جدیدترین دکوراسیون منزل عروس

0

در این مقاله جدیدترین دکوراسیون منزل عروس را بررسی خواهیم کرد ، هر بار سال جدیدی که فرا می‌رسد طراحان داخلی به‌روز دنیا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را راجع به جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل در مجلات معتبر طراحی داخلی اعلام می‌کنند و علاقه‌مندان به دکوراسیون منزل هر سال گرایش‌های جدید در زمینه زیباترین و به‌روزترین دکوراسیون داخلی می‌کنند. به همین دلیل تازه عروس ها و دختر خانم های دم بخت با مراجعه به این منابع از جدیدترین جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ایرانی و جدیدترین مدل دکوراسیون منزل مطلع خواهند شد. در مقاله قبلی با بهترین جنس کابینت آشپزخانه آشنا شدیم، در این مقاله گرایش‌ های جدید و به‌ روز دکور برای عروس ها در خصوص جدیدترین دیزاین منزل را معرفی می‌کنیم. اگر به زمینه دکوراسیون داخلی علاقه‌مند هستید با استادکار همراه باشید.

جدیدترین دکوراسیون منزل عروس

۱- استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی

هنگام تهیه جهاز و دکوراسیون داخلی خانه عروس باید این نکته را مدنظر قرار بدهید که چوب یکی از متریال های قدیمی در دکوراسیون داخلی منزل است که هیچ‌وقت از مد نمی‌رود. علاوه بر آن هرسال به محبوبیت آن اضافه می‌شود. طبق جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل استفاده از وسایل و دکور چوبی همچنان محبوبیت خود را در سال ۲۰۱۹ حفظ کرده است. دکوراسیون چوبی می‌تواند از استفاده از کف‌پوش‌های چوبی در آشپزخانه تا قرار دادن اثاثیه چوبی در حمام  و پذیرایی را شامل شود. چوب می‌تواند به‌طور نمادین نشانگر روح طبیعت در خانه شما باشد.

بازسازی خانه و ساختمان

بازسازی خانه و ساختمان

  • بازسازی و تعمیرات ساختمان
  • مرمت بنا و تمام خدمات بنایی ساختمان
  • تخریب و بازسازی انواع دیوار و کف
  • خدمات بازسازی خانه، آپارتمان و واحدهای تجاری
دریافت این خدمت از استادکار

طبق گفته یکی از طراحان فضای داخلی مجله معروف BCV Architecture، با گذر زمان و حرکت جامعه به سمت مدرنیته احتیاج به ارتباط برقرار کردن با طبیعت بیش‌ازپیش در افراد احساس می‌شود. استفاده از چوب در دکوراسیون جدید خانه می‌تواند این اتصال را به‌خوبی برقرار کند، چراکه چوب یک متریال مستقل از زمان و کاربردی است.

جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل

۲- ترکیب عناصر مردانه و زنانه

صندلی‌ها و مبلمان چرمی از گذشته‌های دور بخشی از دکوراسیون داخلی منازل را تشکیل داده‌اند. اما طبق نظر بهترین طراحان داخلی می‌بایست انتظار داشته باشیم که استفاده از اثاثیه چرمی را در قسمت‌های مختلف خانه‌های مدرن و به‌روز عروسی ببینیم. یکی از جدیدترین دکوراسیون جهیزیه داخلی منزل ترکیب عناصر مردانه و زنانه در یک اتاق است. ترکیبی که در هارمونی کامل مبلمان تیره و چرمی را با میز و کابینت‌هایی به رنگ‌های روشن و درخشان جفت می‌کند. ۱۰ ترفند تغییر دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی را در این رابطه مطالعه فرمایید .

طراحان داخلی به‌روز دنیا باور دارند که زیباترین دکوراسیون داخلی منازل در سال ۲۰۱۹ تعادلی ایدئال را بین عناصر مردانه و زنانه را برقرار می‌کند. هنگام تشکیل دکوراسیون منزل نوعروس  از ترکیب آنچه به عناصر مردانه معروف است مثل چرم و رنگ‌های تیره با دکورهای زنانه استفاده نمایید و باور داشته باشید که یکی از به‌روزترین طراحی دکوراسیون را انجام می‌دهید.

جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل

۳- دیوارهای پرنقش‌ونگار

باوجودآنکه استفاده از رنگ‌های پاک و روشن بر روی دیوارها به‌عنوان مناسب‌ترین ترکیب پذیرفته‌شده است، هرروز طراحان داخلی بیش‌تری به استفاده از رنگ‌های چشمگیر و طرح‌های برجسته برای کاغذدیواری و رنگ دیوارهای دکوراسیون اتاق خواب عروس و آشپزخانه گرایش پیدا می‌کنند. انتظار می‌رود که این گرایش در سال جدید فراگیرتر شود. در تصویر زیر یک آشپزخانه را می‌بینید که طبق این رویکرد طراحی‌شده است. طرح هندسی پرنقش‌ونگار دیوارها باعث چشمگیرتر شدن فضا و منحصربه‌فرد شدن آن شده است. در سال جدید برای چیدمان خانه عروس ایرانی از به کار بردن کاغذدیواری یا سرامیک‌های شلوغ و پرنقش در آشپزخانه خود نترسید.

جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل

۴- ماکسیمالیسم به‌جای مینیمالیسم

قبلاً در وبلاگ استادکار دکوراسیون مینیمالیسم را معرفی کرده بودیم اما جدیدترین دکوراسیون داخلی به ماکسیمالیسم و طراحی شلوغ بیشتر گرایش دارد. در دکوراسیون داخلی جدید سادگی و رنگ‌های روشن و تمیز که در مینیمالیسم کاربرد دارد را کنار می‌گذاریم و رنگ‌های تند و بافت‌های چشمگیر را به خانه خود دعوت می‌کنیم. دکوراسیون ماکسیمالیست به شما آزادی فراوانی می‌دهد تا اثاثیه و دکورهای جالب و هیجان‌انگیز را به خانه خود اضافه کنید و  این ویژگی فرآیند طراحی را بسیار آسان‌تر می‌کند. هماهنگی کلید داشتن یک دکوراسیون داخلی ماکسیمالیستی زیبا است. حداکثر سه رنگ متضاد و بافت مختلف را برای چیدمان جهیزیه عروس به سبک مدرن انتخاب کنید تا خانه شما زیادی شلوغ به نظر نرسد.

جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل

۵- بازگشت دکوراسیون بوهو

دکوراسیون بوهو یا کولی وار یکی از گرایش‌هایی است که هرچند سال یک‌بار محبوبیت خود را بازمی‌یابد. انتظار داریم که در سال میلادی جدید این سبک دکوراسیون جالب خود را دوباره نمایان کند. یکی از طراحان داخلی باتجربه موسسه Dekar Design می‌گوید “گرایش بوهو بازگشته است اما امسال حس و حال مدرن‌تری دارد و زاویه‌های تند آن ملایم‌تر شده است. پرده‌هایی با لایه‌های پرنقش‌ونگار و بافت‌های برجسته از ویژگی‌های دکوراسیون به سبک بوهو هستند اما در سال  جدید این ویژگی‌ها کمی ملایم‌تر و روشن‌تر شده‌اند.”

جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل

۶- استفاده از آبی سیر به‌جای رنگ سیاه

سیاه یک رنگ همیشه به‌روز و سنتی است و استفاده آن در دکوراسیون داخلی به اتاق حالتی شیک و مرموز می‌دهد. رنگ قدرتمند سیاه را می‌توان در جای‌جای خانه استفاده کرد: از مبلمان با روکش سیاه گرفته تا حتی دیوارهایی با رنگ سیاه. اما در جدیدترین دکوراسیون داخلی آبی سیر جای سیاه را گرفته است. آبی سیر رنگی آرامش‌بخش است و به خانه حس و حالی آرام و پیشرفته می‌دهد به‌خصوص اگر به‌صورت ترکیبی با سبز نعنایی و صورتی به کار گرفته شود. می توانید ۲۰ ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل را مطالعه کنید .

اگر می‌خواهید جدیدترین دکوراسیون داخلی را در منزل خود پیاده کنید اسباب و اثاثیه سیاه‌رنگ خود را با آبی سیر جایگزین نمایید. به‌عنوان‌مثال روکش صندلی‌های نهارخوری خود را با رنگ آبی سیر جایگزین کنید تا حس و حالی مدرن و تمیز بدون بیش‌ازحد تیره و سنگین شدن به خانه شما ببخشد.

جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل

۷- آشپزخانه با دکوراسیون تیره

آشپزخانه‌های سفیدرنگ برای مدتی طولانی به‌روزترین بوده‌اند اما در جدیدترین دکوراسیون داخلی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که از کابینت‌ها و کف‌پوش‌های تیره‌رنگ بیشتر استفاده شود. آشپزخانه‌های تیره کم‌کم محبوبیت زیادی پیداکرده‌اند و باعث ایجاد یک حالت مدرن و غنی در خانه می‌شوند. اگر کابینت‌های تیره‌ای در آشپزخانه خود نصب نموده‌اید، خود را به‌روز بدانید! در تصویر زیر که جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه را نشان می‌دهد می‌توانیم ببینیم هنگامی‌که کابینت‌های تیره‌رنگ با فضایی آزاد و روشن ترکیب شوند نتیجه زیبایی خواهند آفرید. پیشنهاد می کنیم مقاله دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی را مطالعه کنید .

جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل

۸- استفاده از دکوراسیون قابل بازیافت

با گرایش جهانی به سمت استفاده از منابع تجدید پذیر و قابل بازیافت می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این گرایش خود را در جدیدترین دکوراسیون داخلی نیز نشان دهد. دکورهای دست سازی که از مواد قابل بازیافت ساخته‌شده روشی فوق‌العاده برای افرادی است که می‌خواهند به حفظ کره زمین کمک کنند و درعین‌حال فضایی هماهنگ با طبیعت را در خانه خود به وجود آورند.

جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل

۹- استفاده از منحنی به‌جای زوایای تند

در سال‌های گذشته شاهد گرایش به استفاده از اثاثیه با زاویه‌های تند و خطوط راست و تیز بوده‌ایم. اما در جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل این منحنی‌ها هستند که بر دکوراسیون مسلط شده‌اند. از صندلی‌های بادی و گرد گرفته تا میزهای بیضی‌شکل، عناصر منحنی به راحت و دوستانه به نظر رسیدن محیط خانه کمک می‌کنند. همچنین طبق نظر طراحان داخلی شکل‌های منحنی به بزرگ و فضا دار به نظر رسیدن اتاق کمک می‌کنند.

جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل

زیباترین دکوراسیون داخلی

استفاده از شکل‌های هندسی در سقف و کف زمین

یکی از منحصربه‌فردترین جلوه‌های دکوراسیون داخلی هماهنگ کردن طرح سقف و کف اتاق است. یکی از جالب‌ترین گرایش‌های طراحی داخلی در سال جدید استفاده از رنگ‌های تند و اشکال چشمگیر هندسی در کف‌پوش است. می‌توانید این سبک طراحی را در سقف اتاق هم به کار ببرید . مثل تصویر زیر که از یک لوستر با طرح هندسی هماهنگ با کف‌پوش بهره برده است.

جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی تشکیل‌شده از رنگ‌های زمینی

یکی از محبوب‌ترین و جدیدترین گرایش‌های طراحی داخلی استفاده از رنگ‌های زمینی که نشانگر طبیعت هستند می‌باشد. در سال‌های قبل رنگ خاکستری بر دنیای دکوراسیون داخلی مسلط بوده است اما امسال از رنگ بژ، سبز یشمی و شکلاتی نیز در کنار رنگ خاکستری استفاده می‌شود.

جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل

استفاده از گیاهان در دکوراسیون داخلی

به دنبال مد شدن رنگ‌های زمینی در دکوراسیون داخلی استفاده از گیاهان و رنگ سبز در دکوراسیون هم باب شده است. تزیین کردن خانه با گیاهان سبز از گونه‌های مختلف روشی عالی برای آوردن حس و حال طبیعت به داخل خانه است. اگر از حس و حال استوایی خوشتان می‌آید می‌توانید برای کوسن‌های خود روکش‌هایی با طرح برگ درخت موز بخرید چراکه طرح برگ موز بافت زیبایی به اتاق اضافه می‌کند. این مورد اخیرا در تزیین خانه عروس به سبک ایرانی بسیار مورد استقبال نوعروس ها قرار گرفته است. دیوار سبز: چگونه دیوار سبز درست کنیم؟

جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل

نتیحه گیری

هیچ‌وقت برای به‌روز شدن در زمینه دکوراسیون داخلی دیر نیست. حتی اگر قصد ندارید دکور خانه خود را به‌طور کامل عوض کنید بازهم می‌توانید از موارد معرفی‌شده در این مقاله برای ایجاد تغییرات کوچک در خانه خود کمک بگیرید. شاید وقت آن رسیده که یک کاغذدیواری شلوغ و پرنقش‌ونگار را برای اتاق‌های خانه انتخاب کنید یا چند گیاه جدید به مدل دکوراسیون منزل عروس اضافه کنید. اگر مایل باشید می‌توانید نظر خود را درزمینه جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. در صورت تمایل مقاله دکوراسیون داخلی منزل ایرانی می توانید مطالعه کنید .

منابع: thespruce, decoraid

بازسازی خانه و ساختمان

بازسازی خانه و ساختمان

  • بازسازی و تعمیرات ساختمان
  • مرمت بنا و تمام خدمات بنایی ساختمان
  • تخریب و بازسازی انواع دیوار و کف
  • خدمات بازسازی خانه، آپارتمان و واحدهای تجاری
دریافت این خدمت از استادکار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + بیست =