ترندهای جدید دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

0

وقتی صحبت از طراحی داخلی خانه می‌شود، اغلب ما دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام را فراموش می‌کنیم. دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی شاید به ظاهر در طراحی خانه تاثیر نداشته باشد، اما می‌تواند یک طراحی خوب را «کامل» کند. خوشبختانه تقریبا چندین سال است که دکوراسیون سرویس بهداشتی مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است. اگر شما هم تصمیم دارید تغییرات اساسی در دکوراسیون منزل‌تان ایجاد کنید، بد نیست به تغییر چیدمان سرویس بهداشتی هم فکر کنید. ما در اینجا چند ایده محبوب برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی و حمام آورده‌ایم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها تحولی در طراحی داخلی خانه خود ایجاد کنید.

استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون سرویس بهداشتی

تا همین چند وقت پیش خاکستری یکی از رنگ‎‌های محبوب برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی بود. اما همه چیز در حال تغییر است. شاید وقت آن رسیده که کمی جسورانه‌تر از رنگ‌های تیره استفاده کنیم. خاکستری خوب است اما سیاه بهتر است! شاید شما هنوز برای استفاده از رنگ سیاه مردد باشید و انتخاب شما خاکستری باشد، اما اگر می‌خواهید تحول زیادی ایجاد کنید، کمی جسارت به خرج دهید و این بار رنگ سیاه را برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی انتخاب کنید.

انتخاب بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی
انتخاب رنگ سیاه و ترکیب آن با سفید کلیشه‌های همیشگی سرویس بهداشتی را شکسته و حس تازه‌ای به شما می‌دهد.

استفاده از شیرآلات و لوله‌های طلایی و برنجی

این روزها دوباره پای وسایل طلایی و برنجی به چیدمان حمام و سرویس بهداشتی باز شده است. البته شیرآلات قدیمی طلایی و برنجی مادربزرگ‌ها را فراموش کنید. شیرآلات و وسایل برنجی جدید بسیار زیبا طراحی شده‌ و قطعا مورد پسند شما قرار می‌گیرند. رنگ طلایی و برنجی نسبت به رنگ‌های نقره‌ای، فضای حمام و سرویس بهداشتی شما را لوکس‌تر نشان خواهد داد.

کاربرد انواع شیرآلات برنجی و طلایی لوکس برای منزل
شما می‌توانید با ترکیب سفید یا نقره‌ای با طلایی، فضایی لوکس را در سرویس بهداشتی خودتان ایجاد کنید.
نصب شیرآلات و تعمیر سیفون

نصب شیرآلات و تعمیر سیفون

  • نصب شیرآلات ساختمانی و بهداشتی
  • نصب شیرآلات اهرمی، مخلوط و پیچی
  • نصب شیر ظرفشویی، روشویی و شیرآلات دیواری
  • نصب دوش حمام و شیرهای سرویس بهداشتی
دریافت این خدمت از استادکار

بازگشت چوب به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

همانطور که قبلا گفتیم، رنگ خاکستری به مرور از چیدمان حمام و سرویس بهداشتی خارج می‌شود. بنابراین رنگ‌ها و بافت‌های گرم مانند چوب دوباره جای خود را در طراحی داخلی باز کرده است. کمدها و قفسه‌های چوبی به خوبی کنار رنگ سفید، آبی و سبز می‌نشینند و هماهنگی خوبی با آنها ایجاد می‌کنند. چوب که قبلا در طراحی‌های کلاسیک استفاده می‌شد حالا جای خود را در دکوراسیون مدرن و لوکس نیز باز کرده است.

مدل کابینت روشویی چوبی و طرح چوب
هماهنگ کردن چوب با هر سبک و رنگی راحت است و می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب برای مشکل‌پسندان باشد.

استفاده از آینه‌های نامتقارن در چیدمان حمام و سرویس بهداشتی

مدتی است آینه‌های مستطیل جایگاه خود را در طراحی داخلی حمام و دستشویی از دست داده‌اند. به جایش آینه‌های نامتقارن با اشکال هندسی مختلف جای آنها را در چیدمان خانه و سرویس بهداشتی گرفته‌اند. از طرفی آینه‌های جدید در پشت خود چراغ دارند و مشکل نورپردازی سرویس بهداشتی را هم تا حد زیادی رفع کرده‌اند. قطعا آینه‌های چراغ‌دار یکی از پرطرفدارترین‌های دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی هستند.

جدیدترین طرح آینه دستشویی و مدل دکور سرویس بهداشتی و حمام
با شکستن قانون تقارن آینه و کمد و … می‌توانید نظم زیبایی در عین بی‌نظمی ایجاد کنید.

