چطور پکیج را سرویس کنیم؟ راهنمای کامل سرویس پکیج

0

گرم نگه داشتن فضای خانه و داشتن آب گرم برای مصارف گوناگون جز مهم‌ترین مواردی است که با نزدیک شدن فصل سرما باید به آن توجه کرد. یکی از وسایل گرمایشی بسیار کاربردی و معروف که تقریبا امروزه در بسیاری از خانه‌ها دیده می‌شود، پکیج است. سیستم گرمایشی پکیج نسبت به بسیاری از سیستم‌های قدیمی مانند شوفاژخانه یا موتورخانه مزیت دارد از این رو امروزه در بسیاری از خانه‌های نوساز و آپارتمان از پکیج استفاده می‌شود. قبل از استفاده از سیستم گرمایشی پکیج، نکته‌ای که باید به آن توجه کنید سرویس کامل پکیج است که در این مقاله می‌خواهیم نگاهی به راهنمای کامل سرویس پکیج بی‌اندازیم.

خدمات تعمیر و سرویس پکیج در تهران

تعمیر و سرویس پکیج

  • تعمیر پکیج دیواری و زمینی
  • نصب و راه اندازی پکیج
  • سرویس کامل پکیج
  • لوله کشی و تعویض قطعات پکیج
دریافت این خدمت از استادکار

چرا باید از پکیج استفاده کنیم؟

شاید برای بسیاری از افراد که در خانه‌های قدیمی سکونت دارند و هنوز از سیستم‌های گرمایشی سنتی و قدیمی استفاده می‌کنند جای سوال باشد که چرا باید از پکیج استفاده کنیم؟ همانطور که می‌دانید با پیشرفت علم و تکنولوژی قطعا سیستم‌هایی که طراحی می‌شود در جهت صرفه جویی بسیاری از منابع ساخته می‌شود. پکیج جز یکی از سیستم‌های گرمایشی بسیار به صرفه است که شما می‌توانید با پیاده‌سازی یک سری تنظیمات اولیه میزان گرمای آب و دمای خانه را  به دلخواه خود تنظیم کنید. علاوه بر این پکیج نسبت به هر سیستم گرمایشی دیگری فضای کمتری را اشغال می‌کند و امکان دسترسی به آن بسیار ساده و راحت است. از طرفی هزینه‌های مربوط به تعمیر و سرویس پکیج نسبت به سایر سیستم‌ها بسیار کمتر است و در مصرف سوخت نیز بسیار صرفه جویی می‌کند.

چرا باید از پکیج استفاده کنیم؟

 

چرا پکیج باید سرویس شود؟

فرقی ندارد که شما جز افراد آپارتمان نشین باشید و یا یک خانه ویلایی مستقل داشته باشید زیرا سرویس پکیج برای هر واحد مسکونی به صورت جداگانه طراحی می‌شود و هر خانه‌ای سیستم مجزا دارد که برای سرویس آن نیاز به افراد متخصص در این زمینه است. استفاده از افرادی که دانش و آگاهی کافی برای تعمیر و سرویس پکیج دارند به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت زمستانی گرم را در کنار اعضای خانواده خود تجربه کنید. از طرفی سرویس سالیانه پکیج کمک می‌کند تا طول عمر آن بیشتر شده و هزینه‌های نسبت به تعمیر و سرویس دوباره آن کاهش یاشد.

چرا پکیج باید سرویس شود؟

 

چطور پکیج را سرویس کنیم؟

سرویس پکیج جز کارهای عادی نیست که هر فردی بتواند آن را انجام دهد زیرا ممکن است هنگام سرویس آن نیاز به یک سری اقدامات مانند رسوب زدایی داشته باشد که افراد عادی نمی‌توانند این کار را به راحتی انجام دهد پس بهتر است برای این کار از کارشناسان مربوطه استفاده کرد تا بتوان با خیالی آسوده از این وسیله گرمایشی استفاده کرد. استادکار مجموعه‌ای از کارشناسان و افراد متخصص را در زمینه تعمیر و سرویس پکیج در اختیار دارد که شما می‌توانید با ثبت سفارش خود از مجموعه خدمات استادکار بهره‌مند شوید.

چطور پکیج را سرویس کنیم؟

 

اقدامات مربوط به سرویس پکیج:

در قدم اول کارشناسان مربوط به تعمیر و سرویس پکیج از نحوه نصب صحیح آن مطمئن می‌شوند. بررسی و بازبینی نصب صحیح پکیج یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید صورت گیرد زیرا اگر پکیج درست نصب نشده باشد ممکن است به لوله‌ها آسیب برسد و از نظر ایمنی مشکل داشته باشد.

اقدامات مربوط به سرویس پکیج

 

در قدم دوم نیروی متخصص تعمیر و سرویس پکیج استادکار عملکرد بخش‌های مختلف پکیج را بررسی می‌کنند. بخش‌های مختلف پکیج شامل دودکش، درجه حرارت، محل اتصالات، میزان فشار آب و نوع لوله گاز است که تمامی بخش‌ها با دقت بسیاری توسط کارشناسان استادکار انجام می‌گیرد.

اقدامات مربوط به سرویس پکیج

قدم سوم سنجش میزان فشار آب است. همانطور که می‌دانید میزان فشار آب در هر منطقه‌ای متفاوت است. از طرفی میزان فشار آبی که در گردش است و میزان املاحی که در آب موجود است برا روی فرایند رسوب گذاری در پکیج بسیار تاثیرگذار است از این رو کارشناسان استادکار در ابتدا میزان فشار آب را در منطقه شما می‌سنجند و نسبت به آن اگر پکیج نیاز به رسوب زدایی داشته باشد این کار را انجام می‌دهند.

اقدامات مربوط به سرویس پکیج

 

در قدم چهارم پس از اطمینان از صحت عملکرد پکیج و اقدامات مربوط به تنظیمات پکیج، نوبت به هواگیری رادیاتورها است. از آن‌جا در طول بهار و تابستان از رادیاتور هیچ استفاده‌ای نمی‌شود و کاملا بسته است برای راه‌اندازی دوباره آن نیاز به هواگیری وجود دارد که پس از انجام این کار توسط کارشناسان سرویس پکیج استادکار، میزان گرمای ایجاد شده در رادیاتور را می‌سنجند تا از نحوه عملکرد صحیح پکیج مطلع شوند. علاوه بر این کارشناسان استادکار از نداشتن نشتی لوله‌ها نیز اطمینان حاصل می‌کنند تا جای هیچ گونه خطایی وجود نداشته باشد و بهترین خدمات و سرویس را بتوانند به مشتریان خود ارائه دهند.

اقدامات مربوط به سرویس پکیج

 

چه موقع باید سرویس پکیج انجام شود؟

پیشنهاد کارشناسان استادکار این است که بهترین حالت سرویس سالیانه پکیج است در واقع اگر شما به صورت سالیانه پکیج خود را سرویس کنید و یا اگر نیاز به رسوب زدایی دارد این کار انجام دهید طول عمر پکیج بالا می‌رود و میازن خرابی‌های آن به حداقل می‌رسد. اما اگر هر زمان دیگری متوجه بروز هرگونه مشکلی شوید باید در اسرع وقت از کارشناسان مربوطه بخواهید تا نسبت به آن اقدامات لازم را انجام دهند زیرا هرگونه مشکل می‌تواند به نوعی خطری برای ایمنی ساختمان تلقی شود.

چه موقع باید سرویس پکیج انجام شود؟

 

خدمات استادکار برای سرویس پکیج چیست؟

سرویس پکیج انواع مختلفی دارد و در برخی موارد باید سیستم داخلی آن نیز مورد بازبینی قرار گیرد از این رو توصیه ما به شما این است که از کارشناسان متخصص مربوط به سرویس پکیج راهنمایی بگیرد. در مجموعه استادکار کارشناسانی هستند که با ارائه خدمات مختلف از جمله نصب و تعمیر پکیج، اسید شویی مبدل، تنظیم باد منبع، بازدید و تعویض سنسورها و اورینگ‌ها و سرویس کامل پکیج بهترین‌ها را برای ما فراهم می‌سازند.

هزینه سرویس پکیج چقدر است؟

از آن‌جا که سریوس پکیج انواع مختلفی دارد و ممکن است گاهی نیاز به سریوس کامل باشد و یا در برخی دیگر از موارد یکی از قطعات آن دجار آسیب شده باشد میزان هزینه متفاوت است. اما مجموعه استادکار با بهره‌گیری از بهترین کارشناسان متخصص در زمینه تعمیر و سرویس پکیج هزینه‌ای که برای سرویس کامل پکیج در نظر گرفته‌اند بین ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، برای تعویض هر کدام از قطعات بین ۵ تا ۴۰ هزارتومان، برای اسید شویی تک مبدل بین ۵ تا ۶۰ هزارتومان و برای اسید شویی دو مبدل بین ۵ تا ۸۵ هزارتومان در نظر گرفته شده است.

چرا از استادکار برای سرویس پکیج کمک بگیریم؟

هدف از گردآوری کارشناسان متخصص در زمینه سرویس پکیج در مجموعه استادکار این است که بتوان بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه داد تا بتوان در مدت زمان کوتاهی و با هزینه بسیار مناسب، از بهترین خدمات بهره‌مند شد. از این رو شما در مدت زمان کوتاهی تنها با مراجعه به وبسایت استادکار و با ثبت سفارش خود می‌توانید در مدت زمان کوتاهی یکی از کارشناسان مربوط به سرویس کار را به دلخواه خود انتخاب کنید و تعمیر و سرویس پکیج خود را به آن‌ها بسپارید.

 

چرا از استادکار برای سرویس پکیج کمک بگیریم؟

خدمات تعمیر و سرویس پکیج در تهران

تعمیر و سرویس پکیج

  • تعمیر پکیج دیواری و زمینی
  • نصب و راه اندازی پکیج
  • سرویس کامل پکیج
  • لوله کشی و تعویض قطعات پکیج
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − دو =