قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن

0

کاناپه مبلمان یکی از ضروری‌ترین وسایل هر خانه است. در واقع همان‌طور که همه ما در بیرون از خانه برای احساس راحتی نیاز به وسایل شخصی مانند گوشی موبایل داریم در داخل خانه نیز برای راحتی به مبلمان نیاز داریم. کاناپه راحتی یکی از انواع مبلمان راحتی است که به نظر من وجود آن برای هر خانه‌ای ضروری است. اگر علاقه‌مند به آشنایی با کاناپه راحتی و خرید آن هستید در این مطلب همراه ما باشید تا با قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی آشنا شویم.

چرا کاناپه راحتی بخریم؟

همه ما پس از سپری کردن یک روز شلوغ و خسته کننده در بیرون از خانه به امید آرامش و راحتی فضای خانه، به خانه می‌آییم و در تمام طول مسیر بازگشت به خانه به رویای لم دادن روی کاناپه راحتی و تماشای برنامه مورد علاقه خود از تلویزیون و خوردن یک نوشیدنی فکر می‌کنیم پس چه خوب است برای تبدیل شدن رویایمان به واقعیت سعی کنیم در فضای حال خصوصی از مبلمانی استفاده کنیم که واقعا احساس راحتی با آن داریم. انتخاب یک کاناپه راحتی یک گزینه عالی برای فضای حال خصوصی است زیرا علاوه بر راحتی که دارد، تنوع رنگ و مدل آن بسیار زیاد است و هر فردی با هر سلیقه‌ای می‌تواند با کاناپه راحتی فضای خانه خود را شیک کند.

چرا کاناپه راحتی بخریم؟
قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | چرا کاناپه راحتی بخریم؟

راهنمای خرید کاناپه راحتی:

نکات مهم قبل از خرید کاناپه راحتی

یکی از مهم‌ترین مواردی که قبل از خرید هر نوع مبلمانی به خصوص کاناپه راحتی باید به آن توجه کنید، سایز آن است. همانطور که می‌دانید معمولا در طراحی منازل به خصوص منازل آپارتمانی امروزی فضای زیادی را به حال خصوصی اختصاص نمی‌دهند در نتیجه حتما قبل از خرید کاناپه راحتی باید میزان فضا و سایز را در نظر بگیریم طوری که با قرار دادن مبلمان امکان رفت و آمد برای افراد مشکل نباشد.

نکات مهم قبل از خرید کاناپه راحتی
قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | نکات مهم قبل از خرید کاناپه راحتی

دومین نکته که باید هنگام خرید کاناپه راحتی به آن توجه کنید جنس پارچه و نشیمن آن با توجه به کارایی آن است. از آنجایی که کاناپه راحتی جز مبلمان پر استفاده در منزل است باید جنس بسیار مقومی داشته باشد. همچنین بهتر است قبل از خرید بر روی آن بنشینید تا از بابت نرم بودن و راحتی آن مطمئن شوید.

قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | کاناپه راحتی برای مطالعه
قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | کاناپه راحتی برای مطالعه

اگر علاقه‌مند به تغییر دکوراسیون‌ منزل هستید و دوست دارید هر از گاهی نحوه چیدمان مبلمان یا جای دیگر وسایل را جابه جا کنید بهتر است قبل از خرید مبلمان به وزن آن نیز توجه کنید. معمولا اکثر مدل‌های کاناپه راحتی با وزنی سبک طراحی می‌شود که امکان جابه جایی و حمل و نقل آن آسان شود.

قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | کاناپه راحتی اتاق پذیرایی
قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | کاناپه راحتی اتاق پذیرایی

سعی کنید قبل از خرید کاناپه حتما رنگ آن را مد نظر داشته باشید. رنگ مبلمانی که انتخاب می‌کنید باید همخوانی کامل با رنگ دیوار و دیگر وسایل حال خصوص شما داشته باشد تا یک هارمونی کامل در فضای نشیمن به وجود آید.

قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | کاناپه راحتی کلاسیک و استیل
قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | کاناپه راحتی کلاسیک و استیل

اگر در انتخاب رنگ مبلمان خود مردد هستید می‌توانید با خواندن مطلب هارمونی رنگ در فضای خانه با ایده‌هایی بسیار ناب آشنا شوید تا بتوانید آن را در دکوراسیون خانه خود پیاده سازی کنید.

انتخاب کاناپه راحتی بر اساس طرح و مدل

انواع مدل‌های کاناپه‌های راحتی بسیار فراوان است. از مدل ساده گرفته تا طرح‌های دایره‌ای، ال شکل، منحنی و طرح‌های خاص دیگر که می‌توان بر اساس سلیقه و میزان فضایی که دارید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

کاناپه راحتی مدل ال شکل مناسب برای خانه‌هایی است که فضای مشخص مربع و یا مستطیل شکل برای چیدمان مبل دارند. اگر بنا به هر دلیلی چه به خاطر دیوار‌های بر آمده و یا وجود ستون فضای خانه شما محدود است می‌توانید آن فضا را با کاناپه راحتی ال شکل پر کنید.

انتخاب کاناپه راحتی بر اساس طرح و مدل
قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | انتخاب کاناپه راحتی بر اساس طرح و مدل

کاناپه راحتی مدل دایره‌ای و یا منحنی بیشتر در خانه‌هایی استفاده می‌شود که فضای حال خصوصی نسبتا بزرگ است و حال با وسایل منحنی شکل می‌خواهید این فضا را جمع‌تر و خودمانی‌تر جلوه دهید. چیدمان مبلمان منحنی و یا گرد کمی دشوار‌تر از مبلمان ساده مربع و یا مستطیل شکل است اما فضای خانه را بسیار خاص جلوه می‌دهد.

