۷ نکته که باید در دیزاین اداری مدرن بدانید و رعایت کنید

0

سعی داریم شما را در این مقاله با دیزاین اداری و دیزاین اداری مدرن آشنا کنیم تا بتوانید ایده برای دکوراسیون دفتر کار خود را بیابید ، زیرا بهره وری منابع انسانی در محیط کار به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها آرامش محیط کار و توجه به طراحی دکوراسیون اداری است.

کار کردن در یک فضای راحت و جذاب می تواند نقش مهمی در روحیه و بهره وری افراد در محیط کار داشته باشد. تجارب مختلف نیز ثابت کرده است که یک فضای اداری با طراحی مناسب می تواند در موفقیت کسب و کار افراد تاثیر بگذارد. یادگیری نحوه تزئین و دکور یک دفتر به خوبی می تواند در کسب و کار شما تاثیر داشته باشد. در زیر با اهمیت طراحی دکوراسیون اداری بیشتر آشنا خواهید شد. پس با استادکار همراه باشید.

نکاتی که باید در طراحی دکوراسیون اداری بدانید

پربازده ترین دفاتر اداری و محیط های شغلی، محیط هایی بوده اند که افراد حس راحتی در آنها داشته است. یک محیط شیک و پر از رنگ می تواند برای کارمندان الهام بخش یک محیط کاری شاد و سالم و رشد اعضای تیم باشد. ایده هایی که برای دکوراسیون داخلی دفتر خود پیش می گیرید، باید به شکلی باشند که برای همه افراد مناسب باشند. همچنین ارباب رجوع ها نیز آن را خوشایند ببینند.

یکی از دغدغه های بزرگ برای مدیران، طراحی دکوراسیون اداری است. محیط کار افراد خانه ی دوم آنهاست باید همانطور که به دکوراسیون داخلی خانه خود اهمیت میدهید و شیک و زیبا طراحی می کنید تا ارامش داشته باشید، باید به محیط کار خود نیز اهمیت بدهید و یک محیطی استاندارد و کاربر پسند طراحی کنید. از ایده های زیر برای مولد، انگیزه بخش و الهام بخش کردن دفتر و محیط اداری خود می توانید استفاده کنید.

بیشتر بدانید شاپان چیست؟

دکوراسیون اداری لاکچری
پربازده ترین دفاتر اداری و محیط های شغلی، محیط هایی بوده اند که افراد حس راحتی در آنها داشته است

توجه به رنگ مبلمان

اگر دوست دارید که علاوه بر دکوراسیون اداری اتاق مدیریت، محیط اداری کارمندان خود را نیز شیک طراحی کنید، نیاز است که انواع مبلمان و پارچه مبلی مناسب و کاربرد آنها را بشناسید تا از مبل های خاص محیط های اداری و رنگ های مناسب آنها استفاده کنید. میز و صندلی و مبلمان شما باید هم مدرن و هم زیبا باشد تا بتواند سلامت کارمندان را حفظ کند. همچنین به رنگ مبل نیز دقت کنید تا با دیوار و دیگر وسایل دکوری اداری شما هماهنگ باشد و توی ذوق نزد.

ایده برای دکوراسیون دفتر کار
میز و صندلی و مبلمان شما باید هم مدرن و هم زیبا باشد تا بتواند سلامت کارمندان را حفظ کند.

استفاده از گل و گیاه

همچنین می توانید از گل ها و گیاهان آپارتمانی برای محیط های اداری خود نیز استفاده کنید. بنابراین فضای اداری خود را با گل ها تزئین کنید تا حس شادابی به کارمندان خود بدهید. هرجایی که از گل و گیاه استفاده کنید علاوه بر اینکه باعث زیبایی محیط می شود، می تواند باعث افزایش روحیه و آرامش شما و ایجاد یک دکوراسیون اداری کلاسیک نیز باشد.

توجه به رنگ دیوارها و کاغذ دیواری

رنگ دیوارها و کاغذ دیواری های انتخاب شده در دکوراسیون داخلی اداری باید به نحوی باشد تا فضا را در راستای افزایش راندمان کارمندان سوق دهند. لازمه اینکار برقراری و ایجاد یک محیط آرام و تعریف شده است تا هر بخش مطابق با نوع فعالیت، به کار خود بپردازد. دکوراسیون اداری معمولا کاغذ دیواری های رسمی به خود می بیینند و خبری از طرح های گل دار و الگوهای شلوغ یا جنس هایی مانند چرم و کاغذهای لوکس در این محیط ها و طراحی دکوراسیون اداری آنها نیست. برای اینکه بیشتر در این مورد بدانید مقاله راهنمای انتخاب طرح کاغذ دیواری برای دفتر کار، اداری و رسمی به شما پیشنهاد می شود.

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
رنگ دیوارها و کاغذ دیواری های انتخاب شده در دکوراسیون داخلی اداری باید به نحوی باشد تا فضا را در راستای افزایش راندمان کارمندان سوق دهند.

از رنگ برند خود الهام بگیرید

در دکوراسیون اداری شیک می توانید از رنگ برند و لوگوی خود برای فضاها الهام بگیرید. هنگام انتخاب یک طرح رنگی برای فضای خود، از رنگ های برند خود استفاده کنید تا فضای شما سبکی منسجم و بازتابی از آنچه باشد که شما و شغلتان انجام می دهید. رنگهای مناسب می توانند تأثیر روانشناختی قدرتمندی بر روی افراد داشته و باعث احساس رضایت و شادابی آنها شوند.

طرح های مناسب برای ادارات و فضاهای کوچک

اما برای محیط های اداری که کوچک هستند نیز می توانید از دکوراسیون خاصی استفاده کنید که در ادامه به فاکتورهایی در طراحی فضای اداری کوچک آن اشاره می شود.

استفاده از آینه ها

در طراحی دکوراسیون داخلی اداری آینه ها می توانند ظاهر کلی فضای کاری شما را تغییر دهند. آنها دفتر شما را با ظرافت و حرفه ای تر جلوه می دهند و می توانند هر نوع فضایی را بزرگتر نشان دهند و باعث می شوند فضای کاری شما بازتر و جذاب تر شود. از این پس کارمندان شما مجبور نیستند که هر بار پیش از ارائه خود سری به سرویس بهداشتی برای مرتب کردن موهای خود بزنند!

بیشتر بدانید از چه رنگی برای نقاشی آرک و گچبری استفاده کنیم؟

طرح های مناسب برای ادارات و فضاهای کوچک
آینه ها می توانند محیط اداری کوچک شما را بزرگ تر نشان دهند

از پارتیشن ها استفاده کنید

یکی از المان های دکوراسیون اداری کوچک استفاده از پارتیشن ها برای تقسیم بندی و خصوصی سازی حریم و کارمندان است. محیط های اداری باز در ظاهر فضای کاری مدرنی را ارائه می دهند. اما خوب است از پارتیشن های شیشه ای یا پرده هایی استفاده کنید که کارمندان بتوانند یکدیگر را ببینند. شکستن دیوارها موجب افزایش ارتباط و همکاری بین اعضای تیم می شود و به کل فضای کاری یک حس سینرژی کلی می دهد. به این ترتیب ، اعضای تیم احساس می کنند علاقه بیشتری به گفتگو دارند زیرا فضای غیر رسمی بر آنها حاکم می شود.

دکوراسیون اداری شیک
خوب است از پارتیشن های شیشه ای یا پرده هایی استفاده کنید که کارمندان بتوانند یکدیگر را ببینند.

استفاده از نور پردازی های مناسب

یکی از مواردی که در دکوراسیون اداری لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد و موجب لاکچری و شیک نشان دادن محیط های اداری می شود استفاده از نور است. علاوه بر رنگ، نور پردازی و روشنایی نیز بر روی کارمندان تاثیر گذار است. نبود نور کافی در محیط کار باعث خستگی و خواب آلودگی پرسنل می شود. می توانید از چراغ های شیک و نورپردازی های جذاب مناسب محیط های کاری استفاده کنید تا بهره وری کارمندان را افزایش دهید.

استفاده از نور پردازی های مناسب در دکوراسیون اداری
یکی از مواردی که موجب لاکچری و شیک نشان دادن محیط های اداری می شود استفاده از نور است

جمع بندی

اکنون که با طراحی دکوراسیون اداری آشنا شدید به ما بگویید که به نظر شما کدام عنصر در این فضا بیشتر اهمیت دارد و هنگام رفتن به یک محیط اداری کدام عنصر دکوراسیون نظر شما را بیشتر جلب می کند؟

منبع: snacknation

بازسازی خانه و ساختمان

بازسازی خانه و ساختمان

  • بازسازی و تعمیرات ساختمان
  • مرمت بنا و تمام خدمات بنایی ساختمان
  • تخریب و بازسازی انواع دیوار و کف
  • خدمات بازسازی خانه، آپارتمان و واحدهای تجاری
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =