۱۱مورد از دلایل اصلی مردم برای تغییر منزل و جا‌به‌جایی

0

اگر شما در حال برنامه ریزی برای تغییر منزل خودتان هستید و به دنبال دلیل محکمی برای آن می‌گردید، جالب است بدانید که در همین لحظه هزاران نفر از سراسر جهان با شما هم فکرند. هرکسی برای تغییر و جابه جایی دلایل خاص خودش را دارد. اما میل تغییر به خودی خود جزو صفات ذاتی انسان است. او همیشه به دنبال بهتر و بهتر کردن اوضاع می گردد و برای آن در تلاش است. اما اگر این برای شما دلیل کافی و قانع کننده ای نیست و همچنان درباره این تصمیم در شک و تردید هستید شاید علت های زیر شما را راضی کند و در جهت تغییرات مثبت و آغازی دوباره سوق دهد.

  1. رویای خرید یک خانه

صاحب ملک و املاک شدن رویای افراد زیادی‌ست. این اشخاص عاشق جستوجو دراملاک مختلف و یافتن خانه رویایی شان هستند. سرانجام با امید آینده‌ای روشن‌تر به عنوان یک .صاحب‌خانه، از ملک اجاره‌ای خود گذشته و نقل مکان می‌کنند. دراین لحظه تغییر منزل اتفاق می‌افتد.

تغییر منزل
هر کسی تصویری از خانه رویایی اش را در ذهن می پروراند.خانه رویایی شما به چه شکلی ست؟
  1. تغییر در روابط

همانطور که میدانید هنگام خرید یک منزل تعداد خانوار، اولین آیتم مورد توجه است. بنابراین مسلم است که در زمان تغییر منزل، همچنان از مهم‌ترین دلایل باقی بماند. ازدواج، طلاق ، بچه دار شدن و هر فرایندی که بر کم و زیاد شدن تعداد خانوار تاثیر بگذارد، همزمان دلیل خوبی برای تغییرمنزل نیز هست.

تغییر منزل
همه ما میدانیم که بچه ها عاشق داشتن فضای خصوصی خود هستند. طبیعی ست که از یک سنی به بعد به فکر اتاق مجزایی برای آن ها بیفتیم.
  1. تغییرات شغلی

واضح است که به دنبال تغییر شهرزندگی به دلایل کاری، تغییر منزل نیز رخ می‌دهد. اما در زمینه شغلی، مهاجرت تنها دلیل تغییر منزل نیست. امروزه به دلیل مسافت های طولانی و ترافیک سنگین در شهرها مردم مایلند در نزدیک‌ترین نقطه به محل کار خود زندگی کنند. که از دلایل دیگر تغییر منزل شمرده می‌شود.

  1. نیاز به تنوع

گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز داریم تغییر است. رفتن به یک شهر یا ایالت جدید راه مناسبی برای بسیاری از مردم است تا گردوغبار را از ساحت وجودشان پاک کنند و طعم یک زندگی غیرمنتظره را بچشند. یک شروع تازه در محیط جدید امکان آشنایی با دوستان تازه، سرگرمی‌های جدید و مسیر حرفه‌ای نویی برای انسان پدید می‌آورد. حتی ممکن است با فرد رمانتیکی که فکرش را نمی‌کردید ملاقات کنید 🙂 گاهی تغییر و تنوع تنها تجویز یک دکتر برای شماست.

۱۱مورد از دلایل اصلی مردم برای تغییر منزل و جا‌به‌جایی
۱۱مورد از دلایل اصلی مردم برای تغییر منزل و جا‌به‌جایی
  1. مشکلات مالی

گاهی زمانی با مشکلات مالی مواجه میشوید که دیگر هیچ گزینه‌ای برای تغییر منزل نمانده است. اما اگر وضعیت مالی هنوز به آن نقطه نرسیده باشد، مردم اغلب به یک خانه کوچکتر در منطقه ارزان‌تر حرکت می کنند. تا پول بیشتری را ذخیره کنند و بتوانند صورتحساب خود را راحت تر پرداخت کنند. در واقع مالیات پایین‌تر و هزینه زندگی کمتر، یکی از دلایلی است که مردم دست به تغییر منزل می‌زنند.

  1. سالخوردگی

با بالاتر رفتن سن نیازهای افراد تغییر می‌کند. آن‌ها تمایل پیدا می‌کنند به خانواده‌شان نزدیکتر شوند. افراد سالمند معمولا به دلایل ایمنی به طبقه پایین/بالای فرزندانشان یا به خانه‌های کوچکتر که نیاز به نگهداری خاصی ندارد تغییر منزل می‌دهند. نزدیکی به امکانات پزشکی و آب و هوای بهتر نیز از دلایلی است که افراد مسن ممکن است تغییر منزل را در نظر بگیرند.

تغییر منزل
عزیزانمان را در هنگام پیری و نیاز فراموش نکنیم. بهتر است آن ها را به نزدیکی خود بیاوریم تا خیال هردو طرف راحت باشد.
  1. احساس نیاز به منزل بزرگتر

تغییر منزل همیشه از خانه بزرگ به کوچک نیست. هنگامی که بچه ها بزرگتر شده و اتاق شخصی خود را طلب می‌کنند. یا اعضای خانواده تصمیم به راه اندازی مشاغل خانگی درون منزل خود می‌گیرند و برای آن به اتاق کار در خانه نیاز پیدا می‌کنند تغییر منزل به مکانی بزرگتر صورت می‌گیرد.

اسباب کشی و حمل اثاثیه

اسباب‌کشی و حمل اثاثیه

  • اسباب کشی منزل، محل کار، شرکت و اداره
  • اسباب کشی با کامیون، خاور و وانت نیسان
  • حمل بار و حمل اثاثیه منزل
  • اسباب کشی اصولی با کارگر باربر متخصص
دریافت این خدمت از استادکار
  1. ارتقا به یک خانه بهتر

ارتقا به یک خانه بهتر و جدیدتر اغلب راهی برای جلب رضایت خود پس از سال‌ها سخت کوشی ست. البته کاملا رفتار اقتصادی عاقلانه ایست. گاهی خانه دیگر قدیمی شده و هرروز خرج جدیدی می‌تراشد. پس چه لحظه ای بهتر از هنگامی که شخصی در نهایت قادر می‌شود به خانه ای که تمام عمر فریاد زده بود و آن را رویای زندگی اش می‌نامید برسد و پس اندازهایش را به بار بنشاند.

  1. همسایگان محترم

روابط بد و آزار دهنده همسایگان، دلیل مهمی برای تغییر منزل است. یک ضرب المثل قدیمی هست که می‌گوید: حصار، خوب است، اما کافی نیست.:) اگر صدای موسیقی متال پسر نوجوان همسایه یا دعواهای زوج جوان خانه کناری آرامش را از خانه‌تان بیرون برده بهتر است کم کم به فکر تغییر منزل تان باشید… .

  1. مدارس بهتر

بخش مدارس یکی از ملاحظات اصلی هر خانواده در انتخاب محل زندگی است. وقتی کودکان رشد می کنند و به سن مدرسه می رسند، والدین به فکر انتخاب یک منطقه خوب که نزدیک مدرسه ای درخور کودکشان باشد می افتند. قطعا ازین طریق به او نشان می‌دهند که چقدر دوستش دارند.

تغییر منزل
مدرسه بهتر در آینده شخص تاثیر مستقیم می گذارد. اما گاهی فاصله زیاد مانع آن است. بهتر است برای آینده فرزندمان هم که شده این ریسک را بکنیم و به جای بهتری نقل مکان کنیم.
  1. مهاجرت به خارج کشور

مهاجرت به دلایل مختلفی مثل تحصیل،کار، مشکلات حکومتی و اوضاع نابه‌سامان صورت می‌گیرد. همچنین می تواند انگیزه ای برای کشف سایر نقاط جهان و گسترش افق های تازه باشد. در حالی که یادگیری یک زبان جدید و غرق شدن در یک فرهنگ کاملا متفاوت می تواند به نظر هیجان انگیز بیاید. واقعیت روزمره زندگی در خارج از کشور آن قدر ها هم عجیب و غریب نیست. با این حال، دلیل بسیار خوبی برای حرکت، به قلب یک شروع پرماجراست که تغییر منزل را می‌طلبد.

و اما دلیل شما برای تغییر منزل چیست؟

هرچه که باشد، بهتر است بدانید، استادکار با معرفی بهترین و معتبرترین شرکت‌های خدماتی مورد نیازتان در این فرایند کنارشما خواهد بود. نه تنها درمقوله جا به جایی حتی برای پیدا کردن خانه مورد نظرتان هم خدماتی برای شما ارائه شده است.

ترجمه و گرداوری از این متن

بازسازی خانه و ساختمان

بازسازی خانه و ساختمان

  • بازسازی و تعمیرات ساختمان
  • مرمت بنا و تمام خدمات بنایی ساختمان
  • تخریب و بازسازی انواع دیوار و کف
  • خدمات بازسازی خانه، آپارتمان و واحدهای تجاری
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =