راهنمای کامل رفع بوی بد توالت فرنگی

0

برای اکثر شما پیش آمده است که هنگام مواجه شدن با سرویس بهداشتی منزل و یا بیرون از خانه، متوجه بوی بد توالت فرنگی شده اید. شاید این بو آنقدر آزار دهنده باشد که مجبور باشید سریعا از دستشویی خارج شوید. به هر حال نگران نباشید، برای رفع بوی بد توالت فرنگی راه هایی وجود دارد که شاید از آن ها بی اطلاع باشید. اگر در حال حاضر توالت فرنگی خانه تان با این مشکل روبروست این مقاله را تا انتها بخوانید. ما به شما می گوییم چطور این معضل را حل کنید.

نصب و سرویس توالت فرنگی

نصب و سرویس توالت فرنگی

  • نصب انواع توالت فرنگی زمینی
  • نصب و تعمیر توالت فرنگی وال هنگ، تاشو و دیواری
  • رفع گرفتگی توالت فرنگی
  • تعمیر و تنظیم سیفون توالت فرنگی
دریافت این خدمت از استادکار

۱- سیفون را سریع بکشید

بسیاری از اوقات بوی ناخوشایند توالت فرنگی مربوط به نکشیدن سیفون است. شاید برای خودمان هم پیش آمده باشد که کشیدن سیفون را فراموش کرده باشیم. اما اگر می خواهید توالت شما همیشه بوی خوب بدهد بهتر است به هیچ عنوان این کار را فراموش نکنید.

۲- از خوشبوکننده ها استفاده کنید

خوشبوکننده ها همیشه مفید بوده اند. حتی اگر دائم توالت را تمیز کنید باز هم باید از خوشبوکننده استفاده کنید. همچنین در انتخاب رایحه دقت کنید زیرا بعضی از این خوشبو کننده ها بوهایی تند و آزاردهنده دارند و نه تنها مشکل شما را حل نمی کنند بلکه به آن میافزایند. برای نتیجه بهتر، اسپری های خوشبو کننده نیز موثر است.

۳- قرص ضدعفونی کننده یکی از بهترین ها

استفاده از قرص‌های ضدعفونی کننده تا حد زیادی در رفع بوی بد توالت‌ فرنگی موثر است. این قرص ها در بازار موجود است و با تهیه آن می توانید بوی نامطبوع توالت را کاهش داده و همچنین کاسه توالت را از هر میکروبی پاک کنید. البته حواستان باشد که استفاده افراطی از ضدعفونی کننده ها کاسه توالت شما را لک نکند زیرا در این قرص ها رنگ مصنوعی به کار رفته است.

 

۴- تهویه مناسب، دشمن بوی بد توالت فرنگی

شاید یکی از مهم‌ترین کارهایی که می توان برای رفع بوی بد توالت فرنگی انجام داد، نصب تهویه‌ای مناسب در سرویس بهداشتی باشد. عموما این محیط ها به دلیل نداشتن پنجره، هوایی خفه و نامطبوع دارند و با تهویه این مشکل حل می شود. پس همیشه تهویه سرویس بهداشتی خود را چک کنید.

۵- توالت فرنگی را مرتب بشویید

بسیار مهم است که به نظافت توالت فرنگی اهمیت بدهید. شست‌وشو‌ دائم توالت فرنگی مانع کثیف شدن آن و در ادامه ایجاد بوی نامطبوع می‌شود. همچنین در استفاده از شوینده ها نهایت دقت را به کار ببرید زیرا بعضی از شوینده ها برای نظافت توالت فرنگی مناسب نیستند.

خدمات نظافت منزل توسط آقا در استادکار

نظافت منزل

  • شستن دیوار‌ها و پنجره‌ها
  • شستن و تی کشیدن کف
  • نظافت پذیرایی‌و نظافت اتاق‌ها
  • شستن سرویس بهداشتی و حمام
دریافت این خدمت از استادکار

۶- درب توالت را ببندید

از دیگر اقداماتی که می توانید انجام دهید، بستن در توالت فرنگی است. این کار باعث می شود بوی نامطبوع تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

۷- محیط سرویس بهداشتی را خنک نگه دارید

گرم شدن فضای دستشویی باعث می شود بوی بد بیشتر به مشام برسد. اگر شوفاژ دارید آن را خاموش کنید و در صورتی که سرویس شما پنجره دارد آن را باز بگذارید. جریان هوا تا حد زیادی بو های نامطبوع را از بین می برد.

۸- جوش شیرین را از یاد نبرید

یک ظرف کوچک از جوش شیرین می تواند بوی نامطبوع سرویس بهداشتی را تا حد قابل توجهی از بین ببرد و یکی ار قابلیت های جوش شیرین جذب بوهای نامطبوع محیط است و بهتر است از آن بهره ببرید.

۹-عود روشن کنید

استفاده از عود نیز برای از بین بردن بوهای نامطبوع بسیار مفید است. روشن کردن عود علاوه بر اینکه بوهای بد را از بین می ببرد، انرژی خوبی به فضای سرویس بهداشتی شما می دهد.

۱۰- چاه را بررسی کنید

یکی از دلایل عمده بوی بد توالت‌ فرنگی، گرفتگی و یا مشکلاتی در چاه فاضلاب است. اگر با رعایت تمامی نکات بالا، باز هم از شر این بوهای نامطبوع خلاص نشدید، بهتر است از یک متخصص لوله باز کن کمک بخواهید و مشکل تان را با او در میان بگذارید.

تخلیه‌چاه و لوله‌بازکنی

لوله‌بازکنی و فنرزنی لوله

  • فنرزنی لوله
  • باز کردن لوله توالت ایرانی
  • لوله‌بازکنی انواع لوله‌ها
  • باز کردن لوله کف شور آشپزخانه
دریافت این خدمت از استادکار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =