بهترین زمان بازسازی خانه سریع و بی‌دردسر

0

بهترین زمان بازسازی خانه چه وقت است و در چه فصلی باید دست به این کار زد؟ اگر شما نیز تصمیم به بازسازی خانه خود گرفته‌اید، بهتر است پیش از شروع کار به بهترین زمان اجرای آن فکر کنید. پیش زمینه‌های لازم برای بازسازی خانه کدامند و پیش از شروع کار، باید چه مقدماتی را مهیا ساخت؟ با در نظر گرفتن پیش شرط‌های بازسازی خانه، می‌توانید این کار را کاملا حرفه‌ای انجام داده و بالاترین بهره‌وری را داشته باشید. برای شناخت این موارد، در ادامه با استادکار همراه باشید.

بهترین زمان بازسازی خانه

زمانی که نوبت به بازسازی خانه یا اجرای هر گونه پروژه تخریب داخلی می‌رسد، بسیاری از صاحبان خانه می‌پرسند: “بهترین زمان برای انجام این کار، چه وقت است؟” به نظر شما به این سوال باید چه پاسخی بدهیم؟ واقعیت این است که بهترین زمان بازسازی خانه یا اجرای هر پروژه مشابهی در خصوص فضای داخلی، زمانی است که برای انجام آن آماده باشید. با این حال برخی از زمان‌های خاص از سال، به لحاظ کارایی و سهولت برنامه‌ریزی و اجرا، از سایر موارد بهتر هستند.

بهترین زمان بازسازی خانه، همان زمانی است که برای آن آمادگی بیشتری داشته و اوضاع داخلی مناسب است.
بهترین زمان بازسازی خانه، همان زمانی است که برای آن آمادگی بیشتری داشته و اوضاع داخلی مناسب است.
  • فصول سرد سال، بهترین زمان بازسازی خانه

بهترین زمان بازسازی خانه، ماه‌های پاییز و زمستان به دلایل زیادی، جهت شروع مقدمات کار بازسازی خانه و سایر پروژه‌های تخریب داخلی، مناسب‌تر هستند که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

قیمت بهتر جهت استخدام کردن پیمانکاران

اول و مهم‌تر از همه لازم به یادآوری است که در ماه‌های سرد سال پروژه‌های کمتری در لیست انتظارات نیروهای خدماتی و بازسازی قرار می‌گیرند. از این جهت شما می‌توانید با قیمت پایین‌تری به استخدام نیروهای مورد نظر خود بپردازید. از سویی دیگر، قیمت مواد اولیه و مصالح مورد نیاز نیز به مراتب ارزان‌تر بوده و امکان این را خواهید داشت که مصالح را با نرخ پایین‌تر خریداری نمایید. این طبق همان فرمول کلی است که وقتی مشتری کم باشد، می‌توان با نرخ پایین‌تری خدمات و کالا را خریداری کرد.

اشتیاق پیمانکاران به پروژه‌های داخلی در فصول سرد سال

از طرفی دیگر پیمانکاران نیز مایل هستند که پروژه‌های داخلی را در فصول سرد سال قبول کنند. به عقیده آن‌ها که اتفاقا درست نیز می‌نماید، کار کردن در محیط‌های داخلی در فصول سرد سال به مراتب ساده‌تر از کار کردن در فضای بسته در فصل‌های گرم سال است. تصور کنید که برای پروژه تخریب و بازسازی در پاییز و در تابستان چه تفاوت‌هایی از لحاظ تحمل درجه حرارت وجود دارد؟! کاملا مشخص است که کار کردن در محیط داخلی در فصل سرد سال بارها ساده‌تر است.

بیشتر بدانید چند ایده جذاب برای بازسازی خانه های کوچک و قدیمی

فصول سرد سال از بهترین زمان بازسازی خانه به شمار می روند، زیرا پیمانکاران پروژه های کمتری دریافت کرده و با قیمت نازل تری حاضر به همکاری خواهند بود.
فصول سرد سال از بهترین زمان بازسازی خانه به شمار می روند، زیرا پیمانکاران پروژه های کمتری دریافت کرده و با قیمت نازل تری حاضر به همکاری خواهند بود.

  • بازه زمانی خارج از فصل امتحانات

اگر در منزل فرزندانی دارید که در حال تحصیل هستند، لازم است که زمان بازسازی خانه را به دور از فصل امتحانات موکول کنید. بدیهی است که برپا کردن بساط تخریب و بازسازی بخش‌هایی از منزل، حتی اگر به اتاق فرزندان شما مربوط نشده و تنها آشپزخانه را در بر بگیرد، باز هم بر تمرکز آن‌ها تاثیر خواهد گذاشت. به همین دلیل برای حفظ تمرکز و آرامش فرزندان در فصل امتحانات، بازسازی خانه را به زمان دیگری بیندازید.

  • پیش از تغییر دکوراسیون و خرید وسایل جدید

در صورتی که قصد تغییر دکوراسیون و خرید وسایل جدید برای منزل خود دارید، بهتر است پیش از انجام آن، بازسازی را به پایان برسانید. بدیهی است که در روال انجام بازسازی، به هم ریختگی و گرد و غبار زیادی در منزل بلند خواهد شد و وسایل جدید هم احیانا آسیب خواهند دید. بنابراین ابتدا تمامی مراحل بازسازی را به انجام رسانده، سپس تغییر دکوراسیون و خریدهای جدید را به انجام برسانید.

بیشتر بدانید بازسازی خانه شامل چه کارهایی می شود؟

در صورتی که قصد خرید وسایل جدید را دارید، بهتر است این کار را به زمان بعد از بازسازی خانه موکول نمایید.
در صورتی که قصد خرید وسایل جدید را دارید، بهتر است این کار را به زمان بعد از بازسازی خانه موکول نمایید.
  • ایام تعطیلات، بهترین زمان بازسازی خانه

در اینجا یک مورد مهم و کاربردی وجود دارد؛ در صورتی که پروژه تخریب و بازسازی داخلی منزل شما می‌تواند بدون حضور خودتان صورت بگیرد، ایام تعطیلات از بهترین زمان‌های بازسازی خانه محسوب می‌شود. در این صورت کافی است که هماهنگی‌های لازم را با پیمانکاران و نیروهای بازسازی انجام دهید تا در زمانی که در تعطیلات و سفر به سر می‌برید، این کار در منزل شما اجرا شود. به این ترتیب دیگر درگیر مراحل کار نبوده و از بهم ریختگی خانه نیز کلافه نخواهید شد.

سخن پایانی

شما چه زمانی را به عنوان بهترین زمان بازسازی خانه می‌شناسید و اگر قرار باشد به بازسازی محیط داخلی منزل خود اقدام کنید، کدام فصل را انتخاب خواهید کرد؟ توصیه می‌کنیم که پیش از هر گونه تصمیم‌گیری، با متخصصان این حوزه مشورت داشته باشید.

منبع: hometowndemolitioncontractors

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − 5 =