راهنمای خرید آیفون تصویری | کدام آیفون تصویری بهتر است؟

0

امروزه آیفون‌های قدیمی در بسیاری از ساختمان‌ها جای خود را به آیفون‌های تصویری داده‌اند. آیفون‌های قدیمی تنها امکان صحبت کردن و باز کردن در را برای کاربر فراهم می‌کردند، اما آیفون‌های تصویری علاوه بر این دو، امکان مشاهده‌ی تصویر فرد یا افرادی که پشت در ساختمان هستند را نیز میسر ساخته و به این ترتیب در افزایش امنیت ساکنان آن نقش به ‌سزایی دارند. البته امکان مشاهده‌ی تصویر افراد مراجعه کننده تنها یکی از برتری‌های آیفون‌های تصویری نسبت به آیفون‌های قدیمی است. در حال حاضر آیفون‌های تصویری با امکانات و ویژگی‌های متنوع‌تری طراحی و به بازار عرضه شده‌اند. در این نوشته قصد داریم نگاهی کلی به انواع آیفون تصویری و ویژگی‌های آن‌ها داشته باشیم و همچنین به نکاتی به عنوان راهنمای خرید آیفون تصویری به منظور داشتن انتخابی بهتر اشاره کنیم. از سوی دیگر شما در این مطلب از استادکار با پرفروش‌‌ترین آیفون تصویری آشنا خواهید شد و می‌توانید مطالب مفیدی درباره مزایا و معایب آیفون تصویری سیماران، مزایا و معایب آیفون تصویری تابا و … بخوانید. با ما همراه باشید.

راهنمای خرید آیفون تصویری

همان‌طور که در مقدمه‌ی راهنمای خرید آیفون تصویری گفتیم، آیفون‌های تصویری، گذشته از امکان مشاهده‌ی تصویر فرد مراجعه کننده می‌توانند امکانات دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار دهند. به عنوان مثال بسیاری از آیفون‌های تصویری‌، که این روزها متقاضیان زیادی نیز دارند، دارای قابلیت ضبط تصویر، صدا و فیلم شخص مراجعه کننده هستند.

چنین قابلیتی علاوه بر آن که امنیت بیشتری را برای ساکنان یک آپارتمان تأمین می‌کند، به ساکنان هر واحد این امکان را می‌دهد تا در صورت حضور نداشتن در منزل، پس از مراجعه بتوانند تصویر، فیلم و صدای افرادی را که در غیاب آن‌ها به منزل‌شان مراجعه کرده‌اند، در اختیار داشته باشند. این ویژگی علاوه بر این، به فرد مراجعه کننده کمک می‌کند تا در صورت غیاب فرد مورد نظر خود پیامی را به صورت صوتی و یا تصویری برای او ضبط کند تا این پیام پس از مراجعه‌ی ساکن آپارتمان ‌به منزل به دستش برسد؛ یعنی عملکردی مشابه منشی تلفنی.

از جمله دیگر امکاناتی که برخی از انواع آیفون تصویری در اختیار کاربران قرار می‌دهند، امکان دایورت کردن زنگ یک واحد روی واحد دیگر است. با استفاده از این قابلیت می‌توان در صورت ضرورت، با هماهنگی قبلی، از واحد دیگری از آپارتمان درخواست کرد تا در صورت دایورت شدن زنگ روی آیفون آن واحد، در را برای فرد یا افراد مشخصی باز کند.

برخی از آیفون‌های تصویری دارای قابلیت دیگری نیز هستند و آن امکان برقراری ارتباط بین واحدهای یک آپارتمان است. بدین ترتیب ساکنان آپارتمان می‌توانند پیام‌های کوتاه خود را بدون خروج از منزل و البته بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای با همسایگان خود در میان بگذارند.

آیفون‌های تصویری پیشرفته‌تری نیز وجود دارند که می‌توان آن‌ها را آیفون تصویری هوشمند نامید. این آیفون‌ها امکان دایورت صدا و تصویر فرد مراجعه کننده به منزل کاربر را، به تلفن همراه او میسر می‌سازند. به این ترتیب امکان باز کردن در توسط ساکن یک واحد حتی در صورت عدم حضورش در منزل نیز میسر خواهد بود.

