راهنمای انتخاب شرکت خدمات نظافتی در تهران

1

امروزه بسیاری از افراد بیشتر روز خود را بیرون از خانه و سر کار می گذارنند. با توجه به مشغله های روز افزون، ترافیکی که روز به روز بیشتر می‌شود و وقت محدود، بسیاری از افراد برای پاک و مرتب نگه داشتن منازل‌ یا دفاتر کارشان به کمک نیاز دارند. شرکت‌های خدمات نظافتی می‌توانند در این زمینه کمک بسیاری برای افراد پرمشغله باشند. اما انتخاب شرکت خدمات نظافتی مناسب و حرفه‌ای کار آسانی نیست. به همین علت تصمیم گرفته‌ایم راهنمای انتخاب شرکت خدمات نظافتی در تهران را برای شما گردآوری کنیم.

در حالی که برخی افراد تصمیم به استفاده از خدمات شرکت‌های نظافتی می‌گیرند، سایرین ترجیح می‌دهند این کار را خودشان انجام دهند تا اینکه به سراغ استخدام نیرو از شرکت‌های ناآشنا بروند و سختی این کار را به جان می‌خرند. اما اگر نکات ذکر شده در این مطلب را در رابطه با راهنمای انتخاب شرکت خدمات نظافتی در تهران، مد نظر قرار دهید، قطعا کارتان راحت‌تر خواهد بود. توجه به این موارد، باعث می‌شود انتخاب کامل‌تر و مطمئن‌تری داشته باشید.

یک شرکت خدماتی نظافتی معتبر باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

برای اینکه بتوانید یک شرکت خدماتی نظافتی معتبر را شناسایی کنید، باید با مهم‌‌ترین ویژگی‌های این شرکت‌ها آشنا باشید:

بهره‌گیری از کارگر نظافت منزل ماهر و معتمد

ممکن است شما هم این موضوع را تجربه کرده باشید که برای یک روز پر کار که واقعاً نیاز به کمک فردی مطمئن و ماهر را داشتید، با یک شرکت خدماتی نظافتی تماس گرفتید و درخواست یک نظافتچی کردید. بعد از حضور فرد در خانه متوجه شدید که این نظافتچی نه کارش را درست انجام می‌دهد و نه اصلاً از صلاحیت انجام این کار برخوردار و قابل اطمینان است. یکی از مهم‌ترین و اولین ویژگی‌هایی که کارگر نظافت منزل باید داشته باشد، تعهد به حفظ امانت مشتری و قابل اعتماد بودن است.

برای این منظور شما باید بتوانید قبل از ورود این فرد به خانه خود، سوابق کاری و رزومه او را بررسی کنید و ببینید که سایر افرادی که از کمک این کارگر برای نظافت منزل خود استفاده کرده‌اند، چه بازخوردی نسبت به کار او داشته و چند درصد افراد ابزار رضایتمندی کرده‌اند.

به علاوه موضوع دیگری که اهمیت دارد مهارت کارگر برای نظافت منزل است. یک کارگر معمولی معمولاً شناختی به طریقه استفاده از مواد شوینده و طریقه تمیز کردن اصولی فضاهایی مثل سرویس بهداشتی را ندارد و ممکن است به لوازم و سطوح خانه شما آسیب وارد کند. به علاوه زمانی که نظافتچی از مهارت و دانش کافی برای انجام کارش برخوردار نباشد، میزان زیادی مواد شوینده و آب و انرژی را هدر می‌دهد و این موضوع نه تنها به شما ضرر مالی وارد می‌کند، بلکه می‌تواند روی محیط زیست نیز تأثیر منفی بگذارد.

مهم‌ترین ویژگی‌های کارگر نظافت منزل ماهر و معتمد | استخدام کارگر برای نظافت منزل از طریق شرکت خدماتی نظافتی معتبر
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کارگر نظافت منزل این است که فرد مهارت و دانش کافی برای انجام کارها را داشته باشد و برای این منظور بهتر است هماهنگی‌های لازم از طریق شرکت خدماتی نظافتی معتبری انجام شود.

به همین دلیل لازم است در سوابق کاری نظافتچی حتماً قبل از اعزام فرد همه این موارد با دقت بررسی شوند. بهتر است همه نظرات و انتقادات را در مورد هر فرد بخوانید و مطمئن شوید که اکثر افراد از خدمات نظافتی فرد اعلام رضایت کرده‌اند و بعد با خیال راحت سفارش خود را در شرکت‌های خدماتی نظافتی ثبت نمایید.

توجه داشته باشید که روال انتخاب افراد برای قرار گرفتن در لیست نظافتچی‌های شرکت به چه صورت است و چه معیارهای مورد توجه قرار می‌گیرد. برای مثال اپلیکیشن سفارش خدمات استادکار برای انتخاب نیروهای کارگر نظافت منزل خود، حتماً نداشتن سوء پیشینه، سلامت کامل بدنی، داشتن مهارت، برخورد و معاشرت درست و حسن رفتار را مد نظر قرار می‌دهد و از افرادی آموزش دیده و قابل اعتماد به عنوان نیروی خدمات خانه خود استفاده می‌کند.

از طرفی این انتخاب نیز بر عهده مشتری است که برای کار خود از نظافتچی خانم استفاده کنند یا نظافتچی آقا. فردی که برای انجام امور خانه و آشپزخانه خود نیاز به نظافت منزل توسط خانم جوان دارد که انرژی و سلیقه خوبی در کارها داشته باشد، می‌تواند بعد از اینکه سابقه، عکس و نظرات افراد را مشاهده کرد، فرد مورد نظر را انتخاب و از او در امور نظافت خانه کمک بگیرد.

سعی کنید برای پیشبرد بهتر کارها حتماً قبل از شروع کار برنامه‌ریزی کنید و همه کارها را با کارگر نظافت منزل هماهنگ نمایید تا بتوانید در زمان مشخصی کارها را انجام دهید.

بهترین شرکت خدماتی نظافتی | خدمات نظافت منزل استادکار | لیست خدمات شرکت نظافتی | خدمات نظافت ساختمان استادکار | خدمات منزل استادکار | نظافت راه پله و مشاعات ساختمان استادکار
استادکار برای انتخاب نیروهای خدماتی خود سلامت بدنی، مهارت و حسن رفتار و برخورد مناسب را مد نظر قرار می‌دهد و از افرادی باتجربه، آموزش دیده و قابل اعتماد برای این کار کمک می‌گیرد.

استفاده از مواد شوینده و پاک کننده مرغوب

این موضوع در مورد عملکرد یک کارگر نظافت منزل اهمیت زیادی دارد. فردی که از سوی یک شرکت خدماتی نظافتی برای تمیزکاری خانه شما اعزام می‌شود، باید بتواند با انواع شوینده‌ها و پاک‌کننده‌ها کار کند و از هر کدام برای تمیز کردن چه بخشی از خانه استفاده نماید. از طرفی یک شرکت خدماتی نظافت منزل باید اطمینان را به شما بدهد که مثلاً این نظافتچی خانم که توسط شما انتخاب شده و در لیست افراد شرکت قرار دارد، قادر به استفاده از همه شوینده‌ها است و برای کار خود از مواد مرغوب و مناسبی استفاده می‌کند.

برخی از شرکت‌های نظافت ساختمان خودشان مواد شوینده و پاک کننده را تهیه می‌کنند و هزینه آن را به صورت جداگانه از مشتری دریافت می‌کنند. در این شرایط مشتری نیز مستلزم به پرداخت هزینه برای موادی است که شاید مرغوبیت خوبی ندارد و مورد تأیید او نیست. به همین دلیل استادکار تهیه مواد شوینده و پاک کننده را بر عهده خود مشتری می‌گذارد تا فرد با تهیه بهترین و مرغوب‌ترین موادی که مورد تأیید او است سطوح و لوازم خانه را تمیز کند و از این بابت نگرانی نداشته باشد؛ زیرا به هر حال عدم آگاهی به طریقه استفاده از مواد شوینده و استفاده نامناسب و نابجای این مواد در کنار مواد شوینده نامرغوب می‌تواند موجب بروز آسیب‌های جبران‌ناپذیری به لوازم شما شود و از طرفی سلامتی افراد خانه را نیز به خطر بیندازد.

یک نظافتچی ماهر و معتبر باید طریقه استفاده از مواد شوینده را به خوبی بداند و در صورت به همراه داشتن موادش شوینده از انواع مرغوب و مناسبی استفاده کند. | شرکت خدماتی | خدمات نظافت منزل | شرکت‌های خدماتی نظافتی
یک نظافتچی ماهر و معتبر باید طریقه استفاده از مواد شوینده را به خوبی بداند و در صورت به همراه داشتن موادش شوینده از انواع مرغوب و مناسبی استفاده کند.

گارانتی خدمات نظافت منزل

یکی از بهترین ویژگی‌های یک شرکت نظافتی می‌تواند گارانتی کردن خدمات کارکنان خود باشد. یک شرکت خدماتی نظافت منزل ایده‌آل به شما اطمینان می‌دهد که در صورت نارضایتی می‌توانید خدمات بهتری دریافت کنید و یا اینکه تمام تلاش خود را می‌کند تا با انتخاب متخصصینی آموزش دیده و درستکار به شما خدمت‌رسانی کند. یک شرکت خدماتی نظافتی باید مسئولیت کار خود و کارکنانش را قبول کند و همه تلاش خود را بکند تا رضایت مشتری را به دست آورد.

ما در استادکار عملکرد مأمورین نظافت خود را گارانتی می‌کنیم و به شما اطمینان می‌دهیم که با افرادی سالم، کاری و منظم برای امور نظافت همکاری داریم. در صورت ابراز نارضایتی شما از یک خدمات نظافتی می‌توانید به سرعت با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا نیروی جایگزین به محل اعزام شود رضایت شما را جلب کند.

برای اطلاع از خدمات قابل ارائه در سرویس نظافت منزل استادکار و قیمت هر سرویس، روی همین لینک کلیک کنید.

گارانتی خدمات نظافت منزل به این معنا است که شرکت به شما اطمینان می‌دهد که خدماتی مطمئن و مناسب دریافت خواهید کرد که در صورت ناراضی بودن از خدمات می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و نیروی جایگزین دریافت کنید.
گارانتی خدمات نظافت منزل به این معنا است که شرکت به شما اطمینان می‌دهد که خدماتی مطمئن و مناسب دریافت خواهید کرد که در صورت ناراضی بودن از خدمات می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و نیروی جایگزین دریافت کنید.

تفاوت سپردن نظافت منزل به شرکت خدماتی نظافتی با کارگر نظافت منزل چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است نگاهی به پیچیدگی سپردن نظافت به یک کارگر نظافت منزل به صورت شخصی بیندازیم:

  • پیدا کردن یک کارگر نظافت معمولی بدون اینکه مورد تأیید شرکت و یا افرادی باشد چندان کار امن و منطقی به نظر نمی‌رسد.
  • بسیاری از این افراد نه برای انجام امور خدماتی آموزش دیده‌اند و نه آشنایی خاصی با استفاده از مواد شوینده و طریقه استفاده از ابزارهای نظافتی دارند.
  • زمانی که شما به صورت شخصی و یا طبق گفته‌های فرد دیگری یک نظافتچی را به خانه راه می‌دهید، هیچ‌کس عملکرد این فرد را ضمانت نمی‌کند و در صورتی که او کارش را به خوبی انجام ندهد، شما نمی‌توانید به هیچ طریقی حق خودتان را بگیرید.
  • از طرف دیگر لحظه‌ای فکر کنید که اصلاً پیدا کردن یک فرد برای انجام دادن امور نظافت چقدر سخت خواهد بود.

