خلاقیت در دکوراسیون داخلی منزل با ایده های ساده و ارزان

0

در مقاله قبل به توضیح کابینت وکیوم پرداختیم و جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۹ را بررسی کردیم در این مقاله به خلاقیت در داخلی دکوراسیون منزل می پردازیم. همه دوست دارند خانه ای با دکوری زیبا داشته باشند اما گمان می کنند این کار هزینه بر است. برای خلاقیت در دکوراسیون نیاز به هزینه کردن های اضافی برای خرید تجهیزات گران قیمت نیست. در زیر تعدادی از روش های انجام این کار برایتان ارائه خواهد شد. پس با اپلیکیشن درخواست خدمات استادکار همراه باشید.

روش های خلاقیت در دکوراسیون

خانه هایی که در تلویزیون و مجلات را دیده اید، کنار بگذارید و امضای شخصی خودتان را در طراحی خانه داشته باشید. خود شما می خواهید در این خانه زندگی کنید و نیاز نیست خلاقیت در دکوراسیون خانه را منوط به نظر دیگران کنید. بنابراین آنچه که به ذهن شما می رسد می تواند نوآوری و خلاقیتی باشد که در خانه های دیگر دیده نمی شود. برای اشنایی با ایده های ارزان برای تغییر ظاهر خانه ادامه مطلب را بخوانید.

ما تعدادی از ایده ها را برای شما گردآوری کرده ایم که اجرای آن آسان، مقرون به صرفه و از همه مهمتر خلاقانه هستند. با اجرای این ایده ها می توانید از یک فرد بی تجربه در طراحی خانه به یک متخصص تبدیل شوید و احساس جدیدی در منزلتان ایجاد کنید.

دانلود اپلیکیشن استادکار

  • نسخه IOS استادکار
  • نسخه اندروید استادکار
  • دریافت از اپ استور و سیب اپ
  • دریافت از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت
دریافت این خدمت از استادکار

استفاده از تخته سیاه روی دیوار

تخته سیاه هایی که روزگار مدرسه روی آنها می نوشتیم می توانند علاوه بر نوستالژیک و نوآورانه بودن، به شما در یادآوری چیزها کمک کنند. بنابراین می توانید یک تخته سیاه کوچک برای استفاده روی دیوار آشپزخانه یا اتاق خواب کودک بخرید. اکثر تخته سیاه های فانتزی موجود در بازار دارای مغناطیس هم هستند و روی آهن می چسبند و به شما فرصت بیشتری برای خلاق کردن خود و کودکانتان می دهند. پس خرید چند گچ رنگی را به همراه تخته سیاه فراموش نکنید!

استفاده از تخته سیاه روی دیوار

استفاده از بوک شلف شناور

می توانید کتاب خود را روی قفسه کتاب های شناور و معلق در هوا نصب کنید تا دیگران را به فکر وادارید که این کتاب ها روی هوا ایستاده اند! این قفسه ها یک تصویر چشمگیر ایجاد می کند و به خلاقیت دکوراسیون منزل می افزاید.

استفاده از بوک شلف شناور

گلدان های طلایی

گلدان ها را شاید بتوان از مهمترین لوازم دکوراسیون منزل دانست که تقریبا در هر خانه ای یافت می شود. اما چگونه می توان گلدان های رنگی را سمت و سویی خلاقانه داد؟ جواب این سوال یک راه حل ارزان و ساده است: اسپری رنگ طلایی. با رنگ کردن گلدان های معمولی خود به رنگ طلایی می توانید یک طراحی بی نظیر برای خانه یا آپارتمان خود ایجاد کنید.

گلدان های طلا از مهمترین لوازم دکوراسیون منزل

تبدیل اجزای قدیمی به کاربری جدید

می توانید دستی به سر و روی  تعدادی از اجزای قدیمی و مستهلک خود بکشید و آنها را تغییر کاربری دهید. برای مثال فرض کنید که میزناهارخوری از کار افتاده ای دارید که می خواهید آن را به انباری منتقل کنید. اما پیشنهاد ما به شما برای اجرای ایده دکوراسیون منزل با این روش این است که آن را مانند عکس شسته و به دو قسمت تبدیل کنید.

سپس رنگ مورد علاقه و سازگار با دکوراسیون خود را به آن زده و آن را به دیوار متصل کنید و روی آن از وسایل دکوری تزئینی استفاده کنید. به این ترتیب بدون اینکه هزینه گزافی را صرف کرده باشید، هم میز ناهارخوری قدیمی را از آشپزخانه خود خارج کرده و فضا را بزرگ تر کرده اید و هم اینکه صاحب دو میز دو پایه دکوری دیگر شدید. پیشنهاد می کنیم مقاله

۱۰ ترفند تغییر دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی منزل را مطالعه کنید .

