بهترین برند پکیج های دیواری در ایران کدامند؟

11

پکیج‌های دیواری، یکی از انواع بهترین سیستم‌های گرمایشی هستند که به خصوص در فصول سرد سال، اهمیت ویژه‌ای میابند. داشتن اطلاعات در زمینه انواع پکیج‌ها سبب می‌شود تا انتخاب ما برای خرید سیستم گرمایشی مورد نیاز خود، انتخابی صحیح باشد؛ لذا برای درک بهتر این موضوع که بهترین برند پکیج دیواری کدام است، مطلب پیش رو می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

اگر قصد خرید پکیج دیواری دارید باید از هم اکنون با مزایا و معایب آن آشنا باشید و بدانید که پکیج‌ دیواری فاقد فن مناسب شماست یا پکیج‌ دیواری فن دار ، همچنین در آخر بهترین پکیج های دیواری در ایران را خواهیم گفت ، که ترتیب بهترین برند پکیج به شرح زیر است :

  • پکیج دیواری ایران رادیاتور
  • پکیج دیواری لورچ
  • پکیج دیواری بوتان

ما به شما کمک خواهیم کرد تا در هنگام خرید انتخاب راحتی داشته باشید. با استادکار اپلیکیشن درخواست آنلاین همراه باشید .

بهترین پکیج دیواری و انواع آن

برای آنکه بهترین پکیج دیواری را بشناسید، لازم است تا در ابتدا، با انواع کلی پکیج آشنا شوید:

پکیج های دیواری از نظر نوع سوخت و دارا بودن فن، به انواع مختلفی تقسیم می شوند که شما می توانید از میان آنها، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.
پکیج های دیواری از نظر نوع سوخت و دارا بودن فن، به انواع مختلفی تقسیم می شوند که شما می توانید از میان آنها، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.
  • پکیج‌ها به لحاظ نوع سوختی که مصرف می‌کنند به چهار دسته کلی تقسیم می‌شوند:
  1. پکیج‌های برقی که در دو نوع زمینی و دیواری به بازار عرضه می‌شوند. از آنجا که کارایی بالایی دارند و همچنین در طول فعالیت‌شان صدایی تولید نمی‌کنند، جز پکیج‌های پر طرفدار محسوب می‌شوند.
  2. پکیج‌های گازسوز که در دو نوع دیواری و زمینی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  3. پکیج‌های دوگانه سوز که در موتورخانه‌ها یا خارج از یک واحد مسکونی نصب می‌شوند و از جمله دسته پکیج‌های زمینی به حساب می‌آیند.
  4. پکیج‌های دیگری وجود دارند که سوخت آن‌ها گازوئیلی است که آن‌ها هم به شکل زمینی در داخل فضای موتورخانه و یا خارج از محیط خانه نصب می‌شوند.
  • پکیج‌ها به لحاظ داشتن یا نداشتن فن در سیستم خود نیز به دو دسته پکیج دیواری فن دار و پکیج دیواری بدون فن، قبل تقسیم هستند.

بنابراین می‌توان گفت که انواعی از بهترین نوع پکیج دیواری را می‎توان با توجه به انواع کارکرد آن‌ها تعیین کرد.

پکیج دیواری از جمله محصولات مهم در حوزه سیستم های گرمایشی محسوب می شود، اما استفاده از پکیج های دیواری دارای مزیت ها و معایبی است که البته مزیت های آن سبب افزوده شدن به کاربران این محصول شده است.
پکیج دیواری از جمله محصولات مهم در حوزه سیستم های گرمایشی محسوب می شود، اما استفاده از پکیج های دیواری دارای مزیت ها و معایبی است که البته مزیت های آن سبب افزوده شدن به کاربران این محصول شده است.

استفاده از بهترین پکیج دیواری چه مزیت و معایبی دارد؟

استفاده از سیستم گرمایی پکیج می‌تواند ویژگی‌های مثبت و منفی را در کنار هم داشته باشد که در زیر به بررسی مزیت‌ها و معایب پکیج خواهیم پرداخت:

مزیت‌های استفاده از پکیج دیواری

  • به واسطه ابعادشان جای کمتری را اشغال می کنند.
  • نصب کردن و محافظت و تعمیرات و تنظیمات بهترین پکیج دیواری آسان است.
  • هر واحد می‌تواند به صورت مجزا از این سیستم استفاده کند.
  • قابلیت تنظیمات میزان دما به مقدار دلخواه.
  • عدم ایجاد صدا در حین کار کردن.
  • دارای ساز و کارها و مکانیسم هایی با حداکثر امنیت.
  • صرفه جویی در مصرف انرژی و بهینه سازی مصرف آن.
  • انتقال و انتشار گرما به صورت یکپارچه و با کارایی بالا.

معایب استفاده از پکیج دیواری

  • کارایی این سیستم‌های گرمایشی در خانه‌هایی با وسعت بالا، کاهش می‌یابد.
  • این سیستم ها سبب اشغال کردن فضای داخل خانه می شوند.
  • عمر مفید پکیج ها در قیاس با سیستم موتورخانه، پایین تر است.

مقایسه پکیج‌های دیواری داری فن و بدون فن

آن دسته از پکیج‌های دیواری فاقد فن، بر خلاف پکیج‌های دیواری فن دار، به دودکش مجهز هستند. دودکش پکیج‌های بدون فن دو جداره است که به یک جداره داخلی و یک جداره خارجی مجهز است و دود از طریق این لوله دودکش به بیرون هدایت می‌شود. در کنار آن، هوای مورد استفاده سیستم نیز به واسطه کارایی این لوله از بیرون به سمت داخل مکش پیدا می‌کند.

با توجه به نکات گفته شده فوق، اکنون بهتر است نگاهی به بهترین برندهای تولید کننده پکیج‌های دیواری بیندازیم و تعدادی از این برندها را به شما معرفی کنیم که شما می‌توانید از میان آن‌ها، بهترین پکیج دیواری را خریداری نمایید:

بهترین برندهای پکیج دیواری

یکی از بهترین برندهای پکیج های دیواری، برند ایران رادیاتور است که تا به امروز توانسته محصولات بسیار باکیفیتی را تولید کرده و به بازار عرضه نماید.
یکی از بهترین برندهای پکیج های دیواری، برند ایران رادیاتور است که تا به امروز توانسته محصولات بسیار باکیفیتی را تولید کرده و به بازار عرضه نماید.

پکیج دیواری ایران رادیاتور

برند ایران رادیاتور را شاید به جرات بتوان نام آشناترین و معتبرترین برند در حیطه طراحی و تولید لوازم و تجهیزات گرمایشی قلمداد کرد که از جمله تولیدکنندگان بهترین پکیج دیواری محسوب می‌شود. پکیج‌های ایران رادیاتور در انواع پکیج‌های دیواری و زمینی و چگالشی به بازار عرضه می‌شوند و به لحاظ کیفیت و کارایی در سطح قابل قبولی قرار دارند. با وجود مکانیسم‌های قابل اعتنایی که این کمپانی برای محصولات خود در نظر گرفته است،

شاید دیگر مردم به دنبال بهترین مارک پکیج خارجی نباشند و بتوانند به کارایی مثبت محصولات وطنی اعتماد کنند. انواع مدل‌های Z و K و BM را می‌توان در لیست محصولات این کارخانه دید که از محبوبیت بالایی برخوردارند. ظرفیت پکیج‌های ایران رادیاتور از ۲۲۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ کیلوکالری متغیر است و این شرکت محصولات خود را با ضمانت نامه دو ساله عرضه می‌کند.

یکی دیگر از بهترین برندهای پکیج دیواری، لورچ نام دارد که به واسطه کارایی فوق العاده محصولاتش، توانسته جایگاه ویژه ای را نزد کاربران کسب نماید.
یکی دیگر از بهترین برندهای پکیج دیواری، لورچ نام دارد که به واسطه کارایی فوق العاده محصولاتش، توانسته جایگاه ویژه ای را نزد کاربران کسب نماید.

پکیج دیواری لورچ

اگر به دنبال خرید بهترین آبگرم کن دیواری هستید، محصولات کمپانی لورچ می‌توانند جز بهترین گزینه‌ها باشند. آریان، آرتا، آدنا و آرتمن از نمونه‌های محبوب محصولات این شرکت محسوب می‌شوند که به دلیل کارایی بالای خود در زمینه تولید و انتشار گرمای محیط، توجه و رضایت مشتریان زیادی را جلب نموده‌اند. ظرفیت این محصولات در بازه ۲۴۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ کیلوکالری قرار دارد. گارانتی دوساله و خدمات نصب رایگان از مزایای خرید و استفاده از این برند محسوب می‌شوند.

 پکیج های دیواری بوتان، در ظرفیت های مختلفی تولید می شود و ضمانت نامه دو ساله آن، از جمله مزیت های محصولات گرمایشی این برند محسوب می شود.
پکیج های دیواری بوتان، در ظرفیت های مختلفی تولید می شود و ضمانت نامه دو ساله آن، از جمله مزیت های محصولات گرمایشی این برند محسوب می شود.

پکیج دیواری بوتان

بسیاری از افراد بوتان را بهترین برند آبگرم‌کن دیواری گازی می‌دانند و به همین دلیل این برند جز پرفروش‌ترین برندها تلقی می‌شود. از انواع نمونه‌های پکیج‌های تولید شده توسط این شرکت می‌توان به پرلا، پرلاپرو، پارما، ورونا و رونا اشاره کرد. ظرفیت پکیج‌های دیواری بوتان از ۲۲۰۰۰ تا ۳۲۰۰۰ متغیر است و می‌تواند به همین نسبت در انواع اماکن تجاری، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار بگیرد. دودکش‌های دوجداره به کار گرفته شده در سیستم این پکیج‌های دیواری دوده‌ها و گازها را به بیرون می‌راند و تک تک قطعات تعبیه شده در دستگاه‌های این برند، با هدف کارایی بالا و بهینه سازی مصرف، تولید شده‌اند‌. دوسال ضمانت بعد از نصب نیز جز مزیت‌های خرید از این برند به شمار می‌آید.

سخن پایانی

همان‌طور که خواندید، انواع مختلفی از این سیستم گرمایشی وجود دارد که شما می‌توانید از میان آن‌ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. البته بنا بر تجربه بسیاری از افراد و البته متخصصان این حوزه، شما می‌توانید بهترین پکیج دیواری را از میان برندهای فوق بیابید و بهترین کارایی را از محصولات آن‌ها شاهد باشید.

منبع: damapouya.com

11 نظرات
  1. حسین می گوید

    سلام من سال ۹۵ پکچ ایران رادیاتور L28 گرفتم بعد حدود ۸ ماه کار کردن بهر هر دلیلی این پکچ دچار مشکل میشه و ماهی یکی دو بار دستم خرج میزاره تا الان چهار میلیون و پانصد هزار تومان دستم خرج گذاشته دیگه حالم از پکچ و این مدل پکچ بهم میخوره من همچین پکچی رو به هیچ کس پیشنهاد نمیدم .چون پس اندازهای شما رو میبلعه کسانی که میخوان این مدل پکچ را بخرند با تعریف از این پکچ نمیتونی خونه تو گرم کنی همه بفکر سود خودشون هستند نه اسایش و ارامش شما .

  2. بهزاد می گوید

    انتظار میره وقتی صحبت از راهنمایی انتخاب پکیج میشه ، کارشناس حداقل یه پیشنهاد مقایسه ای نسبت به برندهای مختلف بدن
    از این متن نمیشه فهمید به نظر کارشناس معایب و مزایای کدوم برند چی هست

  3. صالح می گوید

    سلام
    ۴ ساله پکیج ایران رادیاتورes28ff خریدم. تازمانیکه که گارانتی بود، هر دوماه یکبار شایدم بیشتر، از شرکت میومدن میگفتن سالمه و پمپ آبش گیر میکنه، یه پول ایاب ذهاب و سرویس میگرفتن. بنا به توصیه تعمیرکار فیلتر گرون خریدم ولی مشکل حل نشد. گارانتی تموم شد و وقتی طبق روال از شرکت اومدن، گفتن پمپ رو باید عوض کنی و خلاصه سرتون رو درد نیارم، پکیج رو باز کرد و یه تعمیر و سرویس دو تومن برام آب خورد، هنوزم که هنوزه خرابه، با استرس دوش میگیرم، چون دو دقیقه یه بار عشقش میکشه و سرد میشه، بعضی موقعا هم چراغش بندری چشمک میزنه. ایران رادیاتور خلاصه آشغالی بیش نیست.

  4. آرش می گوید

    منم با نظر دوستان موافقم
    ما هم ایران رادیاتور مدل m24ff داریم که هم زمستونا یکسره پمپش صدا میکنه هم دو دقیقه به دو دقیقه آب یخ میشه

  5. مهدی می گوید

    خدا پدر مادر شرکت های بلاد کفر و بیامرزه خداوکیلی وقتی بهت میگن فلان جنس المانی ایتالیایی یا کره ای یا ژاپنیه انقدری خیالت راحت میشه که دیگه به فکر گارانتی و ضمانت نیسنی.حالا تو بلاد خودمون همش باید بترسی از روزی که ضمانتش تموم میشه بلا فاصله خراب میشه

  6. مرتضی می گوید

    سلام دوستان پکیج لورچ مدل هرما به نظرتون گزینه مناسبی هست؟

  7. احمد می گوید

    سلام خسته نباشید با این نظرهای که دوستان بالا دادن منم موندم که چه مارکی خوبه تا بعدا به درد سر نخورم؟

  8. مهدی می گوید

    سلام. یکی از فامیل های ما تو کار تعمیر پکیج هست، منم میخوام تازه برا خونم پکیج بگیرم، مارک آریستون، بهترین مارک هست، گرون هست، اما عمری، اگه بتونی مارک بوش بگیری که دیگه معرکه است، خلاصه من یکی از این دوتا مارک رو میگیرم،

  9. مهدی می گوید

    این متن خیلی بد بود. تیتر زده مقایسه فن‌دار و بی‌فن ولی هیچی نگفته. فقط تعریف کرده که ایران رادیاتور بهتره ولی نظرات کاربران عکس این قضیه رو نشون میده. خلاصه از چیزی که سردرنمیارید مطلب ننویسید الان مجبورم بخاطر مطالب بد به گوگل این سایت رو ریپورت کنم

  10. H.s می گوید

    سلام منم چند سالی که ایران رادیاتور دارم مدام چکه آب می کنه چندین بارم خرجش کردم مبدل حرارتی و سایر وسایل رو عوض کردم خلاصه درست نشد مرتب هم سرد میشه بعلاوه همش صدا داره .اشغاله ،نگیرید

  11. وحید می گوید

    پکبج بوتان سرطان هست انقدر بردش میسوزه و کسی هم گردن نمیگیره . مگه میشه پکیجی انقدر بورد بسوزونه . هرکی هم دور و اطرافم داشته این مشکل رو داشته . هر سری ۸۰۰ هزار تومن پول بورد و تعمیرش هم ۴۰۰ هزار تومن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 11 =