خدمات ضدعفونی محیط پس از حضور فرد مبتلا به کرونا

1

در این روزها که همه جا صحبت از ویروس کرونا و پیدا کردن راهی برای سالم ماندن در برابر این بیماری بسیار مسری است، ضدعفونی کردن محیط خانه امری مهم و حیاتی محسوب می‌شود. از طرفی زمانی که فردی در خانه شما به این بیماری مبتلا می‌شود، برای اینکه بتوانید جلوی شیوع بیماری و ابتلای سایر اعضای خانواده را بگیرید، لازم است که محیط را به خوبی ضدعفونی و گندزدایی نمایید. در این مقاله از استادکار قصد داریم تا با خدمات ضدعفونی محیط بعد از حضور فرد بیمار بیشتر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

تمیز کردن و ضدعفونی کردن متفاوت هستند

شاید این موضوع برای خیلی از ما هنوز هم آن طور که باید قابل درک نباشد، اما بهتر است بدانید که تمیز کردن در شرایط عادی با ضدعفونی کردن برای جلوگیری از بیماری‌های ویروسی مثل کرونا با هم متفاوت است. شما با تمیز کردن تنها سطوح را از وجود موادی همچون خاک و میکروب‌ها پاک می‌کنید، در حالی که ضدعفونی کردن به معنای استفاده از مواد شیمیایی مخصوص و محلول ضدعفونی کننده برای از بین بردن آلودگی‌ها و میکروب‌ها و ویروس‌ها از روی سطوح است. پس فراموش نکنید که در کنار تمیز کردن نیز برای ضدعفونی در این ایام حتماً از مواد الکلی یا آنولیت استفاده نمایید.

بیشتر بدانید خدمات ضدعفونی استادکار برای مدارس چطور انجام می شود؟

برای از بین بردن ویروس‌ها و عوامل بیماری‌زا باید علاوه بر تمیز کردن خانه حتما سطوح را به وسیله مواد ضدعفونی کننده نیز تمیز کنید.
برای از بین بردن ویروس‌ها و عوامل بیماری‌زا باید علاوه بر تمیز کردن خانه حتما سطوح را به وسیله مواد ضدعفونی کننده نیز تمیز کنید.

چرا آنولیت ضدعفونی کننده بهتری نسبت به الکل است؟

برای شناخت بیشتر آنولیت باید بدانید که این ترکیب یکی از قدرتمندترین مواد ضدعفونی کننده دنیا محسوب می‌شود که از آب یونیزه و اسید هیپوکلروس و هیپو کلریت و اکسیژن و ازن و نیز  آب اکسیژنه تشکیل شده است.

  • قدرت پاک کنندگی این ماده 200 برابر بیشتر از سایر ترکیبات حاوی کلر است و از طرفی این ماده خطرات و مضرات کمتری نسبت به سایر ضدعفونی کننده‌ها دارد.
  • اثرگذاری سریع نیز از دیگر مزایای آنولیت نسبت به سایر ضدعفونی کننده‌ها محسوب می‌شود.
  • آنولیت موجب ایجاد حساسیت بر روی پوست انسان نمی‌شود و همانند ضدعفونی کننده‌های الکلی پوست را خشک نمی‌کند.
  • از آنولیت می‌توان برای ضدعفونی کردن سطوح و دست و هوا و نیز میوه و سبزی استفاده کرد.
  • قیمت آنولیت نسبت به سایر مواد ضدعفونی کننده به صرفه‌تر است و از طرفی اثرگذاری بیشتری دارد.
  • آنولیت در کمتر از 30 ثانیه همه میکروب‌ها و ویروس‌ها را از بین می‌برد و سرعت تبخیر پایین‌تری نسبت به الکل دارد و همین موضوع موجب می‌شود تا به خوبی روی سطوح بنشیند و آن‌ها را ضدعفونی کند.
آنولیت یکی از قوی‌ترین محصولات ضدعفونی دنیا است که قدرت پاک کنندگی آن 200 برابر بیشتر از دیگر ترکیبات حاوی کلر است.
آنولیت یکی از قوی‌ترین محصولات ضدعفونی دنیا است که قدرت پاک کنندگی آن 200 برابر بیشتر از دیگر ترکیبات حاوی کلر است.

برای ضدعفونی خانه پس از حضور فرد مبتلا به ویروس کرونا چه اقداماتی لازم است؟

زمانی که فردی در خانه شما به ویروس کرونا مبتلا می‌شود و یا بنا بر هر دلیل فردی آلوده به محیط خانه شما پا می‌گذارد، اولین اقدامی که باید انجام دهید، ضدعفونی کردن محیط خانه است. شما باید در کنار مراقبت از فرد بیمار به شدت مراقب سلامت خودتان و سایر اعضای خانواده باشید، به همین دلیل رعایت کردن راهکارهایی ساده در کنار ضدعفونی کردن مداوم محیط و اجسام می‌تواند در این امر به شما کمک کند.

  • ضدعفونی سطل زباله به عنوان مکانی که همه تجهیزات و لوازم آلوده در آن قرار می‌گیرد، نقش مهمی برای از بین بردن ویروس در محیط خانه دارد. برای این کار باید هر روز زباله‌ها را از محیط خانه بیرون بگذارید و سطل را با مواد ضدعفونی کننده به درستی تمیز کنید.
  • شستشوی روزانه ملحفه‌‌ها و روبالشی فرد بیمار با آب گرم و مواد شوینده مناسب می‌تواند از شیوع بیماری به سایر قسمت‌های خانه نیز جلوگیری کند.
  • به یاد داشته باشید که لباس‌های فرد بیمار باید به صورت جداگانه شستشو شوند و حتماً بعد از آن اجازه دهید تا ماشین لباس‌شویی شما به طور خالی با آب گرم و شوینده کار کند تا ضدعفونی شود.
  • دستگیره در، پریز برق و همه اشیایی که فرد آلوده در روز با آن تماس دارد، باید به طور مداوم ضدعفونی و تمیز شوند.
  • تمیز کردن حمام و دست‌شویی به وسیله مواد ضدعفونی کننده مناسب در جلوگیری از شیوع ویروس نقش مهمی دارد. همه بخش‌های حمام و دست‌شویی باید با دقت ضدعفونی شوند. در صورت امکان بهتر است در این شرایط از سرویس بهداشتی و حمام جداگانه‌ای برای سایر افراد استفاده شود.
  • ظروف غذاخوری فرد آلوده را از ظروف خودتان و سایر افراد خانواده جدا کنید و بعد از هر بار استفاده حتماً به وسیله یک اسفنج جداگانه و دستکش، ظروف را به خوبی تمیز و ضد عفونی نمایید.
  • حتماً چند پنجره در اطراف اتاقی که فرد بیمار در آن استراحت می‌کند را باز بگذارید تا هوا به خوبی تهویه شود. از طرف دیگر بهتر است که درب اتاق فرد بیمار بسته باشد و از رفت و آمد زیاد به این اتاق اجتناب کنید.
زمانی که فردی در خانه شما به ویروس کرونا مبتلا می‌شود و یا بنا بر هر دلیل فردی آلوده به محیط خانه شما پا می‌گذارد، اولین اقدامی که باید انجام دهید، استفاده از خدمات ضدعفونی محیط است.
زمانی که فردی در خانه شما به ویروس کرونا مبتلا می‌شود و یا بنا بر هر دلیل فردی آلوده به محیط خانه شما پا می‌گذارد، اولین اقدامی که باید انجام دهید، استفاده از خدمات ضدعفونی محیط است.

چطور محیط خانه را به طور اساسی ضدعفونی کنیم؟

برای این منظور می‌توانید از راهکار ساده و کاربردی خدمات ضدعفونی محیط استفاده نمایید. برای اینکه مطمئن شوید ویروس به طور کامل در محیط خانه از بین رفته و دیگر جای نگرانی وجود ندارد، باید همه سطوح و محیط خانه را ضدعفونی کنید. استفاده از مواد الکلی برای این کار ضمن ایجاد حساسیت ممکن است قادر به از بین بردن کامل ویروس‌ها نباشد، به همین دلیل استفاده از ماده‌ای به نام آنولیت می‌تواند در این امر به شما کمک کند.

بیشتر بدانید خدمات ضدعفونی باشگاه با استادکار

آنولیت به عنوان ماده ضدعفونی ضمن تأثیر زیادی که در نابود کردن ویروس‌ها دارد، حساسیت پوستی نیز ایجاد نمی‌کند.
آنولیت به عنوان ماده ضدعفونی ضمن تأثیر زیادی که در نابود کردن ویروس‌ها دارد، حساسیت پوستی نیز ایجاد نمی‌کند.

استادکار با ارائه خدمات ضد عفونی محیط منزل شما به وسیله مواد ضدعفونی کننده‌‌ آنولیت محیط شما را از هر گونه ویروسی تمیز می‌کند. با استفاده از خدمات ضدعفونی شما می‌توانید مطمئن شوید که همه بخش‌های خانه شما از هر گونه ویروسی تمیز شده و با این کار احتمال ابتلا به ویروس کرونا بعد از حضور فرد بیمار برای شما و سایر افراد خانواده‌تان به صفر می‌رسد. معمولاً برای ضدعفونی منزل و محل کار ابتدا این کار از راه پله‌ها، پارکینگ و پاگردهای بیرون خانه آغاز می‌شود و پس از آن همه بخش‌های خانه حتی داخل کمدها و حمام و دست‌شویی به دقت ضد عفونی می‌شود و شما مطمئن می‌شوید که هیچ ویروسی در نزدیک شما زنده نمانده است.

با این روش و ادامه روند مراقبت بعد از هر رفت و آمد و ضدعفونی اقلام خریداری شده قبل از استفاده می‌توانید مطمئن شوید که هیچ عامل بیماری‌زایی در محیط خانه شما وجود ندارد و با خیال راحت‌تری دوران قرنطینه خانگی و روزهای سخت کرونایی را پشت سر بگذارید. به علاوه نکته دیگری که باید در مورد خدمات ضدعفونی منزل بدانید این است که این کار معمولاً کمتر از یک ساعت طول می‌کشد و شما با صرف هزینه نه چندان زیادی به راحتی می‌توانید از شر ویروس کرونا در محیط خانه‌تان راحت شوید.

استادکار با ارائه خدمات ضد عفونی محیط منزل شما به وسیله مواد ضدعفونی کننده‌‌ آنولیت محیط شما را از هر گونه ویروسی تمیز می‌کند.
استادکار با ارائه خدمات ضد عفونی محیط منزل شما به وسیله مواد ضدعفونی کننده‌‌ آنولیت محیط شما را از هر گونه ویروسی تمیز می‌کند.

هزینه خدمات ضدعفونی محیط خانه به چه عواملی بستگی دارد؟

معمولاً قیمت ضدعفونی خانه شما به اندازه متراژ محیط و مقدار ماده ضدعفونی کننده‌ای که استفاده می‌شود، بستگی دارد. از طرف دیگر نوع ماده ضدعفونی کننده‌ای که استفاده می‌شود نیز بر روی مقدار هزینه آن مؤثر است. برای اطلاع از هزینه ضدعفونی محیط خانه توسط تیم متخصص استادکار می‌توانید جدول زیر را مشاهده نمایید:

شرح خدمات قیمت واحد ( تومان)
ضدعفونی تا 100 متر مربع به ازای هر متر مربع 4500
ضدعفونی 100 تا 200 متر مربع به ازای هر متر مربع 4000
ضدعفونی بیش از 200 متر مربع توافقی
ضدعفونی مشاعات هر طبقه تک واحدی 50000
ضدعفونی مشاعات هر طبقه دو واحدی 70000
هر واحد اضافه در هر طبقه 10000
ضدعفونی پارکینگ به ازای هر متر مربع 3000
هر چقدر متراژ خانه بزرگ‌تر باشد، مقدار مواد ضدعفونی کننده بیشتری مصرف می‌شود و هزینه خدمات ضدعفونی محیط خانه نیز بیشتر خواهد شد.
هر چقدر متراژ خانه بزرگ‌تر باشد، مقدار مواد ضدعفونی کننده بیشتری مصرف می‌شود و هزینه خدمات ضدعفونی محیط خانه نیز بیشتر خواهد شد.

کلام آخر

به یاد داشته باشید زمانی که فردی بیمار و آلوده به کرونا در محیط خانه شما باشد، در کنار رعایت بهداشت و ضدعفونی روزانه‌ای که انجام می‌دهید، نیاز دارید تا مطمئن شوید همه محیط به خوبی ضدعفونی و تمیز شده باشند. خدمات ضدعفونی محیط استادکار می‌تواند به شما کمک کند تا با صرف کمتر از یک ساعت زمان، همه بخش‌های محیط خانه خود را به وسیله متخصصین تمیز و ضدعفونی کنید و راحت‌تر این دوران را پشت سر بگذارید.

1 نظر
  1. میرزائیان می گوید

    به امید روزی که دوباره همه کنار هم جمع باشند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =