سفارش خدمات تعمیر مبل در استادکار | داستان تعمیرات مبلمان احسان و افسانه

0

داستان تعمیرات مبلمان من و افسانه

من احسان و همسرم افسانه تصمیم داشتیم مبلمان خانه‌مان را عوض کنیم و مبلمان جدید بخریم. به بازارهای مبل سر زدیم و در اینترنت نیز قیمت انواع مبلمان را جستجو کردیم اما واقعیت این است که قیمت‌ها به‌شدت بالاتر از میزان بودجه ما بود. مبلمان ما تقریبا سالم بودند اما چند سالی بود که از آنها استفاده می‌کردیم و رویه ‌ایشان فرسوده شده بود و از طرفی ابر و اسفنج آن‌ها خاصیت خود را از دست داده بود. برای اجرای تصمیم خود مستاصل شده بودیم و نمی‌دانستیم چه کار باید انجام دهیم تا اینکه عموی همسرم به ما مشاوره داد و پیشنهاد کرد که از خدمات تعمیرات مبلمان استفاده کنیم و با تغییر رویه و برخی از اسفنج‌های مبلمان و رنگ آمیزی و پولیش چوب مبلمان و جلو مبلی، مدتی دیگر از همین مبلمان استفاده کنیم.

تعمیرات مبلمان و سرویس خواب

تعمیرات مبلمان و سرویس‌خواب

  • تعمیر مبلمان اداری، راحتی، استیل، چرمی، پارچه ای و...
  • ساخت سرویس خواب، کمد، ویترین و تمامی منسوجات چوبی
  • تعمیر و تغییر مدل رویه مبلمان
  • رنگ کاری مبلمان و منسوجات چوبی
دریافت این خدمت از استادکار

تعمیرات مبلمان در ابتدا برای ما پیشنهاد جذابی نبود، اما واقعیتش را بخواهید به نظرم بهترین تصمیمی بود که گرفتیم.  با صرف هزینه‌ای به مراتب کمتر، صاحب مبلمان تازه‌ای شدیم که  جنس و نوع پارچه و رنگ آن را خودمان انتخاب کردیم و بر مراحل تعمیرات مبلمان و کیفیت انجام خدمات آن، نظارت داشتیم.

مبل من سالم است اما می‌خواهم رویه‌اش را عوض کنم!

تعویض رویه مبلمان یکی از کارهای هوشمندانه‌ای است که شما می‌توانید انجام دهید تا مبلمان‌تان جدید و نو به نظر برسند.  متخصصان تعمیرات مبلمان آلبوم‌های متنوعی از انواع پارچه‌های مختلف در جنس‌های مختلف و همین‌طور در رنگ بندی‌های متنوع در اختیار دارند که به شما ارائه می‌کنند و شما به راحتی می‌توانید با انتخاب پارچه مورد نظرتان اقدام به تغییر رویه مبلمان‌تان کنید، البته چه بهتر  که این انتخاب  با فضای خانه و دکوراسیون آن  تناسب داشته باشد. همچنین حتی خودتان نیز می‌توانید به بازار رفته و پارچه مورد نظرتان را خریداری کنید اما بهتر است قبل از انجام این کار با متخصصان تعمیرات مبلمان مشورت کنید و نظر آنها را نیز جویا شوید.

چکار کنم که مبلمان خانه گران‌قیمت به‌نظر برسد؟

عوامل متعددی در این که فضای خانه شما مجلل و باشکوه به نظر برسد تاثیر دارد، یکی از مهم‌ترین آنها استفاده از رنگ‌های هوشمندانه است.  تلفیق رنگ بنفش و طلایی حس سلطنت و شکوه را در محیط خانه شما ایجاد می‌کند و  باعث می‌شود تا فضای خانه شما به شکلی باورنکردنی مجلل به نظر برسد. شما می توانید با رنگ‌آمیزی چوب مبلمان‌تان به رنگ طلایی و استفاده از پارچه‌هایی مایل به بنفش این حس را در محیط خانه‌تان ایجاد کنید. اما اگر این رنگ مناسب فضای مورد نظر شما نیست نگران نباشید چراکه رنگ‌های دیگری نیز این مجلل بودن را برای شما ایجاد می‌کند.

شما می‌توانید با ترکیب دو رنگ زیتونی و طلاییِ مات، تصویری مدرن و فاخر را به محیط اطراف خود ببخشید. همین‌طور اگر در کنار مبلمان‌تان از پرده‌هایی با این رنگ نیز استفاده کنید قطعاً این هم‌افزایی فضای بسیار هیجان‌انگیز و مجللی را برای شما پدید می‌آورد. از طرفی این رنگ‌ها رنگ‌های مدرن هستند و از خانه‌ی شما یک فضای باشکوه به نمایش می‌گذارند.

مبل‌شویی در منزل

مبل‌شویی در منزل

  • خشکشویی مبلمان اداری و نشیمن خانگی
  • شستشوی مبلمان و خشکشویی مبل در منزل
  • شستشوی مبل سلطنتی، استیل، راحتی، کاناپه و انواع مبل خارجی
  • شستشوی مبل چرم مصنوعی، سفید و رنگی و...
دریافت این خدمت از استادکار

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند باعث ایجاد حس مجلل و گران‌قیمت بودن در خانه شما شود، جنس پارچه مبلمان است. از قدیم‌ الایام مخمل به عنوان یکی از پارچه‌های مجلل به حساب می‌آمده و شما می‌توانید با انتخاب پارچه‌هایی از جنس مخمل، فضای با شکوه و فاخری را در خانه‌تان ایجاد کنید. همچنین استفاده از پارچه‌های طرح برجسته نیز این حس را در نگاه میهمانان شما ایجاد می‌کند.

چطور از پوسیدگی چوب مبلمان جلوگیری کنم؟

روش‌های مختلفی برای جلوگیری از پوسیدگی مبلمان و چوب وجود دارد که برخی از آنها بسیار هزینه‌بر و گران‌قیمت هستند و برخی دیگر به آسانی قابل انجام‌اند و هزینه‌های کمتری دارد.  به عنوان مثال می‌توانیم برای جلوگیری از فرسایش چوب و مبلمان از پولیش چوب استفاده کنیم و یا اینکه از خدمات رنگ‌کاری چوب مبلمان برای جلوگیری از پوسیدگی مبلمان استفاده کنیم که همچنین باعث زیبایی بیشتر آنها می‌شود. از طرف دیگر استفاده از محلول و امولسیون‌های نانو برای ضدآب‌سازی و جلوگیری از پوسیدگی چوب و مبلمان نیز یکی دیگر از روش‌هایی است که هزینه بالاتری دارد. اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که در بحث تعمیرات مبلمانتان، تلاش کنید با کمترین هزینه بیشترین نتایج را بدست بیاورید.

خدمات تعمیرات مبلمان در استادکار شامل چه مواردی هستند؟

از مهمترین مواردی که در خدمات تعمیرات مبلمان و سرویس خواب انجام می‌شود، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تعمیر و تعویض رویه مبلمان

  • تعمیر و تغییر مدل رویه مبلمان

  • طراحی و ساخت مبلمان

  • ساخت انواع کمد و سرویس خواب

  • رنگ‌کاری چوب

قیمت تعمیرات مبل چطور محاسبه می‌شود؟

قیمت اجرای برخی از خدمات کاملا متغییر است. مثلا ساخت و تعمیرات آنها نیازمند بازدید و کارشناسی متخصصین تعمیرات مبلمان است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که سفارش اولیه خود را ثبت کنید و پس از بررسی متخصصین این خدمات از مبلمان شما، قیمت‌های آنها را ببینید و تصمیم بگیرید. این‌کار یک مزیت دیگر هم دارد و آن این است که شما می‌توانید از مشاوره و راهنمایی متخصص تعمیرات مبلمان نیز بهره‌مند شوید.

آیا خدمات ساخت مبلمان نیز ارائه می‌شود؟

بله. در همین سرویس تعمیرات مبلمان می‌توانید سفارش طراحی و ساخت مبلمان و یا سرویس خواب را نیز ثبت کنید. شرکت‌ها و متخصصین طرف قرارداد با استادکار این خدمات را با بالاترین کیفیت و بهترین نتیجه برای شما انجام می‌دهند.

چرا از خدمات استادکار برای سفارش تعمیر مبلمانم استفاده کنم؟

در استادکار، ده‌ها و صدها متخصص مجرب و حرفه‌ای تمام قد آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. پس از ثبت سفارش تعمیرات مبلمان و سرویس خواب، شما پیشنهادات مختلفی از متخصصین با تجربه این کار دریافت می‌کنید و با بررسی اطلاعات پروفایل آنها و مطالعه نظرات مشتریان قبلی و میزان رضایت‌مندی آنها، بهترین پیشنهاد را انتخاب می‌کنید. همچنین شما می‌توانید با بررسی قیمت‌های ارائه شده متخصصان، مقرون به صرفه‌ترین پیشنهاد را دریافت کنید.

آیا این ویژگی‌ها برای داشتن بهترین انتخاب، به شما کمک می‌کند؟

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که یکبار امتحانش کنید و همین حالا سفارش تعمیرات مبلمان و سرویس خواب را ثبت کنید تا ‌آرامش و کیفیت واقعی را بدون دردسر دریافت کنید.

تعمیرات مبلمان و سرویس خواب

تعمیرات مبلمان و سرویس‌خواب

  • تعمیر مبلمان اداری، راحتی، استیل، چرمی، پارچه ای و...
  • ساخت سرویس خواب، کمد، ویترین و تمامی منسوجات چوبی
  • تعمیر و تغییر مدل رویه مبلمان
  • رنگ کاری مبلمان و منسوجات چوبی
دریافت این خدمت از استادکار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 12 =