قیمت نظافت محل کار و نحوه محاسبه هزینه

0

هشت ساعت نشستن در پشت میزی که منبع بیش از 10 میلیون باکتری است، اتفاقی است که هر روز برای همه افراد در محل کار رخ می‌دهد. با توجه به این حجم آلودگی که 400 برابر بیشتر از میکروب‌های موجود در توالت است، قطعا نظافت محل کار برای همه ما در هر رتبه و مقامی که هستیم، یک مسئله جدی است.

ما در مقاله «قیمت نظافت محل کار و نحوه محاسبه هزینه» قصد نداریم در مورد ضرورت و اثرات مثبت نظافت در محل کار با شما صحبت کنیم. چون همگی به اهمیت این موضوع واقف هستیم. آنچه در این قسمت به آن خواهیم پرداخت، علت استفاده از نیروی نظافتچی شرکت‌های خدمات آنلاین، قیمت نظافت کار و نحوه محاسبه آن در استادکار خواهد بود پس با ما همراه باشید.

چرا استفاده از نیروهای نظافتچی شرکت‌های خدمات آنلاین به صرفه‌تر است؟

بسیاری از شرکت‌ها و یا سازمان‎‌ها معمولا چند نظافتچی دارند که کار نظافت شرکت را انجام می‌دهند. گاهی این نیروها تخصص کافی در این زمینه ندارند و تمیزکاری شرکت و اتاق‌ها و … به صورت مطلوب انجام نمی‌شود. یکی از روش‌های بسیار مرسوم در این روزها که شرکت‌های معتبر نیز به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، از آن استفاده می‌کنند، ثبت سفارش نیروی نظافتچی از شرکت‌های خدمات آنلاین است، استفاده از این نیروها چند مزیت دارد:

  1. نیاز به پرداخت حقوق ثابت ماهانه به نظافتچی نیست.
  2. نیروها حرفه‌ای هستند و مهارت استفاده از تمامی ابزارهای نظافت و مواد شوینده را دارند.
  3. در زمانی کوتاه خدمات نظافت ارائه می‌شود.
  4. نیرویی پشتیبانی در تمام مراحل کار همراه شرکت متقاضی است، در صورتیکه خدمات مناسب توسط نظافتچی ارائه نشود، نیروی دیگری بدون هیچ ناراحتی و اعتراضی جایگزین می‎گردد و یا به طریقی رضایت کارفرما جلب می‌شود.
نظافت اداری و تجاری

نظافت اداری و تجاری

  • نظافت اداره و سازمان
  • نظافت شرکت و محل کار
  • نظافت واحد های تجاری
  • نظافت مجتمع های تجاری و ساختمان های بزرگ
دریافت این خدمت از استادکار
چرا استفاده از نیروهای نظافتچی شرکت‌های خدمات آنلاین به صرفه‌تر است؟
هربار که شما نیاز به نیروی نظافتچی دارید، کافی است تا سفارشتان را در بخش «نظافت و بهداشت اپلیکیشن یا سایت استادکار» ثبت کنید. نیروهای ما در سریع‌ترین زمان ممکن آماده ارائه سرویس‌های مطلوب به شما هستند.

نحوه محاسبه قیمت نظافت محل کار چگونه است؟

همان‌طور که شما هم می‌دانید تفاوت آشکاری میان نظافت محل کار و منزل وجود دارد و نمی‌توان این دو را با یکدیگر مقایسه نمود. اما آنچه در هر دوی آن‌ها مشترک و مهم بوده سرعت و کیفیت کار است.

ثبت سفارش و تعیین هزینه نظافت محل کار در استادکار سخت و پیچیده نیست، این کار به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به صورت کلی و خلاصه با شما در میان می‌گذاریم:

  • میزان ساعت کاری

میزان ساعت کاری به متراژ شرکت و کارهایی که نظافتچی در داخل شرکت باید انجام دهد بستگی دارد. هر چه متراژ محل کار بیشتر باشد، نظافت آن هم زمان بیشتری می‌برد و قیمت نظافت نیز افزایش می‌یابد.

  • خانم یا آقا بودن نظافتچی

نیروی خانم نظافتچی دستمزد گران‌تری دارد. با توجه به اینکه بانوان به جزییات توجه بیشتری دارند، می‌توانید برای کارهای جزئی که نیاز به دقت و ریزه‌کاری دارد، از نیروی خانم استفاده نمایید. استفاده از نیروی نظافتچی زن، قیمت نظافت محل کار را کمی بالاتر می‌برد.

  • زمان کار بیشتر از 4 ساعت

در صورتیکه کار شرکت بیش از 4 ساعت زمان ببرد، هر ساعت اضافه 12 هزار تومان به قیمت نظافت شرکت یا اداره افزوده می‌شود.

شرح خدمات قیمت واحد (تومان)
نظافت اداره و شرکت توسط خانم تا ۴ ساعت 95.000 تومان
هر ساعت نظافت اضافه توسط متخصص خانم 12.000 تومان
نظافت اداره و شرکت توسط آقا تا ۴ ساعت 80.000 تومان
هر ساعت نظافت اضافه توسط متخصص آقا 12.000  تومان
نظافت سقف- هر متر مربع 3000 تومان

 

نحوه محاسبه قیمت نظافت محل کار چگونه است؟
در سال 99، قیمت نظافت محل کار به طور میانگین بین 75.000 تا 110.000 تومان خواهد بود. چنانچه مشتری پس از بازدید کار، سفارش را لغو کند، ملزم به پرداخت 30.000 تومان به عنوان هزینه ایاب و ذهاب خواهد بود.

سفارش آنلاین نظافت محل کار در استادکار به چه صورت انجام می‌گردد؟

برای ثبت سفارش خدمات نظافت محل کار می‌توان از 3 طریق وب‌سایت استادکار، اپلیکیشن استادکار و یا لینکی که در قسمت زیرین قرار داده شده، وارد عمل شوید.

نظافت ساختمان و مشاعات:

نظافت ساختمان و مشاعات

  • نظافت راه پله
  • شستن دیوارها و نرده ها
  • نظافت مشاعات، پارکینگ و حیاط
  • پاک کردن شیشه پنجره های داخلی
دریافت این خدمت از استادکار

مراحل ثبت سفارش نظافت محل کار به ترتیب زیر است:

  1. تعیین تاریخ و زمان ورود نظافتچی برای نظافت محل کار

پس از کلیک بر روی خدمات نظافت اداره و شرکت و … زمان مراجعه به محل و ساعت آن را مشخص کنید.

  1. ثبت آدرس برای نظافت محل کار

مرحله دوم ثبت آدرس شرکت است که می‌توانید به صورت دستی و یا در Google Maps آن را تعیین کنید.

  1. تعیین متراژ نظافت محل کار

مرحله سوم تعیین متراژ نظافت محل کار است. متراژ محل کار در اپلیکیشن استادکار به صورت 8 گزینه از 50 مترمربع تا در نهایت بالای 300 مترمربع طراحی شده‌است. شما می‌توانید با توجه به متراژ شرکت یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

تعیین متراژ شرکت، اداره و... برای محاسبه قیمت نظافت محل کار هنگام ثبت سفارش در اپلیکیشن استادکار
یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت نظافت محل کار، مشخص نمودن متراژ شرکت، اداره و … برای نظافت است.
  1. تعیین جنسیت نیروی نظافتچی

در مرحله چهارم می‌توانید جنسیت نیروی نظافتچی را مشخص کنید.

  1. تعیین محدوده خدمات نظافت محل کار

یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت نظافت محل کار، مشخص نمودن محدوده نظافت است. این بخش‌ها شامل نظافت پذیرایی، نظافت تراس، نظافت حیاط خلوت، آشپزخانه، داخل کابینت، شستن ظرف‌ها، سرویس بهداشتی و حمام، نظافت انبار، نظافت اتاق است. کافی است هرکدام که قصد نظافتشان را دارید، تعیین کنید.

  1. تعیین مدت زمان مورد نیاز

مرحله ششم مشخص نمودن تعداد ساعت مورد نیازتان برای نظافت منزل است. این بازه زمانی از 4 ساعت تا حداکثر 10 ساعت متغیر خواهد بود.

تعیین مدت زمان مورد نیاز نظافت محل کار هنگام ثبت سفارش آنلاین در اپلیکیشن استادکار
یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت نظافت محل کار در استادکار مدت زمان مورد نیاز برای نظافت است. هزینه نظافت 4 ساعت در نظر گرفته شده و هر یک ساعت اضافی 12.000 تومان به هزینه نهایی می‌افزاید.
  1. خرید محلول آنولیت

با توجه به شیوع بیماری کرونا، استادکار قسمتی با عنوان خرید محلول آنولیت در روند ثبت سفارش خود افزوده‌است. محلول آنولیت یک ماده ضدعفونی‌کننده با قدرت پاک‌کنندگی بالاست که به عنوان ماده ضدعفونی کننده استادکار می‌توان پس از نظافت هم از آن استفاده نمود. استفاده از این خدمات نیز در تعیین قیمت نظافت محل کار موثر خواهد بود.

مراحل ثبت سفارش خدمات نظافت محل کار استادکار | ضدعفونی سطوح با آنولیت
آنولیت یک ماده غیرسمی با قدرت ضدعفونی کننده بسیار بالاست که با توجه به اثرگذاری فوق العاده‌اش برای ضدعفونی سطوح در منزل و محل کار هم استفاده می‌شود.
  1. افزودن سایر توضیحات

یکی از خدمات بسیار موثر استادکار طراحی این قسمت تحت عنوان افزودن سایر توضیحات است. چنانچه باید توضیح خاصی به نظافتچی بدهید که در قسمت‌های قبلی در نظر گرفته نشده، می‌توانید در این قسمت آن را اضافه کنید.

  1. پیشنهاد 3 تا 5 متخصص

پس از ثبت سفارش در زمانی کمتر از 10 دقیقه، 3 تا 5 نیروی مظافتچی به شما اعلام آمادگی خواهند کرد، شما می‌توانید با توجه به قیمت و امتیاز متخصص یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. نیروی نظافتچی در ساعت و روز تعیین شده در محل حاضر می‌گردد. پس از اتمام خدمت، می‌توانید میزان رضایت خود را در اپلیکیشن خدمات منزل استادکار ثبت کنید.

ویدئوی راهنمای ثبت سفارش خدمات نظافت محل کار در استادکار

مراحل کامل ثبت سفارش خدمات نظافت محل کار در اپلیکیشن استادکار را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

سخن آخر

گذراندن زمانی حدودا بیش از 40 ساعت در محل کاری همچون شرکت، اداره، پاساژ و … این فضا را تبدیل به خانه دوم افراد کرده‌است. مهم‌ترین امر در مرحله اول، رعایت بهداشت و توصیه‌های کاربردی نظافت برای محیط کار است.

رعایت نظم و نظافت کارمندان در محل کار به همراه استفاده از نیروهای نظافتچی ماهر می‌تواند محیط کاری را تبدیل به فضایی آرام و مطلوب و در عین حال تمیز کند. در این فضای مطلوب نه تنها روحیه کارمندان و بازدهی آن‌ها بیشتر خواهد بود، ارباب رجوعی که به این محل مراجعه می‌کند نیز برای دریافت خدمات راحت‌تر می‌تواند تصمیم بگیرد.

بنابراین اگر نیاز به نظافت و ارائه خدماتی همچون جارو زدن و تی کشیدن کف زمین، شستن دیوارها و پاک‌کردن شیشه‌های پنجره، گردگیری لوازم و مبلمان اداری، نظافت سرویس بهداشتی و روشویی‌ها، نظافت آبدارخانه و تمیز کردن یخچال و اجاق‌گاز و حتی برای شستن ظروف دارید، کافی است از استادکار نیروی نظافتی درخواست کنید.

نیروهای متخصص استادکار افرادی خبره و ماهرند که می‌توانند خدمات نظافت محل کار شما را با کیفیت بسیار مناسب و قیمت به صرفه در کمترین زمان ممکن انجام دهند.در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانید از خدمات پشتیبانی استادکار به منظور رفع آن کمک بگیرید. به این ترتیب کار به بهترین شکل ممکن انجام می‌گردد.

نظافت اداری و تجاری

نظافت اداری و تجاری

  • نظافت اداره و سازمان
  • نظافت شرکت و محل کار
  • نظافت واحد های تجاری
  • نظافت مجتمع های تجاری و ساختمان های بزرگ
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + 20 =