با ایده‌های دکوراسیون تابستانی زیبایی را به خانه بیاورید

0

ما نمی‌خواهیم راه و روش بازسازی یا خراب کردن و از نو ساختن را برای تغییر دکوراسیون به شما پیشنهاد کنیم، بلکه می‌خواهیم بگوییم شما می‌توانید کمی چاشنی خلاقیت و سلیقه خود را با راهنمای تغییر دکوراسیون ترکیب کنید تا بتوانید در تمام فصل‌های سال، فصل جدیدی از زندگی‌تان را آغاز کنید. از این‌رو استادکار تصمیم گرفته تا شما را با قوانین و روش‌های دکوراسیون تابستانی آشنا کند، پس با ما همراه شوید.

چگونه دکوراسیون تابستانی برای خانه ایجاد کنیم؟

برای ایجاد یک دکوراسیون تابستانی زیبا و بسیار شیک شما تنها به تعدادی اکسسوری و المان‌های جدید برای خانه خود نیاز دارید که با هارمونی رنگ‌های تابستانی خود زیبایی خاصی به خانه می‌بخشند. به طور مثال رنگ زرد یکی از رنگ‌های بسیار شاداب و زیبا برای دکوراسیون تابستانی است زیرا گرمای نور خورشید را در روزهای تابستانی در خانه زنده نگه می‌دارد. علاوه بر این استفاده از وسایلی که با پارچه‌های طرحدار و یا گلدار ترکیب شده‌اند نیز می‌تواند برای دکوراسیون اتاق به سبک و سیاق تابستان مناسب باشد.

استفاده از رنگ های تابستانی برای دکوراسیون تابستانی خانه
استفاده از رنگ‌های شاداب و خیره کننده در اکسسوری‌ها، مبلمان و رنگ‌آمیزی دیوار خانه می‌تواند یک تغییر دکوراسیون تابستانی زیبا برای خانه باشد.

از چه رنگ‌‌هایی برای دکوراسیون تابستانی استفاده کنیم؟

یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌تواند در تغییر دکوراسیون تابستانی به شما کمک کند این است که به رنگ‌های متنوع آن فصل توجه کنید و سعی کنید رنگ‌های طبیعی را وارد فضای خانه خود کنید. به طور مثال شما می‌توانید از گیاهان و گل‌ها، پرندگان و حتی حشرات آن فصل برای انتخاب بهترین رنگ‌های  تابستانی ایده بگیرید.

رنگ مرجانی در دکوراسیون تابستانی

یکی از رنگ‌های بسیار جذاب تابستانی، رنگ مرجانی است. این رنگ طیفی از رنگ‌های قرمز و گلبهی را در بردارد. جالب است بدانید یکی از طراحان معروف آمریکایی درباره این رنگ می‌گوید: به کار بردن رنگ مرجانی در خانه حس و حال بی نظیری در انسان ایجاد می‌کند طوریکه انگار جهان را به تسخیر خود درآورده است. پس بهتر است از کنار این رنگ به آسانی نگذریم. شما می‌توانید رنگ مرجانی با رنگ سفید ترکیب کنید و از این ترکیب رنگ‌های تابستانی هیجان انگیز در دکوراسیون اتاق خود استفاده کنید. حال می‌توانید این ترکیب را با رنگ کردن دیوار اتاقتان تجربه کنید و یا از وسایل دکوری و چیدمانی جدید استفاده کنید.

استفاده از رنگ های تابستانی برای دکوراسیون تابستانی خانه
رنگ مرجانی می‌تواند نمادی از شادابی و گرمای لذت‌بخش فصل تابستان باشد که در دکوراسیون خانه ما استفاده می‌شود.

فقط یک نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که در فضاهای کوچکی مانند فضای ناهارخوری، کتابخانه و اتاق بازی می‌توانید بیشتر از رنگ مرجانی استفاده کنید اما هرگز در اتاق خواب و یا اتاق مستر این کار را نکنید زیرا قرار است در این مکان شما با آرامش کامل به استراحت بپردازید و ممکن است رنگ شادابی مانند مرجانی در دل شما تکاپو و جنبش ایجاد کند.

پیشنهاد من: به نظر من رنگ‌آمیزی دیوارها با رنگ مرجانی و ترکیب آن با مبلمان سفید رنگ و گیاهان سرسبزی که در اطراف خانه می‌توان قرار داد یک دکوراسیون بسیار شیک تابستانه است

استفاده از رنگ های تابستانی برای دکوراسیون تابستانی خانه
برای رنگ‌آمیزی دیوار به رنگ مرجانی حتما از ترکیب آن با رنگ‌های دیگری مانند سفید استفاده کنید.

رنگ آبی فیروزه‌ای در دکوراسیون تابستانی

آبی فیروزه‌ای یکی از رنگ‌های ضروری برای فصل تابستان است زیرا هیچ رنگی تا این اندازه نمی‌تواند حس طراوت و شادابی را در انسان تلقی کنید. استفاده از اکسسوری و یا وسایلی مانند کوسن، پتو، فرش و … به رنگ آبی فیروزه‌ای و یا رنگ کردن دیوار گزینه بسیار فوق‌العاده‌ای برای تغییر دکوراسیون مخصوص فصل تابستان است.

استفاده از رنگ های تابستانی برای دکوراسیون تابستانی خانه
طراوت و حس خنک بودن گرمای تابستان را می‌توان با مشاهده اکسسوری‌های آبی فیروزه‌ای مانند گلدان‌های سفالی آبی در خانه احساس کرد.

پیشنهاد من: اگر جز طرفداران دکوراسیون خانه به رنگ آبی فیروزه‌ای هستید، پیشنهاد می‌کند رنگ آبی فیروزه‌ای را با رنگ مرجانی ست کنید. در این صورت شما ترکیبی از یک رنگ سرد و یک رنگ گرم را در کنار هم دارید که می‌تواند تعادل و هارمونی خوبی در فضا ایجاد کنند.

اگر می‌خواهید از رنگ آبی فیروزه‌ای در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید، می‌توانید دیوارهای اتاق را آبی کنید و یا از اکسسوری و مبلمان به این رنگ استفاده کنید و آن را با رنگ‌هایی مانند مرجانی، سفید، قهوه‌ای، طوسی و … ست کنید. البته به خاطر داشته باشید که اگر دیوارهای اتاق را آبی فیروزه‌ای می‌زنید حتما رنگ سقف را نیز سایه بسیار روشنی از آبی بزنید زیرا سقف سفید در کنار دیوار آبی فیروزه‌ای نما و حس و حال خوبی را القا نمی‌کند. (پیشنهاد مطالعه: رنگ های سرد چیستند؟)

استفاده از رنگ های تابستانی برای دکوراسیون تابستانی خانه
طراوت و حس خنک بودن در گرمای تابستان را می‌توان بر روی دیوارهای آبی رنگ خانه حس کرد.

رنگ زرد در دکوراسیون تابستانی

هیچ رنگی به اندازه رنگ زرد نمی‌تواند حضور نور خورشید را در خانه زنده نگه دارد استفاده از رنگ زرد با طیف‌های مختلف می‌تواند انتخاب خوبی برای تغییر حال و هوای دکوراسیون خانه در تابستان باشد. شما می‌توانید رنگ زرد را با رنگ‌هایی مانند آبی ملوانی، خاکستری و قهوه‌ای ست کنید و از مبلمانی به رنگ زرد روشن نیز استفاده کنید. به این نکته توجه کنید که اگر فضایی از خانه به اندازه کافی نور طبیعی دریافت نمی‌کند سعی کنید از رنگ زرد روشن در دکوراسیون آن استفاده کنید و در کنار سعی کنید از تنالیته‌های تیره‌تر این رنگ در فضاهایی که پنجره و لامپ زیاد است استفاده کنید.

استفاده از رنگ های تابستانی برای دکوراسیون تابستانی خانه
ترکیب رنگ زرد با رنگ‌های مکمل آن می‌تواند انتخاب خوبی برای دکوراسیون تابستانه باشد.

پیشنهاد من: اگر علاقه‌مند هستید از رنگ زرد برای دیوارهای فضای خانه استفاده کنید پیشنهاد من به شما این است که فضای مورد نظر خود را با ملمان سفید و کوسن‌های رنگ آبی و سبز ست کنید. در ست است که تعداد رنگ‌ها زیاد است اما هارمونی بسیار خوبی در میان این رنگ‌های تابستانی وجود دارد که هر فردی را به خود جذب می‌کند.

ایده‌های شیک و جذاب برای دکوراسیون تابستانی خانه

تغییر دکوراسیون و چیدمان خانه، آن هم از نوع تابستانی بسیار هیجان انگیز و جالب است و شما می‌توانید با ترکیب رنگ‌های بسیار جذاب تاستانی دکوراسیون‌های بسیار خاص و زیبایی برای خانه خود ایجاد کنید. مهم‌ترین نکته برای دکوراسیون تابستانی استفاده از متریال‌های نازک، رنگ‌های روشن و الهام گرفتن از فصل تابستان در دکوراسیون خانه است.

دکوراسیون رنگارنگ تابستانی

اگر در یک خانه ویلایی زندگی می‌کنید یک پیشنهاد هیجان انگیز برای فضای حیاط شما داریم. تغییر دکوراسیون تنها در داخل خانه رخ نمی‌دهد بلکه فضای بیرون را نیز می‌توانید رنگ و لعاب ببخشید. استفاده از یک دست مبلمان راحتی حصیری و یا چوبی که به رنگ سفید است و روی آن با کوسن‌های رنگارنگ و زیبا تزیین شده است یک دکور بسیار زیبا برای دعوت تابستان به خانه است. علاوه بر این استفاده از گیاهان سرسبز و یا یک حوض پر از آب نیز می‌تواند حال و هوای حیاط خانه شما را دگرگون کند.

استفاده از رنگ های تابستانی برای دکوراسیون تابستانی خانه
متریال‌های تابستانی مانند حصیر و کاربرد آن در مبلمان، ان هم در حیاط خانه می‌تواند دکوراسیون خانه شما را دوچندان زیبا نشان دهد.

دکوراسیون تابستانی اتاق خواب

اتاق خواب فضایی است که علاوه بر حس آرامش و راحتی در فصل تابستان باید حس خنک بودن را نیز به افراد منتقل کند. از این رو پیشنهاد می‌کنیم برای تخت خواب از روتختی نازک با رنگ‌های بسیار شاداب و زیبا، مانند ترکیب رنگ آبی و سفید، استفاده کنید. شاید انتخاب چنین تم ساده‌ای برای دکوراسیون تابستانی اتاق خواب بسیار ساده و جزئی باشد اما باور کنید که با چنین تغییرات کوچکی نیز می‌توانید زیبایی خاصی به فضای پیرامون خود ببخشید.

استفاده از رنگ های تابستانی برای دکوراسیون تابستانی خانه
ست کردن رنگ‌های آبی و سفید برای اتاق خواب می‌تواند در تابستان دکوراسیون خوب و متناسبی را بسازد.

دکوراسیون خانه با اکسسوری‌های تابستانی

در کنار رنگ‌های تابستانی و مدل‌های مبلمانی که تاکنون برایتان بیان کردیم، می‌توانید از اکسسوری‌های خاص دست ساز تابستانه نیز استفاده کنید. یکی از زیباترین اکسسوری‌های تابستانه، مکرومه است که می‌توانید دیوارهای اتاق خواب یا حال خصوصی را با آن تزیین کنید. استفاده از مکرومه در سبک معماری بوهو بسیار رایج است و می‌توان آن را با مبلمان چوبی و اکسسوری‌های دیگری به رنگ سبز و یا نارنجی ست کرد.

استفاده از رنگ های تابستانی برای دکوراسیون تابستانی خانه
اکسسوری‌های تابستانه مانند حصیر، مکرومه، سفال و … ممی‌تواند حال و هوای خانه را به سمت فصل تابستان بکشاند.

دکوراسیون تراس

اگر در خانه شما یک تراس و یا بالکن قابل رفت و آمد وجود دارد بهتر است دست به کار شوید و با یک دکوراسیون شیک این فضا را برای تابستان آماده کنید. تراس یا بالکن خود را می‌توانید با یک سری گلدان‌های پر گل و رنگارنگ پر کنید و در کنار از مبلمان بسیار ساده و کم جا استفاده کنید و اگر در و دیوار فضا نیاز به بازسازی دارد می‌توانید با رنگ کردن دیوار ها و استفاده از چمن مصنوعی برای کف، یک فضای بسیار زیبا ایجاد کنید و شب‌های خنک تابستان را با خانواده و دوستانتان در بالکن یا تراس خانه خود سپری کنید.

استفاده از رنگ های تابستانی برای دکوراسیون تابستانی خانه
یک تراس یا بالکن دکور شده با اکسسوری‌های تابستانه به شما این فرصت را می‌دهد تا بتوانید به راحتی در این فضا ریلکس کنید و از هوای خنک عصرهای تابستان لذت ببرید.

قالیچه‌های رنگارنگ در دکوراسیون تابستانی

اگر می‌خواهید روشنایی را به فضای خانه خود دعوت کنید پیشنهاد می‌کنیم هرگز از قالیچه‌های بسیار زیبا و رنگارنگ غافل نشوید. قالیچه‌هایی که با طراحی بسیار زیبایی که دارند و مدل تار و پودی خود در رنگ‌های روشن می‌توانند روشنایی فضا را دو چندان کنند.

استفاده از رنگ های تابستانی برای دکوراسیون تابستانی خانه

سخن آخر:

فراموش نکنید که تغییر دکوراسیون می‌تواند در روحیه افراد خانواده تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد و این تغییر می‌تواند فصل به فصل تغییر کند. اگر به دنبال تغییر دکوراسیون تابستانی برای خانه خود هستید در درجه اول نور را فراموش نکنید و در قدم دوم بگذارید رنگ‌های شاداب و متنوع راهی به خانه شما پیدا کنند تا خانه شما روحیه تابستانه زیبایی پیدا کند.

منبع: homeditfamilycirclefreshome

بازسازی خانه و ساختمان

بازسازی خانه و ساختمان

  • بازسازی و تعمیرات ساختمان
  • مرمت بنا و تمام خدمات بنایی ساختمان
  • تخریب و بازسازی انواع دیوار و کف
  • خدمات بازسازی خانه، آپارتمان و واحدهای تجاری
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + شش =