راهنمای کامل خرید و سفارشِ ساخت کابینت چوبی

0

استفاده از کابینت چوبی به عنوان بافتی زنده و برگرفته از قلب طبیعت، حسی سرشار از گرما و زندگی را به آشپزخانه شما القا می‌کند. تماشای نقش‌های خاص چوب روی کابینت آشپزخانه تمام چوبی انرژی بی‌نظیری به فضای خانه‌تان می‌بخشد که هیچ‌گاه با مصنوعات و سازه‌های دیگر آن را لمس نخواهید کرد.

چه طرفدار دکوراسیون سبک مدرن باشید چه دکوراسیون سبک سنتی، باید بدانید که تنوع رنگ و طرح کابینت چوبی آن‌قدر گسترده‌ است که هر سلیقه‌ای را مجاب می‌کند. در این مقاله از استادکار همراه ما باشید تا با انواع کابینت چوبی آشپزخانه و طریقه سفارش کابینت‌های چوبی آشنا شوید.

معرفی کابینت چوبی و ویژگی‌های آن

کابینت آشپزخانه چوبی همیشه به عنوان لوکس‌ترین و زیباترین نوع کابینت‌های آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گرفت و هنوز هم از گران‌ترین کابینت‌های مدرن‌ و کلاسیک‌ به شمار می‌رود. به کار بردن بافتی زنده و رنگی برگرفته از طبیعت در آشپزخانه، قطعاً حسی فراتر از داشتن یک کمد دیواری برای قرار دادن لوازم به شما خواهد داد.

از طرف دیگر چوب معمولاً اگر در شرایط مساعد باشد و به درستی از آن مراقبت شود، دوام بسیار بالاتری نسبت به سایر جنس‎های کابینت دارد و این یعنی شاید در ابتدا هزینه این نوع کابینت‌ها بیشتر باشد، اما در ادامه شما کابینتی دارید که می‌توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

موضوع جالب دیگری که در مورد کابینت چوبی آشپزخانه وجود دارد این است که هیچ‌گاه از صحنه مد خارج نمی‌شود و همیشه طرفداران خودش را دارد. حتی امروزه با گذشت سالیان طولانی از ورود اولین کابینت چوبی، باز هم بسیاری از افراد از کابینت چوبی کلاسیک برای آشپزخانه‌های خود استفاده می‌کنند و به این سبک علاقه دارند.

کابینت آشپزخانه چوبی همیشه به عنوان لوکس‌ترین و زیباترین نوع کابینت‌های آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
به طور میانگین هر فرد خانه‌دار روزانه حدود 4 تا 5 ساعت از زمان خود را در آشپزخانه سپری می‌کند و از همین رو انتخاب یک مدل کابینت چوبی زیبا می‌تواند روی روحیه او نیز مؤثر واقع شود.

امروزه از مواد و مصالح مختلفی برای ساخت کابینت‌ آشپزخانه استفاده می‌شود، اما کابینت‌های چوبی باز هم طرفداران خودش را دارد و همیشه در رده لوکس‌ترین و اصیل‌ترین انواع کابینت به شمار می‌روند. معمولا از چوب‌های مختلفی برای ساخت انواع کابینت آشپزخانه چوبی استفاده می‎شود که هر کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند. اما به طور کلی کابینت چوبی آشپزخانه استحکام بالایی دارد و بافت زیبا و طبیعی آن به راحتی قابلیت فرم‌دهی دارد.

انواع و سبک‌های کابینت چوبی

کابینت‌های چوبی فارغ از نوع چوب، دو سبک متفاوت دارند، کابینت آشپزخانه تمام چوبی و کابینت‌های روکش چوب.

کابینت آشپزخانه تمام چوبی

برای ساخت کابینت آشپزخانه تمام چوبی به طور کامل از چوب طبیعی درخت استفاده می‌شود. این کابینت‌ها از لوکس‌ترین و گران‌ترین انواع کابینت در دنیا هستند. با توجه به اینکه این کابینت‌ها از چوب‌های متفاوتی تهیه می‌شوند، معمولاً طرح و بافت متفاوتی دارند. از طرف دیگر رنگ، طرح و دوام کابینت آشپزخانه تمام چوبی به طور تنگاتنگی با نوع چوب مورد استفاده ارتباط دارد.

کابینت روکش چوبی

این نوع کابینت چوبی تنها روکش چوب طبیعی دارد و برای بدنه آن از مغزی ام دی اف استفاده می‌شود. به کار بردن ام دی اف برای بدنه کابینت موجب می‌شود تا قیمت کابینت‌های ام دی اف نسبت به کابینت‌های تمام چوبی ارزان‌تر باشد. از طرف دیگر استفاده از روکش چوبی بر روی این کابینت‌ها موجب می‌شود تا ظاهر و حس و حالی درست شبیه به کابینت‌های چوبی داشته باشند. برای روکش این کابینت‌های ام دی اف معمولاً از چوب ملچ و بلوط استفاده می‌شود.

برای کاهش هزینه‌های ساخت کابینت می‌توانید به جای استفاده از یک کابینت چوبی جدید از کابینت ام دی اف با روکش چوب استفاده کنید.
برای کاهش هزینه‌های ساخت کابینت می‌توانید به جای استفاده از یک کابینت چوبی جدید از کابینت ام دی اف با روکش چوب استفاده کنید.

انواع چوب کابینت

کابینت‌های چوبی با استفاده از چوب درختان مختلفی ساخته می‌شوند که این چوب‌ها از لحاظ رنگ و جنس و کیفیت با هم متفاوت هستند. در ادامه می‌توانید با رایج‌ترین انواع چوب کابینت آشپزخانه چوبی بیشتر آشنا شوید.

چوب درخت بلوط

چوبی با ماندگاری بالا که نسبت به سایر چوب‌های مورد استفاده برای کابینت قیمت مناسب‌تری دارد و بسیار زیبا و درخشان است. معمولاً چوب بلوط قرمز، یکی از بهترین چوب‌هایی است که به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار و رطوبت، برای ساخت کابینت چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از چوب بلوط بیشتر برای ساخت کابینت چوبی سبک کلاسیک و سنتی استفاده می‌شود.

از چوب بلوط برای ساخت کابینت چوبی با دوام و مقاومت بالا در برابر رطوبت و فشار استفاده می‌شود.
از چوب بلوط برای ساخت کابینت چوبی با دوام و مقاومت بالا در برابر رطوبت و فشار استفاده می‌شود.

چوب درخت گیلاس

رنگ این چوب قهوه‌ای تیره مایل به قرمز است و یکی از گران‌ترین انواع چوب کابینت محسوب می‌شود. وزن چوب گیلاس به نسبت زیاد است و دلیل این موضوع تراکم بالای چوب آن است. سختی این چوب شاید نسبت به خیلی از چوب‌ها چندان زیاد نباشد اما دوام و عمر طولانی دارد. توجه داشته باشید که گذشت زمان و قرار گرفتن در معرض نور خورشید می‌تواند موجب تغییر رنگ کابینت‌های ساخته شده از چوب درخت گیلاس ‌شود.

چوب درخت گیلاس یکی از گران‌ترین انواع چوب به کار رفته در کابینت‌ چوبی است که تراکم بالایی دارد و رنگ آن متمایل به قرمز است.
چوب درخت گیلاس یکی از گران‌ترین انواع چوب به کار رفته در کابینت‌ چوبی است که تراکم بالایی دارد و رنگ آن متمایل به قرمز است.

چوب درخت توسکا

بر روی چوب درخت توسکا گره‌های کوچک و ریز زیادی وجود دارد که زیبایی خاصی به این چوب می‌بخشد. رنگ این چوب قهوه‌ای روشن و کمی متمایل به قرمز است و بعد از ساخت بسیار زیبا و خاص به نظر می‌رسد.

درخت توسکا گره‌های کوچک و ریز زیادی دارد که بعد از ساخت کابینت چوبی با این چوب جلوه بی‌نظیری پیدا می‌کند.
درخت توسکا گره‌های کوچک و ریز زیادی دارد که بعد از ساخت کابینت چوبی با این چوب جلوه بی‌نظیری پیدا می‌کند.

چوب درخت افرا

چوب درخت افرا بافتی ریز و یکنواخت و رنگی روشن و زیبا دارد و برای ساخت کابینت‌های چوبی با رنگ قهوه‌ای روشن و سفید خامه‌ای که بیشتر سبکی مدرن‌ و امروزی‌ دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چوب درخت افرا رنگی روشن دارد و برای افرادی که دوست دارند کابینت آشپزخانه تمام چوبی‌شان مدرن‌تر به نظر برسد، بسیار مناسب است.
چوب درخت افرا رنگی روشن دارد و برای افرادی که دوست دارند کابینت آشپزخانه تمام چوبی‌شان مدرن‌تر به نظر برسد، بسیار مناسب است.

چوب درخت گردو

از چوب درخت گردو برای ساخت سازه‌های مختلفی استفاده می‌شود و دلیل آن مقاومت و ظاهر زیبایی این چوب است که آن را در دسته باارزش‌ترین انواع چوب قرار می‌دهد. یکی از مزیت‌های استفاده از چوب گردو این است که طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارد و معمولاً طرح‌های زیبایی روی سطح آن وجود دارد و به دلیل کیفیت بالایی که دارد، می‌توانید با خیال راحت تا چند دهه از آن استفاده کنید.

از چوب درخت گردو برای ساخت انواع کابینت چوبی و لوازم و سازه‌های چوبی استفاده می‌شود و یکی از پرطرفدارترین و باارزش‌ترین انواع چوب محسوب می‌شود.
از چوب درخت گردو برای ساخت انواع کابینت چوبی و لوازم و سازه‌های چوبی استفاده می‌شود و یکی از پرطرفدارترین و باارزش‌ترین انواع چوب محسوب می‌شود.

چوب درخت راش

چوبی با سطح یکنواخت و رنگی روشن که مقاومت بالایی در برابر خورده شدن توسط حشرات دارد و به دلیل تراکم بالا، وزن زیادی هم دارد.

تراکم بالا و وزن زیاد چوب درخت راش موجب می‌شود تا حشرات قادر به خوردن کابینت چوبی این جنس چوب نباشند.
تراکم بالا و وزن زیاد چوب درخت راش موجب می‌شود تا حشرات قادر به خوردن کابینت چوبی این جنس چوب نباشند و از این رو برای افرادی که از این بابت نگران هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

چوب درخت ونگه

چوبی به دست آمده از درختان آفریقایی که رنگ قهوه‌ای زیبایی دارد و وزن آن به خاطر تراکم بالای چوب زیاد است.

چوب درخت ونگه تراکم و وزن بالایی دارد و از آن برای ساخت کابینت چوبی استفاده می‌شود.
چوب درخت ونگه تراکم و وزن بالایی دارد و از آن برای ساخت کابینت چوبی استفاده می‌شود.

چوب درخت روسی

چوب درخت روسی تراکم کمتری نسبت به سایر انواع چوب‌های مورد استفاده برای کابینت چوبی دارد و به همین دلیل وزن آن نیز پایین‌تر است و از طرفی امکان فرم‌دهی چوب نیز به خاطر تراکم پایین آن کمتر است. از چوب درخت روسی معمولاً برای کابینت‌های چوبی ساده استفاده می‌شود که تراش و طرح کمتری روی آن اعمال شده است. کلیه ویژگی‌های چوب روسی در کنار فراوان بودن آن موجب شده تا قیمت پایین‌تری هم داشته باشد.

چوب درخت روسی برای ساخت کابینت چوبی مقرون به صرفه با طرح‌هایی ساده کاربرد دارد.
چوب درخت روسی برای ساخت کابینت چوبی مقرون به صرفه با طرح‌هایی ساده کاربرد دارد.

مزایای کابینت چوبی

استفاده از چوب برای ساخت کابینت چوبی جدید، چه برای افرادی که به سبک مدرن علاقه دارند و چه برای سنتی‌گرایان، بسیار جذاب و مناسب است و کابینت‌های چوبی همیشه در رده بهترین و لوکس‌ترین انواع کابینت محسوب می‌شوند و سالیان سال است که برای این امر از آن‌ها استفاده می‌شود. در ادامه می‌توانید با مختصری از مزایای استفاده از کابینت چوبی آشپزخانه آشنا شوید.

استفاده از طرح طبیعی چوب در آشپزخانه شما

یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی استفاده از کابینت چوبی این است که طرح آن ساختگی نیست و قرار است نقش و نگار چشم‌نواز و طبیعی خود چوب در آشپزخانه شما استفاده شود. برای خیلی از افراد استفاده از حس زنده بودن و طبیعی بودن چوب در برابر استفاده از مصنوعات ساخته شده به دست بشر اهمیت زیادی دارد و از طرفی این موضوع موجب می‌شود تا طرح کابینت شما کاملاً منحصربه‌فرد و مخصوص به خودتان باشد.

مزایای کابینت آشپزخانه تمام چوبی
یکی از بهترین ویژگی‌هایی کابینت چوبی این است که طرح طبیعی چوب روی آن نقش بسته و این موضوع تأثیر زیادی روی خاص بودن و بخشیدن حس مثبت به فضای خانه شما دارد.

فرم‌دهی آسان چوب در کابینت چوبی

امکان فرم‌دهی و طرح دادن به چوب موجب شده تا آن را هر جور که می‌پسندید، طراحی کنید و درست در اندازه و شکل دلخواهتان درآورید.

طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه چوبی
از مهم‌ترین ویژگی‌های کابینت چوبی است که قابلیت فرم‌دهی دارد و می‌توانید طرح و نقش مورد علاقه خود را روی آن حک کنید.

دوام و عمر طولانی کابینت چوبی

یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت‌های گرایش افراد به ساخت کابینت آشپزخانه تمام چوبی این است که این کابینت‌ها معمولاً دوام و مقاومت بالایی دارند و شاید کمی لازم باشد که در ابتدا بیشتر برای آن هزینه کنید اما دیگر می‌توانید تا چندین سال بدون مشکل از آن‌ها استفاده کنید و لذت ببرید.

عمر و دوام کابینت چوبی آشپزخانه بیشتر از سایر جنس‌های کابینت است.
معمولاً عمر کابینت چوبی نسبت به سایر جنس‌های کابینت‌ها بیشتر است و دوام بهتری دارد.

تنوع در رنگ و طرح کابینت چوبی

همان‌طور که پیش‌تر نیز مطالعه کردید، چوب‌ها انواع متفاوتی دارند که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند که شما می‌توانید طبق سلیقه خودتان طرح و رنگ مورد علاقه‌تان را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

تنوع طرح و رنگ کابینت چوبی جدید
چوب‌ها رنگ‌های مختلفی دارند و شما می‌توانید هر رنگ چوبی را که با دکوراسیون شما سازگارتر است، برای کابینت چوبی جدید خود انتخاب کنید.

هزینه نصب پایین کابینت چوبی

برخلاف کابینت‌های فلزی و کابینت هایگلاس، برای ساخت و نصب کابینت‌های چوبی نیاز به کمک چندین نیرو نیست و از این رو شما می‌توانید قبل از شروع کار با سازنده کابینت چوبی خود در مورد هزینه ساخت و نصب آن صحبت کنید و در این شرایط با چندین نفر برای پرداخت هزینه روبرو نیستید.

معایب کابینت چوبی

کابینت آشپزخانه چوبی در کنار همه مزایایی که دارد، چند عیب نیز دارد که در ادامه می‌توانید با آن‌ها نیز آشنا شوید.

  • امکان خورده شدن توسط حشرات
  • حساس بودن به قرار گرفتن در معرض رطوبت و آب
  • قیمت نسبتاً بالا
  • زمان اجرای نسبتاً بالا

رنگ‌بندی کابینت چوبی در بازار

چوب‌ها رنگ‌های مختلفی دارند و گستردگی تنوع رنگ آن به گستردگی طرح و رنگ انواع چوب موجود در طبیعت است. بهتر است بدانید که چوب‌هایی از روشن‌ترین رنگ‌ها تا تیره‌ترین آن‌ها در لیست رنگ‌بندی کابینت‌های چوبی قرار می‌گیرد. یک کابینت آشپزخانه چوبی می‌تواند با توجه به نوع چوب آن به رنگ‌های مختلفی باشد که بر روی همه این‌ها طرح‌هایی طبیعی و زیبا از چوب نیز نقش بسته و ظاهر کابینت شما را جذاب‌تر می‌کند:

  • سفید
  • کرم
  • شیری
  • قهوه‌ای روشن
  • قهوه‌ای تیره با تون‌های مختلف
  • مایل به قرمز
  • ماهاگونی
  • قهوه‌ای نزدیک به رنگ مشکی

قیمت کابینت چوبی آشپزخانه

برای تخمین حدود قیمت کابینت چوبی باید عوامل متعددی را مد نظر داشته باشید. هر چقدر آشپزخانه شما بزرگ‌تر باشد و به کابینت‌های بیشتری نیاز داشته باشید، مسلماً هزینه کابینت چوبی آشپزخانه شما نیز بیشتر خواهد شد.

استفاده از چوب گیلاس برای ساخت کابینت چوبی هزینه بیشتری نسبت به چوب روسی دارد و این موضوع می‌تواند روی هزینه‌های شما موقر باشد. پس از طرفی جنس چوب و سایر عوامل نیز بر این موضوع دخیل هستند که در ادامه می‌توانید با مهم‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت کابینت چوبی آشنا شوید.

  • جنس چوب مورد استفاده در کابینت چوبی
  • متراژ مورد نیاز
  • موقعیت آشپزخانه
  • طراحی کابینت
  • جنس یراق‌آلات به کار رفته برای ساخت کابینت همچون دستگیره، لولا و …
  • میزان کنده‌کاری و طرح دادن به چوب
  • تعداد قفسه‌ها
  • دستمزد و اجرت ساخت

معمولاً برای محاسبه قیمت کابینت چوبی ابتدا متراژ اولیه محاسبه می‌شود و بعد مثلاً برای یک متر کابینت، یک متر کابینت زمینی و یک متر هوایی در نظر گرفته می‌شود.

استادکار یک پلتفرم ارائه خدمات مختلف به مشتریان است که به شما کمک می‌کند تا کابینت چوبی مورد علاقه‌تان را با هزینه‌ای مشخص و درست طبق تعرفه و به دست کابینت‌سازانی ماهر و باتجربه بسازید. یکی از مزیت‌های استفاده از استادکار این است که با در نظر گرفتن متراژ کابینت مورد نیازتان می‌توانید یک هزینه کلی از قیمت کابینت چوبی آشپزخانه را قبل از ساخت آن برآورد کنید. در ادامه می‌توانید جدول قیمت ساخت کابینت چوبی را مشاهده کنید:

شرح خدمات قیمت واحد(تومان)
ساخت کابینت چوبی متر طول 6,000,000
ساخت کابینت ام دی اف متر طول 1,000,000

سفارش ساخت کابینت چوبی

طراحی کابینت آشپزخانه شما نقش به سزایی در دکوراسیون خانه و حس و حال مدرن یا سنتی بودن آن دارد و از طرفی اهمیت زیادی دارد تا در زمان سفارش یک کابینت چوبی حتماً سبک و دکوراسیون خانه‌تان را مد نظر قرار دهید و از رنگی استفاده کنید که با تمام اجزا و جزئیات اطراف آن هماهنگی داشته باشد. به طور کلی عوامل متعددی می‌تواند روی انتخاب کابینت آشپزخانه چوبی شما مؤثر واقع شود که در ادامه به همه این موارد می‌پردازیم. ضمنا برای دریافت مشاوره از کابینت‌سازان ماهر درباره ساخت کابینت چوبی، می‌توانید از طریق لینک زیر به صورت رایگان ثبت سفارش کنید.

خدمات کابینت سازی استادکار

کابینت‌سازی

  • طراحی و ساخت کابینت آپارتمان، فروشگاهی و دکوری
  • طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک
  • ساخت کابینت ام دی اف، های گلاس، ترموود، چوبی و فلزی
  • تعمیر و نصب کابینت دیواری و زمینی
دریافت این خدمت از استادکار

میزان بودجه مد نظر برای ساخت کابینت چوبی

همان‌طور که می‌دانید استفاده از یک کابینت آشپزخانه چوبی جدید برای شما هزینه زیادی در‌ بر خواهد داشت و از این رو در نظر گرفتن بودجه اولیه شما برای این کار نقش مهمی بر این امر دارد. از طرف دیگر همان‌طور که متوجه شدید، چوب‌ها انواع و جنس‌های مختلفی دارند که قیمت آن‌ها نیز متفاوت است و بهتر است قبل از سفارش ساخت یک کابینت آشپزخانه تمام چوبی ابتدا به این موضوع توجه کنید.

