30 ایده‌ تزیین کدو حلوایی برای آوردن پاییز به خانه

0

فصل پاییز و کدو حلوایی رسیده و با تزیین کدو حلوایی می‌توانید اشکال بسیار زیبایی درست کنید. تزیین کدو تنبل و استفاده از آن برای دکوراسیون پاییزی بسیار جذاب است. برای تزیین کدو حلوایی می‌توانید رنگشان کنید، روی آن‌ها حکاکی کنید، آویزانشان کنید، در سبد بگذارید، روی میز جمع کنید، از آن‌ها به‌عنوان گلدان استفاده کنید یا به هر شکل دیگری که تمایل دارید تزیینشان کنید. در این مطلب برخی از روش‌های تزیین کدو تنبل را بررسی می‌کنیم.

30 روش تزیین کدو حلوایی برای پاییز

1. تزیین کدو حلوایی با رنگ پاستل

کدو حلوایی را روی بخشی از میز پاییزی خود قرار دهید و از تزیین کدو حلوایی برای چیدمان میز استفاده کنید. همه ما عاشق رنگ روشن هستیم که بسیار شیک و جذاب به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید تزیین کدو حلوایی را به شکل بسیار جذابی انجام دهید، می‌توانید ساقه آن‌ها را طلایی کنید. طلایی کردن ساقه کدو حلوایی می‌تواند ظاهری عالی برای طراحی‌های داخلی ملایم یا رمانتیک ایجاد کند. رنگ‌های پاستلی را انتخاب کنید یا رنگ‌های غیرمتعارف مانند آبی و کرم روشن را با هم ترکیب کنید تا زیباتر به نظر برسند.

ایده‌های دکوراتیو پاییزی برای خلاقیت با کدو تنبل در چیدمان میز ناهارخوری
خلاقیت با کدو حلوایی در فصل پاییز می‌تواند جلوه زیباتری به دکوراسیون بدهد و چشم‌نوازتر شود.

2. تابلو کدو حلوایی و تخته‌ سیاه قدیمی

چیدمان کدو حلوایی با یک تخته‌ سیاه خاطره‌انگیز یا یک قاب قدیمی، مخروط کاج و سایر المان‌های پاییزی تکمیل خواهد شد. گچی کردن تخته باعث می‌شود تخته‌ سیاه جدید به نظر نرسد و ظاهری قدیمی به آن می‌بخشد. می‌توانید هر پیام الهام‌گرفته از پاییز را در اینجا بنویسید، از تبریک فصل پاییز گرفته تا نقل‌قول‌های ادبی.

3. سینی کدو حلوایی کوچک

کدو حلوایی‌های کوچک بامزه هستند و می‌توانید از آن‌ها در انواع چیدمان‌ استفاده کنید. برای تزیین سینی کدو حلوایی تعدادی از کدوهای کوچک را به همراه عناصر الهام‌بخش حال و هوای پاییزی مانند میوه کاج، بلوط، برگ، گل و چند شمع درون سینی قرار دهید تا زیبایی پاییز را به نمایش بگذارید. ظاهر این سینی به آن جذابیت می‌بخشد، بنابراین هرچه اقلام متنوع‌تر باشد، بهتر است.

بیشتر بخوانید: چگونه رنگ پاییزی را در دکوراسیون خانه وارد کنیم؟

دانلود اپلیکیشن استادکار

  • نسخه IOS استادکار
  • نسخه اندروید استادکار
  • دریافت از اپ استور و سیب اپ
  • دریافت از گوگل پلی، کافه بازار و مایکت
دریافت این خدمت از استادکار

4. گلدان کدو حلوایی

کدو حلوایی را به گلدان تبدیل کنید. در واقع می‌توانید از یک کدو حلوایی مصنوعی برای تمیز نگه‌داشتن گل‌ها و وسایل استفاده کنید یا اگر قصد ندارید آن را برای مدت طولانی نگه دارید، به سراغ کدو حلوایی طبیعی بروید. باز کردن یک دهانه در بالای کدو کار سختی نیست. شاخه و برگ و گل‌هایی که برای تزیین کدو حلوایی انتخاب می‌کنید، نشان‌دهنده حس و حال و سلیقه شما در طراحی داخلی است. تزیین کدو حلوایی با گل آفتابگردان حال و هوای بسیار متفاوتی نسبت به تزیین با گل رز یا گندم ایجاد می‌کند.

5. تزیین میز بزرگ با کدو حلوایی

برای تزیین یک میز بزرگ می‌توانید از کدو حلوایی بزرگ استفاده کنید. کدو حلوایی‌ها را به همراه جاشمعی‌های بزرگ و مقداری سبزی در مرکز میز قرار بدهید. کدو حلوایی بزرگ برای تزیین وسایل بزرگ مانند میزهای بزرگ ناهارخوری مناسب هستند. قسمت مرکزی را طوری تزیین کنید که فضای کافی برای مهمان‌ها موجود بماند.

6. کدو حلوایی مخملی

کدو حلوایی مخملی طبیعی نیست و به شکل مصنوعی ساخته شده است. این مدل حال و هوای قدیمی دارند و جذاب به نظر می‌رسند. این کدو حلوایی‌های بامزه با ساقه‌های واقعی کدو ساخته می‌شوند که آن‌ها را بسیار واقعی‌تر می‌کند و درخشش جادویی‌شان باعث می‌شود زیباتر دیده شوند. برای تزیین کدو حلوایی مخملی با ظاهر مجلل، باید از پارچه‌های مخملی با کیفیت استفاده کنید.

ایده‌های خلاقانه و جالب تزیین کدو حلوایی با مخمل برای دکوراسیون پاییزی
کدو حلوایی مخملی به دلیل سایه‌های چند رنگی که در رنگ آن‌ها ایجاد می‌شود، بسیار جذاب هستند.

7. سبد کدو حلوایی

یک سبد کدو حلوایی می‌تواند به یک دکور واقعاً جالب یا یک عنصر تزئینی چشم‌نواز تبدیل شود. همچنین می‌توانید آن را به‌عنوان روشی برای وارد کردن پاییز به خانه‌، در گوشه اتاق به نمایش بگذارید. جنس سبدها می‌تواند نشان‌دهنده سلیقه شما در طراحی باشد. سبدهای سیمی انتخاب خوبی برای طرح‌های مدرن بوده، درحالی‌که سبدهای سنتی یا جعبه میوه در خانه‌های روستایی بهتر به نظر می‌رسند.

8. دسته‌ گل و کدو حلوایی سفید

این تزیین یکی‌دیگر از چیدمان‌های زیبای پاییزی است و از یک کدو حلوایی به‌عنوان گلدان استفاده می‌شود. رنگ سفید تک در گل‌آرایی و تزیین کدو حلوایی برای سبک‌های رسمی مناسب است. برای این منظور از کدو حلوایی مصنوعی استفاده می‌شود. برای جلوه بیشتر می‌توانید مقداری برگ به اطراف گلدان اضافه کنید.

9. میز کدو حلوایی سفید

کدو حلوایی‌های سفید بسیار تمیز، ظریف و دوست‌داشتنی هستند. رنگ سفید آن‌ها باعث می‌شود در مقایسه با نوع نارنجی، کارایی و هماهنگی بیشتری داشته باشند. چند کدوی سفید کوچک را با دقت انتخاب کنید و از آن‌ها برای دکوراسیون جذاب پاییزی استفاده کنید. به ساقه هر کدو حلوایی یک برگ کاغذ متصل کنید. می‌توانید جمله‌های خاطره‌انگیز یا نام اعضای خانواده را به‌عنوان ادای احترام روی آن‌ها بنویسید. قرار دادن کدو حلوایی‌ها روی یک تخته چوبی تیره کمک می‌کند از سفره سفید زیرشان جدا شوند.

ایده‌های خلاقانه برای دکوراسیون پاییزی جذاب با تزیین کدو حلوایی سفید
کدو حلوایی سفید مناسب مکان‌هایی با طراحی مدرن است و با دیدن آن‌ها حس پاییز کاملاً منتقل می‌شود.

10. کدو حلوایی و جعبه

کدو حلوایی‌ها در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف وجود دارند و می‌توانید از این اختلاف اندازه در چیدمان‌ها و وسایل پاییزی استفاده کنید. با قرار دادن چند کدو حلوایی با رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف در جعبه‌های قدیمی رنگ‌پریده، حس خانه مزرعه‌ای را القا کنید. جعبه‌هایی که برای این نوع دکور مناسب است، جعبه‌های قدیمی هستند.

11. میز کدو حلوایی افسانه‌ای

یک کدو حلوایی می‌تواند تمام چیزی باشد که برای دکور یک میز مدرن نیاز دارید. اگر از بافت یا الگوی زیادی در طراحی خود استفاده می‌کنید، ساده نگه داشتن قسمت مرکزی ایده خوبی خواهد بود. زیرا به تعادل طراحی کمک و از به‌هم‌ریختگی اشیا جلوگیری می‌کند. راه‌های جالب و جذاب زیادی وجود دارد که می‌توانید کدو حلوایی را به نمایش بگذارید. به‌عنوان مثال می‌توانید آن را در یک کاسه قرار دهید و تعدادی برگ یا ساقه دورش بگذارید. این طراحی باعث می‌شود احساس کنید کدو حلوایی در جنگل قرار دارد و به میز کمک می‌کند حس افسانه‌ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید: راهنمای آماده‌سازی خانه برای پاییز

12. کدو حلوایی و شمعدان

برای این دکور می‌توانید از چند کدو حلوایی کوچک استفاده کنید و آن‌ها را روی جاشمعی قرار دهید. ارتفاع جاشمعی‌هایی که برای این شکل چیدمان استفاده می‌شوند باید متفاوت باشد. در صورت تمایل می‌توانید کدوها را رنگ‌آمیزی یا با برگ و وسایل دیگر تزئین کنید. رنگ مسی یا نقره جاشمعی‌ها همانند رنگ طلایی زیبا به نظر می‌رسند. برای ایجاد یکپارچگی در طرح، تمام‌ رنگ‌ها و جنس آن‌ها را هماهنگ انتخاب کنید.

13. جعبه‌های کدو حلوایی روستایی

جعبه‌های روستایی بسیار جذاب به نظر می‌رسند. این شکل تزیین کدو حلوایی بسیار ساده است و هرکسی می‌تواند با این طراحی، زیبایی پاییز را به خانه خود بیاورد. چند جعبه قدیمی پیدا کرده یا خودتان درست کنید و آن‌ها را با کدو حلوایی و سبزه پر کنید. افزودن شاخه و برگ مصنوعی به جعبه‌ها راه خوبی برای ایجاد رنگ‌ها و بافت‌های مختلف برای تکمیل تزیین کدو حلوایی روستایی است.

14. کدو حلوایی ژاکتی

پاییز زمان مناسبی برای استفاده از مهارت‌های طراحی است و کدو حلوایی‌های ژاکتی می‌توانند سال‌ به‌ سال با چیدمانی زیبا تزیین شوند. این کدو حلوایی‌ها از پلیورهایی که دوست دارید و نمی‌خواهید آن‌ها را بیرون بیاندازید، ولی دیگر پوشیده نمی‌شوند، ساخته شده‌اند. از الگوها و بافت‌های زیبای بافتنی‌ها در این کدو حلوایی‌ها استفاده کنید تا طرحی متفاوت ایجاد شود.

15. کدو حلوایی گل‌دار

استفاده از کدو حلوایی در چیدمان‌های پاییزی یک تزیین محبوب است. بنابراین باید کاری متفاوت انجام دهید تا طراحی شما بیشتر به چشم بیاید. تزیین کدو حلوایی با شکوفه و گل بسیار خیره‌کننده و چشمگیر است و برای کنار هم قرار دادن گل‌ها به مهارت زیاد و پیشرفته نیاز ندارد. از رنگ‌های متضاد استفاده کنید تا گل‌ها برجسته‌تر به نظر بیایند یا با گل‌های سفید طراحی خنثی به وجود آورید. این نوع تزیین کدو حلوایی برای پذیرایی از مهمان‌ها در فضای باز یا دور میز ناهارخوری مناسب است.

16. تزیین کدو حلوایی با دستمال پارچه‌ای

ایجاد چیدمان‌های جذاب برای دکور با کدو حلوایی لزوماً به این معنی نیست که باید از کدو حلوایی‌های واقعی استفاده کنید. این کدو حلوایی‌ها به‌راحتی با دستمال پارچه‌ای به رنگ‌های پاییزی ساخته می‌شوند. ترکیبی از دستمال‌های پارچه‌ای با طرح‌ و رنگ‌های مختلف می‌تواند به طراحی پاییزی کمک کند. پس از پایان فصل، می‌توانید این کدو حلوایی‌های ساخته شده با دستمال پارچه‌ای را باز کنید و مجدد از دستمال‌های پارچه‌ای استفاده کنید و این طراحی و چیدمان را با کمترین هزینه انجام دهید.

17. کدو حلوایی قدیمی

اگر صحبت از چیدمان‌های مقرون‌به‌صرفه شد، کدو حلوایی‌های ساخته‌شده قدیمی زیبا هستند. اما اگر آن‌ها را از یک بوتیک وسایل دکوری خریداری کنید، گران خواهد بود. شما می‌توانید این نوع تزیین کدو حلوایی را در خانه با کدو حلوایی‌های قدیمی دست‌ساز خودتان انجام بدهید.

18. کدو حلوایی ترکیبی

در هنگام طراحی و چیدمان منزل با کدو حلوایی، استفاده از کدو حلوایی‌های ساخته‌شده از اشیاء معمولی خانگی لذت‌بخش است. مزیت استفاده از آن‌ها برای چیدمان دکور کدو حلوایی این است که می‌توان به‌گونه‌ای رنگ‌آمیزی‌شان کرد تا با هر سایه‌ای مطابقت داشته باشند. بنابراین می‌توانید رنگ‌های متنوعی را به دکوراسیون اضافه کنید. این طراحی مهمان‌ها را متقاعد می‌کند که زمان زیادی نسبت به آنچه در واقع انجام داده‌اید، برای درست کردن و چیدمان صرف شده است.

19. کدو حلوایی جنگلی

برای تزیین کدو حلوایی دو طرح اصلی خانه مزرعه‌ای و افسانه‌ای وجود دارد. برای رسیدن به زیبایی‌شناسی افسانه‌ای، ایده خوبی است که از عناصر طبیعی بیشتری مانند خزه، سنگ، شاخه‌ها، توت مصنوعی، بلوط و سایر قطعات برجسته که شما را به یاد چوب می‌اندازند، استفاده کنید. برای این تزیین کدو حلوایی جنگلی در کاسه بزرگ گود، کدو حلوایی‌های سبز، تیره و غیرمعمول را با کدو حلوایی‌های سفید و انواع عناصر جنگلی مانند خزه، شاخه و برگ، توپ‌های حصیری و شاخه‌های خشک ترکیب کنید. تزیین کدو حلوایی جنگلی به زیبایی با فضای داخلی مدرن هماهنگ می‌شود.

ترفندهای جالب تزیین کدو تنبل برای چیدمان میز با دکوراسیون پاییزی
دیدن یک ظرف پر از کدو حلوایی تزیین شده روی میز می‌تواند حس دیدن یک منظره زیبا در جنگل را به مهمان‌ها بدهد.

20. کدو حلوای پرطراوت

گل‌ها تنها عناصری نیستند که می‌توانید برای تزیین کدو حلوایی از آن‌ها استفاده کنید. از کدو حلوایی به‌عنوان گلدان استفاده کنید و داخل آن گیاه، خزه و برگ‌ بگذارید و حس دیدن باغ گل را به نمایش بگذارید. در کنار این کدو حلوایی‌ها یک گلدان پر از گندم بگذارید تا تزیین کدو حلوایی کامل‌تر شود. می‌توانید از گیاه زنده یا گیاه مصنوعی استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که گیاه زنده در هوای سرد و در فضای باز زودتر از بین می‌رود.

21. کدو حلوایی سفید و طلایی

سفید و طلایی رنگ‌ کلاسیک پاییزی هستند و استفاده از این رنگ‌ها انتخابی مناسبی برای تزیین کدو حلوایی است. برای تکمیل این منظره سفید و طلایی جذاب می‌توانید از پرده‌های بلند سفید و آبی برای دکور اطراف استفاده کنید و به‌ کل میز حس مدیترانه‌ای بدهید. این کدو حلوایی‌های سفید در کنار شمعدان با شمع سفید و ظروف غذاخوری قرار می‌گیرند و از زیر بشقابی طلایی در زیر ظروف استفاده می‌شود. این چیدمان شیک کدو حلوایی برای طراحی داخلی تمام خانه‌ها مناسب است.

بیشتر بخوانید: آشنایی با ۱۲ ترند دکوراسیون داخلی ۲۰۲۱

22. کدو حلوایی درخشان

برای بسیاری از مردم، پاییز زمان خوبی برای ایجاد تغییر در دکوراسیون و اضافه کردن کمی دکور زرق‌وبرق‌دار به خانه است. تزیین کدو حلوایی پر زرق‌وبرق راهی عالی برای استقبال از فصل پاییز خواهد بود. این تزیین کدو حلوایی روش مناسبی برای دکور پاییزی در خانه‌های مدرن است و به لوازم زیادی برای تزیین نیاز ندارند. بنابراین اگر می‌خواهید در ساخت دکوراسیون پاییزی صرفه‌جویی کنید، این نوع تزیین انتخاب خوبی است.

23. کدو حلوایی پولکی

درست کردن کدو حلوایی پولکی یک طراحی مدرن به‌حساب می‌آید، چون به‌جای استفاده از وسایل براق مانند اکلیل از پولک برای ایجاد طرح‌های چشم‌گیر در رنگ‌های خنثی استفاده می‌کند. اگرچه این کدو حلوایی‌های پولک‌دار، زرق‌وبرق هم دارند اما همچنان می‌توانند در میان طرح‌های گسترده‌ و مختلف پاییزی قرار بگیرند.

پولک‌های متالیک با رنگ‌های متفاوت را انتخاب کنید تا ظاهری براق‌تر داشته باشند. بااین‌حال ترکیب رنگ طلایی و کرم برای پاییز نمادین است و می‌تواند به‌خوبی با بسیاری از دکوراسیون‌های داخلی مختلف هماهنگ باشد. پولک فلزی مطابق با مبلمان خانه‌تان را انتخاب کنید تا ظاهری زیباتر داشته باشید.

24. کدو حلوایی صورتی و طلایی

با استفاده از رنگ صورتی، فضای عاشقانه به دکوراسیون کدو حلوایی پاییزی خود بدهید. تزیین کدو حلوایی با رنگ‌های صورتی و طلایی مناسب مجالس و سالن‌های عروسی است. رنگ صورتی برای جلوه بخشیدن به مبلمان سفید و فضای داخلی با رنگ روشن به‌خوبی کارایی دارد. هنگام رنگ‌آمیزی کدو حلوایی دو رنگ صورتی و طلایی را با هم به کار ببرید و همچنین در این طرح می‌تواند از سایر رنگ‌های پاستلی مانند آبی یا سبز نعنایی استفاده کنید.

25. کدو حلوایی درخشان

قبلاً طراحی و تزیین کدو حلوایی زرق‌وبرق‌دار را دیده بودیم، اما این‌ مدل بسیار پر زرق‌وبرق‌تر از آن است. این کدوهای درخشان برای بازتاب نورهای محیطی مانند نور لامپ‌ها که درخشش آن‌ها می‌تواند نمایش جالبی از جابه‌جایی سایه‌ها و بازتاب نور در اطراف اتاق باشد، عالی هستند.

26. تزیین کدو حلوایی با ورق طلا

طلا یک عنصر محبوب برای تزیین کدو حلوایی در طراحی داخلی بوده و ورق طلا یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این طراحی است. این کدو حلوایی‌های طلایی و درخشان به هر اتاقی جذابیت خاصی می‌بخشد. رنگ آبی بهترین انتخاب برای این طراحی است. این رنگ به زیبایی با نارنجی ترکیب می‌شود، زیرا در چرخه رنگ دقیقاً مقابل یکدیگر قرار دارند. برای طراحی خنثی‌تر، می‌توانید فویل طلا را با کدو حلوایی‌های کرم یا سفید ترکیب کنید.

خلاقیت‌های جالب رنگ‌آمیزی و تزیین کدو حلوایی با ورق طلا مخصوص شب یلدا
تزیین کدو حلوایی با ورق طلا مناسب دکوراسیون مجلل است و می‌تواند در چنین دکوراسیونی به‌خوبی خودنمایی کند و چشم همه میهمان‌ها را به خود خیره کند.

27. کدو حلوایی پولکی

یکی‌دیگر از ایده‌های دکور کدو حلوایی پولکی برای جشن آغاز پاییز است. این کدو حلوایی‌های پولکی ظاهری فانتزی دارند، اما به‌راحتی کنار هم قرار می‌گیرند. تنوع پولک‌های فلزی مختلف با کدوهای سفید در کل طراحی عالی به نظر می‌رسد. ظاهر مصنوعی این چیدمان یعنی این دکور بیشتر با طراحی داخلی مدرن هماهنگ می‌شود و هیچ هماهنگی با طراحی داخلی سنتی ندارد.

28. دکوراسیون سفید کدو حلوایی

تزیین کدو حلوایی سفید با دکوراسیون سفید بهترین راه برای نمایش جدید و غیرمعمول آن است. درحالی‌که بیشتر کدو حلوایی‌های واقعی برای فروش نارنجی هستند، اگر از مزرعه کدو بازدید کنید به‌احتمال‌زیاد با کدوهای غیرعادی پاییزی و کدو حلوایی‌های عجیب‌وغریب که در فروشگاه‌های مواد غذایی نمی‌بینید، مواجه خواهید شد. اگر نمی‌توانید یک کدو حلوایی سفید طبیعی پیدا کنید یا با رنگ‌آمیزی آن‌ را به رنگ سفید دربیاورید. آن‌ را با ظروف سفید ست کنید تا یک پالت تک‌رنگ جذاب داشته باشید.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون با رنگ سفید: آشنایی با انواع رنگ سفید در دکوراسیون

29. تزیین کدو حلوایی نقره‌ای

کدو حلوایی‌های نقره‌ای در دکورهای پاییزی بسیار زیبا هستند، اما اگر آن‌ها را از فروشگاه خریداری کنید ممکن است گران باشند. این کدو حلوایی‌های نقره‌ای به‌ اندازه‌ای خنثی هستند که در طرح‌ها و پالت‌های رنگی مختلف بتوانید از آن‌ها استفاده کنید و به‌اندازه‌ای زرق‌وبرق دارند و می‌توانند به نقطه کانونی دکوراسیون تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید: ایده‌های پیشنهادی برای دکوراسیون خنثی، این ۸ رنگ‌ بهترند!

30. کدو حلوایی گچی

در اینجا به نوع دیگری از کدو حلوایی سفید کلاسیک می‌پردازیم. این آموزش به شما نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از رنگ گچی کدو حلوایی ارزان‌قیمت را به وسایل دکوری درجه‌ یک برای میز تبدیل کنید. کدو حلوایی‌های سفید را با ساقه‌های طلایی، شمعدان‌های طلایی و مقداری شاخه و برگ سبز تیره به‌عنوان پایه‌ای برای دکور زیبا به اتاق غذاخوری رسمی خود اضافه کنید.

تزیین کدو حلوایی یکی از بهترین قسمت‌های پاییز است و راه سرگرم کننده‌ای برای طراحان داخلی به شمار می‌رود تا میزان خلاقیت خود را نشان دهند. زیرا طرح‌های مختلفی برای گرد هم آوردن آن‌ها وجود دارد. آیا دکوراسیون ساده را ترجیح می‌دهید؟ یا بیشتر علاقه‌مند هستید که در بسیاری از مجالس و مهمانی‌های پاییزی با زرق‌وبرقی که شایسته آن هستند، شرکت کنید؟

شما باید بین دکوراسیون رسمی و غیر رسمی انتخاب کنید که کدام طراحی را می‌پسندید. کدو حلوایی‌های سفید و متالیک برای دکورهای رسمی عالی به نظر می‌رسند، درحالی‌که کدو حلوایی‌های رنگی، کدو حلوایی‌های طرح‌دار و کدو حلوایی‌های طبیعی در دکوراسیون غیررسمی بهتر به نظر می‌رسند. در پایان، همه‌چیز به شما بستگی دارد که چه نوع تزیین کدو حلوایی را می‌خواهید به فضای پاییزی خانه خود اضافه کنید.

با کدو تنبل‌های پاییزی خانه را تزیین کنید | ایده‌های الهام‌بخش خلاقیت با کدو تنبل
با تزیین کدو حلوایی و اضافه کردن آن به دکوراسیون حس پاییز را به خانه بیاورید.

سخن آخر

برای دکور کردن خانه در فصل پاییز می‌توانید از انواع کدو حلوایی استفاده کنید یا با تزیین کدو حلوایی با رنگ‌ها و وسایل مختلف به زیبایی دکوراسیون اضافه کنید. برای دکوراسیون کدو حلوایی نیاز نیست زیاد هزینه کنید و می‌توانید با بهره بردن از روش‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، با کمترین هزینه زیباترین و بهترین چیدمان را داشته باشد.

منبع: homedit

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + 14 =