مکان‌های ایده‌آل برای نصب کاغذ دیواری سه بعدی در منزل

0

حتما تاکنون در مکان‌های عمومی و یا فضای خانه چشمتان به کاغذ دیواری سه بعدی خورده باشد و یا شاید علاقه به استفاده از این نوع کاغذ دیواری دارید اما نمی‌دانید در چه مکانی از خانه می‌توان آن را نصب کرد تا جلوه خاصی داشته باشد. به همین خاطر تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله مکان‌های ایده‌آل برای نصب کاغذ دیواری سه بعدی در منزل را با شما در میان بگذاریم.

چرا کاغذ دیواری؟

به نظر شما چرا باید از کاغذ دیواری برای پوشش دیوارها استفاده کرد؟ درست است که کاغذ دیواری جنبه زیبایی منحصر به فردی دارد و می‌تواند جلوه خاصی به دیوارهای فضاهای خانه بدهد اما کاربردهای دیگری نیز دارد. به طور مثال تمیز کردن کاغذ دیواری بسیار آسان است در نتیجه دیگر نگران کثیف شدن دیوارها نخواهید بود زیرا با یک دستمال مرطوب به آسانی می‌توانید دیوارها را تمیز کنید. علاوه بر این نصب کاغذ دیواری بسیار آسان است و طرح‌های متنوع آن می‌تواند فضاهای کوچک را نیز بزرگتر جلوه دهد.

کاغذ دیواری سه بعدی

انواع کاغذ دیواری:

کاغذ دیواری جز دسته متریال‌هایی است که انواع بسیار مختلفی دارد. از طرح‌های گل‌دار و ساده گرفته تا انواع طرح بافت‌دار و برجسته و همچنین کاغذ دیواری سه بعدی که هر کدام برای یک فضا می‌تواند مناسب باشد. در میان انواع کاغذ دیواری، مدل کاغذ دیواری سه بعدی یکی از جذاب‌ترین انواع کاغذ دیواری است که به طور شگفت انگیزی جلوه دو چندان به فضا می‌بخشد و طرح‌های بسیار زیبای آن می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی روان انسان بگذارد.

انواع کاغذدیواری
انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی به خصوص برای فضاهایی که کوچک هستند و نیاز به بزرگنمایی دارند یک انتخاب ایده‌آل است.

 معرفی مکان‌های ایده‌آل برای نصب کاغذ دیواری سه بعدی در منزل

همانطور که می‌دانید طرح‌های سه بعدی بسیار خیره کننده هستند از این رو باید در مکانی از آن استفاده شود که بیشترین جلوه را داشته باشد. معمولا در هر فضایی چه در اتاق خواب و چه در هال و پذیرایی یک دیوار که اهمیت بیشتری از نظر موقعیتی دارد و بیشتر در معرض توجه است را انتخاب کرده و کاغذ دیواری را روی آن نصب می‌کنند.

کاغذ دیواری سه بعدی در نشیمن خصوصی

اگر به دنبال یک فضای دنج و آرامش‌بخش در خانه خود هستید و می‌خواهید بعد از یک روز پر از تنش و شلوغ به یک فضای امن پناه ببرید به شما پیشنهاد می‌دهیم، به طراحی فضای نشیمن خانه را که معمولا محلی برای استراحت و دورهمی است، اهمیت دهید. استفاده از انواع کاغذ دیواری سه بعدی با طرح‌های آرام‌بخشی چون طرح جنگل، دریا، طبیعت زیبا، و … می‌تواند جلوه خاصی به این فضا ببخشد.

کاغذ دیواری سه بعدی در نشیمن خصوصی
به دنبال طرح‌های آرامش بخش با حس خوب برای کاغذ دیواری فضای نشیمن خصوصی باشید چراکه این فضا، محلی دنج برای استراحت شما است.

علاوه بر این می‌توان از کاغذ دیواری سه بعدی با طرح‌های کلاسیک و تزیینی برای طرح دادن به دیوار نیز استفاده کرد. به طور مثال می‌توان از یک مدل طرح‌دار زیبا برای دیوار پشت تلویزیون( تی وی وال) استفاده کرد.

کاغذ دیواری سه بعدی
استفاده از کاغذ دیواری به عنوان جایگزین تی وی وال و یا میز تلویزیون یک روش مقرون به صرفه برای دکوراسیون خانه است.

در کنار طرح‌های تزیینی کلاسیک و یا طبیعت، این مدل کاغذ دیواری دارای طرح‌های خاص و مینیمال سه بعدی نیز است که می‌تواند برای طرفداران سبک‌های مدرن و مینیمال مناسب باشد.

انتخاب چوب به عنوان متریال اصلی در کنار یک مدل کاغذ دیواری سه بعدی با طرح طبیعت راه طبیعت را در خانه شما باز می‌کند.

کاغذ دیواری سه بعدی در آشپزخانه

آشپزخانه جز یکی از فضاهای پویا در منزل است و باید سعی کنیم در دکوراسیون و یا بازسازی آشپزخانه نهایت دقت را داشته باشیم تا این فضا را با نشاط و پویا نگه داریم. یکی از راهکارهای بسیار خوب برای دکوراسیون زیباتر آشپزخانه استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی است.

به نظر من استفاده از کاغذ دیواری طرح پنل‌های آجری و یا سنگی برای دیوارهای بلا استفاده در آشپزخانه می‌تواند گزینه مناسبی برای زیباتر نشان دادن این محیط باشد و از طرفی هزینه آن نسبت به پنل‌های واقعی آجر و یا سنگ ارزان‌تر است و نصب بسیار ساده‌ای نیز دارد.

کاغذ دیواری سه بعدی در فضای آشپزخانه
برای طراحی زیبای آشپزخانه خود می‌توانید از انواع کاغذ دیواری سه بعدی ضد آب با طرح کاشی، آجر و یا چوب استفاده کنید.

کاغذ دیواری سه بعدی در پذیرایی

معمولا در بسیاری از خانه‌ها، بخصوص خانه ما ایرانی‌ها، پذیرایی یک فضای لوکس و بسیار شیک است که برای پذیرایی از مهمان‌های خاص و ویژه از آن استفاده می‌کنیم. پس اگر بخواهیم از کاغذ دیواری سه بعدی برای پوشش دیوارهای این فضا استفاده کنیم بهتر است یکی از بزرگترین دیوارها که دید بیشتری دارد و دکور کردن آن با وسایل سخت است را انتخاب کنیم و از انواع کاغذ دیواری سه بعدی با طراحی بسیار شیک و خاص استفاده کنیم.

پیشنهاد من برای شما این است که به دنبال کاغذ دیواری سه بعدی با طرح گل و یا طرح‌های خاصی که ترکیب رنگ‌های لوکسی مانند رزگلد و یا طلایی دارند را برای فضای پذیرایی استفاده کنید.

کاغذ دیواری سه بعدی در پذیرایی
استفاده از طرح‌های بزرگ و درشت در کاغذ دیواری سه بعدی کمک می‌کند تا فضاهای کوچک بزرگتر دیده شود.
کاغذ دیواری سه بعدی در پذیرایی
کاغذ دیواری سه بعدی را متناسب با رنگ و هارمونی فضای پذیرایی انتخاب کنید تا جلوه دیوارها دو چندان شود.

کاغذ دیواری سه بعدی در فضای ناهارخوری

معمولا در خانه اکثر افراد میز ناهار خوری یا در فضای پذیرایی قرار دارد و یا متصل به آشپزخانه است. اما دیواری که به یک طرف میز ناهارخوری ختم می‌شود معمولا ساده و بدون هیچ طراحی باقی می‌ماند پس فرصت خوبی است که اگر می‌خواهید میز ناهارخوری جلوه بیشتری در فضای خانه داشته باشد دیوار منتهی به آن را با یک مدل کاغذ دیواری سه بعدی شیک بپوشانید.

کاغذ دیواری سه بعدی در فضای ناهارخوری
فضای ناهارخوری مانند آشپزخانه یک فضای پویا است پس اگر چنین فضایی در خانه خود دارید، آن را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

کاغذ دیواری سه بعدی در اتاق خواب

به عنوان یک مکان ایده‌آل برای داشتن آرامش، اتاق خواب باید طراحی ویژه‌ای مبتنی بر شخصیت فرد داشته باشد. انتخاب نوع پوشش دیوار و استفاده از دیوارپوش‌هایی مانند کاغذ دیواری از نوع سه بعدی در این مکان خصوصی باید بیشتر بر اساس سلیقه خود فرد انتخاب شود.

پیشنهاد من به دوستداران این مدل کاغذ دیواری این است از دیوار پشت تخت برای نصب این مدل کاغذ دیواری استفاده کنند زیرا جلوه بسیار خاصی به اتاق می‌دهد و همچنین احساس خوبی را در فرد ایجاد می‌کند.

کاغذ دیواری سه بعدی در اتاق خواب
سعی کنید در انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق خواب به دنبال طرح‌های لطیف و رنگ‌های ملیح مانند آبی، سفید و یا صورتی کم رنگ باشید.
کاغذ دیواری سه بعدی در اتاق خواب
طرح‌های آرامش بخش کاغذ دیواری سه بعدی برای تزیین دیوارهای اتاق خواب بسیار مناسب است.

سخن پایانی:

انتخاب کاغذ دیواری به عنوان یک پوشش دیواری در فضاهای مختلف خانه بسیار ایده خوبی جهت تغییر دکوراسیون خانه است اما به خاطر داشته باشید که حتما نوع چیدمان و انتخاب وسایلتان باید از نظر هماهنگی با رنگ و نوع کاغذ دیواری نیز رعایت شود تا یک مجموعه بسیار هماهنگ و زیبا از فضا در خانه ایجاد شود. در میان انواع پوشش‌های مخصوص به دیوار انتخاب کاغذ دیواری آن هم از نوع سه بعدی یک گزینه بسیار منحصر به فرد و خاص و البته یک روش مقرون به صرفه است که می‌تواند جلوه خانه شما را دو چندان کند.

بازسازی خانه و ساختمان

بازسازی خانه و ساختمان

  • بازسازی و تعمیرات ساختمان
  • مرمت بنا و تمام خدمات بنایی ساختمان
  • تخریب و بازسازی انواع دیوار و کف
  • خدمات بازسازی خانه، آپارتمان و واحدهای تجاری
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + 16 =