سبک و رنگ دکوراسیون کابینت چوبی

قبل از اینکه اقدام به سفارش یک کابینت آشپزخانه تمام چوبی کنید، بهتر است ابتدا نگاهی به سبک و دکوراسیون داخلی خانه‌تان بیندازید و ببینید سبک خانه شما مدرن است یا کلاسیک، چه رنگی برای کابینت آشپزخانه‌تان مناسب‌تر است و بیشتر با سایر لوازم خانه‌تان هماهنگ می‌شود. در زمان انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه فراموش نکنید که میزان نور و روشنایی محیط را نیز مد نظر قرار دهید. برای ساخت کابینت برای آشپزخانه کوچک که نور کافی در آشپزخانه‌تان وجود ندارد، برای روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان دادن آن می‌توانید از کابینت چوبی با رنگ روشن استفاده کنید و در طراحی کابینت نیز از نقوش کمتری کمک بگیرید.

تاثیر شرایط جوی بر ساخت کابینت چوبی

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر انتخاب کابینت چوبی و همچنین نوع چوب به کار رفته در آن این است که شما در کجا زندگی می‌کنید. بسیاری از انواع چوب برای مناطقی که آب و هوای مرطوبی دارند، چندان مناسب نیستند و زود دچار آسیب می‌شوند و از طرفی به کار بردن برخی از چوب‌ها برای آب و هوای گرم و خشک مناسب‌تر است. بهتر است قبل از سفارش کابینت چوبی جدید برای آشپزخانه‌تان حتماً شرایط آب و هوایی منطقه را در نظر بگیرید و با یک کارشناس در مورد این موضوع صحبت کنید.

انتخاب جنس و مدل کابینت چوبی آشپزخانه
استفاده از جنس‌های مختلف چوب برای تهیه یک کابینت چوبی، نیاز به در نظر گرفتن شرایط جوی منطقه دارد؛ زیرا بسیاری از چوب‌ها برای آب و هوای شرجی مناسب‌ نیستند و زود خراب می‌شوند.

نحوه سفارش کابینت چوبی در استادکار

کمک گرفتن از افراد متخصص و حرفه‌ای برای ساخت کابینت چوبی اهمیت زیادی دارد و لازم است در انتخاب این امر حتماً عواملی همچون متراژ فضای آشپزخانه، میزان نور و طرح و رنگ مناسب را مد نظر قرار دهید. کارشناسان و متخصصان استادکار با مشاوره رایگان و بازدید از محل شما پیشنهاداتی متناسب با بودجه و شرایط شما در نظر می‌گیرند و شما را به بهترین نحو راهنمایی می‌کنند. برای ثبت سفارش کابینت چوبی در استادکار تنها کافی است که در اپلیکیشن یا وب‌سایت استادکار ثبت‌نام کنید و سپس طراحی، ساخت و نصب کابینت و یراق‌آلات خود را به متخصصین همکار ما واگذار نمایید.

برای این کار باید سفارش خود را در بخش کابینت‌سازی ثبت نمایید و سپس نوع خدمات خود را انتخاب کنید و در بخش توضیحات نیز در صورت لزوم موارد مد نظرتان را یادداشت نمایید. سپس بعد از انتخاب چوب به عنوان جنس کابینت آشپزخانه‌تان تاریخ، روز و ساعت دقیق حضور متخصص را مشخص می‌کنید و منتظر درخواست از سوی نیروهای استادکار می‌شوید.

 توجه داشته باشید که در صورت لغو سفارش ملزم به پرداخت هزینه‌ای به عنوان کارشناسی هستید و در صورت استفاده از خدمات استادکار کارشناسی به صورت رایگان انجام می‌شود.

خدمات کابینت سازی استادکار

کابینت‌سازی

  • طراحی و ساخت کابینت آپارتمان، فروشگاهی و دکوری
  • طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک
  • ساخت کابینت ام دی اف، های گلاس، ترموود، چوبی و فلزی
  • تعمیر و نصب کابینت دیواری و زمینی
دریافت این خدمت از استادکار

چند مدل کابینت چوبی

در این بخش از مقاله با هم مدل‌هایی از انواع کابینت چوبی کلاسیک و مدرن را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف مشاهده می‌کنیم.

کابینت چوبی سفید در آشپزخانه
به کار بردن کابینت چوبی سفید در آشپزخانه موجب روشن‌تر به نظر رسیدن و بزرگ‌تر جلوه دادن محیط آشپزخانه شما می‌شود که ظاهر مدرن‌تری نیز نسبت به سایر انواع کابینت‌ها دارد.
مدل کابینت آشپزخانه تمام چوبی مدرن
استفاده از کابینت آشپزخانه تمام چوبی هم برای مدرن پسندان و هم افرادی که به دنبال سبک‌های کلاسیک و سنتی هستند انتخاب لوکس و فوق‌العاده‌ای است.
طراحی و ساخت کابینت چوبی کلاسیک
افرادی که به سبک‌های کلاسیک علاقه دارند، می‌توانند با نصب کابینت چوبی با طراحی ویژه سنتی جلوه منحصربه‌فردی به آشپزخانه خود ببخشند.
مدل کابینت چوبی تیره
در نظر گرفتن سبک و رنگ دکوراسیون منزل شما روی رنگ کابینت آشپزخانه چوبی‌تان مؤثر است و بهتر است با در نظر گرفتن این موضوع انتخاب هوشمندانه‌تری برای کابینت چوبی خود داشته باشید.
کابینت آشپزخانه تمام چوب کلاسیک
چوب گردو یکی از مقاوم‌ترین انواع چوب مورد استفاده در کابینت است که طرح‌های بی‌نظیری دارد و به خاطر دوام بالای این نوع کابینت چوبی تا سالیان سال می‌توانید از آن استفاده کنید.
مدل کابینت چوبی ساده و ارزان
اگر به سبک کابینت‌‌های ساده علاقه‌مند هستید و دوست دارید هزینه کمتری را به کابینت چوبی آشپزخانه‌تان اختصاص دهید، بهتر است از چوب درخت روسی برای این کار استفاده کنید.
استفاده از کابینت ام دی اف با روکش چوب به جای کابینت تمام چوبی آشپزخانه
بسیاری از افراد برای کاهش هزینه‌ ساخت کابینت خود از کابینت‌های ام دی اف با روش چوب به جای کابینت آشپزخانه تمام چوبی استفاده می‌کنند و ضمن اینکه از طرح و نقوش طبیعی چوب در آشپزخانه لذت می‌برند، هزینه کمتری نیز برای این کار اختصاص می‌دهند.
طراحی و ساخت کابینت کلاسیک با چوب بلوط
چوب درخت بلوط قرمز برای ساخت کابینت چوبی مقاومت بیشتری در برابر فشار و رطوبت دارد و از این رو دوام کابینت‌های ساخته شده با این چوب معمولاً بیشتر است.
کابینت چوب بلوط
اگر نگران خورده شدن چوب توسط حشرات هستید بهتر است برای ساخت کابینت چوبی آشپزخانه‌تان از چوب بلوط استفاده کنید زیرا این چوب تراکم بالا و مقامت زیادی در برابر خورده شدن توسط حشرات دارد.
سفارش انواع کابینت‌های چوبی آشپزخانه
کابینت چوبی یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین انواع کابینت‌های موجود در بازار است که علاقه‌مندان به دکوراسیون‌های گران‌قیمت و سلطنتی برای آشپزخانه خود از آن استفاده می‌کنند.

سخن آخر

قرن‌ها پیش و در زمان پدرانِ پدربزرگ‌های ما و هنگامی‌ که برای اولین بار سروکله چیزی به نام کابینت در دنیا پیدا شد، از چوب برای ساخت آن استفاده شد و امروز با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و ساخت کابینت‌هایی از جنس‌های مختلف هنوز هم کابینت چوبی جایگاه ویژه‌ای دارد و یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین انواع کابینت‌ها محسوب می‌شود.

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید در مورد کابینت چوبی به آن توجه کنید این است که ساخت آن را به افرادی متخصص واگذار کنید زیرا این موضوع ارتباط تنگاتنگی با کیفیت کار، دوام و طول عمر کابینت‌های شما دارد.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر در فکر ساخت کابینت چوبی جدید برای آشپزخانه‌تان هستید، همین الان از کارشناسان و متخصصین استادکار برای این امر کمک بگیرید و آشپزخانه‌تان را به فضایی لوکس‌تر و زیباتر تبدیل کنید.

خدمات کابینت سازی استادکار

کابینت‌سازی

  • طراحی و ساخت کابینت آپارتمان، فروشگاهی و دکوری
  • طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک
  • ساخت کابینت ام دی اف، های گلاس، ترموود، چوبی و فلزی
  • تعمیر و نصب کابینت دیواری و زمینی
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − چهار =