فضای بیشتر با کابینت روشویی دیواری

0

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که با نصب یک کابینت روشویی دیواری چقدر می‌توانید بهتر از فضای سرویس بهداشتی استفاده کنید؟ کابینت‌های دیواری با نصب شدن روی دیوار، فضای کمتری از سرویس بهداشتی شما را اشغال می‌کنند و از طرفی این امکان را به شما می‌دهند تا جای بیشتری برای قرار دادن لوازم ضروری‌تان داشته باشید. در این مقاله از استادکار قصد داریم به شما بگوییم چطور با اضافه کردن یک کابینت دیواری می‌توانید بهتر از فضا استفاده کنید و ظاهر سرویس بهداشتی خود را به روز کنید؛ با ما همراه باشید.

مزیت‌های استفاده از کابینت روشویی دیواری

اگر سرویس بهداشتی خانه شما فضای کافی برای قرار دادن حوله و انواع شوینده ندارد، می‌توانید با نصب یک کابینت روشویی دیواری این مشکل را برطرف کنید.

شما می‌توانید با نصب یک کابینت روشویی دیواری مدرن تغییری اساسی در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام خود ایجاد کنید. استفاده از کابینت روشویی دیواری مزیتی‌های زیادی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره شده است:

  • کابینت‌های روشویی راهکاری بی‌نظیر برای تبدیل فضاهای بلااستفاده به فضایی کاربردی هستند.
  • کابینت‌های دیواری در اندازه‌ها و رنگ‌های متفاوتی تولید می‌شوند که امکان هماهنگ کردن آن‌ها با سایر لوازم سرویس بهداشتی نیز وجود دارد.
  • امکان نصب راحت کابینت‌ روشویی دیواری روی هر بخشی از دیوار وجود دارد و این موضوع موجب می‌شود بتوانید از فضاهای مرده به بهترین نحو استفاده کنید.
  • استفاده از انواع کابینت روشویی دیواری موجب می‌شود بتوانید به راحتی به زیر کابینت دسترسی داشته باشید. تمیز کردن زیر کابینت روشویی از تجمع آلودگی زیر آن جلوگیری می‌کند.
  • کابینت روشویی دیواری مدل‌های متنوعی دارد و یکی از جدید‌ترین سبک‌های کابینت سرویس بهداشتی محسوب می‌شود که با هر سبک و سلیقه‌ای نیز سازگار است.
  • اشغال فضای کم یکی دیگر از مزیت‌های کابینت دیواری است که برای حمام و سرویس بهداشتی کوچک بسیار کاربردی است.
  • از آن‌جایی که کابینت‌های دیواری در معرض رطوبت قرار ندارند، کمتر دچار پوسیدگی و آسیب می‌شوند.
استفاده بهینه از فضای حمام و دستشویی کوچک
کابینت‌های دیواری روی دیوار نصب می‌شوند و در صورت نیاز به راحتی می‌توانید فضای زیر آن را تمیز کنید.

رایج‌ترین مدل‌های کابینت روشویی دیواری

خیلی از افراد به منظور استفاده بهینه از فضای حمام و سرویس بهداشتی از انواع کابینت دیواری استفاده می‌کنند. اگر سرویس بهداشتی شما چندان بزرگ نیست، بهتر است از رنگ‌های روشن مثل سفید برای کابینت روشویی دیواری استفاده کنید. به کار بردن رنگ سفید برای کابینت سرویس بهداشتی موجب می‌شود فضای شما بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسد. از طرف دیگر رنگ سفید با بیشتر رنگ‌های به کار رفته در سرویس بهداشتی سازگار است و می‌تواند جلوه زیبایی به آن ببخشد.

کابینت روشویی سفید برای سرویس بهداشتی کوچک
رنگ سفید بهترین انتخاب برای کابینت روشویی دیواری در یک سرویس بهداشتی کوچک است.

 یکی دیگر از زیباترین ایده‌ها برای مدل کابینت روشویی دیواری، استفاده از آینه روی درب آن است. شما می‌توانید با اضافه کردن یک کابینت دیواری آینه‌دار، هم از فضای پشت آینه برای قرار دادن لوازم ضروری‌تان استفاده کنید و هم دیگر هزینه‌ای جداگانه برای خرید آینه پرداخت نکنید.

مدل کابینت دیواری روشویی با درب آینه‌ای
یک کابینت دیواری با درب آینه‌ای می‌تواند ایده خوبی برای استفاده بهتر از فضای سرویس بهداشتی باشد.

از رایج‌ترین انواع کابینت دیواری، کمدهایی شبیه به کمد ذخیره دارو است که با باز شدن درب، چند طبقه داخل آن قرار گرفته و فضای خوبی برای قرار دادن لوازم مختلف دارد. شاید مشابه این کمدها را در فیلم‌های هالیوودی زیاد دیده باشید.

کاربردی‌ترین مدل کمد دستشویی برای نگهداری دارو
کابینت‌های شبیه به کمد ذخیره دارو، از محبوب‌ترین انواع کابینت روشویی دیواری هستند.

نوع دیگری از کابینت‌های دیواری، مدل‌های عمودی و باریک مثل تصویر زیر هستند. از آن‌جایی که کابینت‌های دیواری عمودی فضای کمی را اشغال می‌کنند، امکان نصب آن‌ها در هر بخشی از سرویس بهداشتی وجود دارد. شما می‌توانید از روشویی‌های عمودی به صورت تکی، برای قرار دادن دستمال توالت، حوله و شوینده‌های اضافی استفاده کنید. هرقدر در سرویس‌ها و حمام‌های کوچک بتوانید هوشمندانه‌تر از کابینت استفاده کنید و وسایل بیشتری را در آن‌ها جا بدهید، فضا هم مرتب‌تر و دلبازتر به نظر خواهد رسید.

استفاده بهینه از فضای سرویس بهداشتی با کمد دستشویی دیواری

کابینت روشویی دیواری عمودی یکی از بهترین انواع کابینت دیواری برای استفاده بهینه از فضای سرویس بهداشتی است.

شما می‌توانید درب کابینت روشویی دیواری خود را از جنس شیشه انتخاب کنید و با این کار به بزرگ‌تر نشان دادن اتاق کمک کنید. تنها موضوعی که در مورد کابینت‌های دیواری با درب شیشه‌ای وجود دارد این است که لوازم داخل آن در معرض دید قرار دارند. اگر دوست ندارید وسایل داخل کابینت دیده شوند، می‌توانید از شیشه‌های مات استفاده کنید.

راهکار دیگری که برای مشخص نشدن لوازم داخل کابینت‌هایی با درب شیشه‌ای وجود دارد، این است که سبدها و جعبه‌هایی را داخل کمد قرار دهید و وسایل را داخل آن‌ها بچینید. این کار موجب می‌شود هم لوازم مرتب‌تر سر جای خود قرار بگیرند و هم از بیرون دید زیباتری داشته باشند.

ایده‌های خلاقانه برای فضای ذخیره‌سازی و کابینت روشویی دیواری با درب شیشه‌ای
استفاده از کابینت روشویی دیواری با درب شیشه‌ای موجب بزرگ‌تر نشان دادن فضای سرویس بهداشتی می‌شود.

نصب کابینت روشویی دیواری

همان‌طور که می‌دانید کابینت‌های روشویی دیواری باید به دیوار متصل شوند و هیچ پایه نگه‌دارنده‌ای روی زمین ندارند. از این رو لازم است کابینت‌های دیواری با دقت و مهارت زیاد و توسط افرادی حرفه‌ای نصب شوند.

هیچ‌گاه از کابینت روشویی دیواری بی‌کیفیت برای سرویس بهداشتی و حمام استفاده نکنید. از آن‌جایی که وزن این مدل از کابینت‌های دیواری به طور کامل به بدنه متحمل می‌شود، در صورتی که اتصالات و یا جنس بدنه کابینت دیواری استاندارد نباشند، ممکن است بعد از نصب شکسته و یا از جا کنده شوند.

خدمات نصب کابینت روشویی حمام و سرویس بهداشتی توسط نصاب حرفه‌ای
از آن‌جایی که کابینت روشویی دیواری هیچ پایه‌ای ندارد، باید توسط فردی حرفه‌ای روی دیوار نصب شود.

سخن آخر

گاهی اوقات طراحی یک سرویس بهداشتی زیبا می‌تواند از طراحی سایر فضاهای خانه سخت‌تر باشد. کوچک بودن فضای سرویس بهداشتی و حمام موجب می‌شود تنها یک انتخاب اشتباه در مورد محل قرار دادن کابینت روشویی، فضای شما را نامرتب یا کوچک‌تر از آن چیزی که هست نشان دهد.

به یاد داشته باشید که نصب کابینت روشویی دیواری باید به وسیله افرادی حرفه‌ای انجام شود تا از محکم بودن آن مطمئن شوید و بعد برایتان مشکل ایجاد نکند. اگر برای طراحی انواع کابینت روشویی یا بازسازی حمام نیاز به افرادی حرفه‌ای دارید، می‌توانید از استادکار کمک بگیرید.

خدمات کابینت سازی استادکار

کابینت‌سازی

  • طراحی و ساخت کابینت آپارتمان، فروشگاهی و دکوری
  • طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک
  • ساخت کابینت ام دی اف، های گلاس، ترموود، چوبی و فلزی
  • تعمیر و نصب کابینت دیواری و زمینی
دریافت این خدمت از استادکار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + 20 =