اما زمانی که شما وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن یک شرکت خدماتی همچون استادکار می‌شوید، با لیست گسترده‌ای از افراد و سابقه کارکرد آن‌ها روبرو می‌شوید که همگی توسط افراد قبلی که با آن‌ها کار کرده‌اند، امتیاز بندی شده‌اند و نظرات همه افراد نیز در مورد این مأمورین نظافت ثبت شده است. شما با آگاهی در مورد عملکرد افراد آن‌ها را انتخاب می‌کنید و در صورتی که فرد نتوانست رضایت شما را جلب کند، شرکت فرد دیگری را به خانه شما اعزام می‌کند را رضایت شما را جلب کند و این یعنی برخورداری از گارانتی خدمات که این موضوع هیچ‌گاه در مورد یک کارگر نظافت معمولی وجود ندارد.
به علاوه یک نظافتچی که با شرکت‌های خدماتی نظافتی همکاری می‌کند، باید طبق اصول و معیارهای شرکت رفتار کند، آموزش ببیند و هزینه خدمات منزل را نیز درست طبق تعرفه‌های مشخص شده شرکت دریافت کند. اما یک کارگر معمولی هیچ قانونی برای انجام کارهایش ندارد و این موضوع می‌تواند از هر جهت به ضرر شما تمام شود.

ثبت سفارش در شرکت خدماتی نظافت منزل | کارگر نظافت منزل | کارگر برای نظافت منزل
یک کارگر نظافت منزل به صورت انفرادی کار می‌کند و خدمات او از طریق هیچ شرکت و سازمانی نظارت نمی‌شود، از طرفی این افراد معمولاً آمورش دیده نیستند و در مورد هزینه‌ها نیز معیار و مقیاس خاصی ندارند به همین دلیل هیچ تضمینی نیز برای درست کار کردن این افراد وجود ندارد.

یک شرکت خدمات نظافتی حرفه‌ای چه خدماتی را ارائه می‌کند؟

معمولاً شرکت‌های خدمات نظافتی خدماتی گسترده‌تر از نظافت منزل را انجام می‌دهند. خدمات نظافتی استادکار شامل نظافت سرویس بهداشتی، تمیز کردن و جارو کشیدن فرش، نظافت سالن، جارو کشی و تمیز کردن اثاثیه داخلی مانند پرده و رومبلی، غبار روبی و براق سازی اثاث خانه، نظافت کابینت و لوازم آشپزخانه، شستن ظروف و لباس‌ها و هر آن چیزی است که شما برای انجام دادن آن در خانه نیاز به کمک دارید.

از طرف دیگر برای انجام نظافت مشاعات ساختمان شامل نظافت راه پله، نظافت آسانسور و همه بخش‌های داخل حیاط، پارکینگ و انبار نیز می‌توانید از استادکار کمک بگیرید؛ اما خدمات استادکار باز هم به این موارد خلاصه نمی‌شود، شما می‌توانید برای نظافت شرکت و محل کار خود نیز از استادکار کمک بگیرید و همه امور نظافتی محل کار خود نظیر نظافت سیستم های کامپیوتری و مانیتورها، سطوح مختلف را به متخصصین استادکار واگذار کنید.

همچنین استادکار با نظافت آزمایشگاه و کسب و کارهای تخصصی و نظافت مطب دکتر به شما اطمینان می‌دهد که بهترین خدمات را دریافت می‌کنید که رضایت شما را جلب خواهند کرد.

خدمات نظافتی استادکار شامل نظافت سرویس بهداشتی، تمیز کردن و جارو کشیدن فرش، نظافت سالن، جارو کشی و تمیز کردن اثاثیه داخلی مانند پرده و رومبلی، غبار روبی و براق سازی اثاث خانه، نظافت کابینت و لوازم آشپزخانه، شستن ظروف و لباس‌ها است. | خدمات نظافت محل کار استادکار | خدمات نظافت شرکت استادکار
خدمات نظافتی استادکار شامل نظافت سرویس بهداشتی، تمیز کردن و جارو کشیدن فرش، نظافت سالن، جارو کشی و تمیز کردن اثاثیه داخلی مانند پرده و رومبلی، غبار روبی و براق سازی اثاث خانه، نظافت کابینت و لوازم آشپزخانه، شستن ظروف و لباس‌ها است.

چطور از اعتبار شرکت خدماتی نظافتی مطمئن باشم؟

اولین اقدام در انتخاب بهترین شرکت خدماتی نظافتی در تهران، تماس با شرکت‌ها و موسسات “معتبر” نظافت منزل است. شما می توانید با این شرکت ها تماس بگیرید و درخواست نیروی نظافت کنید. برای انتخاب شرکت خدمات نظافتی معتبر، می‌توانید از تجربیات دوستان و آشنایان خود استفاده کنید و از آن‌ها بخواهید اگر تجربه‌ای مطلوب از شرکتی دارند، آن را به شما معرفی کرده و همچنین بگویند که از خدمات کدامیک از پرنسل آن شرکت خدماتی، بهره گرفته‌اند.

نظافت اداری و تجاری

نظافت اداری و تجاری

  • نظافت اداره و سازمان
  • نظافت شرکت و محل کار
  • نظافت واحد های تجاری
  • نظافت مجتمع های تجاری و ساختمان های بزرگ
دریافت این خدمت از استادکار

به خاطر داشته باشید که به توصیه آشنایان بسنده نکنید و حتما خودتان هم اعتبار موسسات را از قبل بررسی کنید. برای این کار می‌توانید شماره ثبت شرکت را بپرسید و از آن‌ها بخواهید آدرس سایت‌شان را در اختیار شما بگذارند تا با جستجو در اینترنت، تمام اطلاعات لازم را درباره آن شرکت خدماتی کسب کنید.

برای انتخاب شرکت خدمات نظافتی معتبر می‌توانید از تجربیات دوستان و آشنایان خود استفاده کنید. | شرکت خدماتی نظافت منزل | کارگر نظافت منزل | کارگر برای نظافت منزل
برای انتخاب شرکت خدمات نظافتی معتبر، می‌توانید از تجربیات دوستان و آشنایان خود استفاده کنید.