سنگ مرمر انتخابی لوکس برای چیدمان حمام

تا سال‌ها سنگ مرمر انتخابی لوکس و کلاسیک برای آشپزخانه بود، اما حالا به دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز راه پیدا کرده است. از دیوار مرمر گرفته تا کفپوش و کمدِ زیر سینک، می‌توانند از جنس مرمر انتخاب شوند که هم ماندگاری بالایی دارد و هم زیبایی چشم‌نوازی به فضای سرویس بهداشتی شما می‌بخشد.

طراحی داخلی حمام و دستشویی با سنگ مرمر
با سنگ مرمر رنگی خنثی و در عین حال لوکس را می‌توانید در چیدمان حمام و سرویس بهداشتی خود داشته باشید که ترکیب آن با رنگ طلایی بسیار زیباست.

دیوارهای طرح بتنی به جای کاشی و سرامیک

دیوارهای بتنی قدیمی که سال‌ها پیش در دکوراسیون سرویس بهداشتی دیده می‌شد، حالا با سبکی مدرن‌تر دوباره در بین مدل‌های دکور سرویس بهداشتی دیده می‌شود. این دیوارهای بتنی با آینه و کمد چوبی یا سفید هماهنگی خوبی دارند. سینک‌های سرامیکی سفید رنگ نیز در کنار این دیوارها نمای خوبی خواهند داشت.

کاربرد دیوارهای طرح بتن برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی و حمام
شما با استفاده از دیوارهای طرح بتنی به طراحی خاصی نیاز ندارید. با این کار دکوراسیونی کلاسیک و مینیمال خواهید داشت.

کف‌پوش‌های طرح چوب، انتخابی جدید

کف‌پوش چوبی انتخابی زیبا و چشم‌نواز در دکوراسیون منزل است اما برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی مناسب نیست. چون رطوبت موجود به این فضاها به چوب آسیب می‌زند. اما اگر دوست دارید کف حمام و سرویس بهداشتی را چوبی کنید، می‌توانید از کاشی‌ها و سرامیک‌های طرح چوب استفاده کنید. با این روش هم از زیبایی چوب بهره می‌برید و هم کف‌پوشی ماندگار خواهید داشت.

انتخاب بهترین کفپوش در طراحی و چیدمان سرویس بهداشتی و حمام
یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای کف‌پوش سرویس بهداشتی، سرامیک‌های طرح چوب است که هم زیبایی دارد و هم ضدآب است.

کاشی‌های کوچک برای کف‌پوش

کاشی‌های کوچک و براق انتخاب خوبی برای طراحی داخلی سرویس بهداشتی هستند. این کاشی‌ها از تنوع بالایی در طرح و رنگ برخوردار هستند و علاوه بر زیبایی، نسبت به سرامیک‌های بزرگ‌تر لغزندگی کمتری دارند. بنابراین شما با انتخاب این کاشی‌ها می‌توانید فضای حمام و سرویس بهداشتی خود را هم زیبا و هم ایمن کنید.

انتخاب زیباترین مدل‌های کاشی و سرامیک برای چیدمان و دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام
شما با استفاده از کاشی‌های کوچک، می‌توانید الگوی تکرارشونده ظریفی به کف سرویس بهداشتی خود بدهید.

کاشی کاری و سرامیک کاری

کاشی‌کاری و سرامیک‌کاری

  • اجرای انواع خدمات کاشی کاری، سرامیک کاری و موزائیک کاری
  • کاشی کاری کف و دیوار آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام
  • سرامیک کاری دیوار و کف ساختمان، استخر
  • کف سازی و موزائیک کاری کف ساختمان، حیاط، پارکینگ
دریافت این خدمت از استادکار

سخن آخر

شاید وقت آن رسیده باشد که نگاهی متفاوت را تجربه کنیم. کلیشه‌های طراحی‌های قدیمی را در هم بشکنیم و به دکوراسیون‌های جدید رو بیاوریم. اهمیت ندادن به چیدمان سرویس بهداشتی هم از یکی از همین کلیشه‌هاست. با انتخاب سبکی متفاوت در مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی خانه‌تان، تحولی در طراحی داخلی منزل خود ایجاد کنید. مطمئن باشید که یک دوش کوتاه یا شست‌وشوی صورت در حمام و سرویس بهداشتی‌ای با چیدمان و دکور زیبا، تاثیر بسیار مثبتی در شروع روز شما خواهد داشت.

در صورت تمایل می‌توانید از خدمات بازسازی ساختمان استادکار برای ایجاد تغییرات در مدل سرویس بهداشتی و حمام خود استفاده کنید:

بازسازی خانه و ساختمان

بازسازی خانه و ساختمان

  • بازسازی و تعمیرات ساختمان
  • مرمت بنا و تمام خدمات بنایی ساختمان
  • تخریب و بازسازی انواع دیوار و کف
  • خدمات بازسازی خانه، آپارتمان و واحدهای تجاری
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 5 =