راهنمای خرید آیفون تصویری هوشمند | انواع آیفون تصویری | پرفروش ترین آیفون تصویری | آیفون تصویری ایرانی
آیفون‌های تصویری مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام از آنها امکانات خاصی را ارائه می‌دهند.

معرفی انواع آیفون تصویری

آیفون‌های تصویری با توجه به مشخصه‌های مختلف دارای انواع متعددی هستند. در ادامه‌ی راهنمای خرید آیفون تصویری به انواع ایفون تصویری از نظر سیستم عملکرد خواهیم پرداخت.

آیفون‌های تصویری از نظر سیستم عملکرد به دو نوع کلی دیجیتال و آنالوگ دسته‌بندی می‌شوند.

آیفون‌ تصویری آنالوگ شباهت زیادی به آیفون‌های قدیمی‌تر دارد. در این نوع آیفون تصویری دکمه‌ای برای هر واحد از آپارتمان در نظر گرفته شده است. برای ارتباط با هر واحد لازم است تا زنگ مربوط به آن واحد فشرده شود تا صدای زنگ و تصویر فرد به دستگاه نصب شده در قسمت داخلی آن واحد ارسال شود.

این سیستم اگرچه در مورد آپارتمان‌هایی با تعداد واحدهای نسبتاً کم بسیار مناسب و کارآمد است اما در صورتی‌که تعداد واحدهای آپارتمان نسبتاً زیاد باشد، آیفون‌های تصویری آنالوگ ممکن است دچار اختلال شده و به خوبی کار نکنند. به همین منظور در این آپارتمان‌ها از آیفون‌های تصویری دیجیتال استفاده می‌شود.

معرفی انواع آیفون تصویری آنالوگ
آیفون تصویری دیجیتال یکی از بهترین انواع آیفون تصویری است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است.

آیفون‌ تصویری دیجیتال دارای صفحه‌ی شماره‌گیر یا پنل کدینگ است. برای برقراری ارتباط بین فرد مراجعه کننده با فرد داخل یکی از واحدهای آپارتمان، لازم است تا او کد مربوط به واحد مورد نظر خود را با استفاده از پنل کدینگ وارد کند. با فشردن دکمه‌ی تأیید، صدا و تصویر فرد مراجعه کننده به دستگاه نصب شده در داخل واحد مربوطه منتقل می‌شود. از جمله مزایای مهم سیستم‌ آیفون‌های دیجیتال امکان برنامه‌ریزی آن‌هاست.

پنل برخی از انواع آیفون دیجیتال را می‌توان در اختیار نگهبان یا سرایدار ساختمان قرار داد تا تنها پس از تماس نگهبان یا سرایدار با فرد داخل آپارتمان و کسب اجازه از او، امکان ورود کد و ارسال صدا و تصویر به واحد مورد نظر میسر شود.

معرفی انواع آیفون تصویری دیجیتال
آیفون های تصویری دیجیتال انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها با توجه به تعداد واحدهای موجود در ساختمان انتخاب خواهند شد.

با توجه به توضیحات فوق می‌توان نتیجه گرفت که برای آپارتمان‌های بزرگ، که بیش از ۳۰ واحد دارند، معمولاً استفاده از آیفون تصویری دیجیتال مناسب‌تر است. اما این سخن به این معنی نیست که استفاده از آیفون‌های تصویری دیجیتال در آپارتمان‌هایی با تعداد واحدهای کمتر به هیچ وجه مناسب نیست.

کدام آیفون تصویری بهتر است؟

با توجه به آن‌چه تا کنون در مورد راهنمای خرید آیفون تصویری گفتیم، ملاحظه کردید که آیفون‌های تصویری با قابلیت‌های متنوع و در انواع مختلفی طراحی و تولید شده‌اند. پاسخ این سوال که کدام آیفون تصویری بهتر است، بستگی به نیازهای کاربران ساکن در یک آپارتمان دارد.

برای مثال همان‌طورکه گفته شد آپارتمان‌هایی با بیش از ۳۰ واحد، بهتر است تا از آیفون تصویری دیجیتال استفاده کنند تا با مشکلاتی مانند تداخل زنگ واحدها با هم، زنگ نخوردن آیفون یک واحد و … که بیشتر در آیفون‌های تصویری آنالوگ اتفاق می‌افتند مواجه نشوند.

به عنوان نمونه‌ای دیگر پیرامون راهنمای خرید آیفون تصویری می‌توان به آپارتمان‌هایی اشاره کرد که دارای نگهبان یا سرایدار هستند. در بسیاری از مواقع افراد ساکن در واحدهای آپارتمان به برقراری ارتباط با نگهبان یا سرایدار نیاز پیدا می‌کنند. مثلاً ممکن است یکی از واحدها میزبان مهمانی باشد که دارای اتومبیل است و برای ورود او نیاز به باز کردن در توسط نگهبان یا سرایدار باشد. در چنین مواقعی استفاده از آیفون‌های تصویری‌ای که امکان برقراری ارتباط بین واحدهای مختلف یک آپارتمان را فراهم می‌کنند مناسب‌تر است.

البته باید دقت داشت که آیفون‌های تصویری تنها برای آپارتمان‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و منازل تک‌واحدی هم عموماً از این نوع آیفون استفاده می‌کنند. انتخاب مناسب‌ترین و بهترین نوع آیفون تصویری برای چنین خانه‌هایی بسیار آسان‌تر از انتخاب یک آیفون تصویری ایده‌آل برای یک آپارتمان با جمعیت زیاد است، چرا که در این خانه‌ها ساکنان منزل می‌توانند تنها با درنظر گرفتن نیازهای خود، مناسب‌ترین نوع آیفون تصویری را انتخاب کنند.

چنین خانه‌هایی به احتمال زیاد احتیاجی به آیفون‌های تصویری‌ای که امکان برقراری ارتباط بین واحدها را فراهم می‌کنند ندارند، اما ممکن است به قابلیت‌های دیگری مانند امکان ضبط تصویر، صدا و فیلم افراد مراجعه کننده نیاز داشته باشند.

البته باید توجه داشت که بسیاری از آیفون‌های تصویری مجموعه‌ای از این ویژگی‌ها را دارا هستند، اما سخن ما در راهنمای خرید آیفون تصویری انتخاب بهینه‌ی یک آیفون به گونه‌ای است که قادر به پوشش دادن نیازهای اکثریت ساکنان آپارتمان باشد.

کدام آیفون تصویری بهتر است؟ | انتخاب بهترین نوع آیفون تصویری
میزان وسعت دید، راحتی نصب، کیفیت دوربین، کیفیت صدا و… از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که حین خرید آیفون تصویری باید به آن‌ها دقت کنید.

راهنمای خرید آیفون تصویری

در ادامه‌ی موضوع راهنمای خرید آیفون تصویری به نکاتی اشاره خواهیم کرد که در نظر داشتن آن‌ها می‌تواند هنگام خرید یک آیفون تصویری مناسب، مفید باشد.

۱- برای کیفیت دوربین به کار رفته شده در آیفون تصویری اهمیت ویژه قائل شوید. در صورت محدودیت زیاد میدان دید دوربین آیفون تصویری، امکان مشاهده‌ی فضای اطراف درب ورودی بسیار کم خواهد شد. بنابراین بهتر است آیفون تصویری‌ای را انتخاب کرد که دارای میدان دید وسیعی باشد. علاوه بر میدان دید، دوام دوربین از جمله دیگر فاکتورهای مهم در تعیین کیفیت آن است که به نوبه‌ی خود توجه ویژه‌ای را می‌طلبد.

۲- یکی از دیگر فاکتورهای مهمی که لازم است حین انتخاب بهترین آیفون تصویری مورد توجه قرار گیرد، جنس بدنه‌ی آیفون تصویری، خصوصاً در مورد قسمتی از آیفون است که خارج از ساختمان نصب می‌شود. چنان‌چه جنس بدنه‌ی آیفون تصویری فاقد کیفیت لازم باشد، حتی درصورت قرار دادن محافظ، باز هم در برابر عوامل محیطی آسیب‌پذیر بوده و در نتیجه عمر مفید کمتری خواهد داشت.

۳- از جمله دیگر مواردی که قابل ذکر در راهنمای خرید آیفون تصویری است، دقت در کیفیت صفحه نمایش آن است. به طور کلی بیشتر افراد ترجیح می‌دهند تا تصویری واضح از فرد مراجعه کننده روی نمایشگر آیفون خود داشته باشند. وضوح بیشتر تصویر، اگرچه تا حد زیادی به دوربین به کار رفته در آیفون تصویری بستگی دارد، با این حال وابسته به عوامل دیگری مانند تراکم پیکسلی نمایشگر آیفون تصویری نیز هست.

۵- در نظر گرفتن سایز نمایشگر آیفون تصویری نیز از جمله موارد مهم قابل ذکر در راهنمای خرید آیفون تصویری است. حداقل اندازه‌ی نمایشگر آیفون‌های تصویری ۲٫۵ اینچ و حداکثر آن ۱۰ اینچ است، اما در حال حاضر در اکثر آپارتمان‌های معمولی از نمایشگرهای ۳٫۵ یا ۴ اینچی استفاده می‌شود. همان‌طور که گفتیم وضوح تصویر برای بسیاری از کاربران دارای اهمیت ویژه‌ای است.

باید دقت داشت که اندازه‌ی صفحه نمایش بر وضوح تصویر آن تأثیرگذار است. برای داشتن وضوح تصویر قابل قبول، در صورت انتخاب صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر، لازم است تا تراکم پیکسلی نمایشگر بیشتر بوده و دوربین به کار رفته در آیفون تصویری نیز کیفیت بهتری داشته باشد.

۴- دقت به هماهنگی ظاهر آیفون تصویری به نمای ساختمان در حفظ زیبایی بنا تأثیر بسیاری دارد.

۵- در صورت تصمیم برای خرید آیفون تصویری دیجیتال، بهتر است به قابلیت تغییر زبان دستگاه و امکان استفاده از منوی فارسی در آیفون تصویری دقت شود. مسلماً از استفاده از منوی فارسی برای عموم ساکنان ساختمان راحت‌تر است.

۶- بر اساس راهنمای خرید آیفون تصویری از جمله دیگر ویژگی‌هایی که توجه به آن می‌تواند باعث رضایت‌مندی بیشتر ساکنان ساختمان از این دستگاه شود، امکان تغییر صدای زنگ آیفون تصویری است. کم نیستند افرادی که به شدت و ضعف صدا و همچنین نوع آن حساس‌اند و ترجیح می‌دهند زنگ آیفون تصویری را مطابق خواست خود انتخاب کنند.

انتخاب بهترین آیفون تصویری | میدان دید دوربین آیفون تصویری | تراکم پیکسلی نمایشگر آیفون تصویری | سایز نمایشگر آیفون تصویری | منوی فارسی در آیفون تصویری | تغییر صدای زنگ آیفون تصویری
آیفون های تصویری در برندهای مختلفی تولید می‌شوند که شما برای تجربه بهترین انتخاب، بهتر است ویژگی‌های هر یک را با دیگری مقایسه نمایید.

برندهای آیفون تصویری

همان‌طور که می‌دانید، آیفون‌های تصویری در برندهای مختلفی تولید می‌شوند. از این رو بسیاری از افراد حین خرید آیفون تصویری دچار تردید می‌شوند. یکی از همین نقاط تردید زمانی اتفاق می‌افتد که بین خرید آیفون‌های تصویری معروف و مشهور سردرگم می‌مانند. اما با بررسی مزایا و معایب این آیفون‌های تصویری، می‌توانید بهتر تصمیم گیری نمایید. در ادامه شما را با مزایا و معایب مشهورترین برندهای آیفون تصویری مانند آیفون تصویری تابا، آیفون تصویری سیماران، آیفون تصویری سوزوکی، آیفون تصویری کوماکس و آیفون تصویری الکتروپیک آشنا می‌کنیم.

آیفون تصویری تابا بهتر است یا سیماران؟

برای پاسخ به این سوال که آیفون تصویری تابا بهتر است یا سیماران، باید با مزایا و معایب این دو آیفون آشنا شوید:

آیفون تصویری سیماران

یکی از بهترین و مشهورترین برندها در زمینه تولید آیفون تصویری، سیماران است. آیفون تصویری سیماران سال‌ها است که توانسته محبوبیت بسیاری در میان افراد پیدا کند.

مزایا و معایب آیفون تصویری سیماران

این آیفون تصویری به راحتی نصب می‌شود و یکی از ویژگی‌های مثبت آن، دارا بودن خدمات پس از فروش بسیار خوب است. همچنین لازم به ذکر است که این آیفون تصویری، تنوع بالایی در ارائه محصولات دارد و از سوی دیگر عمر قطعات آن بالا هستند. کیفیت صدای خوب و همچنین امکان نصب آن بر روی آیفون‌های کوماکس، آلدو و سوزوکی از جمله سایر مزایای این آیفون تصویری محسوب می‌شود.
اما در کنار این مزایا، آیفون تصویری سیماران دارای معایب اندکی مانند چهار سیمه بودن سیستم، دوربین ضعیف در شب و عدم امکان نصب آن در سیستم‌های تک خطی و سری است.

برندهای آیفون تصویری | مزایا و معایب آیفون تصویری سیماران | آیفون تصویری تابا بهتر است یا سیماران؟
آیفون تصویری سیماران به راحتی نصب می‌شود و خدمات پس از فروش فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

آیفون تصویری تابا

یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده آیفون تصویری، آیفون تصویری تابا است که بازار خوبی هم در ایران و هم در کشورهای خارجی دارد.

مزایا و معایب آیفون تصویری تابا

کیفیت بالای صدا و تصویر، تعداد نمایندگان بالا در ایران، امکان تعمیر آیفون در منزل، ارائه کارت طلایی و ضمانت عالی از جمله مزایای این برند محسوب می‌شود. در کنار این مزایا و نقاط مثبت، تنها عیب این محصول، نصب نشدن به صورت خطی و سری است.

مزایا و معایب آیفون تصویری تابا | آیفون تصویری تابا بهتر است یا سیماران
یکی از بهترین برندهای ایرانی در تولید آیفون های تصویری، برند تابا است که آیفون های تصویری آن کیفیت بسیار خوب تصویر و صدا را دارند.

کیفیت آیفون تصویری سوزوکی

یکی دیگر از شرکت‌های تولید کننده آیفون تصویری، برند اندونزیایی سوزوکی است که محصولات آن برای استفاده در ساختمان‌هایی با تعداد واحدهای پایین و متوسط در ایران بسیار مناسب خواهد بود. از سوی دیگر محصولات این برند قیمت مناسبی دارند و از این رو، توانسته‌اند توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کنند.

مزایا و معایب آیفون تصویری سوزوکی

این آیفون تصویری، به راحتی روی آیفون‌های کنوی، آلدو و سیماران نصب می‌شود و خدمات پس از فروش بسیار معقولی در بازار ایران دارد. از سوی دیگر قیمت مناسب آن در کنار کیفیت خوب تجهیزاتش و البته ارائه صدا و تصویر مناسب و امکان نصب موازی و سری، از جمله مزایای این آیفون تصویری محسوب می‌شود.
و اما در کنار این مزایا، سیستم چهار سیمه بودن آن و نیازش به سوییچر و دکودر در سیستم کدینگ، از معایب آیفون تصویری سوزوکی محسوب می‌شود.

مزایا و معایب آیفون تصویری سوزوکی | کیفیت آیفون تصویری سوزوکی
کیفیت بالای ارائه صدا و تصویر و همچنین قطعات مرغوب و بادوام از جمله ویژگی‌های مثبت آیفون تصویری سوزوکی است.

آیفون تصویری کوماکس

اگر بخواهیم یکی از مشهورترین برندهای آیفون تصویری در جهان را معرفی نماییم، باید به آیفون تصویری کوماکس اشاره کنیم. این آیفون تصویری ساخت کشور کره است و از جمله قدیمی‌ترین برندها در زمینه تولید آیفون تصویری محسوب می‌شود. البته لازم است بدانید که بیشتر آیفون‌های تصویری موجود در بازار، ساخت ایران است که کیفیت آن‌ها به طرز قابل توجهی بالا است.

مزایا و معایب آیفون تصویری کوماکس

نصب آسان و راحت، تنوع گسترده محصولات، امکان نصب آن با برندهای سیماران، آلدو سوزوکی از جمله مهم‌ترین مزیت‌های این برند محسوب می‌شود. اما کیفیت برد متوسط (درصورتی که تولید چین باشد)، سیستم چهار سیمه و همچنین پشتیبانی متوسط از جمله معایب آیفون تصویری کوماکس محسوب می‌شود.

مزایا و معایب آیفون تصویری کوماکس | پرفروش ترین آیفون تصویری خارجی
آیفون تصویری کوماکس یکی از بهترین آیفون های تصویری است که به دلیل نصب آسان و راحت و تنوع گسترده محصولات توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند.