به تجربه شرکت‌های خدمات نظافتی توجه کنید

همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید تا همیشه از یک نیروی نظافتی کمک بگیرید. اگر در اولین جلسه مشاهده کردید که نوع خدمات برای شما مناسب نیست و یا نیروی خدماتی حواس پرت است، به وسایل شما آسیب می زند، خوب نظافت نمی کند، از زیر کار در می رود و غیره می توانید با یک تماس، فردی مسئولیت پذیر را برای کارهای منزل خود انتخاب کنید. هیچ کس دوست ندارد خانه اش را دست افراد بی مسئولیت بسپارد. پس اگر در جلسه اول این بی نظمی ها را دیدید بدون تعارف عذر نیروی نظافتی را بخواهید.

بعد از اینکه توانستید فردی را بیابید که تمام خواسته های شما را در نظافت منزل برآورده کند، می توانید بعد از چند ماه شناخت او، گرفتن شماره تلفن منزل و اطلاعاتش، خانه را به دستش بسپارید و با خیالی آسوده به کارهای خودتان رسیدگی کنید.

تا حد امکان به سراغ شرکت‌های خدماتی باتجربه بروید. | پشتیبانی شرکت خدمات نظافتی منزل
تا حد امکان به سراغ شرکت‌های خدماتی باتجربه بروید.

هنگام انتخاب، سوال‌های مناسب بپرسید

بسیاری از شرکت‌های خدماتی نظافتی معتبر، خدمات خود را طریق تلفن یا حضوری معرفی می‌کنند و تخمینی از هزینه خدمات را ارائه می‌دهند. قبل از رسیدن به این مرحله، از تماس تلفنی اولیه استفاده کنید تا سؤالاتی که برای‌تان مهم است را از آن‌ها بپرسید. مواردی مانند تعداد اعضای تیم نظافت، مدت زمان مورد نیاز برای انجام نظافت منزل، نوع محصولات شوینده مورد استفاده، مجوز شرکت و اطلاعات مربوط به بیمه، همه باید جزو سوالات شما باشند. تمام این اطلاعات نه تنها در ایجاد حس راحتی میان شما و شرکت خدماتی مهم است، بلکه مشخص می‌کند که شما تا چه حد و در چه ابعادی می‌توانید از شرکت مورد نظر انتظار داشته باشید.

در تماس تلفنی‌تان با شرکت خدماتی، حتما سوال‌های کاملی مانند مدت زمان مورد نیاز برای انجام نظافت منزل، نوع محصولات شوینده و... بپرسید. | شركت نظافت منزل | شماره تلفن شرکت خدماتی نظافتی
در تماس تلفنی‌تان با شرکت خدماتی، حتما سوال‌های کاملی مانند مدت زمان مورد نیاز برای انجام نظافت منزل، نوع محصولات شوینده و … بپرسید.

از نیروهای مسئولیت پذیر کمک بگیرید

همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید دائما از یک نیروی نظافتی ثابت کمک بگیرید. اگر در اولین جلسه مشاهده کردید که نوع خدمات مناسب شما نیست و یا نیروی خدماتی حواس پرت است، به وسایل شما آسیب می‌زند، نظافت را به خوبی انجام نمی‌دهد، از زیر کار در می‌رود و یا به هر طریقی مسئولیت خود را به خوبی انجام نمی‌دهد، می‌توانید با تماس با شرکت خدمات نظافتی، فردی مسئولیت پذیر را برای کارهای منزل خود انتخاب کنید. هیچ کس دوست ندارد خانه‌اش را به دست افراد بی‌مسئولیت بسپارد، پس اگر در جلسه اول هرگونه بی نظمی‌ را دیدید، بدون تعارف عذر نیروی نظافتی را بخواهید.

با تماس با شرکت خدمات نظافتی، فردی مسئولیت پذیر را برای کارهای منزل خود انتخاب کنید.
با تماس با شرکت خدمات نظافتی، فردی مسئولیت پذیر را برای کارهای منزل خود انتخاب کنید.

از سلامت نیروی نظافتی، اطمینان حاصل کنید

زمانی که می‌خواهید نیروی نظافتی را انتخاب کنید، بهتر است از اوضاع سلامتی او هم مطلع باشید. فکر همه چیز را بکنید، مثلا اینکه فرد به دلیل بیماری خاصی که دارد، هنگام کار در منزل شما بیهوش شود و همین موضوع برای شما تازه شروع ماجراست.

از نیروی نظافتی بخواهید که اگر بیماری یا مشکل سلامتی خاصی دارد، آن را با شما در میان بگذارد و یا اگر دارویی مصرف می‌کند، هر بار که به منزل شما می‌آید آن را به همراه داشته باشد. برای اطمینان بیشتر می‌توانید از او بخواهید در برگه‌ای این‌ها را نوشته، آن را امضا کند و آن برگه را نزد خود نگه دارید تا اگر اتفاقی افتاد به دردسر نیافتید. البته طبیعتا اگر برای استخدام نیروی نظافتی به سراغ بهترین شرکت خدماتی نظافتی در تهران رفته باشید، به احتمال قوی، خود شرکت این موضوع را مد نظر خواهد داشت.

از سلامت نیروی نظافتی اطمینان حاصل کنید. | انتخاب شرکت خدمات نظافتی
از نیروی نظافتی بخواهید که اگر بیماری یا مشکل سلامتی خاصی دارد، آن را با شما در میان بگذارد و یا اگر دارویی مصرف می‌کند، هر بار که به منزل شما می‌آید آن را به همراه داشته باشد.

هزینه و تعرفه خدمات نظافت منزل

به طور کلی ساعات کاری، متراژ خانه و جنسیت فردی که قرار است برای نظافت به خانه شما بیاید، از عوامل مؤثر بر هزینه نظافت منزل هستند. قیمت نظافت منزل با توجه به 4 ساعت اولیه کار و طبق انتخاب شما از جنسیت نظافتچی طبق جدول زیر به صورت ثابت محاسبه می‌شود که بعد از این 4 ساعت برای هر ساعت اضافه کار یک نظافتچی مرد باید 12000 مبلغ جداگانه پرداخت کنید.

شرح خدمات نظافت استادکار قیمت واحد (تومان)
نظافت منزل توسط خانم (ویژه) تا ۴ ساعت 95.000
هر ساعت نظافت اضافه توسط متخصص خانم (ویژه) 12.000
نظافت منزل توسط آقا تا ۴ ساعت 80.000
هر ساعت نظافت اضافه توسط متخصص آقا 12.000

خدمات نظافت منزل قابل ارائه در این سرویس شامل موارد زیر و البته سایر نیازهای نظافتی شما خواهد بود:

  • نظافت همه بخش‌های خانه و اتاق‌ها
  • شستشو تی کشیدن کف
  •  جارو زدن و گردگیری
  • نظافت کابینت‌ها
  •  شستن ظروف
  • شستشوی سرویس بهداشتی و حمام
  •  پاک کردن پنجره‌ها
  •  شستشوی راه پله‌ها

معمولاً در شرایط عادی کار یک نظافتچی منزل بعد از 4 الی 5 ساعت به پایان می‌رسد و میانگین هزینه در حدود 95000 تا 140000 تومان در روز خواهد بود.

از طرف دیگر اگر در یک آپارتمان مشترک زندگی می‌کنید و یا قصد دارید راه‌پله‌ها و پارکینگ خانه را نظافت کنید می‌توانید از خدمات نظافت مشاعات در استادکار استفاده کنید؛ که میانگین قیمت آن از 70.000 تا 100.000 تومان است. نظافت ساختمان، نظافت راه پله و شستشوی دیوارها و نرده‌ها، تمیز کردن پارکینگ و حیاط، نظافت لابی و پشت بام، استخر، سونا، جکوزی، سالن اجتماعات ورزشی و همچنین تمیز کردن شیشه‌های پنجره‌های داخلی ساختمان از خدمات این سرویس محسوب می‌شود. برای مشاهده قیمت نظافت مشاعات ساختمان می‎توانید جدول زیر را مشاهده کنید.

شرح خدمات نظافت مشاعات استادکار قیمت واحد(تومان)
نظافت ساختمان توسط آقا تا ۴ ساعت 80.000
هر ساعت نظافت اضافه توسط متخصص آقا 12.000

توجه داشته باشید که برای محاسبه قیمت نظافت راه پله و مشاعات شما باید میزان زمانی که فرد نظافتچی در منزل شما حضور را مد نظر قرار دهید که هزینه اولیه به صورت 4 ساعت است و برای هر یک ساعت 12.000 تومان بیشتر در نظر گرفته می‌شود.

شرایطی که باید در برای انتخاب سرویس نظافت مد نظر داشته باشید

بعد از ثبت سفارش و قبل از اینکه مأمور نظافتی ساختمان در محل حاضر شود بهتر است که حتماً چند مورد را مد نظر داشته باشید:

لوازم مورد نیاز برای نظافت منزل یا نظافت ساختمان را تهیه کنید

بهتر است قبل از حضور فرد نظافتچی به منزلتان تمام لوازم مورد نیاز برای کارهایتان را از قبل آماده کنید و مطمئن باشید که به چیزی احتیاج ندارید، در صورتی که نیاز به ابزار یا مواد شوینده‌ای خاص دارید می‌توانید با نظافتجی تماس بگیرید تا قبل از حضور خود اقلام را تهیه کند با ارائه فاکتور هزینه خرید را به دستمزد او اضافه کنید. مهم‌ترین ابزارها و موادی که باید در دسترس داشته باشید عبارت‌اند از:

  • دستمال نخی تمیز
  • تی
  • وایتکس
  • مایع ظرف‌شویی
  • شیشه پاک کن
  • پودر لباس‌شویی
  • اسپری چندمنظوره
  • چهارپایه
  • نردبان

توجه داشته باشید که برخی شرکت‌ها ممکن است خودشان اقدام به تهیه مواد اولیه و شوینده برای نظافت منزل شما کنند، در این شرایط ممکن است ماده مرد نظر آن‌ها مطابق با استانداردهای شما نباشد و یا از مواد نامرغوب برای این کار خریداری شود. بهتر است در این شرایط با شرکت هماهنگ کنید که خودتان مواد شوینده را تهیه می‌کنید تا هم از مواد مورد تأیید خودتان استفاده کنید و هم اینکه مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی نشوید.

تهیه مواد اولیه و شوینده برای نظافت منزل | انتخاب بهترین موسسه خدماتی | ارایه خدمات نظافتی
قبل از ورود نظافتچی به منزلتان بهتر است که خودتان کلیه مواد مورد نیاز برای شستشو نظافت ساختمان را تهیه کنید و در صورت نیاز با شرکت خدماتی نظافت منزل هماهنگ کنید که خودتان شوینده‌ها را تهیه می‌کنید.

برای کار نظافت ساختمان برنامه‌ریزی داشته باشید

حتماً زمانی که از فردی برای کمک در امور نظافتی خانه کمک درخواست می‌کنید، مواردی را در ذهنتان دارید که بهتر است برای پیشبرد بهتر حتماً روی یک کاغذ بنویسید. تمام کارهایی که قرار است در طول این چند ساعت حضور فرد نظافتچی انجام دهید، روی برگه بنویسید و با نظافتچی هماهنگ کنید.

برای شروع که انرژی فرد هنوز بیشتر است، از کارهایی که نیاز به قوای بدنی بیشتری دارد شروع کنید و بعد به سراغ کارهای سبک‌تر بروید. اگر در همان ساعات اولیه متوجه شدید که نیروی خدماتی طبق خواسته شما عمل نمی‌کند و یا از کار او راضی نیستید، می‌توانید به سرعت با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید و فرد دیگری را برای کار دعوت کنید.

