این 6 مورد از مهمترین تعمیرات خانه در زمستان هستند

0

با نزدیک شدن به فصل سرما، بسیاری از افراد برای نوسازی و تعمیرات خانه در زمستان برنامه‌ریزی می‌کنند. در اکثر مواقع افرادی که اقدام به آماده کردن خانه برای زمستان می‌کنند، علاوه بر آسایش در فصل سرما، با ایجاد تغییراتی به استقبال فصل زیبای بهار نیز می‌روند و دستی بر سر و گوش خانه‌هایشان می‌کشند. در این مقاله از استادکار قصد داریم تا با ۶ مورد از مهم‌ترین تعمیرات خانه در زمستان آشنا شویم، با ما همراه باشید.

تعمیرات خانه در زمستان را با نوسازی حمام و آشپزخانه خود آغاز کنید

زمستان فرصت مناسبی برای شروع پروژه‌های نوسازی خانه است. بهتر است اول از حمام و آشپزخانه شروع کنید. از آنجایی که هر چقدر به فصل بهار و حال و هوای تمیزکاری و نوسازی عید نزدیک شوید، معمولاً افراد بیشتری به فکر تعمیرات و ایجاد تغییرات در خانه می‌افتند، اگر در اوایل زمستان برای این کار اقدام کنید، می‌توانید تا میزان زیادی در وقت و هزینه‌هایتان نیز صرفه‌جویی نمایید.

از طرفی نوسازی حمام و آشپزخانه به عنوان دو مکان پر تردد در خانه می‌تواند تأثیر زیادی بر راحتی و زیباتر به نظر رسیدن منزلتان داشته باشد و اگر این کار را در زمستان آغاز کنید، هم از شلوغی‌های کار عید که اکثر متخصصان این حوزه با آن روبه‌رو هستند، رها می‌شوید و هم از چند ماه زودتر نوسازی خانه‌تان را برای رسیدن بهار تمام می‌کنید.

زمستان فرصت مناسبی برای شروع پروژه‌های نوسازی آشپزخانه است
زمستان فرصت مناسبی برای شروع پروژه‌های نوسازی آشپزخانه است

میزان بهره‌وری از انرژی را افزایش دهید

برای افزایش بهره‌وری انرژی در ماه‌های زمستان و بهبود بازدهی انرژی راهکارهای متفاوتی وجود دارد. در جهت آماده کردن خانه برای زمستان، برای شروع بهتر است که ابتدا اطراف درب و پنجره‌ها را به خوبی مهر و موم کنید تا انرژی کمتری هدر برود و با این کار از ورود حشراتی هم که به دنبال مکانی گرم برای سپری کردن زمستان هستند به داخل خانه‌تان جلوگیری کنید.

اگر مدت‌ها است که از عایق کردن زیرشیروانی خانه غافل شده‌اید، زمستان بهترین فرصت برای انجام این کار است و این موضوع می‌تواند تأثیر زیادی روی کاهش اتلاف انرژی داشته باشد.

بیشتر بدانید مقایسه سیستم گرمایش از کف برقی و آبگرم

برای افزایش بهره‌وری انرژی در ماه‌های زمستان اطراف درب و پنجره‌ها را به خوبی مهر و موم کنید
برای افزایش بهره‌وری انرژی در ماه‌های زمستان اطراف درب و پنجره‌ها را به خوبی مهر و موم کنید

پروژه‌های نقاشی داخل ساختمان را آغاز کنید

نقاشی دیوارهای خانه روشی فوق‌العاده‌ای برای پوشاندن نقص‌ها و ایرادات دیوار است. اگر اهل کارهای فنی هستید و از تجربه کردن کارهای جدید لذت می‎برید، بهتر است خودتان دست به کار شوید و با کمترین هزینه شروع به رنگ کردن دیوارهای خانه کنید و یا در غیر این صورت از فردی که در این کار تخصص دارند کمک بگیرید. تعمیرات خانه در زمستان به دلیل اینکه که هنوز خیلی از افراد به فکر نوسازی خانه نیستند، معمولاً هزینه‌های پایین‌تری دارد.

تنها موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در حین نقاشی حتماً درب‌ها و پنجره‌ها را باز بگذارید و تهویه‌ها را روشن کنید تا بوی رنگ به سرعت از خانه خارج شود. اگر برای نقاشی ساختمان خود به افرادی متخصص نیاز داشتید، حتماً از همکاران باتجربه ما در استادکار کمک بگیرید.

خدمات نقاشی ساختمان در استادکار

نقاشی ساختمان

  • رنگ آمیزی و نقاشی دیوار
  • رنگ آمیزی و نقاشی سقف
  • پتینه کاری دیوار
  • اجرای انواع رنگ‌های روغنی، اکرولیک و پلاستیک
دریافت این خدمت از استادکار

نقاشی دیوارهای خانه روش فوق‌العاده‌ای برای پوشاندن نقص‌ها و ایرادات دیوار است
نقاشی دیوارهای خانه روش فوق‌العاده‌ای برای پوشاندن نقص‌ها و ایرادات دیوار است

اتاق زیر شیروانی را مرتب کنید

اگر در خانه‌تان اتاق زیر شیروانی دارید، حتماً می‌دانید که در فصل تابستان این اتاق به شدت گرم می‌شود و زمستان فرصت مناسبی برای استفاده از آن است. بهتر است دستی بر این اتاق بکشید و با آماده کردن خانه برای زمستان، در این فصل سرد از هوای مطبوع اتاق زیرشیروانی منزلتان لذت ببرید.

در زمستان بهتر است اتاق زیرشیروانی را تمیز کنید و از هوای مطبوع آن لذت ببرید.
در زمستان بهتر است اتاق زیرشیروانی را تمیز کنید و از هوای مطبوع آن لذت ببرید.

سیستم خنک‌کننده منزل را سرویس کنید

در فصل زمستان به طور کلی استفاده از سیستم خنک‌کننده فراموش می‌شود و با شروع فصل گرما همه مردم به سوی متخصصین این کار برای تعمیر و سرویس این سیستم هجوم می‌برند؛ اما بهتر است برای رهایی از این شلوغی‌ها در فصل زمستان که هیچ‌کس به فکر سرویس کردن سیستم خنک‌کننده هوا نیست از فردی متخصص بخواهید که دستگاه شما را به خوبی بررسی کنید و آن را برای استفاده در فصل گرما آماده سازد. با انجام تعمیرات خانه در زمستان می‌توانید یک مرحله جلوتر از بقیه باشید و وقت و هزینه کمتری را نیز صرف این کار کنید.

بهتر است در فصل زمستان که هیچ‌کس به فکر سرویس کردن سیستم خنک‌کننده هوا نیست
بهتر است در فصل زمستان که هیچ‌کس به فکر سرویس کردن سیستم خنک‌کننده هوا نیست، از فردی متخصص بخواهید که دستگاه شما را به خوبی بررسی کنید

اگر برای سرویس کولر گازی خود به افرادی متخصص نیاز داشتید، حتماً از همکاران باتجربه ما در استادکار کمک بگیرید.

نصب تعمیر و سرویس کولرگازی

سرویس کولرگازی، نصب و تعمیر آن

  • نصب کولر گازی اینورتر، اسپلیت، پنجره ای، دیواری و ایستاده
  • شارژ کولر گازی و رفع نشتی گاز کولر
  • تعمیر و سرویس کامل کولر گازی
  • تعمیر اینورتر کولرگازی
دریافت این خدمت از استادکار

پنکه‌های سقفی را تمیز کنید

از آنجایی که در فصل سرما از پنکه‌های سقفی استفاده نمی‌شود، حجم خاک و گرد و غبار زیادی در آن جمع می‌شود و این یعنی اینکه هر چقدر منزلتان را تمیز می‌کنید، باز هم این خاک‌ها در خانه وجود دارند. بهتر است یک با یک برس و دستمال مرطوب پنکه سقفی‌تان را به خوبی پاک کنید و از شر این آلودگی‌ها رها شوید.

زمستان به دلیل عدم استفاده از پنکه سقفی حجم زیادی خاک روی آن انباشته می‌شود.
زمستان به دلیل عدم استفاده از پنکه سقفی حجم زیادی خاک روی آن انباشته می‌شود.

کلام آخر

در این مقاله با ۶ مورد از مهم‌ترین تعمیراتی که می‌توانید در زمستان انجام دهید آشنا شدید. اجرای این کارها در فصل سرما به شما کمک می‌کند که زمان و هزینه کمتری صرف کنید و از انبوه شلوغی‌های نزدیک به عید رها شوید و با شروع بهار مشکلات کمتری برای نوسازی و تعمیرات داشته باشید.

خیلی از این کارها را می‌توانید خودتان به تنهایی انجام دهید و برای بسیاری از آن‌ها نیز ممکن است به کمک نیاز داشته باشید. بهتر است بدانید که همکاران ما در استادکار آماده هر گونه خدمات رسانی در زمینه تأسیسات و تعمیرات منزل هستند، پس اپلیکیشن استادکار را نصب کنید و از خدمات بی‌نظیر متخصصین ما در زمینه‌های مختلف لذت ببرید.

منبع: doityourself

دانلود اپلیکیشن استادکار

  • نسخه IOS استادکار
  • نسخه اندروید استادکار
  • دریافت از اپ استور و سیب اپ
  • دریافت از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت
دریافت این خدمت از استادکار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − پنج =