بررسی کد خطای پیکج لورچ به همراه راه حل های آن

0

آگاهی از معنای خطای پکیج لورچ برای مصرف‌کنندگان این برند، یکی از واجبات مهم محسوب می‌شود. خطاهای پکیج لورچ به دسته‌های متفاوتی تقسیم می‌شوند که هرکدام از آن‌ها با حروف و شماره‌هایی مشخص شده است و برای رفع ارور پکیج لورچ تنها کافی است تا با معانی این علائم آشنایی داشته باشید. در این مقاله از استادکار قصد داریم تا یاد بگیریم در زمان بروز خطای عملکرد رله برد الکترونیکی پکیج لورچ چه علائمی در دستگاه نشان داده می‎شود و به‌طورکلی هر خطای پکیج لورچ چه معنایی دارد؛ با استادکار همراه باشید.

با خطای پکیج لورچ آشنا شوید

برای اینکه بتوانید در مواقع بروز خطای پکیج لورچ از خود عکس‌العمل درستی نشان دهید و هر چه سریع‌تر اقدام به رفع ارور پکیج لورچ خود نمایید، باید بدانید هر ارور چه معنایی دارد. در ادامه با می‌توانید با مجموعه خطاهای پکیج لورچ آشنا شوید.

کد خطای E0

بروز این خطا در پکیج لورچ یعنی مشکلی در ترموستات زمان‌دار رخ داده است و معمولاً به طور موقف ایجاد می‌شود و برای رفع آن بهتر است از کمک کارشناسان استفاده کنید.

کد خطای E1

خطای E1 زمانی بر روی نمایشگر نشان داده می‌شود که در مورد اشتعال و جرقه زدن آن اختلالی ایجاد شده است. در این زمان پکیج قفل می‌شود و برای رفع ارور پکیج لورچ در این مواقع باید با فشار دادن دکمه C این کار را انجام دهید. در صورتی ‌که مشکل برطرف نشد حتماً از کارشناسانی ماهر کمک بگیرید.

بیشتر بدانید شیر برقی گاز پکیج بوتان

در بسیاری از موارد برای تعمیر پکیج بهتر است از یک کارشناس کمک بگیرید.
در بسیاری از موارد برای تعمیر پکیج بهتر است از یک کارشناس کمک بگیرید.

کد خطای E2

زمانی که عملکرد سوییچ فشار هوا دچار اختلال شود، کد خطای E2 بر روی نمایشگر پکیج لورچ نمایان می‌شود.

کد خطای E3

این خطا نشان دهنده  بروز اختلال در سنسور دمای سیستم گرم کننده است. برای رفع خطای پکیج لورچ و زمانی که دستگاه قفل می‌شود باید ابتدا دکمه C را فشار دهید و اگر بعد از باز شدن دستگاه مشکل برطرف نشد، بهتر است با کارشناسان تماس بگیرید.

کد خطای E4

زمانی که ترمیستور آب مصرفی دچار مشکل شود و قدرت دستگاه در گرم کردن کمتر شود، این خطا بروز می‌دهد. برای رفع این خطای پکیج لورچ بهتر است حتماً از یک کارشناس ماهر کمک بگیرید.

کد خطای E5

زمانی که این خطای پکیج لورچ در دستگاه نمایش داده می‌شود، یعنی مدلاتور شیر گاز دچار مشکل شده است و در این زمان شعله دستگاه کاهش پیدا می‌کند. رفع این مشکل نیز به کمک کارشناسانی ماهر نیاز دارد.

در زمان بروز خطای E5 شعله دستگاه کاهش پیدا می‌کند.
در زمان بروز خطای E5 شعله دستگاه کاهش پیدا می‌کند.

کد خطای E6

زمانی که سنسور سیستم گرمایشی دما را بیشتر از ۹۰ درجه نشان دهد، سیستم گرمایشی موقتاً خاموش می‌شود ولی آب گرم همانند شرایط عادی در دسترس افراد قرار دارد. در این مواقع با خاموش شدن دستگاه باید اجازه دهید تا دمای آب از ۹۰ به ۶۰ درجه برسد. درصورتی‌که این مشکل تکرار شد حتماً از کارشناسانی ماهر کمک بگیرید.

کد خطای E7

زمانی که این خطای پکیج لورچ بروز می‌کند مربوط به اختلال در سوئیچ فشار هوا است و پکیج قفل می‌شود و برای رفع آن بهتر است حتماً از کمک کارشناسانی ماهر استفاده کنید.

کد خطای E8

این خطا مربوط به کم شدن فشار آب سیستم گرمایشی است و در این مواقع دستگاه قفل می‎شود. برای رفع ارور e8 پکیج لورچ باید ابتدا از عدم نشتی لوله‌ها مطمئن شوید و بررسی کنید که فشار آب ورودی به اندازه کافی تأمین می‌شود یا خیر و در صورت نیاز مدار سیستم گرمایشی را هواگیری نمایید.

کد خطای E9

زمانی که دمای دستگاه بیشتر از ۱۰۰ درجه شده و در عملکرد ترموستات حد اختلالی به وجود آمده این خطا بروز می‌کند. در این زمان پکیج قفل می‌شود و برای باز کردن آن باید دکمه C را فشار دهید. سپس منتظر بمانید تا دمای آب به ۶۰ درجه برسد و دستگاه دوباره شروع به کار کند و اگر مشکل برطرف نشد از کارشناسان کمک بگیرید.

کد خطای E10

زمانی که فشار سیستم شوفاژ بیش‌ از حد زیاد شود و از ۲/۵ بیشتر شود، خطای E10 نشان داده می‌شود و در این زمان پکیج قفل می‌کند. برای رفع آن باید بررسی کنید که شیر پر کن بسته باشد و سپس پیچ رادیاتور را کمی باز کنید و آن‌ها را هواگیری نمایید. اگر مشکل برطرف نشد حتماً از کارشناسان ماهر کمک بگیرید.

بیشتر بدانید آموزش رسوب زدایی آبگرمکن دیواری

یکی از راه‌های کاهش فشار پکیج، هواگیری کردن آن است.
یکی از راه‌های کاهش فشار پکیج، هواگیری کردن آن است.

کد خطای E12

زمانی که سیستم کنترل از راه دور دچار اختلال شود، این ارور در نمایشگر نشان داده می‌شود و پکیج قفل می‌شود. برای رفع این مشکل باید دستگاه را روشن خاموش کنید.

کد خطای E13

در زمان بروز این خطا باید بدانید که برد دستگاه دچار مشکل شده است. خطای عملکرد رله برد الکترونیکی پکیج لورچ با این خطا نشا داده می‌شود و برای رفع آن باید از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

کد خطای E15

هنگامی که ارور E15 بر روی نمایشگر نشان داده می‌شود باید بدانید که عملکرد سوئیچ فشار هوا دچار مشکل شده است.

کد خطای E16

این کد خطای پکیج لورچ در مدل‌های مختلف، معنای متفاوتی دارد. در مدل آرتا به معنی بروز مشکل در تنظیم برنامه و در مدل آریان نشان دهنده مشکلی در کنترل برد الکترونیکی دستگاه است.

کد خطای E23

این خطا نشا دهنده مشکلی در سنسور بیرونی دستگاه است که معمولاً به‌صورت خودکار نیز حذف می‌شود. برای رفع آن بهتر است موقعیت سنسور بیرونی را بررسی کنید و در صورتی که مشکل برطرف نشد و یا دو مرتبه تکرار شد حتماً از کارشناسانی ماهر کمک بگیرید.

کد خطای E25

زمانی که دمای آب بیش ‌از حد پایین باشد این خطا بر روی نمایشگر نشان داده می‌شود و منجر به قفل شدن دستگاه می‌گردد. برای رفع آن باید دما از ۵/۱ به ۳ درجه برسد و معمولاً در چنین مواقعی دستگاه به طور خودکار کار خود را شروع می‌کند.

کد خطای E26

زمانی که شیر برقی گاز دچار مشکل شود این خطا در نمایشگر نشان داده می‌شود و دستگاه قفل می‌شود. برای رفع خطای e26 در پکیج لورچ باید با فشار دادن دکمه C دستگاه را از حالت قفل خارج نمایید و در صورت رفع نشدن مشکل از کارشناسان کمک بگیرید.

کد خطای E28

زمانی که سنسور دمای آب یا سنسور مربوط به گرم کردن آب دچار مشکل شود این خطا نشان داده می‌شود و دستگاه قفل می‌شود. برای رفع آن بهتر است از کمک یک تکنسین کمک بگیرید.

بیشتر بدانید عیب یابی آبگرمکن دیواری بوتان

خطای E28 مربوط به اختلال در سنسور مربوط به گرم کردن آب است.
خطای E28 مربوط به اختلال در سنسور مربوط به گرم کردن آب است.

کد خطای E31

زمانی که این خطا نشان داده می‌شود یعنی مشکلی در تنظیم پارامترهای ترموستات به وجود آمده است.

کد خطای E40

زمانی که مدار سیستم گرم کننده دستگاه مشکلی به وجود بیاید این خطا در نمایشگر نشان داده می‌شود که برای رفع آن بهتر است حتماً از کارشناسان کمک بگیرید.

کد خطای E77

این خطا نشان دهنده اختلال در ترموستات مخزن دستگاه است و در این زمان توان شعله کم می‌شود.

کد خطای E99

این خطا نشان دهنده بروز مشکل در تنظیم برنامه‌ است و موجب قفل شدن دستگاه می‌شود. برای رفع آن بهتر است از یک تکنسین کمک بگیرید.

کلام آخر

هر چند که آگاه بودن از معنای خطاهایی که بر روی نمایشگر پکیج شما در بسیاری از موارد می‌تواند به شما کمک کند تا سریع‌تر مشکل پکیج خود را شناسایی کنید، اما فراموش نکنید که در بسیاری از موارد برای حفظ امنیت خودتان و ساکنین خانه، بهتر است حتماً از کمک یک تکنسین حرفه‌ای استفاده کنید.

خدمات تعمیر و سرویس پکیج در تهران

تعمیر و سرویس پکیج

  • تعمیر پکیج دیواری و زمینی
  • نصب و راه اندازی پکیج
  • سرویس کامل پکیج
  • لوله کشی و تعویض قطعات پکیج
دریافت این خدمت از استادکار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =