوب چی بخرم؟ خرید دستگاه اسپرسوساز ایرانی تکنو
به منظور خرید اسپرسوساز ایرانی برند تکنو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

معرفی بورس و محل خرید اسپرسوساز

اگر شما به دنبال خرید بهترین دستگاه‌های بازار هستید، توصیه می‌کنیم که برند محبوب خود را پیدا کنید و سراغ نمایندگی آن بروید. اما اگر به دنبال بورس این دستگاه‌ها هستید و دوست دارید با قدم زدن در بازار مدل موردنظر خود را بیابید، بهتر است سری به بازار لوازم خانگی تهران بزنید. گشت و گذار در بازار صالح آباد تهران نیز خالی از لطف نخواهد بود و شما را به مدل دلخواهتان نزدیک خواهد کرد.

کلام پایانی

شاید خرید اسپرسوساز در زمان‌های قدیم ضروری نبود، اما این روزها به خصوص برای کسانی که به این نوشیدنی گرم و تلخ علاقه دارند، یکی از ملزومات زندگی روزمره است. امیدواریم با اطلاعاتی که در اختیار شما گذاشتیم، دستگاهی مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. چنانچه در این مسیر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، با مشاوران استادکار ارتباط برقرار کنید. ما شما را در این مسیر به خوبی راهنمایی خواهیم کرد.

در نهایت توصیه می‌کنیم که مراقبت فنجان‌های اسپرسوی خود باشید. کمی بی احتیاطی لکه‌های سختی روی سطوح به جا می‌گذارد که برای پاک کردن آن نیاز به افراد متخصص در این زمینه خواهید داشت. البته اگر این اتفاق برای شما افتاد، نگران نباشید؛ با خدمات آنلاین استادکار همه چیز در کمترین زمان ممکن به حالت عادی باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: روش های رنگ برداری و لکه گیری فرش دستبافت

دانلود اپلیکیشن استادکار

  • نسخه IOS استادکار
  • نسخه اندروید استادکار
  • دریافت از اپ استور و سیب اپ
  • دریافت از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت
دریافت این خدمت از استادکار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =