با انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی آشنا شوید.

0

در مقاله قیل در مورد ترفند تغییر دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی صحبت کردیم و قصد داریم شما را با انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی آشنا کنیم .

چگونه با انتخاب صحیح کاشی و سرامیک جلوه بیشتری را به حمام یا سرویس بهداشتی خانه خود بدهیم؟ در امر طراحی و دیزاین کردن قسمت‌ها و بخش‌های مختلف خانه، باید توجه ویژه‌ای نیز به سرویس بهداشتی و حمام معطوف داشته باشیم. از آن‌جا که محل‌های ذکر شده ارتباط مستقیمی با فضای بهداشتی دارند و به طور مرتب از آن‌ها استفاده می‌شود، شکل ظاهری آن‌ها نیز بسیار مورد توجه است. انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی می‌توانند در زیباسازی و افزایش بهره‌وری فضای حمام و دستشویی کارآمد باشند.

در اینجا به شرح توضیحاتی درباره کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی می‌پردازیم. با استادکار اپلیکیشن درخواست خدمات همراه باشید .

دانلود اپلیکیشن استادکار

  • نسخه IOS استادکار
  • نسخه اندروید استادکار
  • دریافت از اپ استور و سیب اپ
  • دریافت از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت
دریافت این خدمت از استادکار

انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

وقتی صحبت از انواع کاشی و سرامیک به میان می‌آید، باید به بیان جزئیات پرداخت، چرا که می‌توان این کاشی‌ها و سرامیک‌ها را از نظر انواع رنگ‌ها، طرح‌ها، ابعاد، جنس و استحکام و همچنین قیمت دسته بندی کرد. بنابراین وجود چنین تنوع چشمگیری در زمینه انواع کاشی و سرامیک، با وجود اینکه قدرت اختیار و انتخاب اشخاص را برای گزینش کاشی و سرامیک مورد نظر خود بالا می‌برد، می‌تواند انتخاب را سخت‌تر و وسواسی‌تر کند و افراد دچار سردرگمی شوند.

برای انتخاب انواع کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی باید به طرح، رنگ، ابعاد و … دقت داشته باشید.

راهنمای طراحی و خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام

انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی به لحاظ تنوع رنگ

توجه داشته باشید که مبنای انتخاب کاشی و سرامیک بر اساس رنگ، علاوه بر سلیقه افراد، به میزان هارمونی و تناسب رنگ مورد نظر با دیگر اجزا و اشیای موجود در محیط حمام و دستشویی بستگی دارد. اگر خواهان زیبایی و جلوه هر چه بیشتر فضای حمام و دستشویی به واسطه رنگ کاشی و سرامیک آن هستید، باید در نظر داشته باشید که انتخاب نوع رنگ کاشی و سرامیک بسیار حائز اهمیت تلقی می‌شود.

رنگ‌های روشن: اگر سرویس بهداشتی یا حمام ما از ابعاد و اندازه کوچکی برخوردار است، انتظار می‌رود برای بزرگ‌تر جلوه دادن فضای آن از کاشی و سرامیک‌هایی با رنگ‌های روشن استفاده نمایید. مثلا رنگ‌های متداول کرم یا سفید که علاوه بر بزرگ جلوه دادن فضا، مزیت دیگری هم دارند و آن اینکه برای سهولت در نظافت حمام یا دستشویی، آلوده شدن و کثیفی‌های شکل گرفته روی کاشی و سرامیک را بهتر مشخص می‌کنند تا هر چه سریع‌تر در صدد نظافت آن‌ها برآییم.

بیشتر بدانید سرامیک پرسلان چیست؟

ترکیب رنگ‌ها: اگر محیط حمام و دستشویی منزل شما وسعت بیشتری دارد، برای زیبایی بیشتر آن می‌توانید از دو یا سه رنگ برای طراحی کاشی‌ها و سرامیک‌ها بهره بگیرید و با استفاده از ترکیب کردن رنگ‌ها فضا را شادتر و زیباتر بنمایید.

با استفاده از ترکیبات رنگی کاشی و سرامیک در حمام و سرویس بهداشتی، امکان فضاسازی بهتری را در اختیار خواهید داشت.

تطابق رنگ‌ها: اگر در انتخاب رنگ‌ها به تطابق رنگ کاشی و سرامیک با یکدیکر و همچنین با دیگر اجزای مورد استفاده در این فضاها توجه داشته و رنگ‌هایی را برای کاشی و سرامیک انتخاب کنید که بتوانید آن‌ها را با دیگر اشیای موجود در محیط ست نمایید، بهترین شیوه را برای زیباسازی محیط داخلی حمام و دستشویی به کار گرفته‌اید.

انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی به لحاظ تنوع طرح

باید در انتخاب طرح و مدل کاشی و سرامیک از میان این دنیای تنوع و تعدد، به دنبال طرح‌های متناسب با فضای حمام و دستشویی محل زندگی خود باشید.

تطابق طرح و رنگ: تطابق و سازگاری طرح کاشی و سرامیک با رنگ آن و همچنین رنگ دیگر اشیا اهمیت زیادی دارد و ناهمگونی میان این اجزا به بدفرمی فضا منجر خواهد شد.

سازگاری طرح و ابعاد: طرح کاشی و سرامیک باید با ابعاد و اندازه کاشی و سرامیک و در مقیاس بزرگ‌تر، با ابعاد و اندازه محیط حمام و دستشویی سازگار و متناسب باشد تا از جلوه و زیبایی آن کاسته نشود.

کاشی کاری و سرامیک کاری

کاشی‌کاری و سرامیک‌کاری

  • اجرای انواع خدمات کاشی کاری، سرامیک کاری و موزائیک کاری
  • کاشی کاری کف و دیوار آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام
  • سرامیک کاری دیوار و کف ساختمان، استخر
  • کف سازی و موزائیک کاری کف ساختمان، حیاط، پارکینگ
دریافت این خدمت از استادکار

انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی به لحاظ تنوع ابعاد

ابعاد و اندازه کاشی و سرامیک مورد استفاده نیز بسیار مهم است که می‌تواند در جلوه و زیبایی فضای حمام و دستشویی بسیار موثر باشد.

کاشی و سرامیک با سایز کوچک: اگر خانه شما حمام و سرویس بهداشتی کوچکی دارد، در انتخاب سایز کاشی و سرامیک باید کاشی و سرامیکی را انتخاب کنید که ابعاد کوچکی دارند تا به زیباتر کردن محیط کمک نمایید. همچنین استفاده از کاشی‌هایی با اندازه کوچک برای حمام‌ها یا دستشویی‌هایی که سطح شیب‌دار دارند، پیشنهاد می شود؛ چون از سر خوردن و لغزش به میزان زیادی جلوگیری خواهند کرد.

در صورتی که فضای حمام و سرویس بهداشتی محیط مورد نظر شما کوچک و جمع و جور است، باید از کاشی و سرامیک های ریز و در ابعاد کوچک تر استفاده نمایید.

کاشی و سرامیک با سایز بزرگ: بدیهی است که اگر حمام و دستشویی خانه شما بزرگ و وسیع باشد، باید از کاشی و سرامیک‌هایی با اندازه‌ها و ابعاد بزرگ‌تر بهره بگیرید تا به گیرایی و جذابیت فضاها افزوده شود. (البته با توجه کافی به میزان مقاومت و استحکام دیوارها و سقف)

انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی به لحاظ جنس و استحکام

استحکام و مقاومت کاشی‌ها و سرامیک‌ها که یادآور جنس آن‌ها است، نیز در انتخاب کاشی و سرامیک مورد نظر ضروری هستند.

مقاوم در برابر لغزش: از آنجا که محیط حمام و دستشویی محیطی مرطوب بوده و با آب که خودش عامل مهمی در لغزیدن به شمار می‌رود، سر و کار دارد و به علاوه در محیط حمام با شوینده‌هایی لغزنده سر و کار داریم، بدیهی است که باید در انتخاب کاشی و سرامیک، جنسی از آن را انتخاب نماییم که در مقابل لغزیدن و سر خوردن‌های احتمالی مقاوم باشد.
کاشی‌های شیاردار برای جلوگیری از سر خوردن: کاشی‌های شیاردار با ایجاد اصطکاکی نسبی، سبب می‌شوند تا احتمال سر خوردن به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

برای پیشگیری از سرخوردن و لیزخوردن در حمام و حین استحمام که فضا مرطوب و کف آلود می شود، باید از کاشی های شیاردار در کف پوش حمام استفاده شود.

مقاومت و استحکام در مقابل رطوبت و مواد: از آن جا که حمام و دستشویی محیط‌هایی مرطوب هستند و علاوه بر آن در این فضاها از مواد شوینده برای شست و شو استفاده می‌شود، جنس کاشی و سرامیک باید به نحوی باشد که در مقابل این رطوبت و تاثیر این گونه مواد، مقاوم بوده و تغییر شکل و رنگ ندهند.

انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی به لحاظ قیمت

یکی دیگر از فاکتورهای مهم به هنگام انتخاب و خرید کاشی و سرامیک برای حمام و دستشویی، قیمت آن‌ها است که متناسب با بودجه و شرایط مالی انتخاب می شود.

بیشتر بدانید بهترین روش های تمیز کردن سرامیک

کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی جدید: هرچه در انتخاب کاشی و سرامیک به دنبال طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های جدیدتر و مدرن‌تر باشیم، طبیعتا متحمل هزینه‌های بیشتری نیز برای خریداری آن‌‌ها خواهیم شد. اگر به لحاظ مالی توان تامین هزینه‌های ناشی از خرید چنین کاشی و سرامیک‌هایی را داشته باشید، می‌توانید از طرح‌ها و شکل‌های جدیدتر و به روزتری برای دیزاین کردن حمام و سرویس بهداشتی خود، بهره بگیرید.

برای خرید کاشی و سرامیک در حمام و سرویس بهداشت، باید به قیمت نیز به عنوان یک فاکتور تعیین کننده توجه داشته باشید.

کاشی و سرامیک حمام و سرویس بهداشتی ایرانی: امروزه شرکت‌های داخلی زیادی در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک برای حمام و دستشویی فعالیت می‌کنند که می‌توانید برای خرید اجناس مورد نظر خود، به آن‌ها مراجعه نمایید.

بیشتر بدانید آموزش رنگ کردن کاشی و سرامیک‌

خرید کردن از چنین شرکت‌های وطنی، علاوه بر اینکه فرهنگ خرید از محصولات و کالاهای ایرانی را یادآور شده و به تقویت اقتصاد کشور کمک می‌کند، می‌تواند بهترین گزینه برای خرید محصولاتی باشد که تطابق بیشتری با سلیقه و فرهنگ ما دارند. بنابراین می‌توانید به این شرکت‌ها اعتماد کرده و افزون بر انتخاب و خریداری طرح‌های متنوع و زیبای ایرانی، از راهنمایی‌های کارشناسان و متخصصان آن‌ها در جهت خریدی مطمئن و انتخاب صحیح محصول مورد نظر، متناسب با شرایط و موقعیت خود استفاده کنید.

سخن پایانی

با استفاده از راهنمای خرید کاشی و سرامیک بهداشتی که در بالا به آن پرداختیم، می‌توانید در این انتخاب اصولی‌تر پیش رفته و بهترین کاشی و سرامیک حمام و دستشویی را تهیه نمایید. اما در نهایت به یاد داشته باشید که احساس خوب شخصی شما از چیزی که انتخاب کرده‌اید و سبک دکوراسیون داخلی هر فضایی، بسیار تعیین کننده خواهد بود.

منبع: baaax

کاشی کاری و سرامیک کاری

کاشی‌کاری و سرامیک‌کاری

  • اجرای انواع خدمات کاشی کاری، سرامیک کاری و موزائیک کاری
  • کاشی کاری کف و دیوار آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام
  • سرامیک کاری دیوار و کف ساختمان، استخر
  • کف سازی و موزائیک کاری کف ساختمان، حیاط، پارکینگ
دریافت این خدمت از استادکار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + نه =