این نکات را در اسباب‌کشی پاییزی فراموش نکنید

0

اسباب‌کشی پاییزی یکی از بهترین اتفاقاتی است که ممکن است هر فرد در جابجایی خود تجربه کند. اگر شما هم فصل پاییز را برای اسباب‌کشی منزل‌تان انتخاب کرده‌اید، بهتر است به خاطر این موضوع خوشحال باشید! شاید از خودتان بپرسید اسباب‌کشی در پاییز چه فرقی با سایر فصل‌ها دارد؟ ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم اثاث‌کشی پاییزی چطور می‌تواند روی هزینه‌ها، زمان کاری و حتی برنامه‌ریزی شما برای جابجایی تأثیر بگذارد و بهتر از سایر فصول باشد. با این حال اسباب‌کشی در هر فصل و زمانی چالش‌های مربوط به خودش را دارد؛ در این مقاله با ما همراه باشید تا با مهم‌ترین نکاتی که باید در مورد اسباب‌کشی و جابه‌جایی در پاییز بدانید، آشنا شوید.

در پاییز برای اسباب‌کشی هزینه کمتری پرداخت کنید

اسباب‌کشی در پاییز به طور معمول هزینه پایین‌تری نسبت به اثاث‌کشی در سایر فصل‌ها دارد. زیرا بیشتر مردم دنیا برای اسباب‌کشی فصل تابستان را انتخاب می‌کنند. در نتیجه در 3 ماه تابستان شرکت‌های خدماتی به طور معمول سفارشات زیادی دارند و استخدام کارگر اسباب‌کشی و نیروهای خدماتی بسیار سخت‌ و گران‌قیمت است. بنابراین مهم‌ترین موضوعی که موجب ارزان‌تر شدن هزینه اثاث‌کشی در پاییز می‌شود، کاهش تقاضای مشتریان است. کمتر شدن تقاضا موجب افزایش جو رقابتی می‌شود و همین موضوع روی هزینه اثاث‌کشی پاییزی تأثیر می‌گذارد. امکان مذاکره برای قیمت اسباب‌کشی در فصل پاییز بیشتر است و از این رو شما می‌توانید با هزینه‌ای پایین‌تر اقدام به اثاث‌کشی کنید.

هزینه خدمات باربری و اسباب‌کشی در پاییز و زمستان
اسباب‌کشی پاییزی به دلیل در دسترس بودن کامیون‌های باربری و نیروهای خدماتی، هزینه‌ پایین‌تری نسبت به سایر فصل‌ها دارد.

در پاییز می‌توانید برنامه اسباب‌کشی را خودتان تنظیم کنید

از آن‌جایی که بیشتر شرکت‌های باربری در فصل پاییز مشغله کمتری دارند، انتخاب تاریخ و زمان باربری در این فصل برای شما راحت‌تر خواهد بود. برای اسباب‌کشی در پاییز شما مجبور نیستید روزی را که شرکت برای شما مشخص می‌کند، برای باربری انتخاب کنید، بلکه می‌توانید خودتان زمان دلخواه را مشخص کنید.

به یاد داشته باشید که اواخر شهریور و یا اوایل مهر نیز می‌تواند زمان شلوغی برای شرکت‌های باربری باشد. اگر به دنبال روزهای خلوت هستید، بهتر است از اواسط پاییز اسباب‌کشی را آغاز کنید.

نکات مهم حمل اثاث منزل در فصل پاییز
اسباب‌کشی پاییزی به شما این امکان را می‌دهد که خودتان زمان و تاریخ دقیق جابجایی را انتخاب کنید.

حواستان به باز شدن مدارس باشد

بیشتر خانواده‌ها سعی می‌کنند، اسباب‌کشی خود را طوری تنظیم کنند که قبل از شروع سال تحصیلی در مکان جدید مستقر شوند. این کار موجب می‌شود روند اسباب‌کشی برای فرزند شما مشکل ایجاد نکند و روال مدرسه رفتن او را برهم نزند. شاید یکی از مهم‌ترین دلایل شلوغ بودن تابستان نیز تعطیل بودن معلمان و دانش‌آموزان باشد. اگر فرصت کافی دارید و در خانه فرد محصل یا دبیر ندارید، بهتر است اسباب‌کشی خود را به پاییز منتقل کنید. اسباب‌کشی در پاییز، هم برای شما هزینه کمتری به دنبال دارد و هم می‌تواند در تاریخ دلخواه شما انجام شود.

برنامه‌ریزی برای جابه‌جایی در پاییز
جابه‌جایی در پاییز برای افرادی که در خانه فرزند محصل ندارند، انتخاب هوشمندانه‌تری خواهد بود.

از تاریک شدن هوا غافل نشوید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد اسباب‌کشی پاییزی وجود دارد این است که در این فصل روزها کوتاه می‌شوند و در بسیاری از شهرها هوا کم‌ کم ابری و بارانی می‌شود. اگر قصد دارید اسباب‌کشی خود را اواخر پاییز انجام دهید، بهتر است ساعات اولیه روز را برای این کار انتخاب کنید. توجه داشته باشید که روزهای بارانی برای اسباب‌کشی مناسب نیستند و بهتر است قبل از تعیین روز باربری، نگاهی به وضعیت آب و هوا بیندازید.

بهترین زمان برای اثاث‌کشی پاییزی
از آنجایی که در پاییز روزها زودتر تاریک می‌شود، بهتر است اثاث‌کشی پاییزی خود را در ساعات اولیه روز انجام دهید.

برگ‌های پاییزی می‌توانند موجب لغزش شوند

پاییز یکی از زیباترین فصل‌های سال است که برگ‌ها تغییر رنگ می‌دهند و روی زمین می‌افتند. اما این موضوع می‌تواند برای شما که قصد جابجایی دارید، دردسرساز شود. زمان جابجایی در پاییز سعی کنید کفش مناسبی بپوشید و اگر قصد کمک کردن در حمل لوازم را دارید، مسیرتان را با دقت نگاه کنید. احتمال لیز خوردن در روزهای پاییزی بیشتر است، به همین دلیل بهتر است مسیر پیاده‌روی درب ورودی تا کامیون باربری را هم در خانه‌ای که حضور دارید و هم در خانه جدیدتان تمیز کنید و در صورت نیاز جارو بزنید.

نکات ضروری حمل بار و جابه‌جایی در فصل پاییز
ابری بودن هوا و ریختن برگ‌ها روی سطح خیابان می‌تواند موجب لیز خوردن شما یا نیروهای خدماتی در زمان باربری شود. بهتر است قبل از جابه‌جایی در پاییز، مسیر جلوی درب خانه تا کامیون باربری را تمیز کنید.

لباس‌هایتان را با توجه به هوا بسته‌بندی کنید

اسباب‌کشی پاییزی به شما این فرصت را می‌دهد، لباس‌های خودتان را مطابق با فصل شروع سرما بسته‌بندی کنید. با تمام شدن تابستان می‌توانید لباس‌های فصل تابستانی را در یک چمدان یا بسته‌بندی جدا قرار دهید و لباس‌های پاییز و بهار را در بسته‌هایی جداگانه بگذارید. سپس روی هر کدام از این بسته‌ها برچسب بچسبانید تا بعد از مستقر شدن در خانه جدید راحت‌تر بتوانید لباس‌های مورد نیازتان را پیدا کنید.

نحوه بسته‎بندی لباس و پوشاک قبل از اسباب‌کشی در پاییز و زمستان
قبل از اسباب‌کشی در پاییز سعی کنید لباس‌های تابستانه و زمستانه‌تان را جدا کنید و هر کدام را در ساکی جداگانه قرار دهید.

چند لایه لباس گرم در ساک دستی‌تان قرار دهید

احتمال سرد شدن یک باره هوا در پاییز زیاد است. اگر دوست دارید در اسباب‌کشی پاییزی‌تان مریض نشوید، بهتر است چند دست لباس گرم در ساک دستی‌تان یا داخل ماشین قرار دهید. یک پیراهن اضافی، کت، کلاه یا دستکش در ماشین داشته باشید تا در صورت سرد شدن هوا، بتوانید هر چه سریع‌تر خودتان را گرم کنید.

نکات مهم برای اثاث‌کشی و جابه‌جایی آسان در فصول سرد سال
اگر قصد اسباب‌کشی در پاییز را دارید، بهتر است چند دست لباس گرم در ساک دستی‌تان داشته باشید تا در صورت سرد شدن هوا به سرعت خودتان را گرم کنید.

چراغ‌ها و سیستم گرمایشی خانه جدید را راه‌اندازی کنید

چند روز قبل از اسباب‌کشی به خانه جدیدتان سر بزنید و سیستم گرمایشی و برق خانه را بررسی کنید. مطمئن شوید که لامپ‌ها روشن می‌شوند و خانه از روشنایی کافی در شب برخوردار است. اگر از اوایل پاییز گذشته باشد، احتمال سرد شدن هوا بسیار زیاد است. از یک فرد مطمئن هم درخواست کنید تا سیستم گرمایش خانه را راه‌اندازی کند.

تعمیر و سرویس رادیاتور شوفاژ

تعمیر و سرویس رادیاتور شوفاژ

  • سرویس رادیاتور شوفاژ
  • سرویس رادیاتور پکیج
  • هواگیری رادیاتور
  • اضافه کردن پره به رادیاتور
دریافت این خدمت از استادکار

نحوه آماده‌سازی منزل جدید پیش از اسباب‌کشی پاییزی
سعی کنید قبل از ورود به خانه جدید، سیستم گرمایشی و چراغ‌های خانه را بررسی کنید و مطمئن شوید خانه در شب از نور کافی برخوردار است.

یک جاروی دستی دم دستتان داشته باشید

مهم ‌نیست چقدر برای تمیز کردن خانه جدیدتان وقت گذاشته‌اید، در پاییز احتمال افتادن یک برگ داخل خانه یا وزیدن بادی شدید و ورود خاک به خانه وجود دارد. بهتر است یک جارو یا پارچه تمیز دم دستتان داشته باشید تا در صورت نیاز قبل از قرار دادن وسایل در خانه زیر آن‌ها را جارو کنید.

نظافت و آماده‌سازی خانه پیش از اسباب‌کشی و چیدن وسایل
در اسباب‌کشی پاییزی احتمال کثیف شدن سطح زیر بسته‌بندی‌ها و یا ورود خاک به داخل خانه وجود دارد.

از روکش مناسب برای لوازم حساس‌ استفاده کنید

قبل از روز اسباب‌کشی وضعیت هوا را بررسی کنید و در صورت نیاز برای لوازم برقی و مبلمان از روکش مناسبی استفاده کنید. از آن‌جایی که احتمال بارش باران در پاییز زیاد است، بهتر است از پوشش‌های پلاستیکی برای مبلمان، لوازم برقی و کارتن‌ها استفاده کنید. می‌توانید از نیروهای خدماتی درخواست کنید این کار را برای شما انجام دهند. این کار موجب می‌شود در صورت بارش باران دیگر نگران خراب شدن و کپک زدن لوازم‌تان نباشید.

نحوه بسته‌بندی وسایل و مبلمان برای اسباب‌کشی در فصل پاییز
برای تجربه یک اسباب‌کشی پاییزی مطمئن، بهتر است از روکش پلاستیک برای کلیه لوازم حساس استفاده کنید.

خدمات باربری استادکار برای اسباب‌کشی در پاییز

اگر دوست دارید اسباب‌کشی شما به یک تجربه راحت و بدون دغدغه تبدیل شود، باید از افرادی متخصص در امر بسته‌بندی و باربری لوازم کمک بگیرید. شرکت استادکار با ارائه خدمات مختلف بسته‌بندی، انتقال و چیدمان لوازم به شما کمک می‌کند در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت همه لوازم خودتان را جمع کنید و به خانه جدید نقل مکان کنید.

برای ثبت‌ سفارش در استادکار تنها لازم است وارد وب‌سایت ما شوید و بعد از ثبت‌نام، خدمات اسباب‌کشی منزل را انتخاب کنید. سپس می‌توانید بعد از بررسی هزینه‌ها، نوع خدمات را مشخص و با تعیین روز و ساعت دقیق اسباب‌کشی، سفارش خودتان را ثبت کنید.

تجربه یک اسباب‌کشی آسان و بدون دغدغه با خدمات باربری استادکار
برای تجربه یک اسباب‌کشی آسان و بدون دغدغه می‌توانید از خدمات باربری استادکار کمک بگیرید.

هزینه باربری و اتوبار استادکار

شما برای انتقال هر نوع باری می‌توانید از خدمات باربری استادکار کمک بگیرید. نوع خودرو، فاصله مبدأ تا مقصد، تعداد کارگر مورد نیاز و خدماتی که مد نظرتان است، می‌تواند روی هزینه‌های باربری شما تأثیر بگذارد. شما می‌توانید بعد از مشخص کردن خدمات کلیه هزینه‌ها را در جدول قیمت استادکار ببینید و هزینه کلی خدمات خود را برآورد کنید. در ادامه می‌توانید جدول قیمت خدمات باربری استادکار را ملاحظه کنید.

شرح خدمات قیمت واحد (تومان)
کرایه خاور (تا سه ساعت) 300,000
کرایه خاور (هر ساعت اضافی) 100,000
کرایه خاور حومه (سه ساعت) 350,000
کرایه نیسان (تا دو ساعت) 120,000
کرایه نیسان – هر ساعت اضافی 55,000
کرایه نیسان حومه (تا دو ساعت) 170,000
کرایه نیسان حومه – هر ساعت اضافی 90,000
دستمزد کارگر باربر برای خاور (سه ساعت) 110,000
دستمزد کارگر باربر برای نیسان (دو ساعت) 100,000
دستمزد کارگر باربر برای خاور- حومه (سه ساعت) 100,000
دستمزد کارگر باربر برای نیسان – حومه (دو ساعت) 110,000
دستمزد کارگر باربر بدون ماشین – هر ساعت 100,000
دستمزد کارگر باربر (هر ساعت اضافی) 35,000
مسافت پیاده‌روی بیش از 10 متر – هر متر 3,000
قیمت پلاستیک بسته‌بندی – هر متر 7,500
قیمت حمل یخچال بزرگ‌تر از ۱۸ فوت – هر طبقه 20,000
قیمت حمل یخچال ساید بای ساید – هر طبقه 30,000
باز کردن و بستن درب یخچال ساید بای ساید 40,000
قیمت حمل میز ناهارخوری بالای ۶ نفر 20,000
قیمت حمل پیانو – هر طبقه 35,000
قیمت حمل تردمیل – هر طبقه 25,000
قیمت حمل گاوصندوق کمتر از ۱۵۰ کیلو- هر طبقه 25,000
دستمزد کارگر بسته‌بندی (سه ساعت) 120,000
دستمزد کارگر بسته‌بندی – هر ساعت اضافی 40,000

کلام آخر

شاید به نظر برسد اسباب‌کشی یک کار پراسترس و سخت است اما اگر برنامه‌ریزی درستی برای آن داشته باشید، می‌تواند بسیار راحت و در کمال آرامش انجام شود. به منظور کنترل هزینه‌ها و همچنین استفاده از نیروهای متخصص در امر باربری می‌توانید از خدمات اثاث‌کشی استادکار کمک بگیرید. برای این کار تنها کافی‌ است در وب‌سایت استادکار ثبت‌نام کنید و  بعد از مشخص کردن نوع خدمات، سفارش خودتان را ثبت کنید.

اسباب کشی و حمل اثاثیه

اسباب‌کشی و حمل اثاثیه

  • اسباب کشی منزل، محل کار، شرکت و اداره
  • اسباب کشی با کامیون، خاور و وانت نیسان
  • حمل بار و حمل اثاثیه منزل
  • اسباب کشی اصولی با کارگر باربر متخصص
دریافت این خدمت از استادکار

منابع: dolly.com  apartmentguide.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =