اسباب کشی آسان : راهنمای کامل اسباب کشی راحت و بی دردسر

3

اسباب کشی همیشه یکی از سخت‌ترین کارهایی بوده که برخی‌ها در برهه‌های مختلفی باید انجام دهند. جا به جا کردن وسایل از خانه‌ای به خانه دیگر، کار آسانی نیست، به خصوص که اگر در شرایط کنونی یعنی در گیر و دار ویروس کرونا نیز باشیم. دغدغه جا به جایی وسایل یک طرف و تمیز کاری و زدودن ویروس از آن‌ها از طرف دیگر، می‌تواند مشکل را دوچندان کند. همین چندوقت پیش مجبور بودیم به خانه جدیدمان اسباب کشی کنم که اتفاقا از خانه قدیمی‌ترمان چندان هم دور نبود؛ اما همین جا به جایی و اینکه نمی‌دانستیم از کجا وانت، خاور و کارگر حمل اثاثیه بگیریم، برای خود مشکلی بود که کمی هم برایمان گران تمام شد.

حال می‌خواهیم مورد دیگری را نیز به اسباب کشی منزل اضافه کنیم، آن هم بچه‌های کوچک و شاغل بودن شما! تصور کنید که امکان مرخصی گرفتن از محل کار خود را ندارید و یک بچه کوچک هم میان اثاثیه و وسایلی که مشغول جمع کردنشان هستید، مرتب در حال دویدن است. چگونه این همه وسایل را می‌توانید بدون مشکل جمع و جا به جا کنید؟

اما نگران نباشید، این کار می‌تواند با استفاده از خدمات اسباب کشی استادکار ، آسان شود. اما چگونه؟ در ادامه خواهید خواند. در این پست قصد داریم هر اطلاعاتی که درباره روش‌های اسباب کشی آسان نیاز دارید را با شما به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید.

۱۱ راهکار کاربردی برای اسباب کشی را بشناسید

اولین دفعه‌ای که می‌خواستم به خانه جدیدی اسباب کشی کنم، به نظرم همه چیز هیجان‌انگیز می‌آمد ولی با این حال زمان زیادی برای بسته‌بندی و آماده‌سازی صرف کردم.

این روال در سال‌های بعد نه تنها برایم سخت بود بلکه از چند ماه قبل از جا‌به‌جایی استرس می‌گرفتم که تمام کارها درست و به موقع انجام شوند. تا این که با روش‌های مفیدی برای اسباب کشی آسان و راحت آشنا شدم.

به کمک این ۱۱ راهکار که توسط افراد متخصص در زمینه شرکت‌های بسته‌بندی و حمل بار جمع‌آوری شده، شما هم می‌توانید از میزان سختی و درگیری‌های پیرامون اسباب کشی خانه آسوده شوید.

اگر هنوز خانه جدید را برای اسباب کشی آماده نکرده اید احتمالا راهنمای کامل بازسازی و نوسازی خانه، از ۰ تا ۱۰۰ به دردتان خواهد خورد.

۱- در حین اسباب کشی لوازم اضافی را دور بیاندازید

طبیعتاً یک سری لوازمی هستند که سال تا سال هم از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم، چه لزومی دارد که آن‌ها را از این خانه به خانه دیگر حمل کنیم. لیستی از این وسایل بلااستفاده تهیه کنید و از شرشان خلاص شوید.

به این ترتیب نه تنها اسباب کشی آسان خواهید داشت بلکه فضای اضافی بیشتری در منزل جدید در دسترس دارید. برای پیدا کردن لوازم اضافی باید کمی بی‌رحم باشید! اگر فکر می‌کنید کتی که فقط آن را چند بار پوشیده‌اید هنوز هم زیباست ولی دیگر اندازه‌تان نیست؛ بهتر است آن را برای فروش بگذارید. اولین چای‌سازی که با علاقه خریدید ولی دیگر به اندازه روز اول خوب کار نمی‌کند هم جایی در منزل جدید ندارد.

اصول چیدمان اثاثیه منزل پس از اسباب کشی حرفه ای
زمانی که در منزل جدید با کمبود فضا برای قرار دادن لوازم مواجه هستید، سه راه پیش روی شما است. ابتدا لوازم قابل استفاده را از لوازم اضافی و دور انداختنی جدا کنید. ۱- لوازم قابل استفاده‌ای که تازه هستند را به خیریه و افراد نیازمند بسپارید. ۲-لوازم قدیمی که قصد جایگزین کردن آن‌ها با نمونه جدید را دارید، در سایت‌های آنلاین بفروشید. ۳- اسباب مستعمل و غیر قابل استفاده را راس ۹ شب پشت درب بگذارید.

۲- برای اسباب کشی آسان باید لوازم را دسته‌بندی کنید

یکی از روش‌های خوب برای پیدا کردن سریع لوازم در خانه جدید دسته‌بندی کردن آن‌ها است.

برای این کار به جای استفاده از روش سنتی یعنی شروع بسته‌بندی بر اساس هر اتاق، می توانید تمامی لوازم خانه را در یک گروه جای داده و سپس آن‌ها را بسته‌بندی کنید. به جای اینکه یک روز کامل صرف تمیز کردن و بسته‌بندی اسباب اتاق خواب کنید، می‌توانید هر روز بخشی از آن را انجام دهید. به این ترتیب فشار کمتری برای اسباب کشی متحمل خواهید شد. به عنوان مثال؛ همه لباس‌ها را یک جا دسته‌بندی کنید، همین کار را برای کتاب‌ها و یا اسناد مهم و.. نیز می‌توانید انجام دهید.

دسته‌بندی لوازم قبل از اسباب کشی دو مزیت دارد:

  • تقسیم فرآیند بسته‌بندی به بخش‌های کوچک‌تر و کاهش فشار کاری مربوط به جابه‌جایی منزل
  • پیدا کردن راحت و سریع لوازم در منزل جدید
اصول طبقه بندی کردن لوازم منزل برای اسباب کشی راحت و آسان
طبقه‌بندی کردن لوازم منزل کمک می‌کند تا به سرعت لوازم مورد نیاز خود را پیدا کنید. اهمیت این موضوع زمانی ملموس‌تر است که پس از نقل مکان به خانه جدید، میان کوهی از جعبه و کارتن دنبال یک تکه لباس یا یک مدرک مهم می‌گردید.

۳- فروش لوازم یا کمک به خیریه قبل از اسباب کشی

دسته‌بندی لوازم به شما کمک می‌کند تا برخی از اسباب منزل که به آن‌ها نیازی ندارید را شناسایی کنید. در این مواقع دو راه پیش روی شما است.

اگر منزل مسکونی جدیدتان کوچک‌تر از خانه فعلی است و جای کافی برای کتاب‌های کتابخانه ندارید، چرا بخشی از آن را به کتابخانه محله یا شهر خود نمی‌بخشید؟ به این ترتیب هم در جهت کار خیر قدم برداشته‌اید و هم مشکل کمبود فضا حل شده است.

خیلی اوقات پیش می‌آید که برای نوزاد تازه متولد شده‌تان لباس یا اسباب بازی کادو می‌آورند ولی چون بچه‌ها زود رشد می‌کنند، تنها یکی دو بار از آن استفاده می‌کنند یا گاهی کلا بدون استفاده و نو باقی می‌مانند. این لوازم را در جعبه‌های مناسبی قرار دهید و به مراکز خیریه بدهید. آن‌ها به خوبی از آن استفاده می‌کنند.

حتی می‌توانید لوازمی را برای فروش در سایت دیوار یا شیپور قرار دهید، به عنوان مثال اگر قصد دارید یک مبل کوچک‌تر خریداری کنید، مبل قدیمی‌تان را با قیمت خوبی بفروشید.

۴- برای اسباب کشی حتما شرکت‌ باربری مورد اعتمادی پیدا کنید

زمانی را برای پیدا کردن یک شرکت اسباب کشی خوب صرف کنید. مطمئن باشید هیچ وقت از این کار ضرر نمی‌کنید. شرکت‌های بسیاری وجود دارند که ضمن حمل بار، آن را بسته‌بندی نیز می‌کنند. همچنین یکی دیگر از خدمات شرکت‌ها برای اسباب کشی آسان، تضمین حمل بار است.

مهم نیست مسافت جابه‌جایی‌تان چقدر طولانی باشد؛ در هر صورت تمامی لوازم شما بیمه هستند و کوچکترین آسیبی به آن‌ها نخواهد رسید. در صورت خسارت می‌توانید ضرر و زیان وارده را به راحتی از شرکت حمل بار دریافت کنید.

خدمات شرکت حمل بار برای جابه‌جایی منزل و اسباب کشی در تهران
زمانی که از شرکت‌های حمل بار برای جابه‌جایی منزل استفاده می‌کنید. معمولا متناسب با میزان اثاثیه منزل و بودجه شما یک ماشین مناسب انتخاب می‌شود. ضمن اینکه برای هر جابه‌جایی تعدادی کارگر در اختیار شما قرار می‌گیرد.با تجربه‌ترین و ماهرترین کارگر، وظیفه قرار دادن اسباب در داخل خاور یا وانت را بر عهده دارد. به این ترتیب بدون هیچ نگرانی بابت صدمه دیدن وسایل‌تان می‌توانید اسباب کشی آسان را تجربه کنید.

برخی از مزایای استفاده از شرکت‌های اسباب کشی همچون استادکار عبارت است از:

  • تضمین تحویل بار در مقصد بدون کوچکترین آسیب
  • تجربه بالای کارکنان این شرکت‌ها در حمل و نقل و بسته‌بندی اثاثیه سریع
  • آسودگی خیال و کاهش استرس برای جابه‌جایی در روز موعود
  • انجام خدمات بسته‌بندی اثاثیه منزل
  • رزرو غیرحضوری
  • عدم نیاز به پیدا کردن کارگرحمل بار به صورت جداگانه

اگر به دنبال افراد معتبری برای بسته بندی اثاثیه، اسباب کشی و برخورداری از مزیت‌های بالا هستید، حتما از خدمات استادکار استفاده کنید:

اسباب کشی و حمل اثاثیه

اسباب‌کشی و حمل اثاثیه

  • اسباب کشی منزل، محل کار، شرکت و اداره
  • اسباب کشی با کامیون، خاور و وانت نیسان
  • حمل بار و حمل اثاثیه منزل
  • اسباب کشی اصولی با کارگر باربر متخصص
دریافت این خدمت از استادکار

۵- روز مناسب برای اسباب کشی را انتخاب کنید

بهتر است از یک هفته جلوتر شرکت حمل بار مناسب را رزرو کنید. در روزهای آخر هفته (پنجشنبه و جمعه) حتما باید از ۱۰ روز پیش رزرو را انجام دهید. چون این روزها به دلیل تعطیلی ادارات و مدارس، روزهای ایده‌آلی برای حمل بار شاغلین محسوب می‌شوند و خیلی زود پر می‌شوند.

همچنین اگر در روزهای وسط هفته برای جا‌به‌جایی رزرو انجام دهید، ممکن است از تخفیف بیشتری برخوردار شوید.

۶- بهترین مسیر برای رسیدن به خانه جدید را بیابید

پیدا کردن نزدیک‌ترین و کم ترافیک‌ترین مسیر برای رسیدن به خانه جدید در روز اسباب کشی، شاید در کلان شهرها اهمیت بیشتری داشته باشد. هیچ کس دوست ندارد نصف روز همراه با اسباب و لوازم پشت ترافیک باقی بماند.

از چند روز قبل مسیر مناسب را انتخاب کنید. همچنین اگر برای حمل بار از ماشین‌های بزرگ مثل خاور استفاده می‌کنید، مسیرهای فرعی مثل کوچه را طوری برگزینید که برای عبور آن مناسب باشد. برای مسیریابی اپلیکشن گوگل مپ بسیار کارآمد است.

۷- یک چک لیست برای اسباب کشی آسان تهیه کنید

در پروسه جا‌به‌جایی باید به کارهای مختلفی رسیدگی کنید. گاهی این وظایف کوچک آنقدر پرتعداد هستند که به خاطر سپردنشان به حافظه، فقط باعث خستگی فکری بیشتر می‌شود.

بهتر است یک دفترچه یادداشت تهیه کنید و تمامی کارها را در آن لیست کنید. حتی می‌توانید از برنامه‌های موبایلی مناسب برای آن استفاده کنید. Wunderlist یکی از این اپلیکشن‌ها است که می‌تواند حسابی کمک‌تان کند.

۸- وظایف مربوط به جابه‌جایی را در تقویم خود علامت بزنید

اگر فکر می کنید همه کارها طی یکی دو روز تمام می‌شوند، سخت در اشتباهید. توصیه می‌شود حتما برای کارهای خود برنامه‌ریزی کنید و هر روز بخشی از آن را انجام دهید که طاقت‌فرسا نشوند.

شما باید برای باز کردن لوازم خود در خانه جدید نیز انرژی ذخیره کنید. به عنوان مثال؛

  • شنبه: با شرکت حمل و نقل تماس بگیرم.
  • چهارشنبه: لوازم آرایشی و بهداشتی را مرتب کنم.
  • پنجشنبه: روزنامه باطله، جعبه و کارتن مناسب برای بسته‌بندی خریداری کنم و…
  • جمعه: بسته‌بندی ظروف شکستنی آشپزخانه را انجام دهم.

اگر به سوپری یا مغازه‌های نزدیک محل سکونت خود بسپارید، ممکن است برایتان تعدادی کارتن مناسب کنار بگذارند. برای خرید روزنامه باطله هم به کیوسک‌های روزنامه‌ فروشی مراجعه کنید.

۹- جعبه‌های اصلی لوازم الکترونیکی منزل را بررسی کنید

اگر ناچار به اسباب کشی سالیانه هستید بهتر است که بخشی از کارتن‌های لوازم برقی را نگهداری کنید. حمل و نقل لوازم بزرگی مثل تلویزیون‌های LED بدون جعبه اصلی و بسته‌بندی محافظ می تواند به آن‌ها آسیب بزند. می‌توانید انباری خانه را برای نگهداری آن‌ها خالی بگذارید.

اگر به نکات فوق دقت کرده باشید و بعد از دسته‌بندی لوازم برای اسباب کشی آسان لوازم اضافی را کنار گذاشته باشید، حتما جای خالی در انباری منزل جدید خواهید داشت.

برای بسته‌بندی شیشه‌های روی میز، آیینه‌های قدی و حتی تلویزیون‌های بزرگ می‌توانید از پتو استفاده کنید. البته اگر از خدمات شرکت باربری یا حمل بار استفاده کنید، آن‌ها به تنهایی این مراحل را برایتان انجام می‌دهند.

نکات بسته بندی و حمل و نقل لوازم الکترونیکی هنگام اسباب کشی حرفه ای
قبل از باز کردن اتصالات و کابل‌های لوازم الکترونیکی از پشت آن عکس بگیرید تا در زمان نصب به تنهایی بتوانید مجدداً آن را وصل کنید.

۱۰- برای وسایل اسباب کشی آسان به یک ابزار فروشی سر بزنید

برای بسته‌بندی و باز کردن لوازم خود در خانه جدید به یک سری لوازم کوچک و جزیی نیاز دارید، در صورتی که آن‌ها را در منزل ندارید بهتر است پیش از روز جابه‌جایی تهیه کنید. این لوازم عبارتند از:

  • جعبه و کارتن بسته‌بندی
  • ورقه و روزنامه باطله
  • برچسب
  • چسب نواری پهن
  • سلفون بسته‌بندی مبلمان
  • لامپ و چراغ روشنایی مناسب
  • تعدادی میخ ریز، پیچ و رول پلاک

۱۱- تعیین برنامه برای زمان قطع اینترنت و اطلاع به نزدیکان

  • حداقل یک هفته قبل از روز جا‌به‌جایی به سرویس دهنده اینترنت خود اطلاع دهید و از عدم تمدید بسته اینترنت ADSL خود اطمینان کسب کنید.
  • اگر در آپارتمان زندگی می‌کنید، به مدیر ساختمان روز جابه‌جایی خود را اعلام کنید تا او زمان کافی برای محاسبه حق شارژ و هزینه‌های جاری مثل آب، برق یا گاز داشته باشد.
  •  می‌توانید به دوستان یا بستگان خود شماره تماس منزل جدید را بدهید یا در صورت لزوم از فردی برای روز جابه‌جایی درخواست کمک کنید.
  •  اگر شاغل هستید برای روز اسباب کشی از قبل مرخصی بگیرید.
  • در صورتی که کودک‌تان دانش‌آموز است و در روزهای وسط هفته جابه‌جا می‌شوید، حتما به مدرسه اطلاع داده و اجازه‌اش را بگیرید.

پیشنهاد می‌کنیم در صورتیکه فرزند دارید، مطلب اسباب کشی بی دردسر همراه کودکان را هم بخوانید.

ترفندهای اسباب کشی آسان در تهران | نکات اسباب کشی منزل
یکی از کارهای مهمی که باید حدود ده روز جلوتر از جابه‌جایی انجام دهید، اطلاع رسانی است. این اطلاع رسانی می‌تواند خبر دادن به دوستان و بستگان در مورد شماره تلفن و آدرس جدید منزل و یا تعویض آدرس پستی منزل در محل کار شما یا محل تحصیل فرزندانتان باشد.

نکاتی که تاکنون برای اسباب کشی آسان بیان شدند برخی از راه حل‌های ساده‌ای هستند که بیشتر اوقات از آن‌ها چشم‌پوشی می‌شود، در حالی که می توانند نقش موثری در کاهش استرس زمان اسباب کشی منزل ایفا کنند.

در ادامه برای آشنایی با روش‌های بسته‌بندی لوازم خانه پیشنهاد می‌شود، پست پیشین استادکار با عنوان «نکاتی که باید درباره بسته‌بندی هنگام اسباب کشی بدانید» را مطالعه کنید.

خودم اسباب کشی منزل را انجام دهم یا این کار را به شرکت باربری اسباب کشی بسپارم؟

شاید از خود بپرسید که همیشه باید از خدمات اسباب کشی منزل استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر، گاهی می‌توان اسباب کشی خانه‌هایی با مقیاس کوچک را خودتان نیز انجام دهید. مثلا اگر به صورت مجردی در خانه‌ای کوچک زندگی می‌کنید و یا اینکه وسایل بسیار بزرگ ندارید، می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید. کافی است وسایل خود را به خوبی بسته‌بندی کنید و از استادکار بخواهید تا به سرعت برای شما یک وانت بار ارسال کند. با این کار می‌توانید در چند ساعت، وسایل خود را از خانه‌ای به خانه دیگر جا به جا کنید.

خوشبختانه با دریافت خدمات از استادکار، شما به راحتی می‌توانید هزینه‌های خود را برآورد کنید چرا که قیمت‌ها به طور مشخص بیان شده‌اند. کافی است به این صفحه مراجعه نمایید: خدمات اسباب کشی استادکار

خودم اسباب کشی منزل را انجام دهم یا این کار را به شرکت باربری اسباب کشی بسپارم؟
برای اسباب کشی کردن می‌توانید از خدمات شرکت‌های مخصوص استفاده نمایید و یا اینکه می‌توانید خود به تنهایی وسایل کوچکتان را به خانه جدید ببرید.

خبر خوش این است که حتی اگر نمی‌خواهید از خدمات اسباب کشی منزل استفاده کنید و از سوی دیگر در اطراف خود، کسی را نمی‌شناسید که وانتش را در اختیارتان قرار دهد، می‌توانید به سادگی از استادکار، وانت بار سفارش دهید.

اما اگر وسایل منزل شما آن‌قدر زیاد است که نمی‌توانید به تنهایی و حتی با کمک گرفتن از دوستان خود، این کار را انجام دهید، می‌توانید به راحتی اسباب کشی حرفه‌ای خود را به دست استادکار بسپارید.

اسباب کشی و حمل اثاثیه

اسباب‌کشی و حمل اثاثیه

  • اسباب کشی منزل، محل کار، شرکت و اداره
  • اسباب کشی با کامیون، خاور و وانت نیسان
  • حمل بار و حمل اثاثیه منزل
  • اسباب کشی اصولی با کارگر باربر متخصص
دریافت این خدمت از استادکار

مزایای اسباب کشی با استادکار چیست؟

شاید از خود بپرسید که اصلا چرا از خدمات اسباب کشی استادکار استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما با این انتخاب، می‌توانید کار سخت اسباب کشی را آسان کنید. از سوی دیگر با استادکار دیگر نباید نگران هزینه‌های جا به جایی وسایل خود باشید، چرا که شما با استادکار می‌توانید با بهترین قیمت، این کار را انجام دهید. درواقع حمل بار، جا به جایی وسایل بدون آسیب دیدن و … را با قیمت مناسب به استادکار بسپارید.

از طرف دیگر شما با دریافت خدمات اسباب کشی از استادکار، دیگر دغدغه‌ای برای پیدا کردن کارگر حمل اثاثیه نخواهید داشت. کافی است سفارش خود را به صورت آنلاین به استادکار دهید تا کارگران متخصص اسباب کشی به همراه وسیله نقلیه برای شما ارسال شوند.

می‌خواهید چه زمانی اسباب کشی کنید؟ هیچ فرقی ندارد، می‌توانید روز و ساعت دلخواه خود را تعیین کنید تا در همان زمان جابه جایی وسایل شما به خانه جدید آغاز شود.

البته خوب است این را بگوییم که خدمات اسباب کشی استادکار، تنها مختص به جابه جایی منزل نیست، یعنی اگر بخواهید دفتر محل کار خود را نیز تغییر دهید، استادکار در خدمات شما خواهد بود.

یک شرکت اسباب کشی در کدام بخش اسباب کشی منزل می‌تواند به من کمک کند؟

هنگامی که قرار است از خدمات اسباب کشی استادکار استفاده کنید، می‌توانید در این بخش‌ها، از آن بهره بگیرید:

بسته بندی اثاثیه منزل

یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید برای اسباب کشی انجام دهید، بسته بندی اثاثیه منزل است. همان‌طور که می‌دانید برای آنکه بتوانید وسایل خود را تمیز و با نظم و ترتیب جا به جا کنید، باید آن‌ها را به خوبی بسته بندی نمایید. خدمات اسباب کشی استادکار، به بهترین شکل ممکن این کار را برای شما انجام خواهد داد.

راهکارهای بسته بندی اثاثیه منزل و اسباب کشی ارزان
بسته بندی اثاثیه منزل یکی از مهم‌ترین کارهایی است که در اثاث کشی باید انجام دهید، در غیر این صورت ممکن است به وسایل شما آسیب وارد شود.

ارسال کارگر حمل اثاثیه

برای آنکه بتوانید وسایل بزرگ و کوچک را بدون هیچ گونه آسیبی، به خوبی جا به جا کنید، به کارگرهای حرفه‌ای که سابقه این کار را دارند، نیاز دارید. حقیقت این است که یک کارگر با سابقه می‌داند کدام وسیله را به چه شیوه‌ای باید جا به جا کند. با استفاده از خدمات اسباب کشی استادکار، شما دغدغه‌ای بابت یافتن کارگر اسباب کشی نخواهید داشت، چرا که استادکار ارسال کارگر حمل اثاثیه را نیز برعهده می‌گیرد. اگر دوست دارید در زمان انتخاب کارگر حمل اثاثیه، اطلاعات بیشتری داشته باشید، مطلب “چطور بفهمم که کارگران حمل بار در اسباب‌کشی ماهر و باتجربه هستند؟” را حتما بخوانید.

باربری و جابه‌جایی اثاثیه منزل

در نهایت شما می‌توانید با استفاده از خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل استادکار، اسباب کشی حرفه‌ای را تجربه کنید. چرا که خواهید دید حمل اثاثیه شما به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

چطور می توانم از استادکار خدمات اسباب کشی را سفارش بدهم؟

برای استفاده از خدمات اسباب کشی استادکار، به راحتی می‌توانید با اپلیکیشن اسباب کشی استادکار این کار را انجام دهید. لازم است بدانید که ثبت سفارش به صورت آنلاین در استادکار کاملا رایگان هست و شما می‎توانید به راحتی با کلیک بر روی گزینه “ثبت سفارش” اپلیکیشن، این کار را انجام دهید. درواقع با ثبت سفارش، شما میزان اثاثیه خود را برآورد خواهید کرد و سپس بر  اساس آن می‌توانید خودرو حمل بار مانند خاور و یا نیسان را نیز تعیین کنید.

اسباب کشی و حمل اثاثیه

اسباب‌کشی و حمل اثاثیه

  • اسباب کشی منزل، محل کار، شرکت و اداره
  • اسباب کشی با کامیون، خاور و وانت نیسان
  • حمل بار و حمل اثاثیه منزل
  • اسباب کشی اصولی با کارگر باربر متخصص
دریافت این خدمت از استادکار

همچنین اگر شما به خودرو نیاز نداشته باشید، می‌توانید بدون انتخاب خودرو برای حمل و نقل، تنها کارگر تخصصی را انتخاب نمایید.

در مرحله بعدی باید تعیین کنید که نیاز دارید تا کارگر چه کاری برای شما انجام دهد:

  • آیا به بسته بندی وسایل نیاز دارید؟
  • آیا می‌خواهید حمل اثاثیه را به کارگران بسپارید؟
  • و یا اینکه قرار است از آن‌ها برای چیدمان و اسمبل کردن وسایلتان کمک بگیرید؟

در نهایت شما می‎توانید با تعیین تاریخ و زمان اسباب کشی و درج آدرس خود، از خدمات اسباب کشی آسان استادکار استفاده کنید و تجربه یک اسباب کشی آسان و بدون دغدغه را از آن خود نمایید.

قیمت اسباب کشی منزل با شرکت‌های اثاث کشی چطور محاسبه می‌شود؟

همان‌طور که می‌دانید، هزینه اسباب کشی در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • تعداد وسایل منزل
  • نوع جا به جایی وسایل
  • طبقه مقصد و طبقه مبدا
  • وجود آسانسور
  • مسافت طی شده

این عوامل و برخی موارد دیگر همگی می‌توانند در قیمت اسباب کشی تاثیر گذارند. از سوی دیگر انتخاب وسیله نقلیه و تعداد کارگر برای حمل نیز می‌تواند سبب افزایش قیمت اسباب کشی و یا کاهش آن شود. اما در کل باید بگوییم که شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن اسباب کشی استادکار، تجربه اسباب کشی ارزان را از آن خود کنید. چرا که استادکار، قیمت‌های شفاف و فوق العاده‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

هزینه اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در اپلیکیشن اسباب کشی | قیمت اسباب کشی حرفه ای و حمل بار
هزینه‌های مربوط به اسباب کشی به عوامل مختلفی بستگی دارد که برای برآورد کردن دقیق آن، باید به تمامی این عوامل توجه کنید.

اگر خودم بخواهم اسباب کشی کنم، چطور باید برنامه ریزی کنم؟

  • قبل از شروع اسباب کشی، لازم است تا سرویس حمل و اسباب کشی خود را تعیین کنید. این کار را بهتر است حدود دو ماه جلوتر از زمان موعود انجام دهید. همچنین خوب است تا هزینه‌های لازم را برآورد کنید تا بتوانید به خوبی از پس مدیریت کردن آن‌ها برآیید.
  • از 6 هفته پیش از اسباب کشی، خوب است تا لوازم ضروری برای جمع کردن وسایل را خریداری نمایید؛ به عنوان مثال کارتن اسباب کشی، جعبه‌ها و پلاستیک‌های مورد نیاز را به اندازه کافی سفارش دهید.
  • از 5 یا 4 هفته قبل، جمع آوری غذا و نگهداری از آن‌ها در فریزر را تعطیل کنید و به جای آن‌ها، غذاهایی که در یک وعده غذایی تهیه و خورده می‌شوند را انتخاب کنید. چرا که در روز اسباب کشی یخچال شما باید خالی باشد.
  • وسایل به دردنخور خود را دور بریزید. با این کار از جابه جایی وسایلی که به آن‌ها نیاز ندارید، خلاص خواهید شد.
  • از یک ماه پیش از آغاز اسباب کشی، بسته بندی وسایل خود را آغاز نمایید و حتما روی باکس‌ها، محتویات درون آن‌ها را قید کنید تا برای گشودن و چیدنشان در خانه جدید، دچار مشکل نشوید. البته توجه داشته باشید که بسته بندی وسایل مورد نیاز و ضروری خود را به روزهای آخر موکول کنید.
  • از یک هفته مانده به اسباب کشی، شروع به تمیز کردن خانه قدیمی کنید و آخرین خریدهای ضروری برای رفتن به خانه جدید را انجام دهید.
  • همچنین قرار را برای ساعت جابه جایی با سرویس دهنده خدمات اسباب کشی مشخص کنید. حتی خوب است تا از دوستان و آشنایان خود بخواهید تا در این روز برای کمک به یاری شما بشتابند.
  • روز آخر تمام وسایل باقی مانده ضروری را نیز بسته بندی کنید تا در زمان اسباب کشی با مشکلی مواجه نشوید.
  • در روز اسباب کشی، بطری‌های آب و کمی خوراکی آماده کنید تا بتوانید از خود، آشنایان و کارگران حمل بار پذیرایی کنید. مطمئنا حین اسباب کشی نمی‌توانید لیوان پیدا کنید و یا اینکه غذایی درست کنید.

راهنمای تهیه کارتن و سایر وسایل مورد نیاز برای بسته بندی اثاثیه منزل

حتما می‌دانید که برای اسباب کشی و درواقع برای بسته بندی وسایل، به کارتن نیاز دارید تا بتوانید وسایل را به درستی کنار هم در جعبه‌ای چیده و جا به جا کنید. به غیر از مبلمان و اثاث بزرگ، وسایل شما باید درون کارتن قرار گیرند. تعداد کارتن‌هایی که خریداری می‌کنید، با توجه به اندازه خانه و تعداد افرادی که درون خانه زندگی می‌کنند، متفاوت است.

یک خانه یک خوابه که تنها یک نفر درون آن زندگی می‌کند، به کارتن‌های کمتری نسبت به یک خانواده 5 نفره با 3 اتاق خواب نیاز دارد. از سوی دیگر لازم است تا شما کارتن‌هایی در اندازه‌های مختلف تهیه کنید تا بتوانید انواع و اقسام وسایل خود را درون آن بچینید.

برای این کار می‌توانید به صورت آنلاین کارتن‎‌های مخصوص بسته بندی سفارش دهید و یا اینکه با مراجعه به فروشگاه‌ها، جعبه خریداری کنید.

اگر شرکت های باربری تهران را برای اسباب کشی انتخاب می‌کنید، حتما به این نکات هم دقت کنید:

  • از آنجایی که گاهی ممکن است در اسباب کشی، به دلیل جا به جایی و حمل، وسایل آسیب ببینند، خوب است تا از شرکت اسباب کشی حتما بیمه درخواست کنید تا در صورت بروز آسیب، خسارات وارده پرداخت شود.
  • همچنین لازم است تا از حفظ حریم شخصی خود حین اساس کشی اطمینان حاصل کنید؛ اینکه کارگرها به وسایل شما سرک نکشند و تنها به جا به جایی وسایل بپردازند، بسیار مهم است.
  • از سویی اگر می‌خواهید بهترین اسباب کشی را تجربه کنید، حتما از شرکت اسباب کشی سوالات جزیی درباره روال کار بپرسید.
  • برخی‌ از خدمات باربری اسباب کشی، خدمات باز کردن بسته بندی وسایل را نیز با هزینه و یا بدون هزینه ارائه می‌دهند.
  • از طرفی خوب است تا در رابطه با اسباب کشی با راه پله یا آسانسور نیز سوال بپرسید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن، هزینه‎ها را برآورد کنید.

سخن آخر

در این پست سعی شد تا برخی از مهم‌ترین نکات مربوط به اسباب کشی راحت و آسان  که اغلب از چشم پنهان می‌مانند، برای تسریع پروسه جابه‌جایی بیان شوند. شما از چه تکنیک‌هایی برای جابه‌جایی و اسباب کشی بدون استرس استفاده می‌کنید؟ تجربیات ارزشمند خود را در زمینه اسباب کشی آسان در بخش نظرات سایت استادکار با ما به اشتراک بگذارید.

3 نظرات
  1. ۱اسباب کشی آنلاین - اسباب کشی و حمل بار بارکو

    […] از روش‌های اسباب کشی آسان و کاهش استرس کودکان، مشارکت آن‌ها در این […]

  2. این نکات را در اسباب‌کشی پاییزی فراموش نکنید - قالب فروشگاهی کرومیوم وردپرس

    […] در جابجایی خود تجربه کند. اگر شما هم فصل پاییز را برای اسباب‌کشی منزل‌تان انتخاب کرده‌اید، بهتر است به خاطر این موضوع […]

  3. نکات مهمی که باید برای خرید مبل تختخواب شو مد نظر داشت - دیلی مارکت

    […] مبلمان عامل مهمی در جابجایی آنها به منظور نظافت، اسباب‌کشی و تغییر دکوراسیون داخلی […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 10 =