۶ مدل از جدیدترین مدل کابینت ۲۰۱۹

0

آشپزخانه قلب هر خانه است، حتما این جمله را بارها خوانده یا شنیده‌اید. اگر درست باشد پس هیچ وقت از سرمایه‌گذاری برای بروزرسانی و تهیه جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه ضرر نمی‌کنید. حالا که زمان کمی تا آغاز سال جدید باقیمانده فرصت خوبی است که آشپزخانه خود را نو کنید. در این پست قصد داریم مجموعه‌ای از مدرن‌ترین و جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

جدیدترین مدل کابینت‌های آشپزخانه ایرانی و خارجی

با وجود اینکه یک آشپزخانه کاملا سفید هیچ وقت از مد نمی‌رود ولی نظافت و نگهداری آن در دراز مدت ممکن است کمی خسته کننده شود. انتخاب خوب در این مواقع استفاده از رنگ‌های جدید برای کابینت‌های آشپزخانه است. فقط رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. مطمئن باشید تعدادی کابینت رنگی یا میزی جدید حال و هوای تازه‌ای به قلب خانه‌تان می‌بخشد. در پست قبلی راهکارهایی برای طراحی کابینت آشپزخانه های کوچک را عنوان کردیم و در این مطلب ۶ مدل از محبوب‌ترین و جدیدترین مدل کابینت های سال را به شرح زیر معرفی می‌کنیم.

  1. کابینت آشپزخانه به رنگ سیاه مات
  2. کابینت‌هایی به رنگ چوب
  3. مدل‌های مختلف کابینت‌های چند رنگ
  4. کابینت‌هایی با درب‌های شیشه‌ای
  5. ترکیب سنگ در طراحی کابینت آشپزخانه
  6. ایجاد قفسه با چوب‌های طبیعی

کابینت آشپزخانه به رنگ سیاه مات

رنگ سیاه مات اولین انتخاب خوش سلیقه‌های سخت پسند در میان جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه ۲۰۱۹ است. ترکیب رنگ سیاه با یک میز آشپزخانه یا دیواری با طرح سفید خیره کننده و جذاب است. همچنین تمیز نگهداشتن و نظافت کابینت‌هایی به رنگ سیاه مات خیلی ساده‌تر از کابینت‌های سفید است. اگر فکر میکنید رنگ سیاه برای آشپزخانه فضایی دلگیر و تاریک ایجاد می‌کند پیشنهاد ما ترکیب کردن آن با طرح چوب‌های جنگلی گرم و طلایی رنگ است.

بیشتر بدانید ۷ نکته مهم که هنگام دوخت پرده اتاق پذیرایی باید بدانید

جدیدترین مدل کابینت
استفاده از رنگ مشکی در دکوراسیون اگر به اعتدال باشد نه تنها فضایی تاریک و دلگیر ایجاد نمی‌کند بلکه در کنار ترکیبات رنگی نظیر سفید و طلایی جلوه‌ای بی‌نظیر و منحصر به فرد به آشپزخانه می‌بخشد. همینطور میتوانید از انواع چوب طبیعی برای ایجاد قفسه در آشپزخانه‌ای با کابینت مشکی استفاده کنید.

کابینتی به رنگ چوب

کابینت‌های چوبی قدیمی هنوز پس از گذشت سال‌ها جلوه‌ای زیبا و چشم نواز به آشپزخانه می‌بخشند. با این وجود تعویض کابینت‌ها با انواع چوبی آن میتواند هزینه زیادی در بر داشته باشد. ولی هنوز هم راه دومی برای تطبیق آشپزخانه با جدیدترین مدل کابینت وجود دارد و آن هم رنگ آمیزی کابینت‌ها است. بله، درست شنیدید کابینت‌ها را به شکل چوب رنگ آمیزی کنید.برای داشتن کابینت‌های مدرن و شیک فقط یک گام به اندازه نقاشی فاصله دارید. طراحان کابینت معتقدند که رنگ خاکستری برای مدت زیادی برای رنگ اصلی کابینت‌ها مورد توجه بوده است. که هم در کابینت های رنگی و هم در رنگ آمیزی کابینت‌های جدید از آن استفاده می‌شود.

رنگ آمیزی نه تنها جلوه کابینت‌های چوبی را از بین نمی‌برد بلکه اجازه میدهد تا تناژهای رنگی جدیدی علاوه بر رنگ طبیعی چوب ظهور کنند.

جدیدترین مدل کابینت
روانشناسان معتقدند خاکستری یکی معدود رنگ‌های خنثی است که طرفداران زیادی در طراحی دارد. اگر قصد دارید تنوعی در کابینت‌های چوبی خود ایجاد کنید استفاده از رنگ خاکستری پیشنهاد می‌شود.

جدیدترین مدل کابینت های دو رنگ

استفاده از دو رنگ در کابینت‌های آشپزخانه کشف طراحان در سال گذشته است. با این حال به دلیل پر طرفدار بودن، این طرح به عنوان جدیدترین مدل کابینت در سال جاری نیز محبوبیت بسیاری دارد. پیاده‌سازی این کابینت‌ها معمولا به صورت جدا سازی رنگ به تفکیک کابینت‌های بالایی و پایینی انجام می‌شود. در انتخاب رنگ میتوانید از یک رنگ روشن و تیره و یا تناژهایی متفاوت از یک رنگ استفاده کنید. کافی است رنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید و دست به کار شوید تا برای شروع سال جدید یک آشپزخانه با جدیدترین مدل کابینت را در اختیار داشته باشید. ضمناً رنگ امسال مرجانی است. شاید دوست داشته باشید از ترکیب رنگ مرجانی و سفید صدفی برای رنگ آمیزی کابینت‌ها بهره ببرید.

جدیدترین مدل کابینت
مدل کابینت‌های چند رنگ جان تازه‌ای به قلب خانه‌تان می‌بخشند. سعی کنید از رنگ‌های روشن در کنار رنگ‌های تیره‌تر برای افزایش تاثیرگذاری و ایجاد نقطه کانونی بهره ببرید.

تکنیک کابینت‌های چند رنگ، ایده‌های بی‌پایانی را برای پیاده‌سازی جدیدترین مدل کابینت در اختیارتان می‌گذارد. به عنوان مثال میتوانید برای کابینت‌های بالایی از رنگ سفید و برای کابینت‌های پایینی از تناژهای قهوه‌ای گرم تا خاکستری یا چوب طبیعی استفاده کنید. اگر برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه دنبال یک ایده جسورانه هستید. میتوانید از میز وسط آشپزخانه برای ایجاد تفاوت رنگی استفاده کنید. یکی از رنگ‌های سیاه، قهوه‌ای و یا حتی سبز در کنار کفپوش و دیوارهایی سفید میتواند نمایی منحصر به فرد در آشپزخانه شما ایجاد کند.

کابینت‌هایی با درب شیشه‌ای

استفاده از کابینت‌هایی بدون درب یا با درب‌های شیشه‌ای یکی دیگر از جدیترین مدل کابینت سال به شمار می‌روند. از بین دو انتخاب استفاده از کابینت بدون درب و استفاده از درب شیشه‌ای، شاید درب شیشه‌ای انتخاب معقولانه‌تری باشد. چون دیگر لازم نیست هر روز یک دستمال برای تمیز کردن ظروف داخل طبقه‌های بالایی کابینت در دست بگیرید. ضمن اینکه زیبایی هر دو به یک اندازه فضای آشپزخانه شما را متحول می‌کند. درب شیشه‌ای کابینت در واقع نسخه بالغ شده قفسه‌های باز است. که ضمن نمایش ظروف آشپزخانه در پشت شیشه، تمیزی ظروف را برای مدت زمان بیشتری تضمین می‌کند. به این روند به عنوان نسخه دیگری از دکور خانه خود فکر کنید که میتواند ظروف ارزشمند و زیبایتان را نیز به نمایش بگذارد.

جدیدترین مدل کابینت
بچه که بودم خانه مادربزرگم یک کابینت چوبی ایستاده بزرگ با دربی شیشه‌ای داشت. نگاه کردن به ظرف‌های مختلفی که در طبقه‌های بلند آن چیده شده بود یکی از جاذبه‌های آشپزخانه بود طوری که گاهی به زور باید بچه‌ها را از آشپزخانه بیرون می‌کردند تا میان دست و پا نباشند. شاید شنیده باشید که میگویند: «گذشته تکرار می‌شود»، امسال زمان تکرار است. قفسه‌هایی با درب شیشه‌ای ظاهر مدرنی به آشپزخانه‌تان میبخشد همچنین یک جاذبه و دکوری زیبا به شمار می‌روند.

ادغام سنگ طبیعی در طراحی کابینت

وجود عنصری از طبیعت در طراحی آشپزخانه یکی از ایده‌های بکر و جدید سال است. همچنین سنگ کوارتز که به عنوان یکی از سنگ‌های تجاری با دوام و با قابلیت انطباق رنگ بالا شناخته می‌شود، گزینه اول برای استفاده در آشپزخانه‌های مدرن است. سنگ کوارتز را میتوان مثل گرانیت به صورت مستقیم روی کابینت گذاشت و یا به عنوان سطح روی کانتر آشپزخانه از آن استفاده کرد. شاید هزینه تهیه و نصب سنگ کوارتز کمی گران باشد اما به خاطر داشته باشید که استفاده از این سنگ در طراحی کابینت آشپزخانه، شما را از هر گونه هزینه برای نگهداری آن معاف میکند.

جدیدترین مدل کابینت
برای روی کابینت یا کانتر میتوانید از سنگ‌هایی نظیر گرانیت یا کوارتز استفاده کنید.

ایجاد قفسه‌هایی با چوب طبیعی

کابینت‌ها فقط به تعدادی جعبه به هم پیوسته در قسمت بالایی و زیرین آشپزخانه ختم نمی‌شوند. قفسه‌ها و شلف‌هایی که در آشپزخانه نصب میکنید نیز جزیی از طراحی کابینت آشپزخانه به شمار می‌روند. با وجود تنوع بسیار بالا در رنگ و طراحی جدیدترین مدل کابینت های آشپزخانه، قفسه‌های فلزی در آن جایی ندارند. در سال جدید به قفسه‌های دست ساز چوبی توجه ویژه‌ای در طراحی کابینت شده است. میتوانید متناسب با نوع کابینت انتخابی خود از یکی از این قفسه‌ها در آشپزخانه استفاده کنید. یکی از مزایای سودمند این قفسه‌های چوبی تطبیق آن‌ها با رنگ‌هایی نظیر سیاه، تناژهای قهوه‌ای، سفید، آبی، صورتی، کرم و خاکستری است. اگر قصد دارید دیزاین داخلی آشپزخانه و مدل کابینت‌های خود را عوض کنید، استادکار به شما در یافتن متخصصین طراحی زبده و ماهر کمک می‌کند.

جدیدترین مدل کابینت
در طراحی آشپزخانه سال ۲۰۱۹ به جای شلف‌ها و قفسه‌های روباز فلزی از شلف‌های چوبی دست ساز استفاده کنید. این شلف‌ها با تناژهای رنگی تیره و روشن به راحتی ست می‌شوند.

نظرات و پیشنهادات

آشپزخانه از آن دست مکان‌هایی است که تمام اعضای خانواده و حتی مهمان‌ها از آن استفاده می‌کنند. بخصوص خانم های خانه دار که زمان بیشتری را در آشپزخانه می‌گذرانند، برای داشتن عملکردی بهتر باید در آن احساس خوبی داشته باشند. با این حساب بروز رسانی آشپزخانه با جدیدترین مدل کابینت یک سرمایه گذاری موفق برای تمام سال است. شما کدام یک از جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه سال ۲۰۱۹ را پسندیدید؟ پیشنهادات خود در مورد رنگ مناسب و مکمل سال کابینت آشپزخانه در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

خدمات کابینت سازی استادکار

کابینت‌سازی

  • طراحی و ساخت کابینت آپارتمان، فروشگاهی و دکوری
  • طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک
  • ساخت کابینت ام دی اف، های گلاس، ترموود، چوبی و فلزی
  • تعمیر و نصب کابینت دیواری و زمینی
دریافت این خدمت از استادکار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − 5 =