همه چیز درباره نقاشی دیوارهای داخلی منزل

0

اگر تصمیم به نقاشی دیوارهای داخلی خانه خود دارید و می خواهید تغییراتی در دکوراسیون داخلی خانه خود به وجود آورید بهتر است اطلاعات کاملی درباره تمام نکات لازم نقاشی داخلی ساختمان به دست آورید. پس با استادکار همراه شوید تا درباره همه چیز نقاشی داخلی ساختمان اطلاعات کسب کنید. پیشنهاد میکنم درباره ی کنیتکس دیوار نیز بخوانید .

طبق گفته روانشناسان رنگ‌ها می‌توانند تاثیری مستقیمی در روحیه فرد بگذارند از آن‌جا که خانه محل امنی برای هر انسان است و دوست دارد در چارچوب خانه خود به آرامش برسد باید در انتخاب و نحوه نقاشی داخلی ساختمان از بهترین و زبده‌ترین مشاوران و متخصصان استفاده کنیم. با استاد کار اپلیکیشن درخواست خدمات همراه باشید .

خدمات نقاشی ساختمان در استادکار

نقاشی ساختمان

  • رنگ آمیزی و نقاشی دیوار
  • رنگ آمیزی و نقاشی سقف
  • پتینه کاری دیوار
  • اجرای انواع رنگ‌های روغنی، اکرولیک و پلاستیک
دریافت این خدمت از استادکار

پیشنهاد ویژه برای نقاشی دیوارهای داخلی ساختمان

پیدا کردن مشاور و یا متخصص نقاشی داخلی ساختمان ممکن است برای افراد وقت‌گیر باشد و فرصت جستجو برای تمام افراد امکان‌پذیر نباشد. از این‌رو ما یک پیشنهاد ویژه برای شما در نظر گرفته‌ایم. شما می‌توانید با ثبت سفارش نقاشی ساختمان در استادکار از خدمات ویژه‌ای برخوردار شوید.

  1. به محض شروع ثبت سفارش، مجموعه‌ای از خدمات نقاشی داخلی ساختمان برای شما به نمایش در می‌آید که می‌توانید به انتخاب خود خدمات لازم را انتخاب کنید که این سرویس شامل:
  • زیر‌سازی و نقاشی دیوار و سقف
  • همچنین اجرای انواع رنگ‌های پلاستیک، اکرولیک، روغنی و پتینه کاری می‌شود.

علاوه بر این شما می‌توانید از خدمات مشاوره و راهنمایی متخصصین مجرب استادکار به صورت رایگان استفاده کنید. اینکار ریسک تصمیم گیری شما را از بین می برد و کمک می کند تا به طور کامل از فرایند و روش اجرا و همینطور مشاوره و راهنمایی های متخصصان نقاشی ساختمان به طور کامل و رایگان استفاده کنید.

انتخاب رنگ برای نقاشی دیوارهای داخلی ساختمان

انتخاب رنگ یکی از مهم‌ترین بخش‌ها است. مهم‌ترین چیزی که باید هنگام انتخاب رنگ به آن توجه داشت انتخاب رنگی است که علاوه بر عوض کردن حال و هوای خانه بتواند تاثیر خوبی بر روی شما بگذارد.

  • یکی از کمک‌هایی که مشاورین استادکار می‌توانند به شما ارائه دهند در انتخاب رنگ دیوارها است. برای انتخاب رنگ مشاورین ما به شما کمک می‌کنند تا متناسب با رنگ مبلمان، کف، سقف، لوازم و روحیه شما، بهترین رنگ را انتخاب کنید.

استفاده از چند رنگ مختلف برای نقاشی دیوارهای داخلی

اگر تنوع در رنگ دیوارها را دوست دارید بهتر است چند نکته را به خاطر بسپارید:

  • اگر دیوارهای شما جز نوع دیوارهایی است که در پایین آن سنگ یا چوب کار شده است و می‌خواهید قسمت بالایی دیوار را رنگ کنید بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید. تلفیقی از رنگ روشن در قسمت بالایی دیوار با قسمت تیره پایینی می‌تواند هماهنگی خوبی در فضا ایجاد کند.
  • اگر هیچ بُعدی در فضای اتاق دیده نمی‌شود برای جان دادن به آن باید از یک تنالیته رنگ تیره‌تر و یا روشن‌تر از رنگ اصلی دیوار استفاده کنید و یا در اطراف سایه‌هایی ایجاد کنید تا بتوانید به زیبایی و برجسته شدن دیوارها کمک کنید. البته ایجاد سایه بر روی دیوار کار متخصصین نقاشی داخلی ساختمان است.

بسته به نوع سلیقه شما اگر از سایه‌های روشن استفاده کنید فضا تازه و خنک جلوه می‌کند و برعکس اگر از سایه‌های تیره استفاده کنید فضا گرم‌تر می‌شود.

انواع رنگ برای نقاشی داخلی ساختمان

رنگ‌ها انواع مختلفی دارد که باید با توجه به تمام نکات محیطی و دکوراسیون و مبلمان فضا و همچنین نورپردازی سقف بهترین رنگ را انتخاب کرد:

رنگ مات

رنگ‌های مات یکی از بهترین انواع رنگ برای پوشش و نقاشی دیوارهای داخلی است اما باید به خاطر بسپارید که رنگ مات نور را بازتاب نمی‌دهد اما خیلی راحت و عالی روی دیوار می‌نشیند و سرعت رنگ‌آمیزی آن نیز بالا است.

رنگ نیمه براق

دسته رنگ‌های نیمه براق یک درخشندگی بسیار ملایم و زیبایی دارند و به آسانی تمیز می‌شوند و می‌تواند یک رنگ عالی برای فضاهای مختلف از جمله آشپزخانه یا حال خصوصی باشد.

رنگ براق

همان‌طور که از نام این رنگ پیدا است میزان درخشندگی در این نوع رنگ از بقیه رنگ‌ها بیشتر است. نحوه تمیز کردن آن‌ها بسیار ساده است و برای فضاهایی که نیاز به بازتاب نور است می‌تواند بسیار مناسب باشد.

خدمات نقاشی ساختمان در استادکار

نقاشی ساختمان

  • رنگ آمیزی و نقاشی دیوار
  • رنگ آمیزی و نقاشی سقف
  • پتینه کاری دیوار
  • اجرای انواع رنگ‌های روغنی، اکرولیک و پلاستیک
دریافت این خدمت از استادکار

مراحل رنگ‌آمیزی داخلی ساختمان توسط تیم استادکار

آماده سازی محیط و اجرای دقیق و بدون نقص نقاشی دیوارهای داخلی ساختمان جز مهم‌ترین مواردی است که تیم تخصصی نقاشی ساختمان در مجموعه استادکار به آن تعهد دارند.

و اما مراحل رنگ‌آمیزی دیوارها به شرح زیر است:

مرحله اول: پاکسازی فضا

در این مرحله پاکسازی فضا قرار دارد. یعنی تیم تخصصی نقاشی ساختمان استادکار تمام وسایلی که ممکن است هنگام نقاشی صدمه ببینند را از محیط دور می‌کنند تا کار خود را حرفه‌ای و با رعایت تمام آغاز کنند.

مرحله دوم: شستشو دیوارها

قبل از هر چیز دیوارها را کامل با آب گرم و صابون می‌شویند تا هرگونه کثیفی یا گرد و غباری از روی آن پاک شود.

مرحله سوم: بتونه کاری

در این بخش تیم نقاشی ساختمان استادکار تمام بخش‌هایی از دیوارها که آسیب دیده‌اند و یا خراش‌های کوچکی دارند را بتونه کاری می‌کنند تا سطوح تو رفته را پر کنند و تمام سطح دیوار یک دست شود و آماده نقاشی شود.

مرحله چهارم: استفاده از پرایمر

پرایمر یک رنگ پایه است که نقاشان حرفه‌ای قبل از رنگ زدن دیوار از آن استفاده می‌کنند و تمام سطوح دیوار را با پرایمر نقاشی می‌کنند.

استفاده از پرایمر مزیت‌های زیادی دارد که یکی از آن‌ها بالا بردن مقاومت رنگ اصلی دیوار و دیگری زیبا نشان دادن رنگ اصلی است. به طور کلی پرایمرها در دو رنگ ارائه می‌شوند: خاکستری و سفید که بسته به رنگ اصلی ساختمان یکی از آن‌ها استفاده می‌شود. پیشنهاد می کنم مقاله آموزش نقاشی با شابلون روی دیوار منزل را نیز مطالعه کنید .

مرحله پنجم: نقاشی دیوارهای داخلی ساختمان

برای نقاشی اصلی از تمام تجهیزات با کیفیت و عالی مانند قلموهای درجه یک، غلطک رولی و … که مربوط به نقاشی دیوار است استفاده می‌کنند تا نقاشی ساختمان را همان‌طور که تصمیم گرفته شده است پیاده سازی کنند. علاوه بر این روش‌های ایجاد خلاقیت در نقاشی دیوار ساختمان نیز بسیار زیاد است و شما می‌توانید با اندکی خلاقیت دیوارهای خانه خود را خلاقانه رنگ‌آمیزی کنید.

هزینه نقاشی دیوارهای داخلی ساختمان

به طور کلی برآورد هزینه نقاشی دیوارهای داخلی ساختمان دقیق نیست زیرا بسته به تعداد و مساحت دیوارها و نوع رنگ انتخابی هزینه‌ها متفاوت است. اما به طور کلی خدماتی که سروی‌دهندگان حرفه‌ای استادکار ارائه می‌دهند شامل زیرسازی و نقاشی دیوار و سقف و همچنین اجرای رنگ‌های پلاستیک، اکرولیک، روغنی و پتینه کاری است که هر کدام به شرح زیر است:

  • برای هر متر مربع رنگ پلاستیک یا اکرولیک برآورد هزینه نقاشی دیوارهای داخلی ساختمان بین ۶ تا ۱۲ هزار تومان است.
  • برای هر متر مربع رنگ روغنی برآورد هزینه نقاشی دیوارهای داخلی ساختمان بین ۹ تا ۲۰ هزارتومان است.
  • برای هر متر مربع پتینه کاری برآورد هزینه نقاشی دیوارهای داخلی ساختمان بین ۸ تا ۵۰ هزار تومان است
  • و برای نقاشی بخش‌های جزئی به صورت توافقی برآورد هزینه می‌شود.
خدمات نقاشی ساختمان در استادکار

نقاشی ساختمان

  • رنگ آمیزی و نقاشی دیوار
  • رنگ آمیزی و نقاشی سقف
  • پتینه کاری دیوار
  • اجرای انواع رنگ‌های روغنی، اکرولیک و پلاستیک
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + سیزده =