با راهنمای رنگ‌آمیزی سقف ساختمان، نتیجه بهتر می‌شود

0

بعد از یک روز شلوغ کاری روی تخت‌ دراز می‌کشید تا لحظه‌ای استراحت کنید. به‌محض خوابیدن روی تخت، ترک‌هایی را روی سقف رنگ‌ورو‌رفته و قدیمی اتاق می‌بینید، اما جای نگرانی نیست و اگر آخر هفته برای رنگ‌آمیزی سقف ساختمان وقت بگذارید، خودتان می‌توانید سقف را رنگ‌ کنید و جلوه زیبایی به آن بدهید.

حتماً این سؤال برایتان پیش می‌آید که رنگ‌‌آمیزی سقف ساختمان چطور انجام می‌شود؟ در واقع شاید شما هم مثل خیلی از افراد دیگر فکر می‌کنید که این کار یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا است و با هر رنگی که به سقف می‌زنید، نیمی از آن روی سر شما چکه می‌کند! اما بهتر است بدانید نقاشی سقف خانه آن‌قدرها هم سخت‌تر از رنگ کردن دیوارها نیست و اگر تجربه رنگ کردن دیوارها را داشته باشید و با نکات مهم اجرایی و همچنین طریقه انتخاب رنگ آشنا باشید، بسیار هم ساده خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را بخوانید تا فوت‌وفن نقاشی سقف ساختمان را یاد بگیرید.

چطور بهترین رنگ را برای رنگ‌آمیزی سقف انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین رنگ برای نقاشی سقف ساختمان به عوامل متعددی بستگی دارد. یک رنگ خوب به شما کمک می‌کند نقص‌های روی سطح سقف را بپوشانید و جلوه زیباتری به آن ببخشید. با در نظر گرفتن موارد ارائه شده در ادامه این بخش، می‌توانید انتخاب بهتری برای رنگ‌آمیزی سقف ساختمان داشته باشید.

با اعتماد به خدمات نقاشی استادکار بهترین نتیجه را برای خود ببینید.

خدمات نقاشی ساختمان در استادکار

نقاشی ساختمان

  • رنگ آمیزی و نقاشی دیوار
  • رنگ آمیزی و نقاشی سقف
  • پتینه کاری دیوار
  • اجرای انواع رنگ‌های روغنی، اکرولیک و پلاستیک
دریافت این خدمت از استادکار

انتخاب نوع رنگ

بسیاری از افراد برای رنگ‌آمیزی سقف ساختمان همان رنگی که در سایر بخش‌ها استفاده شده را به کار می‌برند؛ اما بهتر است بدانید در صورت استفاده از رنگ مخصوصِ سقف، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

به‌طور معمول نوع رنگ سقف، کمی غلیظ‌‌‌تر از رنگ‌ دیوار است و چون تماسی با آن صورت نمی‌گیرد، به مدت‌زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارد. معمولا ظاهر رنگ مناسب نقاشی سقف ساختمان مات است و گاهی اوقات بنابر سلیقه شما می‌تواند متفاوت با رنگ سایر بخش‌ها باشد.

راهنمای رنگ‌آمیزی سقف ساختمان با رنگ متفاوت از دیوارها
برای نقاشی سقف می‌توانید از رنگ هماهنگ با دیوارها و یا رنگی متفاوت با آن استفاده کنید.

بسیاری از افراد برای رنگ‌آمیزی سقف ساختمان از رنگ لاتکس سفید استفاده می‌کنند. شاید این رنگ، مخصوص سقف نباشد اما گاهی اوقات به دلیل کم کردن هزینه‌ها و همچنین سرعت بخشیدن به روند نقاشی به کار می‌رود.

به‌طورکلی رنگ مخصوص سقف آهسته‌تر خشک می‌شود و از طرفی ظاهری بسیار زیباتر و یک‌دست‌تر به سقف خانه شما می‌بخشد. از آنجایی‌که نقاشی با غلظت مخصوص موجب می‌شود رنگ چکه نکند، این موضوع به سقف شما ظاهری یکنواخت‌تر می‌دهد.

یکی‌دیگر از مهم‌ترین مزایایی که استفاده از رنگ مخصوص سقف برای شما دارد، این است که لکه‌ها را بهتر پوشش می‌دهد و این موضوع در مورد مکان‌هایی مثل دستشویی، حمام و آشپزخانه که بیشتر در معرض لک شدن قرار دارند، اهمیت زیادی دارد.

نوع رنگ سقف سرویس بهداشتی و حمام | خرید رنگ مخصوص سقف خانه
رنگ‌های مخصوص سقف برای مکان‌هایی مثل حمام و سرویس بهداشتی که بیشتر در معرض لکه شدن هستند، بسیار مناسب‌ است.

برای رنگ‌آمیزی سقف ساختمان به‌ اندازه و شرایط ساختمان دقت کنید. اگر خانه شما متراژ کوچکی دارد یا در برخی بخش‌ها دارای کنج و دیوارهای زیادی است، بهتر است از رنگ سفید برای سقف استفاده کنید تا هم بزرگ‌تر به نظر برسد و هم ایرادات دیوار کم‌تر نمایان شود.

رنگ سفید برای رنگ‌آمیزی ساختمان‌های کوچک و نقاشی سقف پذیرایی
رنگ سفید برای رنگ‌آمیزی سقف ساختمان‌های کوچک و نقاشی سقف پذیرایی که کنج و دیوارهای زیادی دارند، بسیار مناسب‌ است.

انتخاب رنگ تیره یا روشن؟

سقف خانه تأثیر زیادی بر انعکاس نور و روشن‌تر به نظر رسیدن آن دارد، ازاین‌رو انتخاب رنگ مناسب می‌تواند به زیبایی ساختمان اضافه کند. اگر برای رنگ‌آمیزی سقف ساختمان خود از رنگ‌های روشن استفاده کنید وسعت، عمق سقف و میزان نور خانه بیشتر خواهد شد و استفاده از رنگ‌های تیره موجب می‌شود متراژ ساختمان کوچک‌تر و سقف کوتاه‌تر به نظر برسد.

به‌طورکلی رنگ سفید محبوب‌ترین رنگ برای سقف ساختمان است. در کنار انعکاس نور و همچنین بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضا، استفاده از رنگ سفید کمک می‌کند تا لوستر جلوه جذاب‌تری پیدا کند و درواقع زیباتر و باشکوه‌تر به نظر برسد.

مهم‌ترین دلایل استفاده از رنگ سفید برای رنگ‌آمیزی سقف ساختمان عبارت‌اند از:

  • انعکاس بیشتر نور
  • بلندتر به نظر رسیدن سقف
  • وسعت بخشیدن به فضا
  • در دسترس بودن
انتخاب بهترین رنگ برای رنگ‌آمیزی کناف سقف پذیرایی و نشیمن منزل
رنگ سفید یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای نقاشی سقف خانه است که موجب روشن‌تر و عمیق‌تر به نظر رسیدن سقف می‌شود.

البته استفاده از رنگ‌های تیره هم این روزها بسیار طرفدار دارد اما به کار بردن این رنگ‌ها در سقف موجب می‌شود نور کمتری در سراسر خانه منعکس شود و محیط تاریک‌تر از آنچه هست، به نظر برسد. به همین منظور در صورت استفاده از رنگ‌های تیره برای سقف، بهتر است به نورپردازی خانه اهمیت بیشتری دهید.

نورپردازی مناسب برای استفاده از رنگ تیره در رنگ‌آمیزی سقف منزل
برای استفاده از رنگ تیره در رنگ‌آمیزی سقف ساختمان، باید نورپردازی مناسبی داشته باشید تا خانه شما تاریک به نظر نرسد.

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید قوانین را در هم بشکنید و در همه‌چیز کمی خلاقیت به خرج دهید، به‌احتمال زیاد از کلیشه‌ای بودن خوشتان نمی‌آید و در مورد رنگ سقف ساختمان هم استفاده از رنگ‌های متفاوت را ترجیح می‌دهید. برای رنگ‌آمیزی سقف ساختمان با رنگی به‌غیراز سفید، می‌توانید رنگی تیره‌تر یا روشن‌تر از رنگ دیوار را انتخاب کنید. استفاده از رنگ یکسان برای سقف و دیوارها یا رنگ‌های متضاد در این دو سطح نیز می‌تواند بسیار جذاب باشد و ظاهری خاص و منحصربه‌فرد به خانه ببخشد.

ترفندهای رنگ‌آمیزی کناف سقف آشپزخانه با رنگ متمایز از دیوارها
یکی از روش‌های خلاقانه برای نقاشی سقف این است که از رنگ متفاوت با دیوارها برای سقف استفاده کنید.

نقاشی نمای ساختمان به دلیل آنکه در معرض عوامل خارجی وجود دارد، باید با دانش و تجربه کافی انجام گیرد تا مشکلی به وجود نیاورد. به همین دلیل کارشناسان استادکار وارد عمل می‌شوند.

نقاشی نمای ساختمان

نقاشی نمای ساختمان

  • نقاشی و رنگ آمیزی نمای ساختمان
  • نقاشی نمای سیمانی، بتنی، آجری، سنگی و...
  • نقاشی نما ساختمان با داربست و بدون داربست
  • رنگ آمیزی نما با رنگ های پایه آب و پایه حلال
دریافت این خدمت از استادکار

انتخاب رنگ براق یا مات؟

اصلی‌ترین تفاوتی که بین رنگ‌های براق و مات وجود دارد، این است که رنگ‌های براق ایرادها، برآمدگی‌ها و فرورفتگی‌های سطح سقف را بیشتر نمایان می‌کنند. به‌طورمعمول بیشتر کارشناسان استفاده از رنگ‌های مات را برای رنگ‌آمیزی سقف ساختمان مناسب‌تر می‌دانند، چون نور مستقیم به این بخش از خانه می‌تابد و رنگ‌های مات لکه، برجستگی و ایراد روی سطح را کمتر مشخص می‌کنند. البته زمانی که از رنگ براق برای نقاشی استفاده می‌کنید، بازتاب نور در محیط بیشتر خواهد شد و درنتیجه فضای شما روشن‌تر به نظر می‌رسد.

بهترین ابزار رنگ‌آمیزی سقف منزل کدام است؟

همان‌طور که می‌دانید ابزارهای مختلفی مثل قلم‌مو، غلتک و پیستوله برای رنگ‌آمیزی ساختمان وجود دارد و انتخاب تجهیزات مناسب می‌‌تواند به شما کمک کند کارتان را بهتر و با سرعت بیشتری انجام دهید.

بیشتر بخوانید: با شناخت انواع قلمو نقاشی ساختمان، بهترین را بخرید

از بین ابزارهای مختلف، بهترین وسیله برای رنگ ‌آمیزی سقف ساختمان غلتک است و در کنار آن برای برخی از بخش‌ها نیز به قلم‌مو نیاز پیدا خواهید کرد. در ادامه به مهم‌ترین تجهیزاتی که باید قبل از شروع نقاشی سقف خانه فراهم کنید، اشاره می‌کنیم.

  • غلتک رنگ
  • پوشش روی غلتک
  • سینی مخصوص رنگ
  • برس زاویه‌دار
  • پارچه برای پهن کردن زیر کار
  • نوار نقاشی
  • چوب همزن
  • رنگ مخصوص
  • دستکش

مراحل رنگ‌آمیزی سقف خانه کدامند؟

در این بخش می‌توانید با مراحل رنگ‌آمیزی سقف ساختمان آشنا شوید:

اتاق را تخلیه کنید و کف را با پارچه بپوشانید

قبل از شروع رنگ‌آمیزی سقف ساختمان حتماً مبلمان، لوازم تزئینی و تمام وسایل خانه را به‌ محل دیگری منتقل کنید و کف محل رنگ آمیزی را با پارچه بپوشانید. خلوت کردن اتاق قبل از شروع رنگ ‌آمیزی، به شما کمک می‌کند هم قدرت مانور بیشتری داشته باشید و هم نگران ریختن قطره‌های رنگ روی لوازم نباشید. توجه کنید که در صورت وجود لوستر بهتر است آن را به کمک یک پلاستیک به‌طور کامل پوشش دهید تا رنگ روی آن نریزد و خراب نشود.

مراحل رنگ ‎آمیزی سقف ساختمان و بازسازی خانه | پوشاندن کف اتاق با نایلون
قبل از رنگ‌‎آمیزی سقف باید همه لوازم را تا جایی که امکان دارد کنار بگذارید و یک پارچه روی زمین پهن کنید.

با کمک نوار نقاشی مرزهای رنگ‌آمیزی‌تان را مشخص کنید

اگر قرار است تنها سقف ساختمان‌ را رنگ کنید یا برای بخش دیوار و سقف از دورنگ استفاده کنید، بهتر است مرز بین سقف و دیوار را نوار مخصوص نقاشی بچسبانید تا رنگ در سایر بخش‌ها پخش نشود. لبه بخش‌های تزئینی روی سقف و بخش‌هایی که رنگ دیگری برای آن در نظر گرفته‌اید را هم با کمک نوار نقاشی جدا کنید.

بیشتر بخوانید: نوار نقاشی (Tape) چیست؟ چرا و چگونه از آن استفاده کنیم؟

استفاده از نوار نقاشی برای رنگ آمیزی سقف های کاذب
برای اینکه در زمان نقاشی سقف خانه، رنگ روی دیوار پخش نشود، باید در کناره‌های سقف و نزدیک دیوار از نوار نقاشی استفاده کنید.

قبل از شروع نقاشی سقف خانه، از پرایمر برای زیرسازی استفاده کنید

قبل از اینکه شروع به رنگ آمیزی سقف ساختمان کنید، بهتر است با کمک غلتک یک ‌لایه پرایمر مخصوص روی سقف بزنید. استفاده از پرایمر قبل از رنگ کردن کمک می‌کند لکه‌ها بهتر پوشانده شوند، بتوانید شیارها و نواقص را پر کنید و در نهایت با یک یا دو دست رنگ، به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید. به یاد داشته باشید نوع پرایمری که استفاده می‌کنید، باید با توجه به بافت و جنس سقف و همچنین نوع رنگ انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: چند ایده جالب برای نقاشی سقف خانه

اجرای پرایمر پیش از رنگ آمیزی سقف ساختمان
برای پوشش بهتر لکه‌ها بهتر است قبل از شروع رنگ‌آمیزی سقف منزلتان‌ از پرایمر استفاده کنید.

برای رنگ کردن لبه‌های کار از قلم‌مو استفاده کنید

رنگ کردن گوشه‌های سقف با غلتک به‌سادگی امکان‌پذیر نیست و به همین دلیل بهتر است برای این منظور از قلم‌موی 5 سانتی‌متری استفاده کنید. رنگ لاتکس با غلظت بالا یا رنگ مخصوص سقف، بهترین گزینه برای رنگ آمیزی سقف ساختمان هستند. قبل از شروع نقاشی، کناره‌های سقف را به‌ اندازه 5 تا 8 سانتی‌متر با کمک قلم‌مو و قبل از خشک شدن، با کمک غلتک اطراف آن را رنگ کنید. سعی کنید قلم‌مو و غلتک را کنار هم به کار ببرید تا مرزی بین رنگ کناره‌ها و سقف ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: آموزش نقاشی ساختمان با مهر نقاشی خانگی

نقاشی سقف خانه با غلتک و قلم‌مو با توجه به نوع رنگ سقف
برای رنگ آمیزی طرح نقاشی سقف ساختمان به‌جز غلتک، یک ‌قلم‌مو هم تهیه کنید و کناره‌های سقف را با کمک آن رنگ کنید.

قبل از خشک شدن رنگ گوشه‌های سقف، غلتک را آماده کنید

همان‌طور که در مرحله قبل اشاره شد، نباید فاصله زیادی بین رنگ کردن کناره‌های سقف با سایر بخش‌های آن باشد. برای رنگ آمیزی سقف ساختمان با کمک غلتک، مقداری رنگ داخل سینی مخصوص غلتک بریزید و سپس آن را در بخش عمیق سینی که رنگ داخل آن وجود دارد، غوطه‌ور کنید. اکنون غلتک را روی بخش سینی مانند چند بار به عقب و جلو بکشید تا رنگ اضافی آن خارج شود.

برای استفاده از غلتک از دسته بلند آن استفاده کنید

برای رنگ آمیزی سقف ساختمان از غلتک با دسته کشیده و بلند استفاده کنید و آن را به سمت عقب و جلو حرکت دهید و غلتک را چندین بار روی سطح بکشید تا کاملا یکدست شود. سعی کنید بعد از نقاشی کناره‌ها تا زمانی‌که رنگ هنوز خشک نشده و خیس است، آن بخش را تمام کنید و بعد به سراغ بخش‌های دیگر بروید.

بیشتر بخوانید: آموزش گام به گام نقاشی ساختمان با غلطک

ابزار رنگ‌آمیزی سقف ساختمان | نقاشی سقف پذیرایی با غلتک دسته‌بلند
برای استفاده راحت‌تر از غلتک در زمان نقاشی سقف خانه، بهتر است از یک غلتک دسته‌بلند استفاده کنید.

در صورت نیاز سقف را دو بار رنگ کنید

برای اینکه متوجه شوید برای کامل شدن رنگ آمیزی سقف ساختمان به یک ‌لایه رنگ دیگر نیاز دارید یا خیر، اجازه دهید حداقل 2 ساعت از رنگ کردن لایه اول بگذرد و کمی خشک شود. سپس در صورت نیاز یک ‌لایه دیگر رنگ روی آن بزنید. معمولا نوع رنگ و میزان پوشانندگی آن در تکرار فرآیند تقاشی سقف مؤثر است.

مراحل رنگ‌کاری سقف ساختمان با استفاده از غلتک دسته‌بلند
بعد از گذشت 2 ساعت از رنگ‌‌آمیزی سقف ساختمان در صورت نیاز می‌توانید یک‌لایه دیگر رنگ روی آن بزنید.

تجهیزات نقاشی را تمیز کنید

در مرحله آخر و بعد از اتمام رنگ‌ آمیزی سقف ساختمان باید کلیه تجهیزات مثل غلتک، سینی رنگ و قلم‌موهای رنگ را با کمک آب و صابون و مواد حلال رنگ مثل تینر بشویید و کامل آب بکشید. بعد از شستشوی تجهیزات بهتر است آن‌ها را کمی فشار دهید تا بهتر خشک شوند.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان به زبان ساده

اصول نگهداری و شستن تجهیزات و لوازم نقاشی ساختمان پس از رنگ‌کاری
برای شستن تجهیزات رنگ‌ آمیزی سقف ساختمان بهتر است از آب و صابون استفاده کنید.

نکات تکمیلی نقاشی سقف منزل

رنگ آمیزی سقف ساختمان تنها به تهیه ابزار نقاشی و انجام مراحل رنگ‌آمیزی خلاصه نمی‌شود. برای اینکه بتوانید همه اقدامات را اصولی و دقیق انجام دهید و نتیجه خوبی از کارتان به دست آورید، لازم است با نکات اساسی رنگ‌آمیزی سقف منزل نیز آشنا باشید.

بیشتر بخوانید: ترفندهایی برای نقاشی ساختمان ارزان

گاهی اوقات لازم است قبل از رنگ‌‌آمیزی سطوح را سمباده بزنید

قبل از شروع رنگ آمیزی سقف ساختمان بهتر است با دقت سطح سقف را بررسی کنید. برخی مواقع نیاز است قبل از هر کاری ابتدا با کمک یک سنباده سطح را یک‌دست و صاف کرده و سپس اقدام به نقاشی کنید.

سنباده زدن و آماده‌سازی سطح قبل از رنگ آمیزی کناف سقف آشپزخانه
برای صاف‌تر به نظر رسیدن سطح کناف‌کاری شده بهتر است قبل از قبل از نقاشی کمی روی آن سمباده بکشید.

برای رنگ آمیزی سقف‌های کاذب و گچبری‌ها این نکات را به کار بگیرید

  • قبل از هر چیز بدانید رنگ‌های روشنی مثل سفید و کرم مات برای رنگ‌آمیزی ابزار سقف منزل و بخش‌های گچ‌بری و تزئینات روی سقف مناسب‌تر هستند.
  • قبل از رنگ آمیزی کناف سقف پذیرایی، آشپزخانه، اتاق یا گچ‌بری روی سقف و تزئینات سقف بهتر است همه شکاف‌ها و فاصله‌های اضافی ایجاد شده روی این بخش‌ها را با کمک بتونه پر کنید.
  • برای رنگ کردن گچ‌بری و تزئینات از قلم‌موی باریک و مناسب استفاده کنید.
  • به‌منظور جلوه دادن به بخش‌های تزئینی و گچ‌بری می‌توانید رنگ متضاد یا کمی متفاوت با سقف را برای آن‌ها انتخاب کنید.
مدل رنگ آمیزی ابزار سقف منزل | نحوه نقاشی گچبری سقف ساختمان
برای اینکه گچبری و تزئینات بیشتر به چشم بیایند، در این بخش‌ها از رنگی متفاوت با سقف استفاده کنید.

در رنگ‌آمیزی کناف به این نکات دقت کنید

برای اینکه نتیجه بهتری از رنگ‌آمیزی کناف سقف آشپزخانه، پذیرایی، اتاق‌ها و تمام مکان‌هایی که در ساخت آن‌ها از کناف استفاده‌ شده به دست آورید، ابتدا باید مطمئن شوید که سطح موردنظر شما کاملا صاف و بدون برجستگی و فرورفتگی اضافی باشد.

برای یک‌دست کردن کناف می‌توانید ابتدا یک لایه بتونه روی همه بخش‌ها یا بخش‌هایی که در آنجا شکاف ایجاد شده بزنید و بعد با کمک سنباده سطح را صاف کنید. درنهایت بعد از صاف شدن سطح می‌توانید با کمک غلتک و قلم‌مو کناف‎ها را رنگ کنید. برای اینکه نتیجه بهتری از رنگ‌ آمیزی کناف داشته باشید، بهتر است از چندلایه رنگ روی آن استفاده کنید تا سطح آن یک‌دست و صاف شود.

آماده‌سازی سطوح و بتونه‌کاری برای رنگ آمیزی کناف سقف پذیرایی
قبل از رنگ کردن کناف بهتر است ابتدا از صاف بودن سطح آن اطمینان حاصل کنید و سپس اقدام به نقاشی کنید.

قبل از رنگ کردن دیوارها، سقف را رنگ کنید

یکی از نکات کاربردی که باید در مورد رنگ‌ آمیزی سقف ساختمان بدانید این است که اگر قبل از دیوارها سقف را رنگ کنید، دیگر لازم نیست نگران ریختن رنگ روی دیوارها باشید. اگر قصد دارید دیوارها و سقف خانه را نقاشی کنید، بهتر است ابتدا به سراغ سقف بروید و بعد دیوارها را تمام کنید.

هیچ‌گاه برای نقاشی سقف ساختمان از اسپری استفاده نکنید

ممکن است با خودتان فکر کنید ایده استفاده از اسپری رنگ برای رنگ‌آمیزی سقف ساختمان می‌تواند بسیار کاربردی و آسان باشد، اما این‌طور نیست. اسپری رنگ قابلیت پوشش‌دهی فوق‌العاده پایینی برای سقف دارد و نقص‌های سقف خانه به دلیل نورپردازی‌هایی که در آن می‌شود، راحت‌تر به چشم می‌آیند. ازاین‌رو بهتر است تمام تلاش خودتان را بکنید تا سقف را به بهترین شکل و به صورتی یک‌نواخت با غلتک و قلم‌مو رنگ‌آمیزی کنید.

آیا رنگ‌آمیزی سقف منزل را به شرکت نقاشی ساختمان بسپاریم؟

در بسیاری از مواقع لازم است برای نقاشی یا رنگ‌ آمیزی سقف ساختمان از افرادی باتجربه و ماهر کمک بگیرید تا نتیجه بهتری حاصل شود و از طرفی همه مراحل بدون دغدغه و نگرانی با سرعت بیشتری پیش بروند. مهم‌ترین موضوعی که باید در مورد سپردن خدمات نقاشی به شرکت‌های ساختمانی در نظر داشته باشید، این است که از اعتبار این شرکت‌ها، عملکرد آن‌ها و همچنین قیمت نقاشی ساختمان اطلاع پیدا کنید.

شرکت استادکار با معرفی بهترین و مجرب‌ترین نقاش‌های ساختمان به شما کمک می‌کند، تا با در نظر گرفتن رزومه افراد و همچنین میزان رضایت سایرین از عملکرد آن‌ها یک انتخاب خوب و حرفه‌ای را تجربه کنید. از طرف دیگر کلیه هزینه‌ها و خدمات قابل ‌ارائه در وب‌سایت استادکار به‌طور کامل نمایش داده‌ شده است و شما می‌توانید بعد از بررسی، اقدام به ثبت سفارش خود کنید. در جدول زیر می‌توانید قیمت‌‌های مربوط به خدمات رنگ‌آمیزی ساختمان در سال ۱۴۰۱ را مشاهده کنید:

شرح خدمات                                                                    قیمت واحد (تومان)

  • قیمت پتینه کاری ساده – هر مترمربع                                            67,000
  • قیمت پتینه کاری ابروباد – هر مترمربع                                           71,500
  • قیمت نقاشی ساختمان رنگ‌روغنی متری                                     49,000
  • قیمت نقاشی ساختمان رنگ آکریلیک متری                                   48,000
  • قیمت نقاشی ساختمان رنگ پلاستیک متری                                 39,000
  • قیمت نقاشی هر درب یا چارچوب- هر مترمربع                                65,000
  • قیمت نقاشی ابزار- هر متر طول                                                  32,000
  • قیمت نقاشی جدول- هر متر طول                                                28,000
  • قیمت نقاشی نرده فرفورژه پیچیده- هر طرف مترمربع                        76,000
  • قیمت نقاشی نرده فرفورژه ساده- هر طرف مترمربع                         55,000
  • قیمت نقاشی نرده ساده- هر طرف مترمربع                                   42,000
  • قیمت نقاشی جزئی – نقاشی محل کمتر از 20 مترمربع                   1,100,000

خدمات قابل‌ ارائه در سرویس نقاشی ساختمان استادکار

  • نقاشی ساختمان در غرب، شمال، شرق و جنوب تهران
  • نقاشی ساختمان مدرن با بهترین رنگ‌های ساختمانی
  • خدمات نقاشی منزل، شرکت، محل کار، مغازه و…
  • نقاشی ساختمان با غلتک و قلمو و اجرای پتینه کاری دیوار
  • نقاشی ساختمان با رنگ‌روغنی، اکرلیک، پلاستیک و مولتی کالر
  • بتونه‌کاری، سمباده زنی و زیرسازی دیوار و سقف

بیشتر بخوانید: هر آنچه باید درباره قیمت نقاشی ساختمان بدانید

 جمع‌بندی

همان‌طور که در این مقاله مطالعه کردید، برای رنگ آمیزی سقف ساختمان رنگ سفید به‌عنوان رایج‌ترین نوع مزیت‌های زیادی دارد، اما بااین‌حال افرادی زیادی هستند که استفاده از رنگ‌های دیگر را ترجیح می‌دهند. بهترین ابزار برای رنگ‌آمیزی سقف ساختمان، غلتک است و استفاده از اسپری رنگ به‌هیچ‌عنوان برای این کار پیشنهاد نمی‌شود.

به‌طورکلی به دلیل ظرافت‌هایی که کار نقاشی ساختمان دارد، داشتن کمی تجربه و علاقه اهمیت زیادی دارد. از همین‌رو اگر دوست دارید رنگ‌آمیزی سقف خانه شما به دست افرادی حرفه‌ای انجام شود، می‌توانید همین حالا سفارش خود را از طریق سایت یا اپلیکیشن استادکار ثبت کنید.

دانلود اپلیکیشن استادکار

  • نسخه IOS استادکار
  • نسخه اندروید استادکار
  • دریافت از اپ استور و سیب اپ
  • دریافت از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت
دریافت این خدمت از استادکار

منبع: realsimple

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − ده =