ایده‌های مبل راحتی جدید

0

مبل‌ها در دکوراسیون‌ اتاق نشیمن، اولین و بارزترین وسایلی هستند که نگاه افراد به آن‌ها می‌افتد. بنابراین هنگام خرید مدل مبل راحتی جدید باید دقت زیادی داشته باشید. کاناپه‌ها و مبل‌های راحتی که به درستی طراحی شده‌اند، می‌توانند ضمن راحتی و آسایش شما، نمای جذابی به دکوراسیون کلی شما دهند. البته با هر بار تغییر ترند، نیاز به خرید مبل جدید نیست، بلکه می‌توانید آن را با لوازم جانبی و تغییر کوسن و رنگ چوب هم متفاوت کنید. اما اگر به فکر خرید یک دست مبلمان راحتی جدید هستید، با استادکار همراه باشید تا در ادامه در خصوص ایده‌های مبل راحتی جدید صحبت کنیم و مواردی که در خرید این مبلمان مهم است و همینطور چند مدل مبل راحتی سال 2020 را با شما به اشتراک بگذاریم.

نکات مهم پیش از خرید مبل راحتی

مبل راحتی به این دلیل که بیشترین استفاده را در خانه دارد و میزبانِ شما، مهمانان‌تان و حتی حیوان خانگی شماست، نیازمند توجه به معیارهایی در هنگام خرید است. بدون مبلمان، هر اتاق نشیمنی خالی به نظر می‌رسد. همه ما دوست داریم روی مبل راحتی خود بنشینیم، چرت بزنیم یا تلویزیون ببینیم. بنابراین پیش از خرید مدل مبل راحتی جدید به معیارهای زیر توجه کنید:

  • قابلیت جابجایی و سبک بودن
  • کیفیت پارچه و چوب
  • شرایط شستن مبل
  • میزان راحتی
  • سبک مبل

انواع مبل راحتی جدید برای خانه‌های کوچک

مبل راحتی و کاناپه‌ها جزو مبلمانی هستند که سال‌ها باید با آن زندگی کنید، بنابراین مطمئن شوید مدل و سبکی که انتخاب می‌کنید، به این زودی‌ها از مد نمی‌افتد و راحتی را اولویت خود قرار دهید. خواندن مقاله راهنمای انتخاب مبلمان و وسایل چوبی برای خانه کوچک نیز می‌تواند راهگشای شما باشد.

مبل مخمل

مبل‌های مخمل به لطف جنس پارچه لطیف خود، فرایند تمیز کردن آسانی دارند و اغلب سبک و کم‌حجم هستند. کاناپه‌هایی که با جنس مخمل تهیه می‌شوند، بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهند و خیال شما را از ساییده نشدن پارچه راحت می‌کند. مبل راحتی مخمل‌ سبز و صورتی در سال 2020 در خانه‌های زیادی به چشم می‌خورد.

جدیدترین مدل مبل راحتی مخمل
مبل‌های مخمل که دوباره در سال 2020 مد شده‌اند، یکی از جدیدترین انواع مبل راحتی هستند.

مبل راحتی کلاسیک

مبل‌هایی مانند تصویر زیر با تم کلاسیک و یک الگوی متقارن گرافیکی که هرگز از مد نمی‌افتد، گزینه‌ای عالی برای اتاق‌های نشیمن و هال کوچک هستند، به خصوص در آپارتمان‌های امروزی که افراد به دلیل گران شدن از داشتن خانه‌های متراژ بالا محروم‌اند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع مبل راحتی

انواع کاناپه و مبل راحتی کلاسیک مناسب اتاق نشمین کوچک
مبل راحتی کلاسیک مناسب اتاق نشمین کوچک شماست.

مبل مدرن توگو

این مبل بدون پایه که جای کمی اشغال می‌کند، ترکیبی از مدرن و کلاسیک است که می‌توانید آن را هرجایی از اتاق خود قرار دهید، بدون اینکه نگران جاگیر بودن آن باشید.

جدیدترین مبلمان راحتی مدرن و کم‌جا
این مبل مدرن معنای راحتی را کاملا دگرگون کرده و به راحتی می‌توانید داخل آن لم دهید!

