قیمت کاغذ دیواری و هزینه اجرای کاغذ دیواری چطور محاسبه می‌شود؟

0

امروزه کاغذ دیواری به عنوان یکی از دیوار پوش‌های بسیار پر طرفدار و کاربردی در حوزه معماری و دکوراسیون داخلی شناخته شده است. تنوع در طرح و جنس کاغذ دیواری سبب شده تا متناسب با هر سلیقه و سبک دکوراسیون چندین مدل کاغذ دیواری وجود داشته باشد. انتخاب کاغذ دیواری به عنوان یک دیوارپوش بسیار زیبا برای فضاهای خانه بسیار مناسب است. پس اگر قصد خرید کاغذ دیواری و یا نصب آن را دارید با استادکار همراه شوید تا با قیمت کاغذ دیواری و نصب آن آشنا شویم.

مزایای کاغذ دیواری چیست؟

امروزه در بسیاری از خانه‌ها و یا محیط‌های اداری و تجاری به جای رنگ کردن دیوارها از کاغذ دیواری استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های کاغذ دیواری که سبب شده استفاده از آن در میان افراد زیاد شود، تنوع در طرح و رنگ است. تنوع بسیار زیاد در انواع مدل کاغذ دیواری و طرح و رنگ‌های متفاوت سبب شده تا هر فرد با سلیقه شخصی خود بتواند یک پوشش مناسب و زیبا برای فضای خانه خود پیدا کند. علاوه بر این نظافت راحت کاغذ دیواری، یکی دیگر از مزایای آن است. بر خلاف رنگ، پوشش کاغذ دیواری قابل شستشو می‌باشد در نتیجه دیگر نیاز نیست نگران لکه‌های ایجاد شده بر روی دیوار باشید زیرا با یک شستشو ساده تمیز می‌شوند. استحکام و مقاومت کاغذ دیواری در برابر ضربه نیز بیشتر است از این رو انتخاب بسیاری از افراد برای دیوارپوش، کاغذ دیواری است.

مزایای کاغذ دیواری چیست؟

قیمت کاغذ دیواری و معرفی انواع آن

همانطور که قبل‌تر هم اشاره کردیم، امروزه تنوع در کاغذ دیواری بسیار زیاد است. از جمله انواع کاغذ دیواری می‌توان به کاغذ دیواری طرح برجسته، کاغذ دیواری سه بعدی، نانو، مخملی و الیاف طبیعی اشاره کرد که قیمت هر کدام متناسب با جنس و برندی که دارد متفاوت است. معمولا قیمت کاغذ دیواری ایرانی نسبت به نمونه خارجی آن ارزان‌تر است اما در برخی موارد قیمت آن برابری نیز می‌کند.

کاغذ دیواری ساده

یکی از رایج‌ترین و متدوال‌ترین مدل‌های کاغذ دیواری، مدل ساده آن است. کاغذ دیواری ساده هیچ بافتی ندارد و در رنگ‌های بسیار متنوع ساده و یا طرح‌های دیگر مانند کاغذ دیواری گل‌دار یا طرح‌های کارتونی مخصوص کودکان طراحی می‌شود. قیمت کاغذ دیواری ساده نسبت به تمامی مدل‌های دیگر ارزان‌تر است و به طور میانگین از ۱۰ هزارتومان به بالا متغیر است. از کاغذ دیواری ساده می‌توان در هر محیطی استفاده کند و به راحتی با مبلمان یا سایر وسایل آن را هماهنگ کرد.

کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری طرح برجسته

مدل کاغذ دیواری طرح برجسته، طرح‌های بسیار متنوعی دارد و معمولا طرح‌های برجسته آن از جنس مخمل یا الیاف هستند. از کاغذ دیواری طرح برجسته معمولا در فضاهایی مانند پذیرایی و یا هر فضای لوکس دیگری استفاده می‌شود. طرح‌های کاغذ دیواری برجسته بسیار متنوع است و قیمت این کاغذ دیواری معمولا بسته به طول و عرض و نوع طرح آن متغیر است. به طور کلی قیمت کاغذ دیواری طرح برجسته از میانگین ۶۰ هزارتومان شروع می‌شود و تا ۲۰۰ هزارتومان متغیر است. البته بسته به برند کاغذ دیواری و نوع آن ممکن است این قیمت کمتر یا بیشتر نیز شود.

کاغذ دیواری طرح برجسته

کاغذ دیواری سه بعدی

امروزه کاغذ دیواری سه بعدی مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. کاغذ دیواری‌های سه بعدی که معمولا در طرح‌هایی از طبیعت و یا طرح‌های کارتونی ارائه می‌شوند می‌تواند دکوراسیون محل کار یا خانه شما را خاص و بسیار زیبا جلوه دهد و توجه‌ها را به سمت خود جلب کند. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی که امروزه به صورت پوستر سرتاسری نیز طراحی شده است بسیار متغیر است اما به طور معمول از پایه قیمت ۶۰ هزار تومان شروع می‌شود و بسته به اندازه و جنس مورد نظر متغیر است.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری نانو

ممکن است تکنولوژی نانو یک نام آشنا برای شما باشد زیرا امروزه از این تکنولوژی در بسیاری از صنایع از جمله پوشاک استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های کاغذ دیواری نانو این است که کثیفی و آلودگی هوا را جذب خود نمی‌کند و بسیار مقاومت بالایی دارند و از طرفی عایق گرما و صدا نیز می‌باشند. در نتیجه کاغذ دیواری نانو می‌تواند یک انتخاب منحصر به فرد برای محیط خانه شما باشد. قیمت کاغذ دیواری نانو کمی بالاتر از سایر انواع کاغذ دیواری است اما مزیت‌های بیشتری نیز دارد. در مجموع قیمت کاغذ دیواری نانو از رولی ۱۰۰ هزارتومان شروع می‌شود و می‌تواند بسته به عوامل مختلف قیمت آن متغیر باشد.

