سنگ نمک در فنگ شویی چه تاثیری دارد؟

1

خانه‌ای با دکوراسیون مدرن را تصور کنید که یک چراغ کریستال نمک زیبا روی میز چوبی آن قرار گرفته و نور ملایم از خود بازتاب می‌کند. چراغی که با همه آن‌هایی که تا به حال دیده‌ای فرق دارد و درون یک سنگ نمک نسبتاً بزرگ جای گرفته است. سنگ نمک در فنگ شویی اهمیت زیادی دارد و به عنوان یک متعادل‌کننده انرژی عمل می‌کند و با یونیزه کردن طبیعی هوا، انرژی مثبت و خوبی را در محیط ایجاد می‌کند. اما باید بدانید، اینکه سنگ نمک را کجای خانه بگذاریم و اینکه واقعاً سنگ نمک چگونه می‌تواند بر روی انرژی محیط اطراف ما تأثیر بگذارد، سوالاتی هستند که در این مقاله از استادکار قصد داریم به آن‌ها بپردازیم، پس حتماً با ما همراه باشید.

تأثیر سنگ نمک در فنگ شویی

بسیاری از متخصصان فنگ شویی معتقد هستند که کریستال‌های نمک، انرژی زیادی دارند و موجب تصفیه هوای محیط می‌شوند. زمانی که لامپ درون این سنگ‌ها روشن می‌شود، گرمای ایجاد شده موجب می‌شود که نمک یون‌های منفی موجود در هوا را به سمت خود جذب کند و با این کار هوا را تمیز کند و از طرفی انرژی مثبت و شفابخش را در خانه ایجاد کند. بهتر است بدانید که برای این منظور بهتر است از سنگ نمک اصل هیمالیا استفاده کنید، نمکی با رنگی ملایم و غلظت بالای مواد معدنی که چراغی در داخل آن نصب شده است.

برای این کار در داخل نمک فضایی ایجاد می‌کنند تا چراغ یا شمع داخل آن قرار بگیرد. تأثیر این نمک زمانی ایجاد می‌شود که لامپ درون آن را روشن کنید و نور و گرمای ایجاد شده موجب عملکرد یونیزه توسط نمک شود.

بیشتر بدانید فنگ شویی با استفاده از گل و گیاه

گرما و نور ایجاد شده توسط چراغ موجب عملکرد یونیزه توسط نمک می‌شود
گرما و نور ایجاد شده توسط چراغ موجب عملکرد یونیزه توسط نمک می‌شود

فواید سنگ نمک در فنگ شویی

از بین بردن عوامل آلرژی‌زا و اضافه کردن یون‌های منفی به هوا در کنار درخششی زیبا و دوست داشتنی در روزهای سرد زمستانی از خواص بی‌نظیر نمک در فنگ شویی محسوب می‌شود. این نمک‌ها با قرار گرفتن در هر اتاقی می‌توانند محیط دلپذیرتر و متعادل‌تری را ایجاد کنند، سطح انرژی محیط را افزایش ‌دهند و موجب ‌شوند تا خواب بهتری را تجربه کنید.

در واقع مواد آلرژی‌زا و مضر زمانی در خانه ایجاد می‌شود که بخار و نم وجود داشته باشد. نمک قادر است که این رطوبت را از هوا جذب ‌کند. به علاوه یون‌‌های مثبت ایجاد شده توسط رایانه‌ها، تلفن‌های همراه و سایر وسایل الکتریکی به وسیله یون‌های منفی که توسط سنگ نمک ایجاد شده است، خنثی می‎شود. این یون‎های مثبت موجب ایجاد خستگی و تضعیف سیستم ایمنی بدن می‌شود و اضافه کردن یون‌های منفی به هوا الکتریسیته ساکن موجود در هوا را نیز کاهش می‌دهد.

قرار دادن سنگ نمک موجب متعادل سازی انرژی می‌شود.
قرار دادن سنگ نمک موجب متعادل سازی انرژی می‌شود.

سنگ نمک را کجای خانه بگذاریم؟

در واقع اینکه سنگ نمک را کجای خانه بگذاریم نقش زیادی در میزان جذب آلودگی‌های و انرژی‌های منفی دارد. یکی از بهترین مکان‌ها برای قرار دادن سنگ نمک در فنگ شویی، اتاق خواب شماست. زمانی که سنگ نمک را در اتاق خواب خود قرار می‌دهید، همه عوامل آلرژی‌زا، باکتری‌ها و کپک‌هایی که به اتاق شما راه پیدا کرده‌اند، توسط این نمک جذب می‌شوند. از طرف دیگر می‌توانید نمک را داخل سالن پذیرایی، اتاق کار یا هرجایی که زمان خود را در آن صرف می‌کنید قرار دهید و محیط خانه را عاری از هرگونه آلودگی و انرژی‌های منفی و مضر نمایید.

. یکی از بهترین مکان‌ها برای قرار دادن سنگ نمک در فنگ شویی، اتاق خواب شماست.
. یکی از بهترین مکان‌ها برای قرار دادن سنگ نمک در فنگ شویی، اتاق خواب شماست.

توجه داشته باشید که سایز و اندازه نمک‌ها نیز می‌تواند به ما کمک کند که بدانیم سنگ نمک را کجای خانه بگذاریم. برای مثال سنگ نمک‌هایی با وزن حدود ۳ کیلوگرم بیشتر مناسب اتاق خواب هستند. سنگ نمک در فنگ شویی اتاق نشیمن معمولاً با وزن‌های بیشتر از ۶ کیلوگرم استفاده می‌شود. به یاد داشته باشید که بهترین مکان برای قرار دادن سنگ نمک درست همان‌جایی است که بیشتر از هر اتاق و قسمت دیگری در خانه در آن وقت می‌گذرانید. بهتر است که سنگ نمک خود را در کنار یک گیاه قرار دهید تا عملکرد تصفیه هوای خانه بهتر انجام شود.

بهتر است که سنگ نمک خود را در کنار یک گیاه قرار دهید تا عملکرد تصفیه هوای خانه بهتر انجام شود.
بهتر است که سنگ نمک خود را در کنار یک گیاه قرار دهید تا عملکرد تصفیه هوای خانه بهتر انجام شود.

گذاشتن سنگ نمک در دستشویی

برای از بین بردن انرژی‌های منفی و آلودگی‌های محیط در دستشویی می‌توانید از گذاشتن سنگ نمک در دستشویی استفاده کنید. برای دستشویی بهتر است که از سنگ نمک سفید استفاده کنید و آن را در کنار پنجره یا هواکش قرار دهید و زمانی که احساس کردید کدر یا کهنه شد آن را تعویض کنید. گذاشتن سنگ نمک در دستشویی و مکان‌های مرطوب موجب می‎شود تا سنگ تغییر شکل دهد و زیباتر شود اما به مرور زمان و با جذب آلودگی‌ها و انرژی‌ها منفی نمک کدر و کثیف خواهد شد.

برای از بین بردن انرژی‌های منفی و آلودگی‌های محیط در دستشویی می‌توانید از گذاشتن سنگ نمک در دستشویی استفاده کنید.
برای از بین بردن انرژی‌های منفی و آلودگی‌های محیط در دستشویی می‌توانید از گذاشتن سنگ نمک در دستشویی استفاده کنید.

کلام آخر

استفاده از سنگ نمک در خانه فواید زیادی دارد و می‌تواند انرژی‌های منفی را از محیط دور کند و با عمل یونیزاسیون سبب ایجاد تعادل انرژی در محیط شود. علاوه بر آن قرار دادن یک سنگ نمک چراغ‌دار تأثیر زیادی نیز بر زیبایی دکوراسیون محیط منزل یا محل کارتان خواهد داشت. تنها چیزی که باید دقت کنید این است که این نمک حتماً مواد معدنی زیادی در خود داشته باشد و یک سنگ نمک واقعی و جدا شده از قسمتی از زمین باشد.

1 نظر
  1. کارینا می گوید

    سنگ نمک که خریدم تمیز نیست لک های قهوه ای داره؟میتومن بشورمش تمیز شه؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 1 =