مبل پاستلی سبک میانه قرن

این مبل راحتی که اواسط دهه 50 و 60 محبوب بود و در رنگ‌های روشن و پاستلی (ترکیب رنگ‌های دیگر با سفید) عرضه می‌شود، کاملا مدرن است و با دکوراسیون منزل شما به خوبی هماهنگ خواهد شد. رنگ‌های این مبلمان به گونه‌ای هستند که تاثیر بصری عمیقی ایجاد می‌کنند.

بهترین مدل‌های مبل راحتی برای خانه کوچک
مبل‌های پاستلی با رنگ‌های روشن خود مناسب خانه‌های کوچک هستند و فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

انواع مبل راحتی جدید از نظر راحت بودن

مدل‌های بالا را دیدید اما همچنان در جستجوی مبل راحتی جدید هستید و راحتی برایتان مهم‌تر از سبک و اندازه است؟ به مدل‌های زیر نگاهی بیاندازید و طرح‌هایی را ببینید که می‌توانید از آنها به عنوان یک تخت مهمان اضافی نیز استفاده کنید. خواندن راهکارهای به‌روز کردن ظاهر مبل راحتی قدیمی نیز به شما پیشنهاد می‌شود.

مبل تختخواب‌شو

در هنگام جستجوی بهترین مبل راحتی، فراتر از حد معمول بروید و به دنبال کاناپه‌های قابل تبدیل باشید که ویژگی‌های یک تختخواب استاندارد تک نفره را برای شما ایجاد می‌کنند. در این حالت با یک تیر دو نشان می‌زنید، هم فضای کمتری اشغال می‌کنید و هم تبدیل مبل به تخت و برعکس نیز به راحتی انجام می‌شود. این مدل مبل راحتی برای خانه‌هایی که مهمان زیاد دارند هم بسیار کاربردی است.

جدیدترین مبل تختخواب‌شو مدرن و مبلمان چندکاره
اگر مهمان به خانه‌تان آمده به جای تشک پهن کردن، این مبل را به صورت تختخوابی برای مهمان آماده کنید.

مبل پف‌دار

این مدل به لطف پف‌هایی که داخل پارچه‌اش دارد، راحتی زیادی برای دراز کشیدن روی آن و فیلم دیدن برایتان تضمین می‌کند و تبدیل کردن آن به تختخواب مهمان هم ساده است. اگر در جستجوی راحت‌ترین مدل مبل راحتی هستید، این مبل را مدنظر قرار دهید.

مدل مبل راحتی جدید مینیمال
این مدل به لطف پف‌هایی که داخل پارچه‌اش دارد، راحتی زیادی برای دراز کشیدن روی آن و فیلم دیدن را برایتان تضمین می‌کند.

انواع مدل مبل راحتی جدید

برای آشنایی با انواع مدل مبل راحتی نگاهی به موارد زیر بیاندازید:

مبل راحتی ال

اگر طراحی منزل شما به صورتی است که مبل ال بیشتر به آن می‌خورد، می‌توانید از انواع مبل‌های متقاطع و ال شکل به عنوان مبل راحتی خود استفاده کنید. مبل راحتی ال برای گوشه‌های تنگ و دنج عالی است.

انواع مبل ال برای دکوراسیون نشیمن و پذیرایی
مبل‌های ال برای گوشه‌های منزل گزینه خوبی هستند و دست‌وپاگیر نیستند.

مبل گرد

اگرچه این مبل قدیمی به نظر می‌رسد، اما در سال‌های اخیر نیز مبل‌های گرد دوباره به منازل برگشته‌اند و خصوصا برای هال‌های بزرگ که نقطه کانونی روبروی آنها شومینه و تلویزیون است، مناسب‌اند. این مبل‌ها برای تماشای دسته‌جمعی فیلم و فوتبال بی‌نظیرند.

نحوه چیدمان مبلمان راحتی گرد و نیم‌دایره
در سال‌های اخیر نیز مبل‌های گرد دوباره به منازل برگشته‌اند و خصوصا برای تماشای دسته جمعی فیلم و فوتبال با دوستان بی‌نظیرند.

مبل راحتی با شکل بی‌نظم

این مبل با طراحی انتزاعی و با شکل بی‌نظمی که دارد فورا نظر مهمانان شما را جذب خواهد کرد. این مبل به معنای واقعی راحت است و می‌توانید برای برجسته‌تر کردن مبلمان خود در دکوراسیون داخلی از آن استفاده کنید.

ایده‌ها و فرم‌های انتزاعی برای مبلمان منزل
این مبل با طراحی انتزاعی و با شکل بی‌نظمی که دارد، فورا نظر مهمانان شما را جذب خواهد کرد.

مدل منحنی

مدل مبل راحتی منحنی ظاهری مدرن و یکپارچه به اتاق شما می‌بخشد که بیشتر شبیه به مبل‌های دهه 70 و 80 میلادی است. همچنین می‌توانید از رنگ‌های متنوعی مانند قهوه‌ای، زرد خردلی یا سبز زیتونی در انتخاب پارچه آن بهره ببرید. اگر می‌خواهید طراحی یکپارچه با فضای خود ایجاد کنید از رنگ‌های کلاسیک مشکی، خاکستری یا آبی تیره استفاده کنید.

جدیدترین مدل‌های کاناپه و مبلمان منحنی
مبل منحنی تصویر از مبل‌های دهه 70 و 80 را پیش روی چشم شما خواهد آورد اما مدل مبل راحتی جدید این روزهاست.

مبل صدفی شکل

یکی دیگر از ایده‌های جذاب برای مبل راحتی جدید، همین مبل است که به شکل صدفی است. افرادی که شهامت پذیرش سبک‌های جدید و تا حدودی عجیب را دارند از این مبل بی‌نهایت خوششان خواهد آمد. این طرح‌های غیرمعمولی صدفی شکل که می‌تواند یادآور سبک قدیمی و دوران کلاسیک باشد، نشان دهنده سبک زندگی متفاوت شما از دیگران خواهد شد.

طرح و مدل مبل راحتی صدفی شیک
افرادی که شهامت پذیرش سبک‌های جدید و تا حدودی عجیب را دارند، از مبل پهن صدفی بی‌نهایت خوششان خواهد آمد.

مبل راحتی جدید مدل 2020

مد روز دنیای مبلمان هر ساله در حال تغییر است. این بدان معنی نیست که شما هر فصل یا هر سال باید مبلمان خود را عوض کنید. اما باید از آخرین مد‌های این حوزه پیش از خرید آگاهی داشته باشید. اما در سال جاری یعنی 2020 میلادی چه سبک‌هایی بیشتر مورد استقبال مشتریان بود؟

مطمئنا 2020 به عنوان یک نقطه تاریخی ثبت خواهد شد که پس از بیش از یک دهه، روند مینیمالیسم و ساده که الهام گرفته از سبک قرون وسطی بود از بین رفت و در نمایشگاه‌های طراحی داخلی مبلمان، بسیاری تولیدکنندگان مبل‌هایی به شکل‌های عجیب و غریب و غیرمعمول در معرض نمایش گذاشتند.

مبل‌های روکش‌دار، مبل‌هایی با طرح‌های جسورانه با الهام از گل‌های طبیعت، مبل‌های گرد و منحنی در این نمایشگاه‌ها دیده شد و رنگ‌های مد امسال نیز برای تولیدکنندگان روکش مبل نیز رنگ‌هایی طبیعی بود که روی سایه‌های مختلف تمرکز کرده بودند. تعدادی از این رنگ‌ها شامل سبز زمردی، آبی تیره، شرابی، بنفش بادمجانی، زرد خردلی و صورتی پاستلی بود.

از نظر جنس نیز باید گفت مبل مخمل دوباره مد شده است. این جنس پارچه می‌تواند به مبل جلوه خاص و ظرافتی زیبا بخشد. مبل‌های راحتی مخمل همانطور که در بالا شرح داده شد بسیار لطیف، نرم، بادوام و راحتی هستند.

جدیدترین مبل‌های راحتی روکش‌دار مخمل
مبل‌های روکش‌دار، مبل‌هایی با طرح های جسورانه با الهام از گل‌های طبیعت، مبل‌های گرد و منحنی از ترندهای سال 2020 هستند.

جمع‌بندی

در این مقاله به نکات پیش از خرید مبل راحتی جدید پرداختیم و انواع جدید آن را در کنار مدل‌های سال 2020 معرفی کردیم. شما ترجیح می‌دهید کدامیک از مبل‌های راحتی بالا را بخرید؟ دلیل‌تان برای این انتخاب را با خوانندگان استادکار در میان بگذارید.

منابع: decoraid |  fotolog | hackrea

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − نه =