آیفون تصوری الکتروپیک

الکتروپیک نام شرکت ایرانی است که آیفون‌های تصویری باکیفیتی را ارائه می‌دهد. یکی از مزایای رقابتی این برند، ارائه محصولات باکیفیت با قیمت مناسب است که تا به امروز توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

مزایا و معایب آیفون تصویری الکتروپیک

الکتروپیک خدمات پس از فروش بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و امکان تعویض بسیار آسان قطعات برای نصابان و تعمیرکاران آیفون تصویری آن را به یکی از محبوب‌ترین آیفون‌های تصویری ایرانی تبدیل کرده است. ضمن آنکه افراد عادی نیز می‌توانند در صورت لزوم قطعات آن را به راحتی تعویض نمایند. استفاده از بردهایی با طول عمر بالا از دیگر مزیت این آیفون تصویری محسوب می‌شود.
اما محصولات این برند دارای معایبی نیز هست که به آن‌ها اشاره می‌کنیم. عدم کابرد آن در تعداد واحد بالا در محصولات قدیمی شرکت، عدم امکان پشتیبانی از سیستم خطی و سری، ضعیف بودن قطعه هوک آن که سبب ضعیف شدن صدا شده و همچنین تغذیه دوربین پنل از گوشی واحدها از معایب این آیفون تصویری محسوب می‌شود.

مزایا و معایب آیفون تصویری الکتروپیک | خدمات پس از فروش آیفون تصویری | نصب آیفون تصویری
یکی از بهترین آیفون های تصویری ایرانی که می‌توانید با قیمت مناسب خریداری نمایید، آیفون تصویری الکتروپیک است.

آیفون تصویری ایرانی

اگر می‌خواهید از برندهای مطرح ایرانی، آیفون تصویری خریداری کنید، می‌توانید انتخاب‌های فوق العاده‌ای داشته باشید. نام آیفون تصویری سیماران، تابا، سوزوکی و الکتروپیک در لیست بهترین آیفون تصویری ایرانی قرار دارد. این آیفون‌های تصویری ایرانی، کیفیت قابل قبولی دارند و با قیمت مناسب عرضه می‌شوند.

پرفروش ترین آیفون تصویری

از میان برندهای مطرح، مدل TVD-1040M200 که به تابا 1040 معروف است، مدل TVD-1070I که به تابا 1070 معروف است، آیفون تصویری الکتروپیک 1286، آیفون تصویری الکتروپیک 889، آیفون تصویری کوماکس CDV-43K، آیفون تصویری کوماکس CDV-71BE، آیفون تصویری مدل HS 35 FL سیماران، آیفون تصویری کومکس مدل CDV-70-MS4 و آیفون تصویری کامکث مدل CDV-43-win از جمله پرفروش‌ترین آیفون‌های تصویری هستند.

سخن آخر پیرامون راهنمای خرید آیفون تصویری

تا به این‌جا به مهم‌ترین موارد پیرامون موضوع راهنمای خرید آیفون تصویری اشاره کرده‌ایم. اما نکته‌ای بسیار مهم در انتخاب آیفون تصویری مطرح است که تا این‌جا نامی از آن برده نشده و آن قیمت انواع آیفون تصویری است. آیفون‌های تصویری را می‌توان به عنوان دارایی‌های ثابت یک ساختمان در نظر گرفت، چرا که عمر مفید بالایی دارند. به همین سبب انتخاب یک آیفون تصویری با حداقل قیمت تصمیمی آن‌چنان معقول به نظر نمی‌رسد.

خرید آیفون تصویری نوعی سرمایه‌گذاری بلند مدت است و هر چه این دستگاه کیفیت بهتر و قابلیت‌های بیشتری داشته باشد، باعث افزایش ارزش بنا به طور کلی خواهد شد. گذشته از این، خرید یک آیفون تصویری نامرغوب مسلماً شما را پس از مدتی کوتاه‌تر از آن‌چه گمان می‌کنید وادار به پرداخت هزینه‌های اضافی برای تعمیر یا حتی تعویض دستگاه خواهد کرد.

بنابراین اگرچه قیمت مناسب یکی از فاکتورهای مهم در خرید هر کالایی است، اما بهتر آن است که کیفیت را فدای قیمت پایین‌تر نکنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − هفده =