انتخاب کاناپه راحتی بر اساس طرح و مدل
قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | انتخاب کاناپه راحتی مدرن

شما می‌توانید بسته به اندازه فضای حال خصوصی خود از هر نوع مبلمان راحتی استفاده کنید. البته باید تعداد اعضای خانواده را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید یک انتخاب هوشمندانه و عالی برای خرید کاناپه راحتی داشته باشید.

قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | انتخاب کاناپه راحتی خانوادگی
قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | انتخاب کاناپه راحتی خانوادگی

 

 

قیمت انواع کاناپه راحتی

معمولا قیمت کاناپه بسته به نوع و جنس آن، برندی که انتخاب می‌کنید و تعداد نفرات آن متفاوت است. معمولا قیمت یک دست کاناپه راحتی پنج نفره با روکش مخمل از دو میلیون و پانصد هزار تومان شروع می‌شود که در برخی از مدل‌های آن میز جلو مبلی نیز موجود است. قیمت کاناپه راحتی چرم به نسبت بالاتر است و حدودا از چهار میلیون شروع می‌شود و بسته به ظریف کاری و مدل‌های روی آن این قیمت بالاتر می‌رود.

قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | مبل و کاناپه راحتی قهوه‌ای | قیمت انواع کاناپه راحتی
قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | مبل و کاناپه راحتی قهوه‌ای

اگر مدلی از مبلمان راحتی که انتخاب می‌کنید کاربردهایی مانند تخت خواب شو نیز داشته باشد قیمت‌ها از ده میلیون تومان به بالا بسته به تعداد آن متغییر می‌شود.

قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | مبل و کاناپه راحتی تاشو
قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | مبل و کاناپه راحتی تاشو

مبلمان راحتی ال شکل نسبت به بسیاری از مدل‌های کاناپه راحتی قیمت پایین‌تری دارد و مدل‌های ساده آن معمولا از سه میلیون و پانصد آغاز می‌شود.

قیمت انواع کاناپه راحتی | قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | مبل و کاناپه راحتی مدل ال L
قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | مبل و کاناپه راحتی مدل ال L

انواع کاناپه‌های راحتی گرد و منحنی به علت طراحی پیچیده‌ای که دارند به نسبت قیمت‌های بالاتری دارند و معمولا به صورت میانگین قیمت این نوع مبلمان از هشت میلیون آغاز می‌شود.

قیمت انواع کاناپه راحتی
قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | مبل و کاناپه راحتی مدل نیم دایره پذیرایی

نکات پس از خرید کاناپه راحتی

بر اساس نوع کارایی که کاناپه‌های راحتی دارند و امکان استفاده از آن‌ها بیشتر از سایر مبلمان خانه است حتما پس از خرید از فروشنده بخواهید درباره نحوه شستشو پارچه رویی آن برای شما توضیحات کامل را بدهد. همچنین اگر دسته‌های مبل شما چوبی است حتما هنگام گردگیری آن از پارچه خشک استفاده کنید چون نفوذ هرگونه نم و یا رطوبت به چوب طول عمر آن را پایین می‌آورد.

خلاصه در نظر داشته باشید که استفاده از مبلمان راحتی در طول روز بسیار زیاد است در نتیجه اگر می‌خواهید عمر بیشتری داشته باشند، باید مراقبت‌های لازم را نیز انجام دهید.

قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | شستشو و تعمیر مبل و کاناپه راحتی | قیمت انواع کاناپه راحتی
قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | شستشو و تعمیر مبل و کاناپه راحتی

اگر مایل به بازسازی مبلمان خود هستید و یا برای نظافت مبلمان خود نیاز به کمک دارید می‌توانید از خدمات ویژه استادکار برای مبل شویی بهره‌مند شوید و با نگاهی به مطلب بازسازی و تعمیرات مبلمان، بتوانید مبلمان خانه خود را نو نوار کنید.

سخن آخر:

امروزه وجود کاناپه راحتی در فضای هر خانه‌ای جز واجبات است. سعی کنید حتما برای فضای حال خصوصی خانه خود یک دست کاناپه راحتی تهیه کنید و هنگام خستگی یا اوقات فراقت بر روی آن لم دهید و از خواندن کتاب با نوشیدن چای یا قهوه و صدای موسیقی یا حتی تماشای برنامه محبوب خود در تلویزیون و تماشای مسابقات ورزشی لذت ببرید و در فضای خانه خود هیچ وقت احساس معذب بودن را نداشته باشید و بهمیشه سعی کنید با خرید وسایل مورد نیاز فضای خانه را برای خود گرم، دلنشین و لذت بخش کنید.

قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | مبل و کاناپه راحتی اتاق خواب | قیمت انواع کاناپه راحتی
قیمت و مدل انواع کاناپه راحتی و نکات ویژه خرید آن | مبل و کاناپه راحتی اتاق خواب
تعمیرات مبلمان و سرویس خواب

تعمیرات مبلمان و سرویس‌خواب

  • تعمیر مبلمان اداری، راحتی، استیل، چرمی، پارچه ای و...
  • ساخت سرویس خواب، کمد، ویترین و تمامی منسوجات چوبی
  • تعمیر و تغییر مدل رویه مبلمان
  • رنگ کاری مبلمان و منسوجات چوبی
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + یازده =