چند ایده جالب برای نقاشی سقف خانه

0

وقتی صحبت از رنگ‌آمیزی اتاق می‌شود، اغلب افراد دیوار پنجم خود را فراموش می‌کنند. رنگ سقف اتاق هم به اندازه چهار دیوار دیگر اهمیت دارد و می‌تواند در ایجاد تنوع در اتاق نقش بسزایی ایفا کند. توجه به طرح نقاشی سقف خانه به کل فضای اتاق زیبایی دلنشینی خواهد بخشید. روش‌های زیادی هست که می‌توان با آن چشم‌ها را به سمت بالا بکشید و فضایی متفاوت ایجاد کنید. ما در ادامه قصد داریم چند ایده نقاشی سقف خانه به شما پیشنهاد دهیم تا بتوانید نگاهی دیگر به مدل رنگ‌آمیزی سقف اتاق داشته باشید.

چند ایده نقاشی سقف خانه

می‌توانید از مدل‌های زیر برای انتخاب رنگ جدید سقف اتاق‌تان ایده بگیرید و نقاشی آن را خودتان انجام دهید و یا به یک نقاش متخصص بسپارید. اما قبل از هر چیز باید اتاق‌تان را برای رنگ‌آمیزی آماده کنید. پیشنهاد می‌کنیم روی این لینک کلیک کنید و این راهنما را برای آماده‌سازی اتاق بخوانید.

مدل رنگ‌آمیزی سقف اتاق هماهنگ با رنگ کاغذ دیواری

شما می‌توانید یکی از رنگ‌های فرعی یا رنگ طرح‌های کاغذ دیواری اتاق را انتخاب کرده و از آن برای سقف اتاق استفاده کنید. معمولا انتخاب رنگ طرح‌های کاغذدیواری برای سقف یکی از بهترین ایده‌های رنگ سقف اتاق است.

مدل رنگ‌آمیزی سقف اتاق در هماهنگی با طرح کاغذ دیواری
شما می‌توانید رنگ گل‌های کاغذ دیواری را برای رنگ‌آمیزی سقف اتاقتان انتخاب کنید تا هماهنگی خوبی ایجاد شود.

رنگ سقف تیره‌تر از رنگ دیوارهای اتاق

یکی دیگر از ترفندهای ایده نقاشی سقف خانه، تیره کردن سقف نسبت به دیوارهاست. در این روش رنگ سقف، چندین درجه تیره‌تر از دیوارها انتخاب می‌شود. این کار موجب بلندتر دیده شدن ارتفاع سقف شده و برای اتاق‌های کوچک مناسب است.

یک ایده جالب برای نقاشی سقف خانه با رنگ تیره
اگر می‌خواهید سقف اتاقتان بلندتر دیده شود، می‌توانید رنگ سقف را نسبت به دیوارها تیره‌تر کنید تا به سقف خود عمق دهید.

انتخاب رنگ شاد و متفاوت برای سقف آشپزخانه

آشپزخانه فضایی است که شما حتما ساعاتی از روز را در آن سپری می‌کنید. رنگ‌های گرم و ملایم می‌تواند انتخاب مناسبی برای سقف آشپزخانه‌هایی باشد که کابینت‌ها و دیوارهای سفید یا رنگ‌های سرد دارد. این ایده نقاشی سقف خانه باعث می‌شود ساعاتی از روز را در فضایی گرم و دلنشین سپری کنید.

انتخاب بهترین ترکیب رنگ برای سقف و دیوار آشپزخانه
تا به حال به این فکر کرده‌اید که با انتخاب رنگی شاد و متفاوت چقدر می‌توانید حس روشنی و فضای گرمی درون آشپزخانه ایجاد کنید؟

رنگ سفید براق برای اتاق نشیمن

رنگ‌های روشن براق برای سقف، نور را در کل فضای اتاق منعکس می‌کند برای اتاق‌هایی که نور کمی دارند گزینه بسیار خوبی است. بخصوص اگر اتاق شما کوچک است یا سقف کوتاهی دارد، با این کار می‌توانید فضا را دلبازتر کنید. این اتاق‌ها زمینه مناسبی برای وسایل تیره هستند.

جذاب‌ترین ایده نقاشی سقف اتاق نشیمن با رنگ سفید براق
اگر وسایل اتاقتان تیره است و می‌خواهید فضای اتاق را روشن‌تر کنید، توصیه ما به شما این است که از رنگ سفید براق برای سقف اتاق استفاده کنید.

هماهنگی رنگ سقف اتاق با وسایل

گاهی اوقات بد نیست رنگ سقف اتاق را با یکی از وسایل اتاق که ابعاد بزرگتری نسبت به بقیه وسایل دارند، هماهنگ کنید. مثلا رنگ روتختی یا کاناپه، گزینه مناسبی برای این کار است. اینکار هماهنگی و هارمونی خوبی در اتاق شما ایجاد خواهد کرد.

انتخاب رنگ‌های متناسب در طراحی داخلی
با هماهنگ کردن رنگ سقف و روتختی، می‌توانید فضای چشم‌نواز و متفاوتی را در اتاقتان ایجاد کنید.

خدمات نقاشی ساختمان در استادکار

نقاشی ساختمان

  • رنگ آمیزی و نقاشی دیوار
  • رنگ آمیزی و نقاشی سقف
  • پتینه کاری دیوار
  • اجرای انواع رنگ‌های روغنی، اکرولیک و پلاستیک
دریافت این خدمت از استادکار

چند طرح نقاشی سقف خانه

اگر از مدل‌های بالا برای رنگ سقف خانه ایده گرفته‌اید، می‌توانید از طرح‌های زیر هم برای مدل رنگ‌آمیزی سقف اتاق (یعنی در واقع مدلی غیر از رنگ‌آمیزی ساده) ایده بگیرید.

طرح سنگ مصنوعی برای سقف اتاق غذاخوری رسمی

اغلب افراد تمایل دارند فضای اتاق غذاخوری آنها به صورت رسمی و لوکس طراحی شود. استفاده از طرح سنگ‌های مصنوعی در سقف گزینه خوبی برای این افراد خواهد بود. بهتر است رنگ سنگ مصنوعی سقف با کفش‌پوش هماهنگ باشد.

جذاب‌ترین مدل رنگ‌آمیزی سقف اتاق ناهارخوری
شما هم دوست دارید اتاق غذاخوریتان لوکس باشد؟ با انتخاب طرح سنگ مصنوعی برای رنگ‌آمیزی سقف می‌توانید اتاق خود را به یک سالن لوکس تبدیل کنید.

طرح راه راه برای سقف اتاق خواب

طرح راه راه برای سقف اتاق خواب، طرحی کلاسیک و ساده است که می‌توان رنگ آن را متناسب با رنگ دیوار یا سایر قسمت‌های اتاق انتخاب کرد. این کار فضای اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. بخصوص اگر خطوط سقف در راستای دیوارِ کوچک‌تر باشد، می‌تواند آن دیوار را بزرگ‌تر نشان دهد.

جذاب‌ترین طرح نقاشی سقف خانه کوچک
سقف راه راه یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن اتاق خود را بزرگتر نشان دهید. به خصوص اگر رنگ آن متناسب با سایر وسایل اتاق باشد، طرحی جالب و چشم‌نواز خواهد بود.

استفاده از کاغذ دیواری طرح چوب

گاهی اوقات بد نیست جای سقف و کف را عوض کنید. استفاده از کاغذ دیواری طرح چوب یا نقاشی طرح رگه‌های چوب، ایده‌ای دوست داشتنی برای سقف اتاق خواب است. چرا که تداعی‌کننده فضای اتاق‌های چوبی است و فضایی آرام و دنج را برای استراحت ایجاد می‌‌کند. بهتر است رنگ انتخابی تناسب خوبی با کف داشته باشد تا زیباتر جلوه کند.

مدل کاغذ دیواری سقف با طرح‌های جذاب و چشم‌نواز هماهنگ با رنگ کفپوش منزل
با نقاشی طرح چوب روی سقف، فضای یک کلبه چوبی را در اتاقتان تداعی کنید که حس آرامش را در اتاق ایجاد کند.

خدمات قابل ارائه در سرویس نصب کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری

  • اجرا و نصب کاغذ دیواری های خارجی و ایرانی
  • اجرای کاغذ دیواری پذیرایی، اتاق خواب و سه بعدی
  • اجرای کاغذ دیواری روی سقف
  • زیرسازی دیوار و سقف برای اجرای کاغذ دیواری
دریافت این خدمت از استادکار

طرح تخته‌های چوبی برای سقف آشپزخانه

گاهی اوقات می‌توان برای سقف اتاق یا آشپزخانه از چیزی جز رنگ استفاده کرد. تخته‌های چوبی گزینه‌ای خوب و متفاوت برای این کار هستند. تخته‌های چوبی در عین سادگی، تنوع خوبی برای اتاق شما ایجاد می‌کند. شما می‌توانید از هر رنگی برای این کار استفاده کنید. از رنگ‌های ملایم گرفته تا رنگ طبیعی چوب.

نکات طلایی انتخاب طرح و رنگ مناسب برای سقف خانه
اگر از سادگی و یکنواختی آشپزخانه خود خسته شده‌اید، با انتخاب تخته‌های چوبی با رنگی ملایم برای سقف، آشپزخانه خود را متحول کنید.

طرح چادر سیرک برای سقف اتاق کودک

برای فضای فانتزی اتاق خواب کودک می‌توان طرح سقف را شبیه‌ سقف فضاهایی مانند سیرک، آسمان و … کرد. این کار را می‌توان با شابلون، کاغذ دیواری یا نقاشی انجام داد. توصیه ما این است که از نوارهای نقاشی برای این کار استفاده کنید. این کار سقف اتاق را برای کودکان جذاب‌تر کرده و به خیال پردازی آنها نیز کمک می‌کند.

ایده‌های جالب و فانتزی برای نقاشی سقف و دیوار اتاق کودک
با چند خط ساده می‌توانید سقف اتاق کودک خود را شبیه به سقف چادر سیرک کنید. قطعا برای او جذاب خواهد بود.

استفاده از شابلون یا برچسب برای ایده نقاشی سقف اتاق

اگر تمایل دارید در طراحی سقف اتاق خود با فرزندتان تنوع ایجاد کنید و هزینه‌ کاغذ دیواری برایتان زیاد است، می‌توانید از شابلون، مهر نقاشی یا برچسب استفاده کنید. کافی‌ست برچسبی با طرح دلخواه را به تکرار روی سقف بچسبانید. یا طرحی را با شابلون روی سقف بکشید. این کار بسیار آسان بوده و هزینه بسیار کمی برای شما خواهد داشت.

ایده‌های خلاقانه برای نقاشی سقف اتاق با استفاده از شابلون و برچسب
با استفاده از چند برچسب ساده با طرح ستاره، سقف اتاق خود را مانند آسمان طراحی کنید.

استفاده از طرح برای نقاشی سقف اتاق

شما می‌توانید با کشیدن یک پترن یا شکل تکرار شونده به عنوان یک ایده نقاشی سقف اتاق، طرحی ساده و متفاوت روی سقف اتاقتان ایجاد کنید. بهتر است رنگ طرحی که می‌کشید، متناسب با سایر وسایل داخل اتاق باشد. اگر کشیدن طرح روی سقف برایتان دشوار است، می‌توانید از کاغذدیواری برای این کار استفاده کنید.

تکنیک‌های ساده و کاربردی برای طرح نقاشی سقف خانه
سقف هم می‌تواند طرح و نقش مخصوص به خود داشته باشد. با یک الگوی تکرار شونده روی سقف می‌توانید سردی و سادگی اتاق را از بین ببرید.

نقاشی سقف ساختمان را به متخصص بسپارید

اگر بتوانیم در محیط اطرافمان تغییر و تنوع ایجاد کنیم، قطعا احساس بهتری را تجربه خواهیم کرد. نقاشی خانه و تغییر رنگ دیوار اتاق یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایجاد تنوع است. اما نباید از سقف اتاق که فضای زیادی را به خود اختصاص می‌دهد غافل شویم. در این مطلب چند ایده نقاشی سقف خانه را با هم دیدیم. شما حتی با انجام این چند مدل ایده نقاشی سقف اتاق به تنهایی، می‌توانید با هزینه اندک اتاق خود را دگرگون کنید. اما اگر هم به دنبال نقاشی سقف اتاق به صورت حرفه‌ای هستید، می‌توانید از خدمات نقاشی ساختمان استادکار استفاده کنید.

خدمات نقاشی ساختمان در استادکار

نقاشی ساختمان

  • رنگ آمیزی و نقاشی دیوار
  • رنگ آمیزی و نقاشی سقف
  • پتینه کاری دیوار
  • اجرای انواع رنگ‌های روغنی، اکرولیک و پلاستیک
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − دوازده =