چک لیست نظافت منزل | تهیه چک لیست برای تمیز کردن خانه | ساعت کار نظافتچی | نظافت منزل توسط خانم جوان | نظافت منزل توسط خانم | استخدام نظافتچی خانم
بهتر است قبل از شروع امور نظافتی توسط فرد نظافتچی حتماً برای کارهایتان برنامه‌ریزی کنید و کلیه اموری که قرار است به آن رسیدگی کنید را داخل یک برگه بنویسید و با نظافتچی نیز هماهنگی کنید.

هماهنگی‌ها را از طریق شرکت خدماتی نظافتی انجام دهید

هیچ‌گاه برای انجام کارهای بعدی‌تان با خود نظافتچی هماهنگ نکنید و سعی کنید همه هماهنگی‌ها را از طریق شرکت انجام دهید. فراموش نکنید تا زمانی که امور از جانب شرکت صورت بگیرد، همه خدمات گارانتی هستند و در صورت نارضایتی شما به مسئله رسیدگی خواهد شد و تعرفه پرداختی شما نیز دقیقاً طبق مصوبه شرکت خواهد بود. چنانچه خودتان با نظافتچی هماهنگ کنید ممکن است هم کیفیت کار تحت تأثیر قرار بگیرد و هم اینکه باید قبول کنید در این شرایط هیچ ضمانتی برای انجام درست و به موقع کارها وجود نخواهد داشت.

نظارت بر عملکرد و کیفیت کار افراد توسط شرکت موجب می‌شود تا نیروهای نظافتی همه امور را طبق قوانین شرکت و انتظارات مشتری انجام دهند و در غیر این صورت قطعاً هیچ تضمینی برای کار شما وجود نخواهد داشت.

نحوه هماهنگی با شرکت خدمات نظافت منزل | ارایه خدمات نظافت منزل توسط آقا | استخدام کارگر آقا برای نظافت منزل | استخدام نیروهای خدماتی
بهتر است همه همانگی‌های لازم در مورد کار کردن دوره‌ای نیروهای خدماتی را از طریق شرکت انجام دهید زیرا در صورت هماهنگی با خود فرد، شرکت خدماتی نظافتی نمی‌توانید هیچ ضمانتی در مورد عملکرد فرد و میزان هزینه‌ها به شما بدهد.

نگهداری کودکان، مسئولیتی جداگانه است

اگر دارای فرزند هستید و هدفتان این است که حتی برای یک ساعت او را با نظافتچی تنها بگذارید، به خاطر داشته باشید که مراقبت از دلبندتان وظیفه‌ای کاملا جداگانه است و ممکن است متخصص نظافت در این مورد نتواند به خوبی عمل کند. همچنین فراموش نکنید که شما با این کار مسئولیت بزرگی را بر گردن نظافتچی قرار می‌دهید. بنابراین ممکن است یا کارهای خانه‌تان کند پیش رود و یا برای فرزندتان اتفاقی بیفتد. پیشنهاد ما این است که حتما این وظیفه را به پرستاران مخصوص کودک بسپارید.

نگهداری از کودک‌تان را به پرستار بچه و نه نیروی نظافتی بسپارید.
نگهداری از کودک‌تان را به پرستار بچه و نه نیروی نظافتی بسپارید.

لوازم قیمتی و مهم خود را دور از دسترس نگه‌داری کنید

“در خانه‌ات را ببند، همسایه را دزد نکن!” بارها این ضرب المثل را از زبان بزرگترها شنیده‌ایم. حال در اینجا به کارمان می‌آید. شما مجبور نیستید خانه را با تمام لوازم قیمتی و اتاق‌تان را با تمام طلاها و جواهرات به دست نظافتچی بسپارید. برای اینکه خیال خودتان هم راحت‌تر باشد می‌توانید زیورآلات و در کل اشیای قیمتی خود را هنگام نظافت در جایی امن قرار دهید تا از بروز هر گونه اتفاق و سوء تفاهم ناخوشایند جلوگیری کنید.

لوازم قیمتی و مهم خود را دور از دسترس نگه‌داری کنید. | انتخاب شرکت خدمات نظافتی
می‌توانید زیورآلات و در کل اشیای قیمتی خود را هنگام نظافت در جایی امن قرار دهید تا از بروز هر گونه اتفاق و سوء تفاهم ناخوشایند جلوگیری کنید.

اعتماد دو طرفه، لازمه ارتباط است

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در نظر داشته باشید، اعتماد دو طرفه است. همانطور که شما باید از صحت اطلاعات نظافتچی اطمینان حاصل کنید، نیروهای نظافتی هم حق دارند نسبت به امنیت محیط خانه شما، حقوق و مزایا، خوش‌برخوردی و رعایت احترام شما اطمینان حاصل کنند. همانطور که حتما خود نیز مطلع هستید، نباید با متخصصان نظافت منزل خود بدخلقی کنید و یا دستمزدی که سزاوارشان نیست، پرداخت کنید و انتظار داشته باشید کارهایتان به بهترین شکل ممکن پیش برود. همه چیز در جهان دو طرفه است و اگر می‌خواهید امور منزل آنطور که می‌خواهید جلو برود، شما نیز باید همکاری‌های لازم را انجام دهید.

اعتماد دو طرفه لازمه ارتباط است. | انتخاب شرکت خدمات نظافتی
همانطور که شما باید از صحت اطلاعات نظافتچی اطمینان حاصل کنید، نیروهای نظافتی هم حق دارند نسبت به امنیت محیط خانه شما، حقوق و مزایا و خوش‌برخوردی شما اطمینان حاصل کنند.

بعد از اینکه توانستید فردی را بیابید که تمام خواسته‌های شما را در نظافت منزل برآورده می‌کند، می‌توانید بعد از چند ماه شناخت وی، از شرکت خدمات نظافتی درخواست کنید که آن شخص را به طور ثابت به منزل شما بفرستند.

خدمات نظافت منزل توسط آقا در استادکار

نظافت منزل

  • شستن دیوار‌ها و پنجره‌ها
  • شستن و تی کشیدن کف
  • نظافت پذیرایی‌و نظافت اتاق‌ها
  • شستن سرویس بهداشتی و حمام
دریافت این خدمت از استادکار

نظافت منزل در دوران کرونا

شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا موجب شده تا همه ما توجه ویژه‌ای به نظافت و ضدعفونی کردن منازل خودمان داشته باشیم. با توجه به مطالعات انجام شده احتمال زنده ماندن ویروس بر روی اجسام تا 17 روز وجود دارد و فرد آلوده نیز ممکن است تا 14 روز از خود علائمی نداشته باشد و تنها ناقل بیماری باشد، به همین دلیل لازم است که در این ایام بیشتر از گذشته به نظافت منزل و ضدعفونی سطوح اهمیت دهید؛ اما شرکت‌های نظافت در این روزها چطور عمل می‌کنند و چگونه باید مطمئن شوید که ورودی این افراد خود موجب به خطر انداختن جان ما نمی‌شود.

قبل از هر چیز باید این نکته را در نظر داشته باشید که ورود یک نظافتچی معمولی که هیچ‌گونه آموزشی ندید و تجهیزات مطمئنی به همراه ندارد، به شدت در این روزها خطرناک است و بهتر است از انجام دادم آن اجتناب کنید. استادکار برای اینکه بتوانید با خیال راحت از خدمات نظافت و ضدعفونی منزل برخوردار شوید تیمی مجهز به دستکش لاتکس، لباس مخصوص و ماسک و تجهیزات مناسب به محل شما اعزام می‌کند تا در کمترین زمان ممکن نظافت منزل شما را انجام دهند.

اگر دوست دارید درمورد خدمات ضدعفونی استادکار بیشتر بدانید، سری به صفحه خدمات ضدعفونی خانه و ساختمان بزنید.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در خانه می‌توانید بعد از استفاده از خدمات نظافت منزل از خدمات ضدعفونی منزل استادکار استفاده کنید. | خدمات ضدعفونی حرفه ای منزل و محل کار استادکار | نظافت منزل در دوران کرونا
برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در خانه می‌توانید بعد از استفاده از خدمات نظافت منزل از خدمات ضدعفونی منزل استفاده کنید.

از طرفی همان‌طور که می‌دانید تمیز کردن در این روزها نمی‌تواند ویروس کرونا را از بین ببرد و شما برای از بین بردن این بیماری در محیط باید حتماً از مواد ضدعفونی کننده استفاده کنید. استادکار با استفاده از ماده ضدعفونی کننده آنولیت که یکی از قوی‌ترین و بدون عارضه‌ترین مواد ضدعفونی کننده دنیا محسوب می‌شود، این کار را انجام می‌دهد و با اسپری سطوح و مه پاشی هوا به شما اطمینان می‌دهد که بعد از خروج افراد، همه عوامل بیماری‌زا از منزل شما زدوده خواهد شد؛ اما مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام ورود نظافتچی مد نظر داشته باشید عبارت‌اند از:

  • مطمئن بودن از سلامت فرد
  • مجهز بودن به ماسک مخصوص
  • استفاده از دستکش لاتکس
  • تعویض لباس قبل از ورود به خانه
  • رعایت کردن تمام نکات بهداشتی نظافتی در حین کار

بهتر است برای اطمینان از شرایط خانه در دوران شیوع ویروس کرونا حتماً بعد از تمیز کردن و نظافت از خدمات ضدعفونی نیز استفاده کنید و به طول کامل همه بخش‌های خانه‌تان را با دقت ضدعفونی نمایید. توجه داشته باشید که اگر از سلامت فرد نظافتچی مطمئن نیستید و با در مورد ورود او به خانه‌تان دچار تردید شده‌اید؛ بهتر است امور نظافت را در این روزها خودتان انجام دهید و از مأمورین استادکار درخواست کنید تا تمام خانه‌تان را ضدعفونی کنند.

در زمان شیوع کرونا بهتر است قبل از اینکه فردی برای نظافت به منزل شما می‌آید از سلامت او مطمئن شوید و از او درخواست کنید تا قبل از ورود دستان خود را ضدعفونی کند و لباس‌ها را تعویض کرده و با استفاده از ماسک و دستکش اقدام به انجام کارها کند.
در زمان شیوع کرونا بهتر است قبل از اینکه فردی برای نظافت به منزل شما می‌آید از سلامت او مطمئن شوید و از او درخواست کنید تا قبل از ورود دستان خود را ضدعفونی کند و لباس‌ها را تعویض کرده و با استفاده از ماسک و دستکش اقدام به انجام کارها کند.

سؤالات متداول

ممکن است سؤالات زیادی در مورد سپردن امور نظافتی یک شركت نظافت منزل در ذهنتان وجود داشته باشد که در این بخش قصد داریم به برخی از آن‌ها پاسخ دهیم.

چطور به شرکت‌های خدماتی اعتماد کنیم؟

قبل از هر چیز برای سفارش خدمات مختلف از یک شرکت باید مطمئن شویم که روال ثبت و عملکرد این شرکت قانونی باشد. بهتر است برای اطمینان از این موضوع کمی جستجو تحقیق کنید. روزنامه‌ها وب‌سایت‌ها پر شده از تبلیغات‌هایی که برخی از آن‌ها صلاحیت و تجربه لازم را ندارند و شما باید قبل از هر کاری در مورد امن بودن و رزومه شرکت اطلاعاتی به دست آورید.

از طرف دیگر شما با مشاهده گستره کار هر شرکت و مطالعه تجربیات افراد مختلف در زمینه‌های متفاوت می‌توانید اطمینان حاصل کنید که شرکت مناسبی را برای کار خود انتخاب کرده‌اید. برای این منظور می‌توانید به بررسی نظرات و تجربیات افرادی که از خدمات نظافت محل کار و منزل برخوردار شده‌اند استفاده کنید.

چطور از صلاحیت نظافتچی‌های یک شرکت خدماتی مطمئن باشیم؟

استادکار برای تعیین صلاحیت نیروهای خود از افراد دعوت می‌کند تا شرکت حضور پیدا کنند و مدارک و ضمانت‌های مشخص شده را تحویل دهند. سلامت و سوء پیشینه افراد بررسی می‌شود و داشتن تخصص در ارائه خدمات برای استادکار از اولویت‌های مهم در نظر گرفته می‌شود و هر فرد باید با توجه به مسئولیتی که انجام می‌دهد به استادکار سفته تحویل دهد تا ضمانت کند که همه قوانین به درستی رعایت می‌شوند و به مسئولیت‌های خود در استادکار پایبند باشد. از طرف دیگر همه استادکارها توسط کاربران سنجش می‌شوند و بعد از ارائه خدمات امتیاز می‌گیرند و این موضوع در انتخاب نیروها اهمیت زیادی دارد.

استفاده از خدمات آنلاین چه مزیت‌هایی دارد؟

این روزها شرکت‌های زیادی هستند که خدمات خود را به صورت آنلاین و اینترنتی ارائه می‌دهند. از بزرگ‌ترین مزیت‌های خدمات آنلاین این است که دیگر لازم نیست ساعت‌ها پشت تلفن در مورد نوع خدماتی که قصد سفارش آن را دارید، توضیح دهید و تنها با انتخاب نوع خدمات و مشاهده جزئیات در عرض چند دقیقه به راحتی می‌توانید سفارش خود را ثبت نمایید. از طرفی سیستم‌های آنلاین شرکت‌های معتبر به طور دائم توسط سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی نظارت می‌شوند و از این رو امنیت بیشتری برای مشتریان دارند.

آیا امکان سفارش تلفنی خدمات نظافت منزل نیز وجود دارد؟

بله شما در کنار برخورداری از خدمات آنلاین می‌توانید با در دست داشتن شماره تلفن شرکت خدماتی نظافتی به صورت تلفنی نیز سفارش خود را ثبت کنید و از خدماتی که مد نظرتان است برخوردار شوید.

آیا می‌توان از خدمات یک نظافتچی به صورت دوره‌ای استفاده کرد؟

بله برخی شرکت‌ها همچون استادکار با فراهم کردن این امکان به کاربران خود اجازه می‌دهند تا از سرویس‌های ماهانه و دوره‌ای برای دریافت خدمات استفاده کنند. برای این کار شما می‌توانید بعد از اینکه از خدمات فردی در استادکار مطمئن شدید و از کار او راضی بودید، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید. توجه داشته باشید که در صورت هماهنگی با خود فرد، استادکار هیچ مسئولیتی در قبال عملکرد نیروی نظافتچی نخواهد داشت و ضمانت افراد تنها تا زمانی که سفارش در استادکار ثبت شده باشد، صورت می‌گیرد.

آیا نظافت راه پله‌ها و مشاعات ساختمان نیز جزو وظایف نظافتچی است؟

خیر، معمولاً در اکثر شرکت‌ها از جمله استادکار برای نظافت راه پله و مشاعات باید سفارش جداگانه‌ای ثبت کنید و از این خدمات برخوردار شوید. بهتر است در آپارتمان‌ها و ساختمان‌هایی با ورودی مشترک، هماهنگی‌های این بخش از طرف مدیر ساختمان و به صورت دوره‌ای انجام شود تا ساختمان شما همیشه تمیز و مرتب باشد.

خدمات نظافت راه پله و مشاعات ساختمان استادکار | آیا نظافت راه پله‌ها و مشاعات ساختمان جزو وظایف نظافتچی است؟
برای انجام نظافت راه پله‌ها و مشاعات ساختمان باید از خدمات مشاعات استفاده کنید، زیرا این امور جز وظایف یک نظافتچی نیست.

چطور می‌توانیم سفارش خود را در بخش خدمات نظافت منزل استادکار ثبت کنیم؟

شما می‌توانید از طریق وب‌سایت استادکار یا نصب اپلیکیشن استادکار سفارش خود را به سادگی ثبت نمایید. برای شروع لازم است تا وارد لینک زیر شوید:

خدمات نظافت منزل استادکار

دکمه ثبت رایگان سفارش را بزنید. سپس با مشخص کردن مدت زمان مد نظر برای دریافت خدمات نظافت وارد مرحله بعد یعنی تعیین جنسیت نظافتچی می‌شوید. بعد از مشخص کردن این موضوع می‌توانید در بخشی جداگانه کلیه توضیحات تکمیلی خودتان را ذکر کنید وارد مرحله بعد شوید. سپس زمان و تاریخ دقیق سفارش را مشخص می‌کنید و در مرحله بعدی آدرس منزلتان را بر روی نقشه مشخص و ثبت می‌کنید. در مرحله نهایی با مشاهده جزئیات سفارش بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک می‌کنید و سفارش خود را قطعی می‌کنید.

سخن آخر

همان‌طور که در این مقاله مطالعه کردید، برای شناخت یک شرکت معتبر خدماتی نظافتی راهکارهای مختلفی وجود دارد و مهم‌ترین آن‌ها بررسی سابقه شرکت و طریقه گزینش کارکنان است. از طرف دیگر امکان بازبینی نظرات افرادی که قبل از شما از این خدمات برخوردار شده‌اند و مشاهده تجربیات آن‌ها به شما این اطمینان را می‌دهد که فرد مناسبی را برای خدمات خود انتخاب کنید و رضایت بیشتری از این خدمات کسب کنید.

1 نظر
  1. سینا می گوید

    ما که از هرجایی گرفتیم راضی بودیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + پانزده =