خدمات ضدعفونی هتل‌ها و مراکز اقامتی توسط استادکار

0

با بهتر شدن شرایط بحران بیماری کرونا در کشور و بازگشایی مراکز اقامتی و هتل‌ها، ممکن است هنوز این سوال در ذهن خیلی از افراد وجود داشته باشد که از چطور از بی‌خطر بودن اقامت در این اماکن مطمئن باشیم و یقین پیدا کنیم که خطری سلامتی ما و خانواده‌مان را تهدید نمی‌کند؟

به همین منظور لازم است که صاحبان این مشاغل برای جلب اطمینان مشتریان و امنیت آن‌ها و البته پرسنل، با بهره‌گیری از خدمات ضدعفونی هتل و مراکز اقامتی، همه محیط و سطوح مختلف هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را گندزدایی و ضدعفونی نمایند و از این راه به مشتریان خود اطمینان خاطر بدهند. در این مقاله همراه ما باشید تا با خدمات ضد عفونی فوری استادکار مخصوص هتل‌ها و سایر مراکز اقامتی بیشتر آشنا شوید.

چرا هتل‌‌ها و مراکز اقامتی نیاز به ضدعفونی دارند؟

هتل‌ها و اقامتگاه‌ها مکان‌هایی هستند که افراد متعددی از گوشه و کنار دنیا برای اقامت چند روزه در آن‌جا می‌مانند و در صورتی که به طور مرتب ضد عفونی نشوند، می‌توانند به مکانی برای انتقال انواع بیماری‌های واگیر همانند کووید-19 تبدیل شوند. رعایت کردن استانداردهای نظافتی و کمک گرفتن از خدمات ضدعفونی هتل به خصوص در شرایطی که دنیا درگیر مقابله با ویروس کرونا است، اهمیت زیادی در جلوگیری از انتقال بیماری و امنیت بیشتر افراد دارد.

همان‌طور که می‌دانید ویروس کرونا قادر به زنده ماندن از چند ساعت تا چند روز بر روی سطوح مختلف است و اگر با مواد ضدعفونی کننده گندزدایی نشود، می‌تواند خیلی راحت از فردی به فرد دیگر منتقل شود و بیماری را به سرعت گسترش دهد.

اهمیت ضدعفونی هتل ها و مراکز اقامتی | نحوه ضدعفونی محل اقامت | نظافت کامل هتل و اقامتگاه برای پیشگیری از کرونا
ویروس کرونا قادر است که در سطوح مختلف از چند ساعت تا چند روز زنده بماند و استفاده از خدمات ضدعفونی هتل می‌تواند برای از بین بردن این ویروس‌ها مفید باشد و جلوی انتقال ویروس کرونا را از فردی به فرد دیگر بگیرد.

از طرفی در این مواقع که بیماری خاصی در سراسر دنیا پخش شده است، تمیز کردن به تنهایی نمی‌تواند جلوی ابتلای افراد به بیماری را بگیرد و اگر هتل‌ها به درستی از خدمات ضدعفونی هتل استفاده نکنند و این اطمینان را در مشتریان ایجاد نکنند که محل اقامت آن‌ها در این مکان کاملاً گندزدایی شده و عملیات ضدعفونی در آن صورت گرفته است، مسلماً مشتریان نیز از ترس ابتلا به این بیماری از اقامت در این اماکن اجتناب خواهند کرد.

از طرف دیگر لازم است تا زمان بهبود کامل شیوع بیماری کووید 19 حتماً در همه هتل‌ها و مراکز اقامتی از ماده ضدعفونی کننده در زمان ورود و خروج افراد استفاده شود و در زمان اقامت افراد نیز حداقل 1 بار در روز تمام محیط هتل و تک تک اتاق‌ها با کمک خدمات ضد عفونی، تمیز و گندزدایی شوند.

استفاده از محلول ضدعفونی کننده در هتل ها و مراکز اقامتی | انواع مواد ضدعفونی کننده برای مقابله با کرونا | نکات گندزدایی هتل و اقامتگاه
بهتر است تا زمان تمام شدن کامل شیوع ویروس کرونا در دنیا همه افراد در زمان ورود به هتل دستان خود را کاملاً ضدعفونی کنند و با این کار از پخش شدن ویروس در محیط و دکمه آسانسور و دستگیره در جلوگیری نمایند.

این کار موجب می‌شود تا در کنار حفظ امنیت افراد و کارکنان هتل‌ها، کلیه مردم اعتماد و رغبت بیشتری برای حضور در این مکان‌ها داشته باشند و بتوانند بدون ترس و دلهره در یک اقامتگاه بومگردی یا هتلی مجلل ساکن شوند.

این موضوع را نیز به یاد داشته باشید که برای ضدعفونی اتاق‌های هتل باید حتماً از موادی استفاده شود که موجب ایجاد مشکل و یا حساسیت در افراد نشود و به سلامت آن‌ها آسیب نزند. امروزه در بسیاری از کشورهای مختلف دنیا از آنولیت برای کار استفاده می‌شود. آنولیت یک ماده ضدعفونی کننده طبیعی و بدون عارضه است که قدرت تمیزکنندگی و گندزدایی بالایی دارد و از طرفی هزینه آن نیز از ضدعفونی با الکل کمتر است و برای ضدعفونی اماکنی همچون بیمارستان‌ها، هتل‌ها و مکان‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ایران نیز بیشتر از 15 سال است که از آنولیت برای ضدعفونی کردن آب آشامیدنی، صنایع غذایی و کشاورزی و همچنین ضدعفونی بیمارستان و تجهیزات پزشکی استفاده می‌شود و از آنجایی که این ماده قدرت بالایی در ضدعفونی کردن دارد، برای امور حساسی همچون امور پزشکی و خوراکی استفاده می‌شود.

خدمات ضدعفونی استادکار برای هتل با آنولیت

استادکار برای بهبود شرایط در زمان شیوع کرونا و همچنین کمک به افراد و اقشار مختلف خدمات ضدعفونی در محل را نیز به خدمات خود اضافه کرده است. اما استادکار برای ارائه بهتر خدمات ضدعفونی هتل از آنولیت استفاده می‌کند، البته ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که آنولیت در مقایسه با مواد ضدعفونی کننده حاوی الکل یا کلر چه مزیتی دارد. قبل از هر چیز بهتر است خصوصیات این ماده را با هم مرور کنیم و بیشتر با مزیت‌های این محلول ضدعفونی کننده نسبت به سایر مواد ضدعفونی کننده آشنا شویم. آنولیت ماده‌ای از ترکیب آب خوراکی و نمک خوراکی است که طی فرآیندی الکتریکی ایجاد شده است و PH خنثی دارد.

PH خنثی این محلول ضدعفونی کننده موجب شده تا بر خلاف اینکه از خانواده کلرها است، بو و خاصیت خورندگی کلرها را نداشته باشد و همانند کلر و الکل در پوست و تنفس انسان حساسیت ایجاد نکند. نکته جالبی که در مورد آنولیت وجود دارد؛ این ماده کاملاً طبیعی و غیر سمی است و حتی در بدن ما و توسط گلبول‌ها سفید ما نیز برای مقابله با عوامل بیماری‌زا تولید می‌شود. اثر و قدرت ضدعفونی کردن آنولیت تقریباً 200 برابر از کلر بیشتر است و در پزشکی از آن برای ضد عفونی تجهیزات مختلف و حتی ضدعفونی زخم‌های باز هم استفاده می‌شود.

یکی دیگر از مزیت‌ها آنولیت نسبت به سایر مواد ضدعفونی کننده این است که نه همانند الکل به سرعت بخار می‌شود و نه برای ضدعفونی کردن به بیش از 30 دقیقه زمان نیاز دارد. آنولیت در حدود 30 ثانیه روی سطح مورد نظر می‌نشیند و بر خلاف الکل فرصت کافی برای قرار گرفتن روی سطوح و تمیز کردن همه بخش‌ها را دارد و می‌تواند در عرض کمتر از یک دقیقه محیط و سطوح را ضدعفونی و گندزدایی نماید.

قیمت خدمات ضدعفونی هتل با آنولیت | هزینه خدمات ضدعفونی هتل و اقاتگاه بومگردی با آنولیت | قیمت خدمات ضدعفونی فوری مراکز اقامتی | خدمات ضد عفونی فوری هتل ها
یکی از بهترین مزایای استفاده از آنولیت برای ارائه خدمات ضدعفونی هتل این است که آنولیت در عرض 30 ثانیه سطوح را ضدعفونی می‌کند و بعد از 20 دقیقه نیز امکان حضور افراد در مکان وجود دارد.

این ماده ضدعفونی کننده دارای تأییدیه‌های جهانی مختلف است و استفاده از آن برای کودکان، افراد سالمند و حساس مشکلی ایجاد نمی‌کند. نکته‌ای که لازم است بعد از ضدعفونی محل مد نظر داشته باشید این است که معمولاً متخصصین خدمات ضدعفونی هتل استادکار نیز این موضوع را یادآوری می‌کنند که بعد از عملیات ضدعفونی باید 20 دقیقه محل را ترک کنید و بعد از اتمام این زمان با خیال راحت در محیط حاضر شوید.

استفاده از خدمات ضدعفونی هتل نه تنها در زمان شیوع ویروس کرونا بلکه برای افزایش سطح بهداشت و جلوگیری از هر نوع بیماری‌ها واگیر و در هر زمانی از سال می‌تواند برای هتل‌ها استفاده شود. با این کار شما به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهید که سلامتی آن‌ها برای شما اهمیت دارد و همه تلاش خود را برای بالا بردن سطح بهداشت و امنیت آن‌ها در همه ایام سال به کار می‌گیرید.

نکات بهداشتی رزرو هتل در روزهای شیوع کرونا | نحوه ضدعفونی لابی هتل | چک لیست ضدعفونی هتل و اقامتگاه
استفاده از خدمات ضدعفونی هتل نه تنها در زمان شیوع ویروس کرونا بلکه برای افزایش سطح بهداشت و جلوگیری از هر نوع بیماری‌ها واگیر و در هر زمانی از سال می‌تواند برای هتل‌ها استفاده شود.

چگونه سفارش خدمات ضدعفونی را در استادکار ثبت کنید؟

برای ثبت سفارش خدمات ضدعفونی هتل و یا خرید بسته‌های آنولیت از استادکار می‌توانید با کلیک روی همین لینک، در بخش مربوط به  سفارش خدمات ضدعفونی وب سایت و یا اپلیکیشن سفارش خود را ثبت کنید. در این قسمت قادر هستید روز و ساعت دقیق مراجعه متخصصین استادکار به هتل یا مراکز اقامتی خودتان را مشخص نمایید و بعد از وارد کردن آدرس خودتان سفارش را ثبت نمایید. سپس خدمات ضدعفونی خودتان را به متخصصین ما بسپارید و با این کار به مشتریان خود نیز این اطمینان را بدهید که در محیطی امن و دور از هیچ نگرانی اقامت خواهند کرد.

متخصصین تیم استادکار برای انجام خدمات ضد عفونی هتل و یا اقامتگاه بومگردی شما با تجهیزات کامل، لباس‌های ایزوله، پمپ‌های مخصوص، ماسک فیلتر دار و دستکش لاتکس در محیط حاضر می‌شوند، به طوری که هیچ تماسی با سطوح نخواهند داشت.

استفاده از سیستم اسپری آنولیت روی سطوح مختلف و مه پاشی برای ضدعفونی هوا در بخش‌های مختلف صورت می‌گیرد و تمیز کردن همه سطوح با دقت و به طور مجزا صورت می‌گیرد.

معمولاً روال کار خدمات ضد عفونی فوری استادکار با توجه به وسعت هتل و اقامتگاه شما حداقل حدود 1 ساعت طول می‌کشد و بعد از اتمام کار می‌توانید مطمئن باشید که دیگر هیچ ویروس و عامل بیماری‌زایی در مکان باقی نمانده است و همه سطوح به خوبی تمیز و ضد عفونی شده‌اند.

فروش مواد ضدعفونی کننده سطوح برای مقابله با ویروس کرونا | استفاده از محلول ضدعفونی کننده آنولیت برای ضدعفونی | خدمات ضدعفونی منزل و محل کار استادکار
ارائه بسته‌های 4 لیتری و 20 لیتری آنولیت به وسیله استادکار یکی دیگر از خدماتی است که می‌توانید به راحتی از آن برخوردار شوید. برای خرید این بسته‌ها می‌توانید سفارش خود را در وب سایت یا اپلیکیشن استادکار ثبت کنید و برای ضدعفونی مرتب اتاق‌ها و سطوح مختلف در هتل استفاده نمایید و یا از آن به عنوان ماده ضدعفونی کننده دست در بخش‌های مختلف هتل استفاده کنید.

موضوعی که باید در رابطه با آنولیت در نظر داشته باشید این است که درصد استفاده از این ماده با توجه به نوع کارکرد شما متفاوت است. برای مثال برای ضد عفونی کردن سطوح باید یک سهم آب را با یک سهم آنولیت ترکیب کنید اما برای ضدعفونی دست از دو سهم آب و یک سهم آنولیت استفاده می‌شود که باید این موضوع را حتماً مد نظر داشته باشید.

نکات بهداشتی رزرو و اقامت در هتل برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا | نحوه ضدعفونی کردن هتل ها و مراکز اقامتی
برای بالا بردن سطح بهداشت و عدم انتقال ویروس کرونا بهتر است بعد از استفاده از خدمات ضدعفونی هتل نیز همه کارکنان از ماسک و دستکش استفاده کنند و در مکان‌های مختلف هتل نیز از ماده ضدعفونی کننده استفاده شود تا افراد به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و امنیت بیشتری را در زمان اقامت خود در هتل شما احساس کنند.

قیمت ضدعفونی هتل با استادکار

درست مثل هر ماده ضدعفونی کننده دیگری قیمت ضدعفونی آنولیت نیز با توجه به متراژ هتل و یا اقامتگاه بومگردی شما محاسبه خواهد شد و مسلماً هر چقدر مکان بزرگ‌تری داشته باشید، از محلول ضدعفونی کننده بیشتری استفاده خواهید کرد و هزینه ضدعفونی نیز به نسبت بیشتر خواهد شد. از طرفی نیز مقداری از مبلغ هزینه ضدعفونی شما بابت دستمزد متخصص برای ارائه خدمات ضدعفونی پرداخت می‌شود.

به طور کلی برای آشنایی با هزینه ضدعفونی استادکار به وسیله آنولیت می‌توانید نگاهی به جدول زیر بیندازید و حدود قیمت ضدعفونی خود را بر اساس تعداد طبقات، متراژ و شرایطی که در جدول به آن اشاره شده است، برآورد کنید:

شرح خدمات قیمت واحد ( تومان)
ضدعفونی تا 100 متر مربع به ازای هر متر مربع 4500
ضدعفونی 100 تا 200 متر مربع به ازای هر متر مربع 4000
ضدعفونی بیش از 200 متر مربع توافقی
ضدعفونی مشاعات هر طبقه تک واحدی 50000
ضدعفونی مشاعات هر طبقه دو واحدی 70000
هر واحد اضافه در هر طبقه 10000
ضدعفونی پارکینگ به ازای هر متر مربع 3000

کلام آخر

همان‌طور که در این مقاله مطالعه کردید کمک گرفتن از خدمات ضد عفونی فوری استادکار برای گندزدایی و ضدعفونی هتل‌ها و مراکز اقامتی می‌تواند به افراد انگیزه و اطمینان بیشتری ببخشد تا در هتل شما حضور داشته باشند و مطمئن شوند که در این ایام که هتل شما مستقر هستند، هیچ خطری سلامتی آن‌ها را تهدید نمی‌کند. استادکار برای ارائه خدمات ضدعفونی خود از ماده ضدعفونی کننده‌ای به نام آنولیت استفاده می‌کند که همان‌طور که مطالعه کردید این محصول ضدعفونی کننده مزایای زیادی نسبت به سایر ضدعفونی کننده‌ها دارد و از طرفی هزینه آن نیز در مقایسه با ضدعفونی کننده‌های الکلی بسیار کمتر است.

برای استفاده از خدمات ضد عفونی فوری استادکار می‌توانید همین الان در وب سایت و اپلیکیشن استادکار سفارش خود را ثبت کنید و از کارشناسان ما درباره این موضوع مشاوره بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 6 =