خانه تکانی با فنگ شویی | سال ۹۹ را با خوش شانسی آغاز کنید

0

خانه تکانی به عنوان یکی از رسوم مهم استقبال از بهار می‌تواند رسم خوبی برای پاکسازی انرژی‌های منفی و روانه کردن انرژی‌های مثبت به خانه باشد. خانه تکانی با فنگ شویی یکی از همان مواردی است که می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند. بسیاری بر این باورند که برای موفقیت و خوش شانسی در سال نو، مواردی در خانه تکانی وجود دارد که می‌تواند برای ایجاد تعادل و خوشبختی در خانه انجام گیرد. مطمئن باشید که در آستانه نوروز ۹۹ با رعایت برخی نکات خانه تکانی به سبک فنگ شویی می‌توانید از انرژی زندگی یا “چی” در محیط خود بهره‌مند شوید. با استادکار همراه باشید.

خانه تکانی رسم خوبی برای پاکسازی انرژی‌های منفی و روانه کردن انرژی‌های مثبت به خانه است.
خانه تکانی رسم خوبی برای پاکسازی انرژی‌های منفی و روانه کردن انرژی‌های مثبت به خانه است.

نکات خانه تکانی با فنگ شویی

در این مقاله نکاتی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که بسیاری از اساتید مشهور فنگ شویی توصیه می‌کنند در خانه تکانی‌های خود رعایت کنید. تطبیق با بسیاری از این ایده‌ها مطمئنا خانه ما را به محل بهتر و آرامش‌بخش‌تری برای زندگی تبدیل می‌کند.

زدودن گرد و غبار

مسلما یکی از مهمترین اصول خانه تکانی با فنگ شویی، زدودن گرد و غبار از خانه قبل از سال نو است. این کار به شما اجازه می‌دهد که خانه را از شر انرژی‌های منفی تخلیه کرده و انر‌ژی‌های مثبت را روانه خانه کنید. پاکسازی فضا انرژی راکد و منفی را از خانه خارج می‌کند. اگر وقت دارید، اشیای خراب و شکسته را نیز از منزل دور کنید. شما انرژی‌ای می‌خواهید که در تمام خانه شما جریان پیدا کند و اشیایی که شکسته هستند جریان انرژی را مسدود می‌کنند.

اطمینان حاصل کنید که تنها شب عید خانه خود را تمیز نمی‌کنید، بلکه هرزگاهی دستی به سر و روی خانه می‌کشید و آن را از گرد و غبار می‌زدایید. آشپزخانه را تمیز کنید و کابینت‌ها را دوباره بچینید. قوطی‌های خالی مواد غذایی را پر کنید و برای سال نو میوه و آجیل بخرید.

بیشتر بدانید نحوه شستشو پرده کرکره‌ای در خانه تکانی شب عید

مسلما یکی از مهمترین اصول خانه تکانی با فنگ شویی، زدودن گرد و غبار از خانه قبل از سال نو است.
مسلما یکی از مهمترین اصول خانه تکانی با فنگ شویی، زدودن گرد و غبار از خانه قبل از سال نو است.

کاسه ای از میوه‌های گرد

مرکباتی مانند پرتقال که در کاسه‌های بزرگ قرار می‌گیرندۀ نماد طلا در سنت چینی هستند. یک کاسه از میوه‌های گرد مانند سیب و پرتقال با رنگ‌های متفاوت روی میز بگذارید. هر دو رنگ خود جاذب انرژی هستند.

از گیاهان استفاده کنید

گیاهانی در رنگ‌های زرد، بنفش و قرمز اضافه کنید تا انرژی زیادی جذب کنید. گیاهان هوا را تمیز می‌کنند و شادی را به خانه شما می‌آورند. گیاهان را در گوشه جنوب شرقی خانه خود قرار دهید. پون یین، استاد فنگ شویی ساکن نیویورک، در مصاحبه‌ای گفت: طبیعت به معنای زندگی است. یک گیاه زنده می‌تواند انرژی زندگی را دو چندان کند. این استاد برجسته که دارای مشتری‌های زیادی مانند کالوین کلین و دونالد ترامپ است، توصیه می‌کند که برخی گیاهان با برگ‌های گرد نمادی از سعادت و خوش‌شانسی هستند و بهتر است از گیاهانی با برگ‌های تیز مانند کاکتوس‌های خاردار استفاده نکنید.

 

گیاهان هوا را تمیز می‌کنند و شادی را به خانه شما می‌آورند.
گیاهان هوا را تمیز می‌کنند و شادی را به خانه شما می‌آورند.

پرداخت صورتحساب‌های باقی مانده

صورتحساب‌ها می‌توانند به عنوان وزنه‌ای معلق بالای سر شما عمل کنند. پس پیش از رسیدن سال نو بهتر است تمام قبض‌ها و صورتحساب‌های عقب افتاده را پرداخت کنید. اگر نمی‌توانید تمام آنها را پرداخت کنید، حداقل کمی از آنها را بپردازید تا انرژی مثبت بگیرید.

کاسه ثروت

یک کاسه را در جایی از خانه خود بگذارید و هر بار مبلغی داخل آن مانند قلک بیاندازید. پس از گذشت یک سال وقتی به سراغ آن بروید، تعجب خواهید کرد که چه میزان پول در این یک سال جمع شده است. برای مثال، از همین پول می‌توانید برای پرداخت بدهی قبض‌ها که در بالا اشاره شد استفاده کنید.

ورودی خانه را روشن نگه دارید

لیلیان تو، نویسنده مشهور مالزیایی و به میلیونرها در چین، هنگ کنگ و تایوان علم فنگ شویی را یاد می‌دهد، می‌گوید: ورودی اصلی خانه یک نقطه کانونی است که به گردش انرژی‌های مثبت در خانه و خانه تکانی با فنگ شویی کمک می‌کند. او توصیه کرده است که صاحبان خانه‌ها باید در طول روز روشنایی ورودی خانه را حفظ کنند تا انرژی خوبی روانه خانه آنها شود.

بیشتر بدانید خانه تکانی سالن پذیرایی قدم به قدم

خانه تکانی به سبک فنگ شویی
ورودی اصلی خانه یک نقطه کانونی است که به گردش انرژی‌های مثبت در خانه کمک می‌کند.

درب‌ها را باز کنید

برای کسانی که درب خانه‌هایشان به صورت دوتایی است خبر خوبی داریم. باز کردن هر دو درب شانس بیشتری برای سرازیر کردن انرژی مثبت به شما می‌دهد. درب‌ها را تمیز و براق نگه دارید و هنگام ورود به خانه درب‌ اتاق‌ها را باز کنید. پشت درب بسته ممکن است انرژی جمع شود، پس با باز کردن درب انرژی را روانه خانه خود کنید.

ابزار تمیزکاری را مخفی کنید

خانه‌های مرتب به گردش انرژی خوب در ذهن کمک می‌کنند. پس بهتر است شمع‌های استفاده شده، لباس‌های کثیف؛ مجلات قدیمی، میزهای کثیف و زیرشلواری‌هایی را که این طرف و آن طرف خانه افتاده‌اند گرد‌اوری کنید تا جریان شانس در خانه شما مسدود نشود. همچنین بهتر است وسایل نظافت مانند جارو و دستمال‌ها را جلوی دید نگذارید و اجازه ندهید که این وسایل با وجهه منفی‌شان جریان شانس را از خانه شما بروبند.

به باغچه ها برسید

حالا که نزدیک بهار است، بد نیست به باغچه خود برسید. فنگ شویی هنر متعادل کردن انرژی یین (نور) و یانگ (تاریکی) است. اگر باغ شما دارای گل، درخت و درختچه است، به خوبی از این فضا استفاده کنید و با هرس کردن شاخ و برگ‌های اضافی به رشد گیاهان دیگر کمک کنید. از درختان سایه‌دار برای جذب یانگ و ایجاد هارمونی استفاده کنید. گیاهانی مانند گل صد تومانی نماد عشق، گل داوودی زرد رنگ نماد شادی و گل نرگس نماد شانس را بیشتر بکارید.

بیشتر بدانید خانم‌های باردار مراقب خانه تکانی باشید

حالا که نزدیک بهار است، بد نیست به باغچه خود برسید.
حالا که نزدیک بهار است، بد نیست به باغچه خود برسید.

جای تخت را عوض کنید

یکی از موارد خانه تکانی به سبک فنگ شویی تغییر موقعیت تخت است. ما یک سوم زندگی خود را روی تخت می‌گذرانیم. بنابراین لازم است که تخت خود را در موقعیت فرماندهی قرار دهید، یعنی جایی که روبروی درب نباشد یا مستقیما مقابل درب قرار نگیرد.

اضافه کردن اشیای رمانتیک

در خانه تکانی به سبک فنگ شویی اشیایی را اضافه کنید که اوقات رمانتیکی را به شما یادآوری می‌کنند. برای مثال، یک سوغاتی را که از دوران ماه عسل خود خریده‌اید روی میز توالت جلوی آینه بگذارید. استادان فنگ شویی می‌گویند این اشیا خاطرات را در خود ذخیره می‌کنند و منبع انرژی، عشقف علاقه و خوش‌شانسی هستند. همچنین زنگوله‌های آویز درب بیرون از خانه و به صدا درآمدنشان هنگام ورود افراد به خانه می‌تواند موجب تقویت روابط و صلح و ثروت در خانه باشد.

در خانه تکانی به سبک فنگ شویی اشیایی را اضافه کنید که اوقات رمانتیکی را به شما یادآوری می‌کنند.
در خانه تکانی به سبک فنگ شویی اشیایی را اضافه کنید که اوقات رمانتیکی را به شما یادآوری می‌کنند.

حرف پایانی

برای اینکه انرژی‌های مثبت روانه خانه شما شود، نیاز است اصول خانه تکانی با فنگ شویی را رعایت کنید و به مواردی که در بالا ذکر شد توجه نمایید. شما چه مواردی دیگری را در تکمیل این لیست پیشنهاد می‌کنید تا خانه‌ای پر از خوش شانسی در آغاز سال ۱۳۹۹ داشته باشید؟
منابع: thethaiger | redlotusletter | blog.atlastravelweb

خدمات نظافت منزل توسط آقا در استادکار

نظافت منزل

  • شستن دیوار‌ها و پنجره‌ها
  • شستن و تی کشیدن کف
  • نظافت پذیرایی‌و نظافت اتاق‌ها
  • شستن سرویس بهداشتی و حمام
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 5 =