شیک ترین و جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۲۰

0

چندی پیش یکی از اقوام برای دخترش به دنبال خرید جهیزیه و درست کردن شیک ترین دکوراسیون داخلی منزل بود. با مطالعه سایت ها و کاتالوگ ها به این نتیجه رسیدیم که چندین و چند المان در طراحی خانه شیک و باکلاس دارای اهمیت است. اگر شما نیز دوست دارید شیک ترین جدیدترین دکوراسیون منزل را داشته باشید، با مقاله زیر همراه استادکار باشید.

با این تکنیک ها که به آن پرداخته می شود می توانید برای دکوراسیون خانه کوچک عروس یا چیدمان جهیزیه عروس به سبک مدرن و دکوراسیون ذاخلی منزل کوچک نیز استفاده کنید .

معیارهای شیک ترین دکوراسیون منزل

استفاده از مواردی در طراحی موجب می شود که خانه شما تبدیل به خانه ای شیک شود. در ادامه این موارد را با هم مرور خواهیم کرد.

استفاده از شلف و قفسه های چوبی

در برخی موارد حتی با بودجه ای کم نیز می توانید خانه های ساده و شیک خود را بسازید. برای این کار تنها کافی است که دستی به سر و روی دکوراسیون داخلی خود بکشید و آنها را به روز کنید. برای این کار می توانید از شلف های آماده که در بازار موجود است استفاده کرده و آنها را بالا یا پایین دیوار تلویزیون بچسبانید. اگر علاقه مندید در مورد مدل کابینت آشپزخانه سوپرمارکت بیشتر بخوانید مقاله استادکار در این مورد را بخوانید .

می توانید روی آنها مجسمه های کوچکی تزئینی یا گل های مینیاتوری جذاب و یا حتی کتاب بچینید تا زیبایی منزل خود را دو چندان کنید. طبقه ها و قفسه های ساخته شده از چوب هم می توانند حس خوبی به خانه شما منتقل کنند.

جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۹

به خانه تان رنگ بپاشید

حتما در ویدئوهای اینستاگرام و یوتیوب دیده اید که در بسیاری از بازطراحی ساختمان و تزریق عنصر رنگ، قیافه خانه زمین تا آسمان با چیزی که قبلا بوده فرق می کند. حتی در پست های یکی از اینفلوئنسرهای ایرانی، با رنگ کردن دیوارها به رنگ آبی، آن چنان جذابیای به خانه افزوده شد که کمتر از یک خانه متراژ پایین زیر همکف انتظار می رفت!

آیا شما نیز آماده اضافه کردن رنگ ها جسورانه برای لذت بردن بیشتر از فضای زندگی خود هستید؟ پس به دیوارهایتان رنگ زندگی بپاشید و انتخاب رنگ های جسورانه نیز نهراسید. اگر رنگ های خنثی چیزی نیست که شما می پسندید پس از رنگ های خاص استفاده کنی. داگلاس گرانتو، طراح داخلی منزل در این باره می گوید: رنگ های پررنگ و عمیق با پرداخت های درخشان و براق می توانند حس خوبی ایجاد کنند. برای مثال دیواری آبی با کناره های طلایی و بنفش را تصور کنید تا حس لوکس بودن یک اتاق به ذهنتان متبادر شود. بهتر است مقاله

۱۰ ترفند تغییر دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی را نیز مطالعه کنید .

جدیدترین دکوراسیون منزل 2019 استفاده از کوسن در دکوراسیون منزل

کوسن های شیک و جذاب

یکی از عناصر اصلی دکوراسیون شیک منزل ایرانی را مبلمان تشکیل می دهد و کوسن های مبل نیز جزء جدایی ناپذیر آن هستند. بنابراین بهتر است که این کوسن ها را متناسب با رنگ پرده و دیوار انتخاب کنید و هرزگاهی برای تغییر دکوراسیون آنها را عوض کنید. سعی کنید که اگر دیوارهای منزل شما به رنگ سرد مانند طوسی و سفید، از رنگ های گرم و جذابی مانند نارنجی و سبز برای گرم کردن محیط خانه استفاده کنید. درباره ی دکوراسیون تابستانی بیشتر بدانید .

جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ایرانی دکوراسیون منزل ۹۸

از دیوارکوب و تابلو استفاده کنید

دیوارهای خالی می توانند حس بی روح بودن به خانه دهند. بنابراین می توانید از دیوار کوب های خاص، عکس های خانوادگی یا حتی یک نقاشی روی دیوار استفاده کنید. بسیاری از خانواده های ایرانی نیز تابلو فرش را برای این کار ترجیح می دهند. اطمینان حاصل کنید که نوع هنر و طرحی که انتخاب می کنید برای دیوار شما مناسب باشد و لزومی ندارد که همه دیوارها را با عکس و تابلو پر کنید. زیرا این کار حس خفگی می دهد.

این مورد در استفاده زیاد از گل و گیاه نیز صادق است. پر کردن تمام منزل از گلها و گیاهان می تواند فضا را تنگ تر نشان دهد. پس از هر المانی که استفاده می کنید سعی کنید که تناسب را رعایت کنید تا شیک ترین دکوراسیون خانه را از آن خود کنید. در مورد کابینت وکیوم چه می دانید ؟

بیشتر بدانید دکوراسیون اتاق کودک دختر ایرانی

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

لوازم جانبی و اکسسوری را فراموش نکنید

برای یک دکوراسیون منزل شیک لوازم جانبی می توانند نقش مهمی ایفا کنند. با توجه به بودجه ای که دارید می توانید از چند طرح تزئینی هنری برای گوشه های اتاق خود استفاده کنید. یک فانوس روی اپن بگذارید یا چند شمع خاص را برای فضای روی میز جلوی مبل ها قرار دهید. این کار به سلیقه خودتان بستگی دارد.

در کل استفاده از اکسسوری ها می تواند به ساخت دکوراسیون شیک منزل کمک کند. فروشگاه های زیادی در سطح شهر هستند که در بازه های مختلفی نیز در سال جنس هایشان را حراج می کنند. می توانید از این فروشگاه ها لوازم جانبی زیبایی برای منزل خود بخرید.

جدیدترین دکوراسیون منزل عروس

به روز کردن وسایل قدیمی

یکی از راه های لاکچری نشان دادن منزل، به روز کردن لوازم قدیمی ساختمان است. می توانید لامپ ها را جذاب کرده و یا دستگیره های در را با انواع جدیدتر جایگزین کنید. امروزه در بازسازی خانه های ایرانی، سرامیک کردن کف اتاق و تعویض در و پنجره ها نیز به این مقوله اضافه شده است تا خانه ای دلباز و نوتر را تحویل مشتری دهند.

بنابراین می توانید کابینت ها را عوض کرده، سینک ظرفشویی و شیرآلات را با مدل های جدید به روز کرده و از کلید و پریزهای شیک برای منزل استفاده کنید تا القای مفهوم دکوراسیون شیک خانه خود را ساده تر کنید.

زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

فضای بصری را با آینه ها جادویی کنید

استفاده از آینه همانطور که در بحث فنگشویی هم مطرح شد می تواند به خانه نور و انرژی بدهد. بنابراین می توانید جلوه بصری فضای زندگی خود را با کمک آینه ها بزرگ تر از چیزی که هست نشان دهید. آینه های بزرگ نور اتاق را بازتاب می دهند و فضا بزرگ تر و حتی دو برابر اندازه واقعی دیده می شود.

جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ایرانی و خارجی ۲۰۱۹

استفاده از نور طبیعی

نور طبیعی و منبع روشنایی برای یک اتاق بسیار مهم است. طراحی به نام جیلیان در این مورد می گوید: اطمینان حاصل کنید که پنجره ها مسدود نیست و همچنین لامپ ها شکسته و خاموش نباشند. از لامپ های کوچک بیشتری از هنگام شب برای نوربخشی و دادن جلوه ای خاص به سالن پذیرایی تان استفاده کنید.

بیشتر بدانید ۰ تا ۱۰۰ دکوراسیون پذیرایی منزل به همراه تصاویر

تزیین خانه عروس به سبک ایرانی ۲۰۱۹ ۹۸

قالیچه ای کوچک روی زمین بیاندازید

قالیچه ها و فرش های ایرانی می توانند فضای اتاق شما را تغییر دهند. درست است که کفپوش و لمینیت گرمای خاصی به اتاق شما می دهد، اما اگر بخشی از آن را با یک قالیچه بپوشانید، متوجه تغییر تفاوت زیبایی دکوراسیون اتاق خود با حالت پیش از نداشتن قالیچه می شوید.

چیدمان جهیزیه عروس به سبک مدرن

اکنون که این تغییرات را با هم مرور کردیم، به این فکر کنید که با کدام تغییر کم هزینه تر بالا می توانید خانه خود را شیک و دلربا کنید؟

همچنین اگر علاقه دارید در مورد بهترین نوع کابینت بیشتر بدانید مقاله استادکار را مطالعه کنید .

منبع: rd.com

بازسازی خانه و ساختمان

بازسازی خانه و ساختمان

  • بازسازی و تعمیرات ساختمان
  • مرمت بنا و تمام خدمات بنایی ساختمان
  • تخریب و بازسازی انواع دیوار و کف
  • خدمات بازسازی خانه، آپارتمان و واحدهای تجاری
دریافت این خدمت از استادکار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 4 =