خلاقیت در دکوراسیون منزل با تبدیل اجزای قدیمی به کاربری جدید

ساخت لوستر با پر

ساخت لوستر با پر یکی ایده های خلاقانه برای دکوراسیون اتاق خواب است که می تواند حس سبکی، پرواز و آرامش را به شما منتقل کند. می توانید تنها با مقداری پارچه و نخ و پرهای پارچه ای آماده یک لوستر شیک مخصوص اتاق خواب تهیه کنید و آن را دور لامپ خود قرار دهید.

ساخت لوستر با پر یکی ایده های خلاقانه برای دکوراسیون اتاق خواب

آیینه ای با سی دی های شکسته!

سی دی هایی که روزگاری تمام اطلاعات، فیلم، موسیقی و بازی های دوران ما رویش گردآوری می شد را یادتان می آید؟ اکنون با وجود هارد، DVD و فلش دیگر کمتر کسی از این سی دی ها استفاده می کند. اما به جای دور ریختن آنها می توانید یک حرکت خلاقانه رویشان پیاده کنید. اگر علاقه مند هستید در مورد کابینت سوپر مارکت دار بیشتر بدانید مقاله قبلی ما را بخوانید .

یکی از ایده های خلاقانه و جالب استفاده از سی دی ها این است که در صورتی که آنها را نمی خواهید، بشکنید و تکه های شکسته را اطراف قاب آینه قرار دهید. این سی دی ها در هنگام انعکس نور به رنگ های مختلف و شگفت انگیزی در می آیند و فضایی شگفت انگیز برای اتاق شما ایجاد می کنند. به این ترتیب بدون هیچ هزینه و تنها با چند سی دی شکسته می توانید نگاه دیگران را به اتاق خود خیره کنید!

یکی از ایده های خلاقانه و جالب استفاده از سی دی ها

نقاشی یک میز عتیقه

این روش یکی از روش های خلاقانه دکوراسیون است که برای آن باید نقاشی تان خوب باشد. پس اگر اهل نقاشی کردن هستید به شما پیشنهاد می کنیم این کار را انجام دهید. برای این کار تنها به قفسه و قلم مو احتیاج دارید. تصویر یک میز سبک عتیقه را روی دیوار بکشید و یک شلف را برای طبیعی تر کردن آن تصویر بالای آن روی دیوار نصب کنید. این سبک عجیب و جذاب در دکوراسیون است. در واقع شما بدون اینکه واقعا یک میز عتیقه داشته باشید آن را خلق کرده اید!

آیا می دانید کالیته چیست ؟ مقاله استادکار را در این باره بخوانید .

طرح فرش روی زمین بیاندازید

یکی دیگر از خلاقیت های مرتبط با نقاشی بدون هزینه کردن و خرید یک فرش این است که طرح آن را با شابلون های آماده روی زمین خانه خود بکشید. برای این کار شابلون و اسپری را آماده کرده و در جایی که می خواهید طرح فرش شما ایده شود، شابلون را قرار دهید. دور کار را دستمال کاغذی بچینید و سپس شروع به اسپری کردن کنید. نتیجه کار باور نکردنی است. به این ترتیب بدون صرف هزینه صاحب یک فرش هنری نامرئی شدید!

دکوراسیون خاص منزل طرح فرش روی زمین بیاندازید

شلف ها فریم دار

اگر نصب شلف و قفسه های معمولی روی دیوار به اندازه کافی برای جذاب نیست، می توانید با قاب های قدیمی و دور ریز خود دور آنها را قاب کرده و آن را تبدیل به ابزار دکوری خاصی کنید. این یک راه منحصر به فرد و هنری برای نمایش دادن هر چیزی است که داخل آن قرار خواهید داد، چه یک شمع چه تعدادی کتاب باشد.

نتیجه گیری

به نظر شما کدامیک از روش های بالا خلاقانه تر است و می توان آن را در دکوراسیون خانه های ایرانی نیز مد نظر قرار داد؟ نظر خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

منبع : diycozyhome

خدمات کابینت سازی استادکار

کابینت‌سازی

  • طراحی و ساخت کابینت آپارتمان، فروشگاهی و دکوری
  • طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک
  • ساخت کابینت ام دی اف، های گلاس، ترموود، چوبی و فلزی
  • تعمیر و نصب کابینت دیواری و زمینی
دریافت این خدمت از استادکار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =