در نظافت اداره و واحدهای تجاری چه مواردی مهم و کلیدی هستند؟

0

داشتن یک محل کار تمیز و مرتب جز موارد ضروری برای هر فرد شاغل است. محیط تمیز و مرتب می‌تواند به صورت مستقیم بر روی روحیه و میزان بازدهی شما در ساعات کاری تاثیر مثبت بگذارد و برعکس یک محیط شلوغ و کثیف روحیه شما تضعیف می‌کند و شما را خسته و بی حوصله می‌سازد. نظافت اداره و واحدهای تجاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شما برای نظافت چنین محیط‌های عمومی بایستی به موارد مهم و کلیدی توجه کنید که در این مقاله با شما بازگو خواهیم کرد.

اداره، شرکت و یا واحد تجاری یک مکان عمومی است که روزانه چندین مراجعه کننده وارد آن محیط می‌شود و کارمندان آن محیط نیمی از روز خود را در آن محیط صرف می‌کنند در نتیجه نظافت و پاکیزه بودن اینگونه محیط‌های عمومی بسیار مهم است. کثیف یا شلوغ بودن محیط کار علاوه بر اینکه برای خود کارمندان و صاحب شرکت دردسر ساز است وجهه و اعتبار عمومی آن شرکت یا اداره را نیز زیر سوال می‌برد در نتیجه هر مکان عمومی مانند اداره یا واحد تجاری شایسته نظافت و پاکیزگی می‌باشد.

نظافت اداره و واحدهای تجاری

نکات مهم و ضروری در نظافت اداره و واحدهای تجاری

استفاده از نیرو خدماتی برای نظافت اداره و واحد تجاری

قطعا دغدغه‌های روزانه شما به عنوان یک کارمند یا رئیس شرکت آنقدر زیاد است که زمان کافی برای نظافت کلی محیط کار خود نداشته باشید. از این رو ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از خدمات نظافت شرکت‌های خدماتی مانند استادکار به راحتی کار نظافت اداره یا واحد تجاری خود را به نیروهای نظافتی خدماتی بسپارید.

موارد مهم و کلیدی در نظافت اداره و واحدهای تجاری

 

استفاده از مواد ضدعفونی بدون بو برای محیط‌های اداری

از آنجا که اداره یا شرکت محل کار عمومی است و روزانه صدها فرد مختلف به آنجا مراجعه می‌کنند هنگام نظافت باید دقت بسیاری کرد. معمولا برای نظافت از مواد ضدعفونی بسیاری استفاده می‌شود که ممکن است رایحه تند آن‌ها برای برخی افراد که مبتلا به بیماری‌ها تنفسی یا آلرژی هستند مضر باشد در نتیجه یا بایستی از مواد ضدعفونی بدون بو برای نظافت اداره استفاده کرد و یا در روزهای تعطیل کار نظافت اداره را انجام دهید که در طول روز بو از آن محل خارج شود.

استفاده از مواد ضدعفونی بدون بو برای محیط‌های اداری

اهمیت نظافت کف محل کار

یکی از موارد بسیار مهم و ضروری در نظافت اداره و واحد تجاری، نظافت صحیح و دقیق کف است. چون در محیط‌های عمومی رفت و آمد زیاد است آلودگی بسیاری ممکن است بر روی کف بوجود آید که چهره محل کار شما را زشت جلوه می‌دهد در نتیجه بایستی نظافت کف به خوبی انجام شود. علاوه بر این هرگز کف زمین را در حالت مرطوب یا خیس باقی نگذارید زیرا هر لحظه امکان سر خوردن و آسیب دیدن برای مراجعه‌کنندگان وجود دارد در نتیجه بعد از اتمام نظافت از خشک بودن کف اطمینان حاصل کنید.

اهمیت نظافت کف محل کار

گردگیری در محیط کار را فراموش نکنید

ذرات گرد و غبار با اینکه بسیار کوچک هستند و به راحتی با چشم دیده نمی‌شوند اما بسیار دردسرساز هستند. تقریبا بیشتر آلرژی‌های روزانه در محل کار که موجب عطسه، سرفه و یا خارش کف دست می‌شود به خاطر ذرات گرد و غبار در محیط کار است. در نتیجه بهتر است گردگیری سطحی روزانه را همیشه انجام دهید و در کنار هنگام نظافت اداره از نیرو خدماتی بخواهید تا تمام وسایل موجود بر روی میز شما را کاملا گردگیری کند تا شما بتوانید در محیطی سالم و تمیز به کارهای خود بپردازید.

گردگیری در محیط کار را فراموش نکنید

نظافت دیوارهای محل کار را نادیده نگیرید

معمولا کمتر فردی به فکر تمیزی دیوارهای محیط کار خود است غافل از اینکه دیوارها نقش بسیار مهمی در زیبایی و جلوه محیط کار شما دارند و به صورت غیر مستقیم در ناخودآگاه مراجعه کنندگان شما تاثیر مثبت یا منفی می‌گذارد. بنابرین تمیزی دیوارها یکی دیگر از موارد مهم و کاربردی است که در نظافت اداره و واحد تجاری خود باید به آن توجه کنید.

