علائم خرابی و تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

0

برد پکیج ایران رادیاتور یکی از مهم‌ترین بخش‌های پکیج محسوب می‌شود که وظیفه فرمان دادن به سایر بخش‌های پکیج را بر عهده دارد؛ به همین دلیل آموزش تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور و همچنین آشنایی با نقشه برد پکیج ایران رادیاتور در برطرف کردن مشکلات مربوط به برد پکیج، اهمیت زیاد دارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور و همچنین نقشه برد الکترونیکی پکیج ایران رادیاتور اطلاعات بیشتری کسب کنید. پس با استادکار همراه باشید.

نشانه‌های خرابی برد پکیج

برد پکیج در واقع یکی از مهم‌ترین بخش‌های پکیج است که وظیفه فرمان دادن به قسمت‌های دیگر دستگاه را بر عهده دارد. مغز و فرمانده اصلی پکیج شما که اگر به درستی کار نکند، عملکرد همه اجزای دستگاه دچار اختلال خواهد شد. مشکل در برد پکیج ایران رادیاتور ممکن است با علائم مختلفی بروز کند. ممکن است مشکلی در عملکرد یک قطعه مشاهده کنید و یا بر روی صفحه نمایش، خطایی مشاهده کنید که احتمالاً به برد مربوط می‌شود. برخی از این خطاها با نشانه‌های متفاوتی همراه هستند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود.

قیمت برد پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff
در بسیاری از موارد خطایی که در نمایشگر نشان داده می‌شود مربوط به برد است.

بروز کد خطا در پکیج

بسیاری از خطاهای مربوط به پکیج به مشکلی در سیستم پکیج اشاره دارد. برای مثال کد خطای E50 در مدل‌های دیجیتال، حاکی از این است که برد دچار اختلال شده است. یا زمانی که رله فن برد پکیج ایران رادیاتور دچار مشکل شود، ممکن است ایراد از برد باشد. به علاوه گاهی مشکلی نیز در کارکرد پنل ایران رادیاتور ایجاد می‌شود که برای تعمیر آن باید این کار را به تکنسین‌هایی ماهر بسپارید.

عدم کار کردن پمپ

زمانی که متوجه می‌شوید، پمپ پکیج شما درست کار نمی‌کند و یا جریان برق به خوبی برقرار نمی‌شود و با بررسی همه موارد باز هم مشاهده کردید پکیج شما درست کار نمی‌کند، باید بدانید که ممکن است مشکل از برد باشد و به همین دلیل باید هر چه سریع‌تر اقدام به تعمیر آن نمایید.

عدم گرمای مطبوع در سیستم

هرچند که ممکن است این موضوع به تنظیم درجه حرارت، لوله‌کشی نادرست و پتانسیومتر آب مربوط باشد، اما باید بدانید که زمانی که مشکل از هیچ‌کدام از آن‌ها نباشد باید نقشه برد پکیج ایران رادیاتور را نیز بررسی کنید و نگاهی به عملکرد برد نیز بیندازید.

بیشتر بدانید نحوه تعویض شیر پرکن پکیج ایران رادیاتور

رله فن برد پکیج ایران رادیاتور
گاهی اوقات عدم گرمای رادیاتورها و آب گرم مصرفی مربوط به برد است.

ریست شدن دستگاه بعد از روشن شدن شعله

اگر پکیج شما درست بعد از روشن شدن شعله ریست شود، احتمالاً برد کنترل دستگاه شما آسیب دیده است و نیاز به بررسی و بازبینی دارد. در برخی مواقع نیز شمعک پکیج اصلاً جرقه نمی‌زند و روشن نمی‌شود، در این مواقع بهتر است که گاز ورودی و بخش‌های مختلف دستگاه را بررسی کنید.

عدم گرم شدن رادیاتورها

برخی مواقع نیز ممکن است که رادیاتورها به اندازه گرم نشوند و بعد از بررسی موارد مختلف متوجه شوید که مشکل از برد الکترونیکی دستگاه است.

تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور

در پکیج‌های مدرن یک یا چند برد وجود دارد و با خراب شدن هر کدام از این‌ها ممکن است که مشکلی در روال کار پکیج ایجاد شود. سابقاً در پکیج‌های مدل قدیمی به جای برد قطعاتی مثل ترموستات به کار برده می‌شد و امروزه به جای آن از برد استفاده می‌شود.

عدم روشن شدن پکیج

زمانی که پکیج شما روشن نمی‌شود یا در زمان روشن شدن عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهد ممکن است که برد دستگاه دچار مشکل شده باشد. از طرف دیگر خاموش شدن پکیج نیز یکی دیگر از مشکلات رایج مرتبط با برد پکیج است که باید با دقت بررسی شود.

برای تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور بهتر است بدانید که قیمت تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور ممکن است کمی نسبت به سایر قطعات بیشتر باشد. زیرا این کار بسیار تخصصی است و نیاز به دانش فنی و مهارت زیادی دارد.

مراحل عیب یابی پکیج به این صورت است که ابتدا علائم و نشانه‌های پکیج را در نظر می‌گیرید و برد و مدار مرتبط با آن را پیدا می‌کنید و آن را برطرف می‌کنید. آشنا بودن با نقشه برد الکترونیکی پکیج ایران رادیاتور می‌تواند در سرعت بخشیدن به عملیات عیب‌یابی دستگاه مؤثر واقع شود. توجه داشته باشید که قیمت برد پکیج ایران رادیاتور مدل  m24ffدر بسیاری موارد با قیمت برد در سایر مدل‌ها تفاوتی ندارد. اما بهتر است قیمت برد پکیج ایران رادیاتور m24ff را قبل از خرید حتماً در چند فروشگاه معتبر پرس و جو کنید و یا از یک فرد متخصص بخواهید در این مورد شما را راهنمایی کند.

بیشتر بدانید علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور مدل m24ff

 کلام آخر

توجه داشته باشید که تعمیر برد پکیج امری بسیاری تخصصی و حساس است و باید به دست افرادی ماهر انجام شود. بسیاری از افراد و تکنسین‌ها قادر به انجام این کار نیستند و به همین منظور باید حتماً مطمئن شوید که فرد از مهارت کافی برخوردار باشد. چنانچه به فردی ماهر برای این کار نیاز دارید می‌توانید از همکاران ما در استادکار کمک بگیرید.

خدمات تعمیر و سرویس پکیج در تهران

تعمیر و سرویس پکیج

  • تعمیر پکیج دیواری و زمینی
  • نصب و راه اندازی پکیج
  • سرویس کامل پکیج
  • لوله کشی و تعویض قطعات پکیج
دریافت این خدمت از استادکار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + هفده =