کاغذ دیواری نانو

کاغذ دیواری مخملی

اگر جز دسته افرادی هستید که به دنبال یک دکوراسیون بسیار خاص و لوکس برای فضای خانه خود هستید و دوست دارید دیوارهای خانه شما مانند دیگر وسایل و دکوراسیون خود منحصر به فرد و بسیار شیک باشد به شما پیشنهاد می‌دهیم هرگز از کاغذ دیواری مخملی غافل نشوید. کاغذ دیواری مخملی بافتی الیافی دارد و در دسته کاغذ دیواری‌های کلاسیک قرار دارد که برای فضاهای لوکس و بسیار شیک می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل باشد. قیمت کاغذ دیواری مخمل نیز نسبتا گران می‌باشد و به طور معمول از ۹۰ هزارتومان آغاز می‌شود و طرح‌های بسیار لوکس آن قطعا گران‌تر هستند اما اگر فضای خانه شما کلاسیک و لوکس است این مدل کاغذ دیواری ارزش خرید را دارد.

کاغذ دیواری مخملی

کاغذ دیواری سنتی

اگر جز دسته افرادی هستید که به هنر اصیل ایرانی علاقه‌مند هستید و دوست دارید نقش و نگاری از هنر ایرانی در فضای خانه یا محل کار شما دیده شود می‌توانید با انتخاب یک کاغذ دیواری طرح سنتی ایرانی که این روزها بازار داغی هم دارد، حس و حال سبک ایرانی را در فضای خانه یا محل کار خود به وجود آورید.

کاغذ دیواری سنتی

اگر علاقه‌مند به سبک دکوراسیون ایرانی دارید و می‌خواهید با هنر اصیل ایرانی آشنا شوید مطلب دکوراسیون داخلی منزل ایرانی را از دست ندهید!

چگونه کاغذ دیواری نصب کنیم؟

پس از انتخاب مدل و طرح کاغذ دیواری نوبت به نصب آن است. برای نصب کاغذ دیواری پیشنهاد ما گرفتن مشورت و کمک از اهالی این فن است. افرادی که تجربه و مهارت کافی در زمینه نصب کاغذ دیواری دارند می‌توانند به شما کمک کنند تا فضای خانه خود را زیبا و چشمگیر کنید.

اگر علاقه‌مند هستید پروژه نصب کاغذ دیواری را خودتان به دست بگیرد نگاهی به مطلب نصب کاغذ دیواری بی‌اندازید تا با اصول آن آشنا شوید.

چگونه کاغذ دیواری نصب کنیم؟

اما اگر به دنبال افرادی با تجربه و کاربلد در زمینه نصب کاغذ دیواری هستید، ما به شما مجموعه استادکار را پیشنهاد می‌دهیم. در مجموعه استادکار اهالی فن نصب کاغذ دیواری آماده ارائه انواع خدمات برای شما هستند.

چگونه کاغذ دیواری نصب کنیم؟

هزینه نصب کاغذ دیواری چقدر است؟

نصب کاغذ دیواری به عوامل گوناگونی بستگی دارد که متناسب با آن هزینه متغیری را در برمی‌گیرد. به طور مثال برای نصب کاغذ دیواری باید سطح دیوار کاملا یک دست باشد و هیچ گونه شکاف یا خرابی روی آن نباشد در غیر این صورت دیوار نیاز به زیرسازی دارد که هزینه‌ای جداگانه دارد. علاوه بر این قیمت کاغذ دیواری بسته به نوع ایرانی بودن و خارجی بودن آن متفاوت است زیرا برای نصب هر کدام تکنیک‌ها و مواد اولیه مانند چسب متفاوتی نیاز است که باید به آن توجه کرد.

هزینه نصب کاغذ دیواری چقدر است؟

قیمت نصب هر رول کاغذ دیواری ایرانی توسط متخصصان مجموعه استادکار بین ۵ تا ۱۳٫۵ هزار تومان و برای نصب هر رول کاغذ خارجی قیمت ارائه شده بین ۵ تا ۱۵ هزارتومان است. قیمت کاغذ دیواری خارجی با عرض یک متر نیز بین ۵ تا ۱۸ هزارتومان است.

هزینه نصب کاغذ دیواری چقدر است؟

حال اگر پروژه نصب کاغذ دیواری شما نیاز به زیرسازی داشته باشد و یا فضای کوچک و جزئی نیاز به نصب کاغذ دیواری داشته باشد، قیمت آن به صورت توافقی بین شما و متخصص مربوطه صورت می‌گیرد.

چرا نصب کاغذ دیواری را به استادکار بسپاریم؟

قطعا یکی از مهم‌ترین نکات برای تغییر دکوراسیون منزل و کارهایی مانند تعویض دیوارپوش بودجه است. به همین خاطر مجموعه استادکار سعی کرده است متعارف‌ترین و منطقی‌ترین قیمت‌ها را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد تا نتیجه‌ای رضایت بخش را به دنبال داشته باشد. علاوه بر این مجموعه استادکار مشاوره‌ای رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد که با توجه به آن می‌توانید بهترین انتخاب را برای تغییر دکوراسیون منزل خود داشته باشید.

چرا نصب کاغذ دیواری را به استادکار بسپاریم؟

بازسازی خانه و ساختمان

بازسازی خانه و ساختمان

  • بازسازی و تعمیرات ساختمان
  • مرمت بنا و تمام خدمات بنایی ساختمان
  • تخریب و بازسازی انواع دیوار و کف
  • خدمات بازسازی خانه، آپارتمان و واحدهای تجاری
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + 8 =