کامل ترین لیست خطاهای پکیج ایران رادیاتور + راه حل تمام ارور ها

8

زمانی‌که شما پکیج دیواری را برای سیستم گرمایشی خود انتخاب می‌کنید، حتماً باید از خطاهای پکیج  اطلاعات کامل و جامعی داشته‌باشید تا در صورت بروز آن‌ها بدانید مشکل از کجاست. استادکار در این مقاله قصد دارد تا شما را با لیست خطاهای پکیج ایران رادیاتور آشنا کند. به‌ قولی می‌توان این‌ گونه گفت که شما با آگاهی از خطاهای پکیج ایران رادیاتور با زبان و گویش پکیج دیواری‌تان آشنا می‌شوید! پس با ما همراه باشید.

دانلود اپلیکیشن استادکار

  • نسخه IOS استادکار
  • نسخه اندروید استادکار
  • دریافت از اپ استور و سیب اپ
  • دریافت از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت
دریافت این خدمت از استادکار

خطاهای پکیج ایران رادیاتور چیست؟

شرکت ایران رادیاتور یک شرکتی قدیمی با سابقه‌ی ۴۰ ساله در زمینه تهیه و تولید رادیاتور و مشعل‌های خانگی و صنعتی و پکیج در ایران است. یکی از محصولات پرمصرف که امروز از آن به‌وفور استفاده می‌شود، پکیج‌های دیواری است.

پکیج‌های دیواری در دو مدل دیواری و زمینی تقسیم‌بندی می‌شود که هرکدام مزایا و معایب خودش را دارد. پکیج‌های زمینی برای ویلاها و ساختمان‌های چندطبقه انتخاب می‌گردد و بیشتر برای اماکنی استفاده می‌شود که نیاز به حجم بیشتر مخزن دارند و امکان نصب پکیج دیواری میسر نیست. پکیج‌های دیواری برای استفاده در یک واحد طراحی شده و ابعاد آن‌ها کوچکتر است.

پکیج‌های زمینی برای ویلاها و ساختمان‌های چندطبقه انتخاب می‌گردد
پکیج‌های زمینی برای ویلاها و ساختمان‌های چندطبقه انتخاب می‌گردد و بیشتر برای اماکنی استفاده می‌گردد که نیاز به حجم بیشتر مخزن دارند و امکان نصب پکیج دیواری میسر نیست. پکیج‌های دیواری برای استفاده از یک واحد طراحی شده و ابعاد آن‌ها کوچکتر است.

اگر بخواهیم پکیج‌های دیواری را از لحاظ سیستم گرمایشی  دسته‌بندی کنیم می‌توانیم آن‌ها را به پکیج‌های تک مبدله و پکیج‌های دومبدله‌تقسیم کنیم. مادر این مقاله قصد نداریم که در مورد پکیج‌های تک مبدل و چند مبدل و نحوه‌ی کار و مزایای آن‌ها صحبت کنیم، آن چیزی که در این قسمت به آن می‌پردازیم، ارورهای پکیج ایران رادیاتور در مدل‌های پرمصرف این برند است.

خدمات تعمیر و سرویس پکیج در تهران

تعمیر و سرویس پکیج

  • تعمیر پکیج دیواری و زمینی
  • نصب و راه اندازی پکیج
  • سرویس کامل پکیج
  • لوله کشی و تعویض قطعات پکیج
دریافت این خدمت از استادکار

برای عیب‌یابی کدهای خطا پکیج‌های ایران رادیاتور باید بگوییم پکیج‌ها به دو نوع آنالوگ و دیجیتال تقسیم می‌شوند. برای تعمیر و عیب‌یابی هرکدام از این دو مدل باید با زبان آن‌ها که همان کدهای خطایی است، آشنا بود تا بتوان به‌ راحتی مشکل را متوجه شد. در این قسمت قصد داریم، خطاهای رایج پکیج ایران رادیاتور را توضیح دهیم:

  • خطاهای پکیج ایران رادیاتور سری M

مدل (M24ff) یکی از انواع پکیج‌های آنالوگ در سری M است. سری M و BM بسیار مشابه یکدیگر بوده و تنها تفاوت آن‌ها در تک مبدل بودن است. این دو مدل از سریE و ECO و K بهتر بوده اما از سری L کیفیت پایین‌تری دارد. مدل M24ff یکی از مدل‌های پرفروش این سری است و ما در ادامه کد خطای پکیج ایران رادیاتور مدل M24ff و مدل‌های مشابه آنالوگ این سری را بررسی می‌کنیم.

در مدل‌های آنالوگ دیجیتال عیب و یا ارور دستگاه به صورت چراغ‌های ال ای دی چشمک‌زن بر روی دستگاه نشان داده می‌شود. در حالت عادی چراغ‌ها فقط روشن هستند اما در زمانی‌که در دستگاه اروری رخ می‌دهد، این چراغ‌ها به‌صورت چشمک‌زن ظاهر می‌گردند.

نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که حروف ff به معنای پکیج دارای فن و دودکش دوجداره است.

بیشتر بدانید لیست خطاهای پکیج بوتان به همراه راه حل رفع آن

در مدل‌های آنالوگ دیجیتال عیب و یا ارور دستگاه به صورت چراغ‌های ال ای دی چشمک‌زن بر روی دستگاه نشان داده می‌شود
در مدل‌های آنالوگ دیجیتال عیب و یا ارور دستگاه به صورت چراغ‌های ال ای دی چشمک‌زن بر روی دستگاه نشان داده می‌شود. در حالت عادی چراغ‌ها فقط روشن هستند اما در زمانی‌که در دستگاه اروری رخ می‌دهد، این چراغ‌ها به‌صورت چشمک‌زن ظاهر می‌گردند
  1. معنا و دلیل ارور ۸۰ چیست؟

معنای این کد بالا بودن حرارت به بیش از ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد است و دلایل بروز این ارور در پکیج ایران رادیاتور عبارتند از:

  • خرابی پمپ پکیج
  • بالا بودن ارتفاع شعله پکیج
  • خرابی کلید حد

اسید‌شویی مبدل اصلی پکیج می‌تواند این مشکل را حل کند. در صورتی‌که مشکل از پمپ، ارتفاع شعله و یا کلید حد بود، باید حتماً از تعمیرکار متخصص کمک گرفت.

  1. معنا و دلیل ارور ۷۰ چیست؟

معنای این خطا این است که دمای گرمایش بین ۸۹ تا ۱۰۵ درجه سانتی گراد رسیده‌است. برای رفع ارور ۷۰ پکیج ایران رادیاتور باید مانند خطای ۸۰ عمل کرد. یعنی اسیدشویی مبدل اصلی پمپ را انجام داد.

  1. معنا و دلیل ارور ۷۰ ۸۰ چیست؟

وقتی شعله‌ی پکیج تشکیل نمی‌شود، این خطا رخ می‌دهد. علل مختلفی باعث بروز این مشکل می‌گردد. دلایلی همچون قطعی گاز پکیج، خرابی جرقه زن، خراب‌بودن قطعه تشخیص شعله و یا تشکیل فلچ در دودکش از جمله این موارد است.

برای حل این مشکل در ابتدا بررسی کنید که گاز در پکیج وجود داشته‌باشد. اگر مشکل حل نشد و همچنان پیام ارور داده می‌شد باید سراغ یون‌های تشخیص مشعل و جرقه زن بروید. اگر باز هم مشکل همچنان باقی بود، امکان وقوع فلچی در دودکش  را بررسی کنید.

بیشتر بدانید شیر اطمینان پکیج چیست و چه کاربردی دارد؟

لیست خطاهای پکیج ایران رادیاتور
برای حل این مشکل در ابتدا بررسی کنید که گاز در پکیج وجود داشته‌باشد. اگر مشکل حل نشد و همچنان پیام ارور داده می‌شد باید سراغ یون‌های تشخیص مشعل و جرقه زن بروید. اگر باز هم مشکل همچنان وجود داشت، امکان وقوع فلچی در دودکش را بررسی کنید.
  1. معنا و دلیل ارور ۵۰ ۸۰ چیست؟

سنسور (NTC) آب گرم مصرفی باز است و راه حل این مشکل نیز تعویض NTC است.

  1. معنا و دلیل ارور ۵۰ ۷۰ چیست؟

این ارور به معنی خراب‌بودن NTC  آب گرم مصرفی و نشان‌دهنده کوتاه‌ بودن مدار است، برای حل این مشکل باید NTC را تعویض کنید.

  1. معنا و دلیل ارور ۵۰ ۷۰ ۸۰ چیست؟

این کد نیز به معنای خرابی NTC اما در مدار برگشت رادیاتور بوده و نشان‌دهنده باز بودن مدار است. راه حل این مشکل نیز همانند اروهای شماره ۵ و ۴، تعویض NTC است.

  1. معنا و دلیل ارور ۵۰ ۶۰ چیست؟

این خطا بدین معنی است که NTC مدار رادیاتور اتصال کوتاه داشته و خراب است. راه حل آن نیز تعویض NTC است.

  1. معنا و دلیل ارور ۵۰ ۶۰ ۸۰ چیست؟

این کد نیز به معنای خرابی NTC  در مدار رفت شوفاژها و باز بودن آن‌هاست. راه حل آن نیز همانند خطاهای بالا تعویض NTC است.

  1. معنا و دلیل ارور ۵۰ ۶۰ ۷۰ چیست؟

این کد نیز به معنای خرابی NTC  در مدار رفت شوفاژها و کوتاه‌بودن مدار اتصال آن‌هاست. راه حل آن نیز همانند خطاهای بالا تعویض NTC است.

  1. معنا و دلیل ارور ۴۰ ۷۰ چیست؟

وقتی میزان آب در پکیج کاهش می‌یابد این ارور رخ می‌دهد. برای حل این مشکل باید شیر پرکن پکیج را باز کنید تا مدار پر آب شود. این کار را تا زمانی‌که فشارسنج به یک بار می‌رسد، ادامه دهید.

اگر پس از پر آب کردن مدار، باز هم این ارور را مشاهده کردید باید به سراغ پرشر سویچ آب بروید.

  1. معنا و دلیل ارور ۴۰ ۸۰ چیست؟

اگر ارور ۴۰ ۸۰ را در پنل پکیج دیواری مشاهده کردید باید به سراغ کلید یا سنسور دود در دستگاه بروید. برای حل آن نیز باید به سراغ مسیر خروجی دودکش پکیج بروید.

اگر مسیر خروجی مشکلی نداشت کلاهک H را بررسی کنید و مطمئن شوید که دود به راحتی خارج می‌گردد. اگر مشکل همچنان حل نشده باقی‌ماند، ترموستات دود دستگاه را بررسی کنید.

  1. معنا و دلیل ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰ چیست؟

ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰ به معنای این است که کلید حرارتی دمای بالایی را در دستگاه نشان می‌دهد. اما این دما از نظر NTC طبیعی است. در این شرایط دو دلیل وجود دارد:

  • مبدل اصلی پکیج رسوب گرفته‌است.
  • سنسور NTC خراب شده‌است.

برای حل آن می‌توان ابتدا مبدل اصلی را رسوب‌زدایی کرد. در صورتی‌که مشکل حل نشد، باید NTC را تعویض کنید.

بیشتر بدانید دلایل روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور

  1. معنا و دلیل ارور ۴۰ ۶۰ ۷۰ چیست؟

این خطا به معنای این‌ است که با وجود خاموش‌ بودن فن، پرشر سوئیچ دود دستگاه وصل است. دلیل بروز این مشکل نیز می‌تواند خرابی پرشر سوئیچ و یا خرابی رله برد باشد. برای حل این خرابی هم باید پرشر سوئیچ و رله برد دستگاه را تعویض نمود.

  1. معنا و دلیل ارور ۳۰ و ۴۰ چیست؟

وقتی این خطا نشان داده می‌شود یعنی در ارتباط با برد اصلی مشکلی وجود دارد. برای حل آن هم باید سیم‌های ارتباطی بررسی شوند.

  • خطاهای پکیج ایران رادیاتور سری B

سری B پکیج ایران رادیاتور تک مبدله گرمایشی هستند و هزینه نهایی را برای خرید دستگاه کاهش می‌دهند. مدل‌های تک مبدل، با توجه به وجود یک پمپ استهلاک کمتری نیز دارند.

دستگاه پکیج این مدل بدون فن بوده و بنابراین در حین کار تولید صدای بسیار کمتری می‌کند و گرمایش اسمی دستگاه ۲۴۰۰ کیلوکالری است.

از دیگر ویژگی‌های این سری می‌توان به محفظه احتراق بسته، کنترل ایمنی حداکثر و حداقل فشار آّب، سیستم ضد‌یخ‌زدگی، راندمان حرارتی بالا، دارای پرشر سوییچ هوا برای جلوگیری از انسداد لوله‌ها، تنظیم خودکار جریان گاز و هواگیری خودکار اشاره کرد.

شرح عیب پکیج B، M و E ۸۰ ۷۰ ۶۰ ۵۰ ۴۰ ۳۰
خرابی برد کنترل * *
فعال شدن ترموستات ایمنی ۱۰۵ *
افزایش حرارت مبدل اولیه بیش از ۸۹ درجه *
عملکرد ضد یخ‌زدگی با پمپ روشن * *
عملکرد ضد یخ‌زدگی با مشعل روشن * *
باز شدن سنسور آب گرم * *
اتصال کوتاه سنسور آبگرم * *
سنسورشوفاژ مدار قطع شده * * *
سنسور شوفاژ اتصال کوتاه * *
با وجود قطعی ترموستات ایمنی، ولی دمای آب شوفاژ معمولی است * * *
باز شدن پرشر سوئیچ آب * *
سنسور دود باز شده * *
با وجود باز بودن پرشر هوا اما فن کار نمی‌کند * * *
پرشر هوا بسته است اما فن کار نمی‌کند * * *
  • کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل سری L

سری L پکیج دیواری ایران رادیاتور دارای چند مدل مختلف همچون ECO22 ، M24 ، E28 ، L24 ، L28 ، L36 . ECO24 ,  و پکیج‌های زمینی همچون G35 و Z36 است که ما در اینجا به عنوان نمونه مدل L24FF را بررسی می‌کنیم. این مدل دارای راندمان حرارتی ۹۰ درصد بوده و مناسب منازل و یا اماکن تا متراژ ۱۴۰ مترمربع است.

لازم به ذکر است که خطاهای عنوان شده در این قسمت شامل تمامی مدل‌های سری L  است. بنابراین با ما همراه باشید تا لیست خطاهای پکیج ایران رادیاتور  در این سری را بررسی کنیم

خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff
مدل L24FF دارای راندمان حرارتی ۹۰ درصد بوده و مناسب منازل و یا اماکن تا متراژ ۱۴۰ مترمربع است.
  1. معنا و دلیل ارور E1 پکیج ایران رادیاتور چیست؟

معنای این ارور کم بودن میزان آب در مدار پکیج است. برای حل این مشکل باید ابتدا شیر پرکن پکیج را باز کرده تا فشارسنج به یک بار برسد.

اگر بازهم این خطا باقی‌ماند باید پرشر سوئیچ را تعویض کنید.

  1. معنا و دلیل ارور ۸۱ Eپکیج ایران رادیاتور چیست؟

ارور E81 به معنای این است که کلید حرارتی دمای بالایی را در دستگاه نشان می‌دهد. اما این دما از نظر NTC طبیعی است. در این شرایط سه دلیل وجود دارد:

  • پمپ دستگاه خراب است
  • ارتفاع شعله بالا است
  • کلید حد خراب است.

راه حل پیشنهادی برای رفع ارور e81 پکیج ایران رادیاتور، رسوب‌زدایی پکیج است، اما اگر خطا حل نشد باید به سراغ پمپ و یا کلید حد رفت و آن‌ها را تعمیر و یا تعویض کرد.

  1. معنا و دلیل ارور E88 چیست؟

زمانی‌که دمای مدار بین ۸۹ تا ۱۰۵ درجه سانتی گراد می‌رسد این خطا بروز می‌دهد. راه حل رفع این مشکل در قسمت ارور E81 ذکر شده‌است.

  1. معنا و دلیل ارور E2 چیست؟

زمانی این ارور رخ می‌دهد که شعله در پکیج تشکیل نشده‌باشد. علل بروز این مشکل هم می‌تواند دلایل مختلفی داشته‌باشد. دلایلی همچون:

  • قطعی گاز پکیج
  • خراب‌بودن قسمت جرقه‌زن
  • خراب‌بودن یون تشخیص شعله
  • تشکیل فلچ در دودکش
  • عدم اتصال برق دستگاه به زمین
  • خرابی شیر گاز برقی

برای رفع خطای E2 پکیج ایران رادیاتور باید ابتدا بررسی کنید گاز در پکیج وجود دارد یا نه؟ اگر پس از این بررسی باز هم مشکل وجود داشت باید به سراغ یون‌های تشخیص مشعل و جرقه زن بروید.

اگر دوباره خطا را مشاهده کردید، باید به سراغ دودکش بروید. امکان دارد که فلچی در دودکش رخ داده باشد که باید آن را رفع کنید.

اگر باز هم مشکل همچنان وجود داشت به سراغ اتصال برق دستگاه به زمین بروید. امکان دارد که شیر گاز برقی دستگاه خراب باشد که باید آن را تعویض کنید.

  1. معنا و دلیل ارور E42 چیست؟

این کد به معنای باز بودن NTC است و برای حل این خطا باید NTC  را تعویض کرد.

  1. معنا و دلیل ارور E41 چیست؟

این کد نیز به معنای خراب بودن NTC آبگرم مصرفی بوده و نشان‌دهنده کوتاه بودن مدار آن است. برای حل این خطا نیز باید NTC  را تعویض کرد.

  1. معنا و دلیل ارور E32 چیست؟

این خطا به معنای خرابی NTC در مدار برگشت شوفاژ بوده و نشان‌دهنده‌ی باز بودن مدار است برای حل ارور این کد نیز باید NTC را تعویض نمود.

  1. معنا و دلیل ارور E31 چیست؟

وقتی این کد بر روی صفحه‌ی پنل پکیج دیده می‌شود نشان‌دهنده خرابی مدار شوفاژ است. برای حل ارور این کد نیز باید NTC را تعویض نمود.

  1. معنا و دلیل ارور E10 چیست؟

وقتی سنسور دود در دستگاه فعال می‌گردد این خطا بروز می‌دهد. برای حل آن باید به سراغ مسیر خروجی دودکش پکیج بروید. اگر مسیر خروجی مشکلی نداشت کلاهک H را بررسی کنید و مطمئن شوید که دود به راحتی خارج می‌گردد. اگر مشکل همچنان حل نشده باقی‌ماند، ترموستات دود دستگاه را بررسی کنید.

بیشتر بدانید نحوه تعویض شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور

  1. معنا و دلیل ارور E51 چیست؟

این کد به ین معناست که با وجود روشن بودن فن در دستگاه، پرشر سوییچ دود قطع است.

دلایل بروز این مشکل را معمولا به دو دسته تقسیم می‌کنیم.

دلایل بروز مشکل زمانی‌که فن سالم بوده و کار می‌کند:
  • کثیف بودن فن
  • انسداد مسیر دودکش
  • خرابی پرشر و یا شلنگ متصل به آن
دلایل بروز مشکل زمانی‌که فن کار نمی‌کند:
  • مسدود بودن مسیر حرکت فن

برای رفع خطای E51 در پکیج ایران رادیاتور ابتدا فن را با دست بچرخانید، اگر فن چرخید، برد دستگاه دچار مشکل شده‌است. در این صورت باید رله‌ برد را تعویض نمود. اگر رله‌ برد مشکلی نداشت، کافی‌ است چند ضربه به روی رله بزنید تا دوباره شروع به کار کند.

  1. معنا و دلیل ارور E50 چیست؟

معنای این ارور این است که با وجود خاموش‌بودن فن پرشر، سوییچ دود دستگاه متصل است. دلایل احتمالی بروز این خطا هم عبارتند از: ‌خرابی پرشر سوییچ و یا خرابی رله‌ برد و برای حل آن هم باید پرشر سوییچ و رله‌ برد را تعویض نمود.

  1. معنا و دلیل ارورهای E99، E30، E12 چیست؟

این کدها به معنای خطا در برد دستگاه پکیج بوده و راه حل این خطاها، تعوض برد است.

  • خطاهای پکیج ایران رادیاتور مدل‌های سری K

مدل‌های سری L و K دارای منبع انبساط بزرگ بوده و نمایشگر عیب‌یاب دیجیتالی دارند. تمامی مدل‌های سری M و K دارای دو مبدل گرمایشی هستند. از نظر کارایی بسیار شبیه سری L بوده و مدل‌های این دو سری مناسب متراژهای متوسط حداکثر تا ۱۲۰ مترمربع هستند.

یک مدل از سری K پکیج ایران رادیاتور مدل K24FF است. این مدل راندمانی ۹۳ درصد داشته و ظرفیت حرارتی‌اش معادل ۲۶ کیلو وات است. این پکیج از نوع فن‌دار بوده و همان‌طور که گفته‌شد، دارای دو مبدل حرارتی است که یکی از آن‌ها برای سیستم گرمایش رادیاتورها طراحی‌شده و مبدل دیگر برای تأمین آب گرم مصرفی تعبیه شده‌است.

در ادامه برخی از خطاهای پکیج ایران رادیاتور در سری‌های فوق را بررسی می‌کنیم:

کد خطا شرح خطا
AF سیستم ضد یخ زدگی
E1 قرار گرفتن پرشر سوییچ آب در وضعیت قطع
E2 عیب‌یابی شعله در حین کار
E8 ترموستات حدی ۱۰۵ عمل کرده‌است
E10  نشت دود به محیط
E30-E12-E99 معیوب بودن برد الکترونیک پکیج
E31 اشکال در ترمیستور مدار شوفاژ (اتصال کوتاه در مدار)
E32 اشکال در ترمیستور مدار شوفاژ (باز بودن مدار)
E41 اشکال در ترمستور آبگرم مصرفی (اتصال کوتاه)
E42 اشکال در ترمستور آبگرم مصرفی (باز بودن مدار)
E50 فن پکیج خاموش است اما پرشر سوییچ هوا در وضعیت وصل قرار دارد
E51 فن روشن است اما پرشر سوییچ هوا در وضعیت قطع قرار دارد
E91 نوسان ولتاژ برق (بیشتر از ۲۶۰ ولت و کمتر از ۱۶۰ ولت)
E81 ترموستات حدی۱۰۵ درجه قطع کرده‌است ولی دمای انداز گیری شده توسط ترمستور
K24FF مدل راندمانی ۹۳ درصد داشته و ظرفیت حرارتی‌اش معادل ۲۶ کیلو وات است
K24FF مدل راندمانی ۹۳ درصد داشته و ظرفیت حرارتی‌اش معادل ۲۶ کیلو وات است. این پکیج از نوع فن‌دار بوده و همان‌طور که گفته‌شد، دارای دو مبدل حرارتی است که یکی از آن‌ها برای سیستم گرمایش رادیاتورها طراحی‌شده و مبدل دیگر برای تأمین آب گرم مصرفی تعبیه شده‌است.

سخن آخر

در این مقاله سعی شد تا یک تعریف کامل و جامع از خطاهای موجود در سری‌های مختلف پکیج‌های ایران‌ رادیاتور را به‌ صورت خلاصه برای شما بیان کنیم. خطاها و یا ارورهای گفته‌شده در سری‌های مختلف پکیج‌‌های ایران رادیاتور به مانند درد و یا مشکلاتی است که در بدن خود ما رخ می‌دهد. پکیج‌ها برای بیان این دردها دارای کدها یا ارورهایی هستند که در سری‌های مختلف به ‌صورت متفاوت اعلام می‌گردد. با مشاهده‌ی کدهای خطا می‌توان از دفترچه‌ی راهنمای هر پکیج استفاده نمود و طبق دستورالعمل آن انجام داد.

اما چنانچه دفترچه سرویس را در اختیار نداشتید و در تشخیص ارور پکیج ایران رادیاتور دچار مشکل شدید، بهترین منبع برای پیدا کردن توضیح کد خطا، اینترنت است. کافیست با جستجوی مدل دستگاه و نوع خطا، به‌ راحتی اطلاعات مربوط به آن را به دست آورید. اما اگر مشکل را متوجه شدید و حتی آن را رفع کردید، بازهم از کارشناسان خبره در این رابطه کمک و مشورت بگیرید. چون هر مشکلی قطعاً علتی دارد که چنانچه درست و اصولی رفع نشود، باعث بروز مشکلاتی در آینده خواهد گردید. اگر برای انجام خدمات مربوط به پکیج نیاز به تعمیرکار پکیج ماهر داشتید می توانید روی متخصصان استادکار حساب کنید.

منابع:فدک تهویه | دماتجهیز | تأسیسات ۲۴ ساعته

خدمات تعمیر و سرویس پکیج در تهران

تعمیر و سرویس پکیج

  • تعمیر پکیج دیواری و زمینی
  • نصب و راه اندازی پکیج
  • سرویس کامل پکیج
  • لوله کشی و تعویض قطعات پکیج
دریافت این خدمت از استادکار
8 نظرات
  1. ر -مقدم می گوید

    سلام -بسیار خوب ودر خور توجه میباشد اطلاعات وراهنمایی های داده شده و سپاسگزارم

  2. سیروس می گوید

    سلام وقت بخیر
    بنده با اطلاعات نسبتا کافی در زمینه الکترونیک و قطعات و تست آنها تصمیم به تعمیر برد های پکیج دارم.سوالی که دارم نمایشگر روی برد خارج از سیستم چگونه کار میکند در واقع ررد باز شده را به چه دستگاهی باید متصل کرد تا ارورها را نمایش بدهد اصلا ممکن هست؟
    چه توصیه ای دارید ممنون و متشکر میشوم از راهنماییتان.

  3. داریوش می گوید

    با سلام .شما با زحمتی که کشیدید ای کاش قسمتهای که عنوان کردید ممکنه خطا یا خرابی داشته باشن عکس و نام آنها را بیان میکردید که بتوانیم قطعه مورد نظر را تشخیص بدهیم ممنون وتشکر

    1. غزل کوچنانی می گوید

      سلام و درود دوست عزیز. ممنون که نظر ارزشمندتون رو با ما مطرح کردید. این موضوع رو حتما مد نظر قرار خواهیم داد و تلاش می‌کنیم محدودیت‌های موجود در تهیه تصاویر اجزای پکیج رو برطرف کنیم.

  4. علیرضا می گوید

    سلام
    پکیج. وشن میشه ابگرم هم میاد بعد عقربه فشار اب بسمت بالا حرکت میکنه بعد چراغ قرمز ریست. روشن و پکیج قطع میشه و چراغ ۳۰-۴۰. ۵۰-۶۰. -۷۰-۸۰روشن میشه البته پشت سر هم لطفا راهنمایی کنید ممنون

  5. هادی می گوید

    سلام ببخشید پکیچ ما یه لحظه جرقه زن کارمیکنه بعد خاموش میشه چراغ شعله زرد چند ثانیه روشن میشه بعد دوباره خاموش میشه دلیلی چیه آب هم لحظه گرم وسرد میشه

  6. علی می گوید

    سلام
    فشار پکیج روی ۲.۵ بار هست و پکیج دیروز e1 رو میده

  7. علی می گوید

    سلام
    فشار پکیج روی ۲.۵ بار هست و پکیج روی e1 رو میده
    لطفا راهنمایی بفرمائید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 7 =