راهنمای کامل انتخاب کاغذ دیواری برای مغازه

1

در خیابان‌های شهر در حال قدم زدن و تماشای مغازه‌ها و پاساژها هستید، ناخودآگاه مغازه‌ای توجهتان را جلب می‌کند و وارد آن می‌شوید! چه چیز آن مغازه  شما را جذب می‌کند؟ گاهی قصد خرید کفش ندارید اما یک مغازه‌ی کفش‌فروشی شما را به سمت خود می‌کشد و وارد مغازه می‌شوید! چیزی که شما را این‌گونه جذب می‌کند دکوراسیون مناسب و موفق این مغازه‌هاست! طراحی دقیق و اصولی فضای مغازه و ویترین آن می‌تواند سیل مشتریان را به سمت مغازه سرازیر کند.

دکوراسیون خوب و موفق برای مغازه یعنی انتخاب درست و دقیق تک‌تک اجزای مغازه و تزئینات آن، از انتخاب رنگ‌های درست و قفسه‌های مناسب تا انتخاب کاغذدیواری مخصوص مغازه و انتخاب جزئیات ریز و تزئینات  و هماهنگی آن‌ها. یکی از مهم‌ترین بخش‌های طراحی و دکوراسیون مغازه، انتخاب کاغذدیواری برای مغازه است، در ادامه نکاتی را برای انتخاب درست کاغذدیواری مغازه برای شما خواهیم گفت. با استادکار اپلیکیشن درخواست خدمات همراه باشید .

نکات مهم در انتخاب کاغذدیواری برای مغازه

مشخص کردن بودجه

کاغذدیواری‌ها در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع ارائه می‌شوند.انواع سه‌بعدی، ضد آب ، چرمی و… وجود دارند.بسته به نیاز مشتری و همچنین بودجه‌ای که برای کار در نظر گرفته است انتخاب‌ها می‌توانند متفاوت باشند.اولین قدم برای انتخاب کاغذدیواری این است که شما مشخص کنید حدوداً چقدر می‌خواهید هزینه کنید.لازم نیست قیمت دقیقی ارائه دهید، همین‌که بتوانید سقفی منطقی برای هزینه‌ی موردنظر و در توانتان ارائه دهید کافیست.بعد از آن می‌توانید آلبوم‌های متناسب با بودجه‌ی موردنظرتان را بررسی کنید.

نکات مهم در انتخاب کاغذدیواری برای مغازه
موقع انتخاب کاغذدیواری به ابعاد مغازه و ایراد های موجود در فضا دقت کنید، اگر مغازه تان سقف کوتاهی دارد، با استفاده از طرح های راه راه عمودی می توانید سقف را بلند تر جلوه دهید.

هماهنگی طرح کاغذدیواری با سبک طراحی مغازه

یکی از مهم‌ترین مسائل در دکوراسیون شناخت سبک‌ها است. شما یا طراح و به‌طورکلی شخص تصمیم‌گیرنده برای انتخاب اجزای مختلف فضا و دکوراسیون آن، باید با سبک‌ها و دست‌کم دسته‌بندی‌های کلی آن آشنا باشد. این مسئله باعث می‌شود نتیجه‌ی نهایی کار چشم‌نواز و هماهنگ به نظر برسد.

برای مثال اگر شما علاقه‌مند به سبک مدرن هستید و مبلمان یا لوسترهای مغازه‌تان کاملاً مدرن هستند انتخاب کاغذدیواری با طرح‌های کلاسیک انتخابی اشتباه خواهد بود، و خروجی کار، هرچند تک‌تک اجزا زیبا باشند، ناهمگون و زننده خواهد بود.پس سعی کنید در انتخاب هر آیتم ،هماهنگی با سبک دیگر آیتم‌ها را در نظر بگیرید.

بیشتر بدانید آیا می شود کاغذ دیواری را رنگ کرد ؟

هماهنگی طرح کاغذدیواری با سبک طراحی مغازه
یکی از نکات مهم در طراحی داخلی هماهنگی و تناسب بین کاغذ دیواری و کفپوش است، اگر کفپوش مغازه تان شلوغ است سعی کنید از کاغذ دیواری های ساده تر استفاده کنید.

 تناسب طرح کاغذدیواری مغازه با نوع کار

مهم‌ترین نکته‌ای که برای انتخاب کاغذدیواری مخصوص مغازه‌تان باید به آن دقت کنید تناسب کاغذدیواری با شغلی است که در مغازه مشغول به آن هستید! مثلاً شما مغازه‌ی طلافروشی دارید، فکر می‌کنید کاغذدیواری مخصوص مغازه شما کدام کاغذدیواری‌ها هستند؟ با توجه به اینکه شما می‌خواهید مشتریان به تک‌تک جواهرات کوچک و بزرگ موجود در مغازه دقت کنند، پس قطعاً باید کاغذدیواری را انتخاب کنید که ساده باشد و تمرکز مشتری را از طلا و جواهرات دور نکند.

بیشتر بدانید کاغذ دیواری ضد آب چیست؟

برای مغازه‌های فروشنده‌ی کالای اسپرت مثل کفش یا لباس‌های ورزشی، کاغذدیواری‌های سه‌بعدی انتخابی جذاب هستند و هماهنگی مناسبی با دکوراسیون اسپرت دارند.

مغازه‌های عرضه‌کننده‌ی کالاهای لوکس مثل مزون‌های لباس‌های خاص می‌توانند از طرح‌های کلاسیک و اشرافی کاغذدیواری در رنگ‌های گرم و سنگین مثل ترکیب کرم و قهوه‌ای استفاده کنند.

 تناسب داشتن طرح کاغذدیواری مغازه با نوع کار
اگر مغازه تان فضای بزرگی دارد، سعی کنید از چند طرح کاغذ دیواری متناسب و هماهنگ برای قسمت های مختلف آن استفاده کنید تا علاوه بر افزایش زیبایی، فضا را از حالت یکنواختی خارج کند.

سخن پایانی

انتخاب کاغذدیواری قدمی بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی فضاست. چراکه هرکسی وارد مغازه یا منزل شما شود، بخش بزرگی از میدان  دید او دیوارهای شما خواهند بود.انتخاب درست کاغذدیواری می‌تواند نقص‌های موجود در فضا را پوشش دهد و از تمرکز بر آن‌ها بکاهد، و برعکس انتخاب نادرست آن می‌تواند ضعف‌ها را برجسته‌تر کند و یا مانع نمایش زیبایی‌ها شود،

پس بهتر است برای داشتن بهترین انتخاب از افراد متخصص کمک بگیرید تا علاوه بر انتخاب درست مبتنی بر سلیقه و روحیاتتان در زمان و هزینه نیز صرفه‌جویی کنید. مشاوران و متخصصان استادکار همواره آماده‌ی ارائه‌ی باکیفیت‌ترین خدمات با بهترین قیمت‌ها به شما عزیزان هستند.

خدمات قابل ارائه در سرویس نصب کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری

  • اجرا و نصب کاغذ دیواری های خارجی و ایرانی
  • اجرای کاغذ دیواری پذیرایی، اتاق خواب و سه بعدی
  • اجرای کاغذ دیواری روی سقف
  • زیرسازی دیوار و سقف برای اجرای کاغذ دیواری
دریافت این خدمت از استادکار

1 نظر
  1. مهدی صفارزاده می گوید

    با سلام خدمت شما
    از مطلبی که گذاشتین لذت بردم
    میخواستم بدونم برای فروشگاه لوازم خانگی چه طرحی و چه رنگی رو پیشنهاد میکنید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + شش =