نظافت دیوارهای محل کار را نادیده نگیرید

نظافت بیشتر در محل‌های پر رفت و آمد

یک قانون کلی برای نظافت اداره، واحد تجاری و هر محیطعمومی دیگری وجود دارد و آن، این است که بایستی بیشترین تمرکز بر روی نظافت محل‌های پر رفت و آمد قرار بگیرد زیرا در اثر رفت و آمد زیاد قطعا آلودگی بیشتری به وجود می‌آید. محل‌هایی مانند سرویس بهداشتی، اتاق انتظار و … از جمله مهم‌ترین محل‌های پر رفت و آمد هستند که بایستی به بهترین شکل نظافت شوند.

نظافت اداری و تجاری

نظافت اداری و تجاری

  • نظافت اداره و سازمان
  • نظافت شرکت و محل کار
  • نظافت واحد های تجاری
  • نظافت مجتمع های تجاری و ساختمان های بزرگ
دریافت این خدمت از استادکار

تمیز کردن پنجره‌ها در محیط کار

معمولا برای ساختمان‌های تجاری و اداره‌ها بیشترین میزان پنجره را در نظر می‌گیرند. از این رو تمیز بودن و برق زدن پنجره‌ها به نوبه خود بسیار اهمیت دارد زیرا انعکاس نور را بهتر بازتاب می‌دهد و نمای خوبی از محل کار شما نشان می‌دهد. در نتیجه سعی کنید تمیز کردن پنجره‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و همیشه گوشه پنجره‌ها را گردگیری کنید زیرا گرد و غبار بسیاری در آن قسمت ایجاد می‌شود و به خاطر داشته باشید حتما از دستمال مخصوص شیشه برای تمیز کردن پنجره استفاده کنید تا جای هیچ پرز یا لکی باقی نماند.

تمیز کردن پنجره‌ها در محیط کار

چند پیشنهاد برای داشتن محل کار تمیز

از خوشبو کننده‌ها استفاده کنید

یکی از موارد کاربردی که می‌تواند به نظافت و تمیزی محل کار شما کمک کند، عطر خوش فضا است. استفاده از انواع خوشبو کننده‌های غیر مضر در محیط کار می‌تواند حس و حال خوبی در فضا ایجاد کند.

از خوشبو کنده‌ها استفاده کنید

استفاده از پادری در محل کار

همانطور که قبل‌تر گفته شد نظافت کف بسیار اهمیت دارد در نتیجه می‌توانید با قرار دادن یک پادری در جلو ر ورودی کمک کنید تا در طی روز میزان آلودگی کف کاهش یابد زیرا پادری در حکم تمیز کننده کف کفش افراد، مانع ایجاد هرگونه لک یا آلودگی بر روی کف زمین می‌شود.

استفاده از پادری در محل کار

انتخاب نیرو نظافتی برای اداره

اگر صاحب یک شرکت یا واحد تجاری هستید و یا مسئول یک اداره بزرگ هستید و به طئر کلی روحیه همکاران و خودتان برایتان مهم است و میخواهید در یک فضای سالم به کار خود ادامه دهید بهتر است برای نظافت اداره یا واحد تجاری خود اقدام کنید. اگر برای انتخاب نیرو نظافتی نمی‌دانید از کجا شروع کنید و یا به دنبال یک گروه عالی برای نظافت و تمیزکاری شرکت خود هستید می‌ـوانید با ثبت سفارش خود در استادکار از این مجموعه بهترین خدمات نظافتی را تحویل بگیرید.

انتخاب نیرو نظافتی برای اداره

خدمات استادکار برای نظافت اداره و واحد تجاری چیست؟

مجموعه استادکار برای نظافت محیط اداره و شرکت شما خدماتی از قبیل شستن کف و دیوار، جارو زدن، گردگیری، نظافت اتاق‌ها و سرویس بهداشتی، شستن پنجره و شیشه‌های داخلی، نظافت کابینت و لوازم آبدارخانه و شستن ظروف را ارائه می‌دهد.

خدمات استادکار برای نظافت اداره و واحد تجاری چیست؟

هزینه نظافت اداره و شرکت در استادکار چقدر است؟

مجموعه استادکار با ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز سعی کرده ‌است تا مناسب‌ترین هزینه‌ها را برای نظافت در نظر بگیرد. هزینه نظافت اداره و یا شرکت شما بسته به تعداد ساعات کار نیرو خدماتی در محیط محاسبه می‌شود. به طوریکه به ازای ۴ ساعت کار ۵۴ هزار تومان، ۵ ساعت کار ۶۵ هزار تومان، ۶ ساعت کار ۷۵ هزار تومان، ۷ ساعت کار ۸۵ هزار تومان، ۸ ساعت کار ۹۴ هزار تومان، ۹ ساعت کار ۱۰۹ هزارتومان و به ازای ۱۰ ساعت کار ۱۲۴ هزارتومان برآورد شده است.

هزینه نظافت اداره و شرکت در استادکار چقدر است؟

نظافت اداری و تجاری

نظافت اداری و تجاری

  • نظافت اداره و سازمان
  • نظافت شرکت و محل کار
  • نظافت واحد های تجاری
  • نظافت مجتمع های تجاری و ساختمان های بزرگ
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × سه =