بهترین راهکارها برای اسباب‌کشی‌های کوچک

0

تا به حال تجربه اسباب‌کشی‌ کوچک داشته‌اید؟ منظور ما از اسباب‌کشی کوچک، جابه‌جایی و اثاث‌کشی در حد چند خانه آن طرف‌تر در همان محله یا تجربه زندگی در خوابگاه و اسباب‌کشی‌های آخر ترم است!

اگر شما هم مثل من تجربه زندگی در خوابگاه را داشته‌اید، قطعا می‌دانید که در جابه‌جایی اتاق‌های خوابگاه، ما وسایل زیادی نداشتیم و وسایلمان در حد چند کارتن اسباب‌کشی کوچک و یک دست رختخواب و یک چمدان لباس بود. هرچند شاید آن موقع برایمان این جابه‌‌جایی‌ها سخت و طاقت‌فرسا بودند اما در مقایسه با اثاث‌کشی‌های بزرگی که اکنون انجام می‌دهیم، آن‌ها چیزی نبودند.

در مقاله بهترین راهکارها برای اسباب‌کشی‌های کوچک استادکار از ترفندهای مختلف اسباب‌کشی کوچک سخن می‌گوید و به شما کمک می‌کند تا این تجربه را به یک فرصت ناب و لذت‌بخش تبدیل کنید، پس با ما همراه باشید.

معرفی چند نمونه از اسباب‌کشی‌های کوچک و راهکارهای آن‌ها

در این قسمت ابتدا به معرفی انواع اسباب‌کشی‌های کوچک پرداخته و همان‌طور که اشاره کردیم در هر بخش راه حل‌هایی که به نظر ما این جابه‌جایی را لذت‌بخش‌تر می‌کند، با شما در میان می‌گذاریم:

اسباب‌کشی در خوابگاه

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم اگر شما هم تجربه زندگی در خوابگاه را داشته‌باشید، می‌دانید که در اتاق‌های خوابگاه معمولا تخت، کتابخانه، یک کمد و حتی یخچال برای قرار دادن وسایل مختلف وجود دارد. بنابراین نیازی به جابه‌جایی آن‌ها نیست و میزان اثاث در خوابگاه، در حد چند کارتن اسباب‌کشی و یک چمدان و یک دست رختخواب خواهد بود. در این شرایط بهتر است قبل از اثاث‌کشی، یک چک لیست از وسایلی که باید جابه جا کنید، تهیه کرده و در روز جابه‌جایی آن‌ها را دوباره بررسی کنید تا چیزی جا نماند.

ترفندهای اسباب‌کشی کوچک در خوابگاه دانشجویی
یکی از انواع اسباب کشی کوچک، جابه جا کردن چند کارتن اسباب‌کشی کوچک در اتاق‌های خوابگاه است.

اسباب‌کشی به یک آپارتمان یک‌خوابه یا سوئیت

یکی دیگر از انواع اسباب‌کشی کوچک، جابه‌جایی و نقل مکان به یک آپارتمان یک‌خوابه و یا سوییت است. در این شرایط مخصوصا اگر شما مبلمانی هم نداشته باشید، میزان اثاثتان بسیار محدود و در حد چند کارتن اسباب‌کشی خواهد بود که معمولا کار شما با یک یا دو کارگر اسباب‌کشی و اجاره یک ماشین کوچک راه می‌افتد!

اسباب‎کشی و باربری استادکار، یکی از سرویس‌هایی است که این شرکت خدمات آنلاین می‌تواند به شما در این راستا ارائه دهد. بخش اسباب‌کشی و باربری استادکار، دارای انواع ماشین‌های مختلف همچون خاور، کامیون و وانت نیسان با قیمت‌های مختلف و مناسب است، کافی است سفارشتان را به راحتی از طریق وبسایت یا اپلیکیشن ثبت کنید.

اسباب کشی و حمل اثاثیه

اسباب‌کشی و حمل اثاثیه

  • اسباب کشی منزل، محل کار، شرکت و اداره
  • اسباب کشی با کامیون، خاور و وانت نیسان
  • حمل بار و حمل اثاثیه منزل
  • اسباب کشی اصولی با کارگر باربر متخصص
دریافت این خدمت از استادکار
اسباب‌کشی کوچک و نقل مکان به آپارتمان یک خوابه یا سوییت
اگر قرار است پس از جابه‌جایی در منزل جدید، مبلمان خریداری شده به شما تحویل داده شود و میزان وسایلتان بسیار محدود بوده شما در حال انجام یک اسباب‌کشی کوچک هستید.

اسباب‌کشی و جابه جایی در همان محله

اثاث‌کشی در همان محله قبلی نیز از جمله اسباب‌کشی‌های کوچک است. در این شرایط می‌توانید برخی از خرده‌ریزها و کارتن‌های اسباب‌کشی را توسط ماشین خودتان جابه‌جا کنید و برای انتقال اقلام بزرگ‌تر همچون یخچال، مبلمان و… از یک ماشین اسباب‌کشی کوچک‌تر کمک بگیرید. البته جابه‌جایی اسباب و اثاثیه با ماشین بسیار زمان‌بر است و توصیه کارشناسان گرفتن یک ماشین اثاث‌کشی و انتقال سریع تمامی کارتن‌های اسباب‌کشی به صورت یکجاست.

استخدام کارگر اسباب‌کشی برای اثاث‌کشی کوچک
اگر در منزل وسایلی همچون پیانو دارید، جابه‌جا کردن آن نیاز به شرایط خاص و استفاده از کارگر اسباب‌کشی دارد، توصیه می‌شود برای وسایل خاص حتما به اجاره ماشین در اندازه کوچک‌تر فکر کنید.

چند راهکار مناسب برای اسباب‌کشی کوچک

کمک گرفتن از نیروهای کارگر اسباب‌کشی

یکی از ساده‌ترین و البته گران‌ترین شیوه‌ها استفاده از نیروی کارگر اسباب‌کشی و اجاره ماشین است. البته اگر وسایل شما محدود بوده و جابه‌جایی شما در حد چند متر آن‌ طرف‌تر و یا طبقه پایین‌تر است، می‌توانید تنها یک یا دو کارگر حمل بار در اسباب‌کشی استخدام کرده و کار اسباب‌کشی منزل را انجام دهید.

برای این منظور نیز می‌توانید از خدمات باربری و اتوبار اسباب‌کشی استادکار کمک بگیرید. خدمات آنلاین در عین حال که در زمان و وقت شما صرفه‌جویی می‌کند به شما این امکان را می‌دهد در هر تاریخ و زمانی که نیاز به کارگر داشتید، از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن درخواستتان را به راحتی ثبت کنید.

در جدول زیر لیست قیمت کارگرهای اسباب‌کشی استادکار را برای موارد مختلف اثاث‌کشی در اختیارتان قرار می‌دهیم:

شرح خدمات قیمت واحد (تومان)
دستمزد کارگر باربر برای خاور تهران و حومه (سه ساعت) 75.000
دستمزد کارگر باربر برای نیسان تهران و حومه (دو ساعت) 60.000
دستمزد کارگر باربر (هر ساعت اضافی) 30.000
دستمزد کارگر ساده باربری بدون خودرو (سه ساعت با هزینه ی ایاب و ذهاب) 120.000
مسافت پیاده‌روی بیش از 10 متر – هر متر 3000
قیمت پلاستیک بسته بندی – هر متر 7.500

اجاره یک ماشین اثاث‌کشی مناسب

اگر شما در حال اثاث‌کشی به یک منزل کوچک‌تر هستید، قطعا وسایل شما محدودتر شده و با اجاره ماشینی مناسب با مقدار اثاث خانه و البته بودجه خود می‌توانید یک‌باره تمام اثاث منزل را جابه‌جا کنید.

استفاده از ماشین شخصی برای اسباب‌کشی کوچک

اگر چند کارتن اسباب‌کشی دارید و تنها با یک یا دوبار رفت و آمد تمام اثاثتان جمع می‌شود، ارزان‌ترین شیوه جابه‌جایی، استفاده از ماشین شخصی است. استفاده از ماشین شخصی یک شیوه راحت و بی‌دردسر برای اسباب‌کشی کوچک است.

اگر قصد دارید اقلام شکستنی را خودتان جابه‌جا کنید، در جمع آوری و بسته بندی وسایل در اسباب‌کشی بسیار دقت کنید. توصیه ما به شما این است که وسایلی همچون تلویزیون را توسط ماشین شخصی جابه‌جا نکنید، اما اگر چاره‌ای ندارید بهتر است به شیوه زیر عمل کنید:

در درجه اول از کارتن مخصوص خودش استفاده کنید، اما چنانچه کارتن مخصوصش را دور انداخته‌اید، بهتر است ابتدا سیم‌های تلویزیون را با یک چسب به پشت آن بچسبانید، مرحله بعد تلویزیون را با یک دستمال میکروفایبر تمیز کنید، پس از تمیزکاری، با کمک یک ملحفه نرم و یا نایلون حباب‌دار کاملا آن را بپوشانید، به یاد داشته باشید، به هیچ وجه روی صفحه تلویزیون مستقیماً چسب نزنید، پس از پوشاندن کامل، دور تا دورش را چسب زده و در جای امنی داخل ماشین قرار دهید.

روش بسته‌بندی تلویزیون برای اسباب‌کشی کوچک
برای جابه‌جا کردن تلویزیون ابتدا آن را تمیز کرده و سپس با ملحفه یا نایلون حباب‌دار آن را کاملا بپوشانید، در مرحله بعد، دورتا دورش را چسب بزنید. به یاد داشته ‌باشید، به هیچ وجه بر روی صفحه تلویزیون چسب نزنید.

یکی دیگر از نکات و ترفندهای اسباب‌کشی که باید در نظر بگیرید این است که اگر اقلام گران قیمت همچون پول، طلا، نقره و یا فرش نفیس دارید، بهتر است که آن‌ها را توسط ماشین شخصی خودتان جابه‌جا کنید.

اجاره ماشین حمل بار و استفاده از ماشین شخصی

در اسباب‌کشی منزل یا شرکت می‌توان به صورت ترکیبی از ماشین‌های حمل بار همچون کامیون یا وانت و ماشین‌های شخصی تواما با هم استفاده کرد. در این شرایط باید برخی از اثاثیه گران‌بها را با ماشین شخصی ببرید و وسایلی همچون مبلمان، یخچال و… را که بزرگ‌تر هستند با کمک کامیون یا وانت جابه‌جا کنید. اگر کارتن‌های اسباب‌کشی شما در حد دو اتاق خواب است، می‌توانید از ماشین‌های بارکشی کوچک کمک بگیرید، اما اگر قصد جابه‌جایی تنها یک یا دو وسیله خاص دارید، نیسان‌های سواری بهترین وسیله هستند.

اسباب کشی و حمل اثاثیه

اسباب‌کشی و حمل اثاثیه

  • اسباب کشی منزل، محل کار، شرکت و اداره
  • اسباب کشی با کامیون، خاور و وانت نیسان
  • حمل بار و حمل اثاثیه منزل
  • اسباب کشی اصولی با کارگر باربر متخصص
دریافت این خدمت از استادکار

نکات مهمی که قبل از اسباب‌کشی کوچک باید در نظر بگیریم

قبل از انتخاب روش مناسب برای اسباب‌کشی کوچک باید چند نکته را در نظر بگیرید:

  • نوع اثاثیه در جابه‌جایی

اگر وسایل شکستنی دارید، گذاشتن آن‌ها در پشت ماشین و انتقال به این شیوه کار درستی نیست. استفاده از نیروهای متخصص در زمینه بسته‌بندی و جابه‌جایی اثاثیه می‌تواند احتمال شکستن وسایل را کمتر کند.

در ادامه جدولی از میزان هزینه و جابه‌جایی اقلام خاص که در استادکار توسط کارگرهای متخصص اسباب‌کشی انجام می‌گردد در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم:

شرح خدمات قیمت واحد(تومان)
قیمت حمل یخچال بزرگتر از ۱۸ فوت – هر طبقه 15.000
قیمت حمل یخچال ساید بای ساید – هر طبقه 25.000
باز کردن و بستن درب یخچال ساید بای ساید 40.000
قیمت حمل میز ناهارخوری بالای ۶ نفر 15.000
قیمت حمل پیانو – هر طبقه 35.000
قیمت حمل تردمیل – هر طبقه 20.000
قیمت حمل گاوصندوق کمتر از ۱۵۰ کیلو- هر طبقه 25.000
  • داشتن زمان و فرصت کافی برای اسباب‌کشی منزل

با استفاده از شرکت‌های باربری شما اسباب‌کشی منزل را سریع‌تر انجام می‌دهید. اما اگر زمان کافی برای اثاث‌کشی دارید و گذشت زمان برایتان مسئله‌ای نیست، می‌توانید با کمک ماشین شخصی خود این کار را انجام دهید.

  • میزان فاصله شما تا مکان جدید

فاصله شما تا مکان جدید یکی دیگر از مواردی است که در نحوه اثاث‌کشی بسیار مهم است. اگر فاصله شما تا مکان جدید زیاد باشد، می‌توانید وسایل را پست کرده و یا ماشین بارکشی اجاره کرده و اثاثیه را ارسال کنید. اما اگر فاصله شما زیاد نیست، می‌توانید با ماشین شخصی و یا ماشین‌های بارکشی کوچک این کار را انجام دهید.

اسباب کشی و حمل اثاثیه

اسباب‌کشی و حمل اثاثیه

  • اسباب کشی منزل، محل کار، شرکت و اداره
  • اسباب کشی با کامیون، خاور و وانت نیسان
  • حمل بار و حمل اثاثیه منزل
  • اسباب کشی اصولی با کارگر باربر متخصص
دریافت این خدمت از استادکار

  • میزان وقت و انرژی خود

آیا وقت و توان یک اسباب‌کشی کوچک، بدون استفاده از کارگر اسباب‌کشی و با ماشین شخصی را دارید؟ اگر قادر به بلند کردن اثاثیه منزل سنگین به تنهایی هم باشید، قطعاً جابه‌جایی آن‌ها با ماشین شخصی کار درستی نیست و بهتر است به اجاره ماشین مخصوص اسباب‌کشی فکر کنید.

استادکار با ارائه سرویس‌های متنوع در رابطه با اجاره باربری و اتوبار اسباب‌کشی در خدمت شماست. در این رابطه، لیست قیمت انواع ماشین‌های باربری را به صورت جداگانه در اختیار شما قرار می‌دهیم:

شرح خدمات قیمت واحد(تومان)
کرایه خاور (تا سه ساعت) 210.000
کرایه خاور (هر ساعت اضافی) 75.000
کرایه خاور حومه تهران (سه ساعت) 270.000
کرایه خاور حومه تهران (هر ساعت اضافی) 95.000
کرایه نیسان (تا دو ساعت) 100.000
کرایه نیسان – هر ساعت اضافی 45.000
کرایه نیسان حومه تهران (تا دو ساعت) 150.000
کرایه نیسان حومه تهران – هر ساعت اضافی 85.000
  • میزان بودجه

میزان بودجه در تصمیم‌گیری کلی اسباب‌کشی کوچک بسیار موثر است. با توجه به میزان بودجه می‌توان تصمیم گرفت از ماشین شخصی برای جابه‌جایی استفاده کرد و یا به اجاره ماشین و کارگر اسباب‌کشی فکر نمود. کسانی که بودجه بیشتری دارند، راحت‌تر می‌توانند در استفاده از خدمات باربری و اتوبار اسباب‌کشی تصمیم‌گیری کنند.

سخن آخر

اسباب‌کشی‌های ساده و کوچک افراد را خسته و درمانده نمی‌کند، اما اگر هزینه اثاث‌کشی برای شما مهم نیست، می‌توانید از خدمات شرکت‌های باربری و یا شرکت‌های اینترنتی کمک بگیرید.

در این روزها که شیوع کرونا همه‌گیر شده استفاده از شرکت‌های معتبر که بتوانند خدمات بهداشتی مناسبی در این راستا ارائه دهند، بسیار بهتر است. به طور مثال در استادکار هر راننده موظف است بعد از هربار اثاث‌کشی تمامی ماشین خود را ضدعفونی کرده و تجهیزات لازم اسباب‌کشی همچون پتوها را شسته و ضدعفونی کند. علاوه براین کارگرهای ما تماماً دستکش و ماسک داشته و یک الکل نیز همراه خود دارند. بنابراین بدون آنکه وقت و انرژی خود را هدر دهید، اثاث‌کشی‌هایتان را به ما بسپارید، حتی اگر آن‌ها اسباب‌کشی کوچک باشند!

اسباب کشی و حمل اثاثیه

اسباب‌کشی و حمل اثاثیه

  • اسباب کشی منزل، محل کار، شرکت و اداره
  • اسباب کشی با کامیون، خاور و وانت نیسان
  • حمل بار و حمل اثاثیه منزل
  • اسباب کشی اصولی با کارگر باربر متخصص
دریافت این خدمت از استادکار

منبع: Moving.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − یازده =