راهنمای انتخاب طرح کاغذ دیواری برای دفتر کار، اداری و رسمی

0

رنگ‌های خسته کننده دیوار، جو نامناسب و محیط کسل کننده از مواردی است که در محیط کار شما وجود دارد؟ پس وقت آن رسیده که دستی به سر و روی محیط کار خود بکشید و دکوراسیون آن حداقل در زمینه کاغذ دیواری را تغییر دهید. در این مقاله با راهنمای انتخاب کاغذ دیواری اداری، کاغذ دیواری اداری شیک و طرح کاغذ دیواری برای دفتر کار فاکتورهای مهم در این زمینه را بررسی خواهیم کرد. با استادکار همراه باشید .

دانلود اپلیکیشن استادکار

  • نسخه IOS استادکار
  • نسخه اندروید استادکار
  • دریافت از اپ استور و سیب اپ
  • دریافت از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت
دریافت این خدمت از استادکار

اهمیت انتخاب کاغذ دیواری اداری مناسب

بیشتر ما زمان زیادی را در محیط کار خود می گذرانیم و با پر مشغله شدن زندگی امروزی بیشتر از آنکه در منزل باشیم در محل کار هستیم. بنابراین مهم است که این محیط و در و دیوارهایش را دوست داشته باشیم. شما می توانید با کاغذ دیواری های جذاب محیط اداره و دفترکار خود را به محیطی الهام بخش و خلاقیت پرور تبدیل کنید. کاغذ دیواری های انتخاب شده در این فضا باید به نحوی باشد تا فضا را در راستای افزایش راندمان کارمندان سوق دهند. لازمه اینکار برقراری و ایجاد یک محیط آرام و تعریف شده است تا هر بخش مطابق با نوع فعالیت، به کار خود بپردازد. در ارتباط با این مقاله دلیل حباب زیر کاغذ دیواری و روش رفع آن را بخوانید .

فاکتورهای مهم در انتخاب کاغذ دیواری اداری

البته یادتان باشد که محیط های اداری معمولا کاغذ دیواری های رسمی به خود می بیینند و خبری از طرح های گل دار و الگوهای شلوغ یا جنس هایی مانند چرم و کاغذهای لوکس در این محیط ها نیست. در زیر تعدادی از فاکتورها برای انتخاب کاغذ دیواری اداری را با هم مرور می کنیم.

خدمات قابل ارائه در سرویس نصب کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری

  • اجرا و نصب کاغذ دیواری های خارجی و ایرانی
  • اجرای کاغذ دیواری پذیرایی، اتاق خواب و سه بعدی
  • اجرای کاغذ دیواری روی سقف
  • زیرسازی دیوار و سقف برای اجرای کاغذ دیواری
دریافت این خدمت از استادکار

اندازه و ابعاد فضای اداری

فضای اداری و اندازه آن یکی از مهمترین المان ها در انتخاب کاغذ دیواری است. فضا مبنایی است که کل طراحی داخلی بر اساس آن انجام می شود. همچنین در انتخاب کاغذ دیواری اداری باید به ابعاد و اندازه و شکل اتاق دقت کنید.

برای اتاق های کوچک از رنگ هایی استفاده نکنید که محیط را کوچک نشان دهد. برای اتاق های کنفرانس می توانید رنگ های سنگین و متنوع تری را انتخاب کنید. اگر در پی این هستید که محیط کار خود را بزرگتر نشان دهید حتما از کاغذ دیواری هایی با طرح های ساده و رنگ های سنگین مانند طوسی و سفید و فیلی استفاده کنید. پشنهاد میکنم مقاله راهنمای انتخاب طرح کاغذ دیواری برای پذیرایی

تصاویر کاغذ دیواری اداری  کاغذ دیواری اداری شیک

هماهنگی با رنگ برند

همچنین انتخاب رنگ را با توجه به رنگ برندتان نیز می توانید انتخاب کنید یا دست کم از رنگ های هویت بصری برندتان در طراحی و انتخاب کاغذ دیواری الگو بگیرید. می توانید دکوراسیون های خاصی مرتبط با همین رنگ در گوشه یا روی میز اتاقتان قرار دهید. برای مثال اگر رنگ برند شما شامل رنگ های سورمه ای و زرد است، به جای اینکه کاغذ دیواری های دفتر کار خود را به این رنگ درآورده و فضا را تاریک و خسته کننده کنید، پیشنهاد می شود که کاغذ دیواری را یک رنگ ساده انتخاب کرده، در عوض قاب تابلوها را سورمه ای کرده و از رنگ زرد در دکوراسیونی مانند یک گلدان یا ماگ روی میز کارمندان استفاده کنید. به این ترتیب می توانید یک دکور شیک همسان با رنگ سازمانی لوگو یا برندتان نیز داشته باشید.

کاغذ دیواری اداری جدید  کاغذ دیواری اداری رسمی

جنس دیوار

با توجه به جنس دیوارها و کاغذ دیواری خود بهترین نوع آن را انتخاب کنید. دیوارهای اداری معمولا نیاز به شستشو ندارند چون محل دائم زندگی نیستند، اما با توجه به شلوغ بودن محیط و مراجعه دائم ارباب رجوع و آلودگی هوا و دست خوردن به آن ممکن است به مرور زمان کثیف شوند. بنابراین می توانید از نوعی استفاده کنید که قابل دستمال کشیدن باشد و هرزگاهی بتوان آن را پاک کرد.

کاغذ دیواری اتاق مدیریت  طرح کاغذ دیواری برای دفتر کار

سازگاری با هویت کسب و کار

اگر تمایل دارید که در محیط های اداری فضایی آرام به وجود آورید بهتر است از کاغذ دیواری با رنگ های ملایم استفاده کنید. البته کاغذ دیواری های طرح جدید با رنگ های شاد و روشن و اشکال هندسی مختلف نیز در بازار وجود دارند که می توانند فضایی پر انرژی را در محیط های اداری خصوصا فضاهایی مانند آموزشگاه های زبان و مهدکودک ها به وجود آورند. بنابراین با توجه به هویت کسب و کار خود می توانید کاغذ دیواری متناسب با شان شرکت تان را بیابید. برخی از شرکت های مد و فشن نیز از کاغذ دیواری های سه بعدی با طرح هایی جدید استفاده می کنند تا لاکچری بودن برند خود را بیش از پیش به رخ مشتریان بکشند.

کاغذ دیواری دفتر وکالت  کاغذ دیواری اداری ارزان

نصب سریع و آسان

به طور کلی نصب سریع و آسان کاغذ دفتر کار در ادارات مهم است. شما نمی توانید چند روز دفتر خود را برای نصب کاغذ دیواری تعطیل کنید و از کار و زندگی بیفتید. باید بتوانید از نیروهایی حرفه ای کمک بگیرید که این کار را به سرعت انجام دهند و پیشنهاد ما به شما در این مورد متخصصان استادکار است.

راهنمای انتخاب طرح کاغذ دیواری برای دفتر کار، اداری و رسمی

جمع بندی

در مجموع  کاغذ دیواری های ساده و مدرن در عین حال که به افراد آرامش می دهد، انرژی لازم برای انجام فعالیت های شغلی را در فضا به وجود می آورد. بنابراین بهتر است در فضاهای اداری از کاغذ دیواری هایی با طرح ها و رنگ های خنثی استفاده کنید تا محیط خسته کننده آنها را به فضایی برای آرامش و بروز خلاقیت تبدیل کنیم.

منابع:     launchpadacademy.in| wallpaperfromthe70s

خدمات قابل ارائه در سرویس نصب کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری

  • اجرا و نصب کاغذ دیواری های خارجی و ایرانی
  • اجرای کاغذ دیواری پذیرایی، اتاق خواب و سه بعدی
  • اجرای کاغذ دیواری روی سقف
  • زیرسازی دیوار و سقف برای اجرای کاغذ دیواری
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 2 =